Zdjęcie w tle
Antykapitalizm

Społeczność

Antykapitalizm

23

Społeczność dedykowana krytyce kapitalizmu

Nie ma konfliktu już na płaszczyźnie: lewica vs. prawica, tylko tęczowy liberalizm vs. brunatny liberalizm.
#antykapitalizm #polityka
8de639bc-a5a1-4864-a3bf-5dd82d384aff
5tgbnhy6

kluczowe pytanie to na jakie inne cele przekazać tę kwotę, bo mogą być o wiele gorsze

smierdakow

@Ziemniakomat likwidacja to jest bzdura jakaś, pisowcy kłamią, ale akurat w to, że bez tego dzietność by była jeszcze gorsza jestem w stanie uwierzyć

90d584be-9780-4f91-ba4c-3926f89c8d3f
Matkojebca_Jones

@Ziemniakomat


Konflikt lewica vs prawica istnieje jak najbardziej, ale Lewica vs prawica nie.

lewica pisana z małej to nazwa ideologii, strony politycznej, a pisana z dużej to jest nazwa własna ugrupowania w Polsce o nazwie "Lewica", co dodatkowo można podkreślić cudzysłowiem. Nawet gdyby Lewica była lewicowa to i tak te dwa znaczenia są różne, a u nas tym bardziej są różne że Lewica jest zaledwie centrystyczna. To tęczowy liberalizm jak napisałeś. Przecież Schuring Wielgus sobie przeszła z Nowoczesnej czyli skrajnie liberalnej partii do Lewicy i nawet nie musiała się tłumaczyć ze zmiany poglądów, gdyż takowa nie nastąpiła.


Ankieta zaś mało miarodajna, bo nie mówi jakie to są te "inne cele".

Zaloguj się aby komentować

Na wstępie tego w-pół-heheszkowego wpisu, zachęcam do zapoznania się z outsiderską inicjatywą Haza (Infrared):
"MAGA Communism is a movement sparked by Infrared which claims that the revolutionary agent within America will be what are currently MAGATrump supporters, but can be educated about the true nature of Marxism-Leninism[1][2] in contrast to the so-called "communism" of the Academic Synthetic Left, which dominates left wing spaces in the West."
https://wiki.infrawiki.us/index.php/MAGA_Communism
W skrócie chodzi o to, że istnieje potencjał w nauczeniu ruchu MAGA marksizmu i lewicowego światopoglądu, ponieważ jest to podatny grunt na takie idee.
Dzisiaj widzimy znaczny wzrost poparcia dla Konfederacji i zauważyłem z jednym moim kolegą, że w bardzo łatwy sposób odwrócić narrację Konfederatów w stronę klasycznej, marksistowskiej lewicy:
  • Mentzen: "dom, grill, trawa, dwa samochody" - mieszkanie prawem nie towarem (kraje post-socjalistyczne mają większy udział osób posiadających dom w których mieszkają, a nie mieszkają w wynajmowanych).
  • "Niskie i proste podatki" - co do tego, że pracownik powinien płacić niższe podatki, zgoda.
  • "Państwo nam zabiera" - wystarczy wyedukować kuca o wartości dodanej, wyzysku kapitalistycznym i o tym, że za kasę kapitaluchów powstaje dokument o Czarnej Kleopatrze, a za państwowe pieniądze (wykluczając korupcję) zbudują szkołę, drogi itp., ponadto można wspomnieć o tym, że współczesne państwo sprzyja powstawaniu monopoli i rozdawnictwem dla januszy
  • "wy wam ten stołek przewrócimy" - rewolucja? Marx mówił, że musi do niej dojść, więc OK.
  • "nie chcemy imigrantów" - myślę, że wielu lewicowców (nie libków!) zgodziłoby się z tym, że ściąganie na stałe taniej siły roboczej, celem budowania rezerwowej armii pracy i drenażu mózgów innych krajów nie jest OK
Krótsza praca, podwyżenie płacy minimalnej, świeckie państwo, redpillowe pierdolety - na to nie mam argumentu. Plus też nie wiem czy powyższe się aplikują się przedsiębiorcy, bo ich to nie przekona i chuj. Też ludzie, zwykli pracownicy, mają zbyt dużo empatii dla przedsiębiorców. Zerowa świadomość klasowa.
#bekazkonfederacji #bekazprawakow #antykapitalizm #heheszkipolityczne #polityka
Piotr_Chlopas

Pewnie dlatego, że lubię wyjaśniać głupoty a twoje maxiu są typowe dla ludzi, którzy już wyżej nie podskoczą.

Matkojebca_Jones

@Ziemniakomat Nikt nie chce uprawiać lewicowej retoryki. Masz jedynie Razemków którzy są umiarkowanie lewicowi, czasem gdzieś pokażą Piotra Ikonowicza, zazwyczaj tylko wtedy kiedy sprawa dotyczy najbiedniejszych.

Jakieś dwa kanały na youtube z niszową oglądalnością i tyle.


Po prostu marketing, reklama. Możesz stworzyć najlepszą reklamą na świecie, ale jeszcze trzeba ją pokazać nie tylko jak największej ilości ludzi, ale jak największą ilość razy.

Mentzena pokazują i w chuj.

Z tym się nie da konkurować.

Z resztą środowiska biznesowe (w tym wszystkie media bo te są ubiznesowione) robią nam antyreklamę.

Póki nie pojawi się jakaś realna i wyrazista siła to dla ludzi lewica nie istnieje (w tym jej hasła, jakie by nie były).


W ogóle libkowe poglądy głosi bardzo wiele osób, więc wśród nich można wybrać takich którzy robią to najlepiej i ich pokazywać, a to spowoduje że przychodzą następni...

I tak to się toczy.

Lewicowych poglądów prawie nikt nie ma.

Mnie się wydaje że powinniśmy tę oryginalność przekuć w zaletę.

Chociaż lewica zawsze jest na gorszej pozycji, to nie jest tak że wszystkie asy propagandowe ma prawica.

Mamy chociażby rację.

Piotr_Chlopas

@maxymilian a ja cię nie podziwiam bo jesteś biedakiem XD mam cię zablokowanego a i tak mi się wyświetlasz.

Zaloguj się aby komentować

https://www.youtube.com/watch?v=LF5acOwXQOk&ab_channel=LepszyKomentator
Dobry materiał. Cała sytuacja z Wagnerem daje nam pewien przedsmak jak byłoby w akapie. Co jak co, ale Girkin trafnie tu przewidział rozwój sytuacji oraz zagrożenia dla stabilnego państwa związane z poleganiem na prywatnej armii.
#revoltagainstmodernworld #antykapitalizm #polityka #rosja #wojna
666

zalozenie jest bledne. Prywatna firma jest wtedy prywatna gdy nie jest na utrzymaniu rzadu, a konkretnie jej najcenniejsze zasoby (ludzie i bron) nie sa nadawane z woli panstwa. Gdyby nie panstwo nie byloby helikopterow, pociskow, wiezniow itp Wiec teza jest bledna, to jest zwykla firma panstwowa tylko nieoficjana i dlatego udaje prywatna.

Skylark

Pucze armii panstwowych w ostatnich 10 latach (serie prob i sukces w tym samym kraju licze jako jeden sukces, zeby nie robic dlugiej listy):

  • 2022 Burkina Faso

  • 2022 Gwinea-Bissau

  • 2021 Sudan

  • 2021 Gwinea

  • 2021 Mali

  • 2021 Niger

  • 2021 Armenia

  • 2021 Myanmar

  • 2020 Republika Srodkowoafrykanska

  • 2019 Boliwia

  • 2019 Gabon

  • 2017 Zimbabwe

  • 2016 Turcja (u nich to wlasciwie byla tradycja od Ataturka)

  • 2015 Burundi

  • 2014 Tajlandia (to juz dwunasty!)

  • 2014 Lesoto

  • 2013 Egipt

Nie spodziewalem sie, ze bedzie az tyle pracy z lista Ale chyba generalnie problemem nie jest to, ze armia jest prywatna, tylko ze armia jest silna, spojna, a rzad jest slaby.


Dodam jeszcze, ze nie jestem fanem armii prywatnych z roznych wzgledow, szczegolnie humanitarnych - maja bardzo zle wyniki pod tym wzgledem. Natomiast akurat pucze nie sa jakas ich specjalnoscia. Blackwater jakos nie probowala obalic rzadu USA.

dsol17

@Al-3_x "Dobry materiał" ? No może celnie z perspektywy lewaka,ale...

  • co do państwa które nie zapewnia sprzętu żołnierzom...

  • co do państwa które decyduje czego się mają uczyć jego obywatele...


Mogę wyjść na ulicę i zamanifestować swoje niezadowolenie wobec państwa - racja i oberwać z armatki wodnej albo pałą od pana policjanta.


Czym się różni państwo od monopolistycznej korporacji tak naprawdę ? Państwo może przymusić do korzystania z jego "usług" i płacenia za nie,albo i płacenia nawet bez nich.I tyle różnic.

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
Myślałem że to będzie nudne, ale Rutkowski (ten dobry) czyli Robert Rutkowski, mega charyzmatyczny w mocnym wystąpieniu o ćpaniu etanolu.
https://youtu.be/n-LSx4tN1_M?t=313
Powinno być to też obejrzane przez kuców od Mentzena żeby się przekonali dlaczego Mentzen jest złym człowiekiem i za takiego jest uważany przez lewicę (między innymi dlaczego).
Jeszcze napiszę coś od siebie, bo mało o tym temacie, a jest o czym. Znam pijaków, żałosny widok.
Przykładowo miałem okazję pracować w takiej grupce, gdzie wszyscy pili przed pracą (oprócz mnie bo jestem trzeźwym lewakiem). Alko jest uważane za coś oczywistego, że należy pić, nie należy odmawiać bo to nieładnie i nie na miejscu. Chociaż ja odmawiam i zupełni nic się nie dzieje, nie tracę zupełnie w niczyich oczach, śmiem nawet twierdzić że zyskuję.
Nikt mnie też nie próbuje namawiać, bo wiadomo że nie jestem osobą podatną na sugestie, ludzie na charakterze człowieka szybko się poznają. Nigdy nie muszę dwa razy powtarzać.
Młody chłopak (około 22 lata) pracował ze starym fachowcem (po 40-scte), fachowcem i alkoholikiem. Fachowiec pił zawsze, jednocześnie lubił się popisywać swoimi umiejętnościami w pracy. Mi nie mógł imponować bo już za dobry jestem, jeszcze mogłem go śmiało poprawiać, w dodatku byłem od niego o głowę wyższy i 20 kg cięższy. Po prostu taki ja z nim to dla niego lipa. Ale z młodym to już tak bo może się dowartościowywać. Młody jest średnio pożyteczny, nic nie umie, ale patrzy z podziwem na wielkiego F. Tak się tworzył duet. I on oczywiście w młodego wlewał alko, bo młody robił wszystko tak jak stary i jak całe otoczenie. I tak w większej grupce, widziałem jak te stare alkusy podawały młodym chłopakom po lat 20 alko i oni to pili. Podkreślam - mówimy o piciu w pracy. Ewidentnie chłonęli to kulturowo. Gdyby im tego starzy nie pokazywali, to by i pewnie do głowy nie przyszło żeby wlewać w siebie etanol. I tak to spierdolenie się toczy.
Za alko płaci się podwójnie - raz w sklepie pieniędzmi, raz zdrowiem. Korzyści? Brak. Nie ma żadnych.
#antykapitalizm #mentzen #alkoholizm #alkohol
AdelbertVonBimberstein

Niestety, każda budowa w Polsce tak wygląda. Mnie tam bydło nigdy nie dręczyło bo wiedzieli że w pracy to nawet grama, ale za to jebałem ich jak dzieci, że jak już walą to butelki po sobie sprzątać- bo gnoje dają świadectwo o całej ekipie.

KKLKK

@Matkojebca_Jones dla mnie to jest nie do pojecia. Alko jak juz to sobie chlapne jak mam wszystko ogarniete i wiem, ze moge to odespac. Serio jak ludzie moga pic kilka dni z rzedu?

Jarem

@Matkojebca_Jones


Oczywiście, że są korzyści z picia alkoholu xD

Zaloguj się aby komentować

Przeszedł "Lex Tusk" i ludzie mówią, że to koniec demokracji, teraz jesteśmy dyktaturą jednej partii PiS.
Jako osobę o poglądach lewicowych, średnio mnie to rusza. Po prostu: Polska to kraj (jak większość) rządzony przez bogatych właścicieli środków produkcji, tj. kapitalistów, a to normalne, że polityka jest dla nich narzędziem walki o wpływy.
Odnośnie utraty "demokracji": nic się nie zmieni. Jak ktoś będzie miał bardzo dużo pieniędzy to sobie będzie mógł rządzić i decydować co ludzie mają myśleć co produkować i jak żyć. Tylko teraz ludzie mający pieniądze z innych źródeł będą mieli mniej do gadania. Im więcej masz kasy tym możesz więcej decyzji podejmować w ekonomicznie centrycznym społeczeństwie.
Trochę ludzie się na socjalach zesrali w kwestii tego. Pomijam też głupie zapisy np. o tajemnicy spowiedzi.
#antykapitalizm #polityka
c1bf7a20-2a4d-4d12-9bc3-b2d6fcf86139
wielkaberta

@Ziemniakomat

arbitralna instytucja parlamentarna będzie wydawać wyroki, czym omijają władze sądowniczą


No wiesz, ciężko znaleźć ekwiwalent na zachodzie.

Znaczy był makkartyzm i są te kontrowersyjne instytucje od zabierania dzieci.

Ale tutaj jest gruba sprawa, bo chodzi o narzędzie do usuwania polityków... Żeby to chociaż na wszystkich równo zadziałało (mam na myśli Macierewicza z WSI).

Tandem1

@Ziemniakomat Mam inne spojrzenie na to co się dzieje aktualnie w polsce i na świecie.

Myślę że jesteśmy na etapie upadku instytucji, ludzi nie obchodzi polityka dopóki mają co do gara włożyć. Większości osób zwisa demokracja bo nie rozumieją czym właściwie jest, są w dodatku manipulowani przez ludzi kapitału którzy robią to dla własnych korzyści. Wszystko jest dodatkowo posypane neoliberalnym pudrem z dodatkiem rosnących idei nacjonalistycznych.

I tak społeczeństwa oddawają władze populistom takim jak Kaczyński, Erdogan, Trump, Orban.

Swoje spojrzenie oparłem w głównej mierze na eseju José Ortegi „bunt mas” .

Tyraxor

@Ziemniakomat sorry ale dbanie o chociaż demokracje to jest obowiązek lewaka, a otwarty autorytaryzm realnie uniemożliwia zmianę. Przecież to kpina, że skoro nie możesz mieć systemu idealnego, więc masz w dupie co strukturę kraju. Równie dobrze mógłbyś być linkiem, nawet lepiej bo byś nie szkodził.

Zaloguj się aby komentować

Powinienem zrobić serię "absurdy kapitalizmu" ale nie wiem czy znajdę czas na zrobienie kilkudziesięciu odcinków. Mogłoby się zdarzyć że skończę tylko na pięciu i jakiś przykuc pomyśli że ten kapitalizm nie taki najgorszy, albo powtórzy idiotyczne "nikt nie wymyślił lepszego ustroju".
Ale do rzeczy - nawet w moim mieście widziałem baner "badanie żywej kropli krwi" - pomyślałem że nawet do mojej mieściny dotarła ta zaraza i naciąga ludzi.
Założycielką jest Elizabeth Holmes, którą wolny rynek zweryfikował bardzo pozytywnie, ale państwo (a konkretnie prokuratura) bardzo negatywnie. Odsiedzi 11 lat.
Chciałoby się powiedzieć że to dobry znak, że nawet w kapitalizmie jednak za swoją przedsiębiorczość można zostać skazanym. Sęk w tym że nie została skazana za skrzywdzenie klientów i ściąganie z nich pieniędzy oszukując ich, tylko za skrzywdzenie kapitalistów, którym wciskała kit i to oni stracili pieniądze inwestując w coś w co nie ma sensu.
Czyli - klasę niższą można dymać. Ale jak jakiś burżuj dyma innych burżujów to musi uważać?
Hmm.... Co o tym sądzicie?
#antykapitalizm #przedsiebiorczosc #szury #pseudonauka #pytaniedoeksperta #inwestycje #wolnyrynek #kapitalizm
https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/swiat/artykuly/8718689,elizabeth-holmes-oszustka-z-doliny-krzemowej-skazana-na-wiezienie-30-maja-termin-wyrok.html
anonekzforczana

@Matkojebca_Jones Już pomijając to, że OP kłamie z tą babą, to przyjrzyjmy się, jak to wyglądało w Socjalizmie.

Łysenko, jeden z naczelnych idiotów postępowych nauk wymyślił, że jak się posadzi perz, to on magicznie zamieni się w zboże. Rezultatem takiego działania był wielki głód, na ukrainie, gdzie umarło 50 milionów ludzi.

Łysenko należał do partii i nie poniósł żadnych konsekwencji za swoje działania.

Wniosek: w socjalizmie można kraść i oszukiwać, jak jesteś silniejszy, w kapitalizmie ponosisz konsekwencje, jak kradniesz.

Ziemniakomat

Ano sporo by się tych absurdów znalazło. Ogólnie też od siebie dodam, że w większości działa to mniej więcej tak:

  1. kapitalizm/wolny rynek tworzy coś (np. Tinder)

  2. to sprawia komuś kłopoty (skrajni pigularze)

  3. ludzie myślą, że to wina lewaków i tego, że lewica psuje młodzież

  4. rozwiązanie? więcej wolnego rynku i kapitalizmu

  5. wróć do punktu pierwszego

Ziemniakomat

Jeszcze to, że dawniej, kiedy instrumenty kontroli państwa i sanepidy nie były takie jak dzisiaj w Europie, to w USA sprzedawano dżem truskawkowy... który nie miał ani grama truskawek: tylko cukier, jakieś składniki by zagęścić i upodobnić. Oczywiście jest to tańsze => bardziej zyskowne. To można przenieść nie tylko na jedzenie ale też na inne rzeczy: ostatecznie wolny rynek weryfikuje tylko to, co przynosi najwięcej zysku dla osoby mającej kapitał.

Zaloguj się aby komentować

Brawo Janek Śpiewak!
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-05-23/janusz-palikot-i-kuba-wojewodzki-skazani-sad-ukaral-ich-grzywna/
Burżuje dwaj skazani
Szkoda że tylko na jakieś groszowe dla nich sprawy. Np. Palikot jeździ Rollsem z własnym szoferem, a Wojewódzki lubi pokazywać się w ferrari i lamborghini żeby znajdywać sobie dużo młodsze od niego blachary.
Prokuratura chce tutaj zmienić karę na wyższą - po pół miliona. To tak adekwatnie mi się wydaje.
Ah - pomyślcie jak piękny byłby świat gdyby tacy jak Janek Śpiewak byli politykami.
Dorzucam tag #libertarianizm żeby pseudo i kinder-wolnościowy mogli się zesrać.
#antykapitalizm #polityka #palikot #alkoholizm #kapitalizm
wielkaberta

Intrygują mnie dwie rzeczy:

  • jak to się stało, żę sądy ogarnęły to szybko?

  • od czego ma zależeć wielkość kary? Przecież ta arbitralność nie trzyma się kurwa niczego? Może na przykład 10% dochodu jak uokik?


Nie umniejszając, alkoholizm to straszna rzecz, a ona ciągle kojarzy się z lokalnymi żulami, kiedy to wysoko funkcjonujący alkoholizm jest ledwo na świetliku opinii publicznej.

Zaloguj się aby komentować

Według niektórych (bogole, kuce) nie warto robić nic dla pracowników, a najlepiej to zatrudnić biczownika do zakładu, wtedy wydajność jest najwyższa.
#antykapitalizm #pracbaza
74f85a42-9d2d-4876-9f5a-1f840bc5a4cb
anervis

@Ziemniakomat podnoszenie minimalnej to równanie w dół. Niedługo z 80% ludzi będzie zarabiac minimalną a wtedy po co sie starac cos wiecej jak mozna sobie za tyle samo siedziec w budce stroza na smartfonie?

Zaloguj się aby komentować

https://superbiz.se.pl/wiadomosci/dramat-polskiego-milionera-obnizyli-pensje-janusza-filipiaka-prezesa-comarchu-aa-UmYf-qG1t-9WgQ.html '
Prezes z setkami tysięcy złotych miesięcznie pensji narzeka na "presję płacową" ze strony pracowników.
Kolejna ankieta nadal badająca czy komuś się sierp i młot w kieszeni otwierają czy nadal uwielbienie wobec panów burżujów jest powszechne.
#bekazprawakow #bekazkucy #antykapitalizm

Czy należy na Filipiaku wywierać presję płacową?

64 Głosów
rith

@Matkojebca_Jones Janusz Top

jan_maria_rokita

Ależ mnie niezmiernie bawi to przeświadczenie domorosłych rekinów biznesu że jak ktoś jest właścicielem dużej firmy tudzież siedzi w radzie nadzorczej to znaczy że jest jakoś niesamowicie zapracowany, kiedy w rzeczywistości "praca" takiego kogoś sprowadza się do jeżdżenia na spotkania i przeglądania powerpointów z raportami lmao Filipiak to stary cwaniak który dorobił się na państwowych kontraktach załatwionych przy wódce z ministrem tego czy innego rządu ale oczywiście ja mam go szanować jako wybitnego biznesmena xD

dsol17

@Matkojebca_Jones :

Bez tego per "jestem komuchem" nawet bym ci kliknął tą ankietę. Tak jak pisze @jan_maria_rokita :


lmao Filipiak to stary cwaniak który dorobił się na państwowych kontraktach załatwionych przy wódce z ministrem tego czy innego rządu ale oczywiście ja mam go szanować jako wybitnego biznesmena xD


Dodam jeszcze,że dziwię się,że jako komuszek prześladujesz "biednego" Filipiaka (który notabene miał paszport w PRLu i pracował w latach 80-tych dla France Telecom) - niby Śpiewak na niego pomstuje,ale przecież typ jest tak "ekologiczny" i tak pasuje do fit55 i reszty skurwysyństwa tego typu:

https://innpoland.pl/180904,biedni-powinni-zrec-mniej-miesa-radzi-milioner-janusz-filipiak


Żadna "lewica" nie będzie grillować Filipiaka bo to niestety jest wasz człowiek.Ale grillowanko się mu należy jak psu kość.

Zaloguj się aby komentować

"Lepszy Komentator" o swoim doświadczeniu pracy w januszexie. Mocny materiał uzmysławiający (mam nadzieję) jakie są rzeczywiste cały czas trwające codzienne problemy milionów ludzi. To tak zamiast bajać ciągle który polityk z którym się ostatnio pokłócił, gdzie wylądowała rakieta albo czy na Netfixie jest propaganda LGBTowsa.
Kuce mogą sobie zobaczyć na czym polega niewolnictwo współcześnie i dlaczego wolnościowcami są lewicowcy (socjaliści i komuniści) a nie żadna tam prawica marudząca na jazdę w pasach, maseczkę przy pandemii, czy zbyt wiele formalnościach jakie pracodawca musi wypełnić gdy rozlicza się ze Skarbówką i czuję się wtedy przepracowany, głupi i okradany.
https://youtu.be/ioO0vFlZyx8?t=121
#januszex #januszebiznesu #pis #po #konfederacja #polityka #ekonomia #antykapitalizm

Zaloguj się aby komentować

Patrzcie na debila, darmozjada, nieroba, burżuja jakie ma pojęcie o pracy i wypłacaniu pensji.
Oczywiście nigdy nie przepracował nawet jednego miesiąca u prywaciarza, jedyne co robi to ciągnie hajs z państwa lub dzięki państwu.
Korwin żyje w socjalizmie z pełnym rozdawnictwem, reszta żyje w kapitalizmie i musi na niego robić.
"wyzysk jest rzeczą dobrą" - mówi Korwin.
Zapraszam #kuce do fikołków i wstydzenia się za waszego idola od dekad, albo obecnie za mentora waszego guru Mentzena. "Ojciec Ruchu Wolnościowego" jak pisze na stronie "Nowej Nadziei" (stary kurwinizm).
https://yt3.ggpht.com/g6vJ0_d45YMgysxn8urWmdf9QsoZUfDo6B0UJChKGZTlTe97JWTyNm-jWR8p7q3OORUBoiiDg-Ia=s1024-nd-v1
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja #korwin #mentzen #liberalizm #socjalizm

Zaloguj się aby komentować

W Internecie brakuje długich porządnych materiałów wideo nt. tych teorii spiskowych dotyczących mieszania się ras i innych gówien, bo trochę powoli zaczynam się obawiać, że prędzej czy później dojdzie do jakiejś tragedii. Najlepszym rozwiązaniem byłoby też uaktualnienie systemu edukacji, by uczeń w wieku szkoły średniej potrafił sprawnie weryfikować fakty, opinie i posługiwać się źródłami. O ile płaska ziemia jest zabawna, to inną pseudonaukę też łatwo sprzedać. A jej wynikiem będą decyzje polityczne oraz przyzwolenie rządów na pewne działania.
Może dramatyzuję, ale słusznie: niedawno była głośna sprawa, że szury z Niemiec chciały dokonać zamach stanu.
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/nieudany-zamach-stanu-w-niemczech-rosnie-liczba-podejrzanych/jkscz1c
#szury #teoriespiskowe #antykapitalizm #bekazwykopu
05fb524e-f1fb-464f-8289-c91f721de882
54da1940-974a-4525-a43d-004aa4140308
ZygoteNeverborn

uczeń w wieku szkoły średniej potrafił sprawnie weryfikować fakty, opinie i posługiwać się źródłami.


@Ziemniakomat Nikomu na tym nie zależy. Niektórzy uważają to za niebezpieczne.

Al-3_x

@Ziemniakomat Już kiedyś o tym pisałem, że winę nie ponosi brak edukacji. Po prostu ludzie przestali ufać politykom, mediom i korporacjom głównego nurtu i to z ich własnej winy. Ile to razy politycy składali obietnice bez pokrycia. Ile to razy media stosowały click baity, manipulacje, czy nawet zwyczajnie kłamały w imię taniej sensacji. Żyjemy w epoce nadmiaru informacji i skoro ludzie nie mogą ufać źródłom głównego nurtu to kierują swoje zainteresowanie ku mediom alternatywnym, choć te wcale nie są lepsze, a wręcz przeciwnie. Witamy w epoce informacji. Prawda należy do tego kto umie skutecznie kontrolować dyskurs.

dsol17

W Internecie brakuje długich porządnych materiałów wideo nt. tych teorii spiskowych dotyczących mieszania się ras i innych gówien


No jeśli chodzi o murzynów to tutaj faktycznie jest możliwe,że za wszystkim stoją żydzi. Nazwiesz mnie faszystą ? Ależ dobra, na mnie to wrażenia nie robi: ty mi lewaczku lepiej powiedz jak traktują w takim razie murzynów w Izraelu. Konkretnie tych "żydów z Etiopii" zwanych Faleszami i jak często żydowki żenią się z murzynami.


Prawda jest taka,że możesz mnie nazywać faszystą ile ci się podoba - żydzi są ultranacjonalistami i tyle, ich kultura i religia to jeden wielki ultranacjonalizm przy którym typki od "pięciu piw" czy wafelkowej swastyki to są umiarkowani jak cholera.


A co do "Obywateli Rzeszy" to kurwa chyba tylko tytuł przeczytałeś i skojarzyłeś z faszystami. Ideologia tej grupy to raczej bliżej jest anarchizmu/monarchizmu i opiera się na odrzucaniu legitymizacji prawnej obecnego państwa Niemieckiego. Uważają,że państwo niemieckie nie jest państwem i nie jest legalne,a zatem moga je olać. I te twierdzenia o próbie zamachu stanu były mocno przesadzone, może nie tak jak z zamachem Brunona K. u nas ale jednak.

Zaloguj się aby komentować

Niedawno, bo wczoraj, świętowaliśmy 205. urodziny Karola Marksa. Im dłużej myślę, to nie wiem czy w historii nowożytnej istniał jakikolwiek bardziej wpływowy filozof niż on: przecież mamy Kubę, Wietnam, mieliśmy ZSRR, a teraz Chiny, których rząd nawiązuje i ideologicznie bazuje na filozofii marksistowskiej mają populację 1,4 mld (w 2023). Możecie napisać co sądzicie o tym filozofie, czy był bystry, czy może był do dupy.
#filozofia #polityka
be56acb7-4db5-43f8-9b8c-dd82388abb9a
Afrobiker

Sam nie wierzył w to co głosił

04528e01-3fb0-4f09-b258-cdec30242623
jonas

@Ziemniakomat Nie pierwszy ani ostatni pasożyt i leniwy śmierdziel-grafoman, którego musiał utrzymywać ktoś inny (tę akurat mendoweszkę utrzymywał Engels za odziedziczony majątek), żeby mógł wypisywać swoje zbrodnicze dyrdymały.

Matkojebca_Jones

@Ziemniakomat Nie czytałem więc nie wiem, ale oczywiste że pośrednio wpłynął na mnie.

To nie jest tak że kraje takie jak Kuba czy Chiny przeczytały sobie Marksa i powiedziały: "to jest to, tak zrobimy". Sądzę że bieg historii byłby podobny i bez Marksa.

Mimo wszystko, odniósł duży wpływ. Generalnie jakoś tak się utarło że to największy klasyczny myśliciel lewicy. Prawica jednego takiego sztandarowego nie ma.


Ciekawe czy w tvPiS znowu wspominają o tym jak ostatnim razem: "Zbrodnicze idei Karola Marksa..."

Zaloguj się aby komentować

Kolega @Matkojebca_Jones słusznie kiedyś zauważył, że dowodem tego, że w Polsce nie ma żadnego "socjalizmu wg. PiSiorów" było to, że w zasadzie każdy w Sejmie czy w debacie publicznej prawicowy polityk A wyzywa prawicowego polityka B od komunistów i socjalistów.
To działa też w drugą stronę: wystarczy zobaczyć na stan lewicy w Polsce. Ktokolwiek kto ma poglądy bardziej na lewo od mainstreamu MUSI tłumaczyć się ze 100 milionów śmierci*, przepraszać za Stalina, Mao Zedonga i za Katyń. Wtedy taki powiedzmy "lewicowy" działacz społeczny, polityk, dziennikarz albo ktokolwiek ma dwie opcje (fałszywa dychotomia, dlatego niech to będzie spektrum decyzji o pewnych skrajnościach):
  • powiedzieć "nie, ja jestem liberalnym lewicowcem, róża luksemburg, w zasadzie to jestem socjaldemokratą, pro-lgbt demokracja, brak autorytaryzmu i inne takie"
  • odpowiedzieć z dumą: "nie odcinam się od tradycji ruchu robotniczego... coś tam coś tam... w zasadzie Stalin zrobił 60% rzeczy dobrze a 40% źle, walka klas trwa, kapitalizm trzeba kiedyś rozmontować, zabrać własność prywatną burżujków"
W pierwszym przypadku taka lewica może być trochę jak piesek kanapowy: siądzie na kanapie, a społeczeństwo czasem pociągnie za ogon, a najgorsze co może zrobić to ugryźć w palec. Guy Debord opisałby tą sytuację jako: spektakl wcielił krytykę, krytyka stała się częścią spektaklu.
W drugim przypadku jest się traktowanym za szura, nawet jeżeli nie mówi się pozytywnie o najbardziej kontrowersyjnych postaciach komunizmu tylko o bardziej umiarkowanych pokroju Ho Chi Minha czy Che Guevary. Taka lewica w Polsce to obecnie margines, ale może się to zmienić bo do debaty publicznej przychodzą też młodsze osoby, które są mniej podatne na mit "w PRLu to był tylko ocet".
Dlatego w zasadzie podjąć jest ciężko jakąkolwiek zasadniczą dyskusję gdziekolwiek, czy to na poziomie parlamentarnym czy obyczajowym, ponieważ zawsze można rozegrać kartę skrajnie przesuniętej na prawo debaty publicznej w Polsce. Prawa kobiet? Mao Zedong też popierał prawa kobiet. Wyższe podatki? Uum, Lenin kiedyś puścił bąka. Lepsza edukacja? Che Guevara! Che Guevara! On uczył kubańskie dzieci i strzelał do ludzi.
Kojarzy mi się to z szurami, którzy rozmontowują każde trudniejsze słowo na czynniki pierwsze, byle by cokolwiek powiedzieć mądrego co ma jakiś sens, mimo że sensu w ogóle nie ma. Brak argumentów zastąpiony argumentem mającym wartość szoku.
Wracając do sedna, gdyby w Polsce był ten socjalizm, który tak wszędzie mądrale rzucają w stronę III RP, to przeciętny Konfederata, czy nawet prawicowiec, mówiąc "popieram kapitalizm" musiałby wytłumaczyć się z: akwarelisty, Franco, Mussoliniego, Amerykańskiego imperializmu, bycia onucą, niewolnictwa w USA i na świecie, wojen opiumowych, Kongo itp. itd. Nie widziałem nigdy czegoś takiego. Może gdzieś na Kubie albo w innym kraju gdzie lewica się zadomowiła może coś takiego jest.
Swoją drogą, ten sam argument "to nie był prawdziwy komunizm" używają prawicowcy, gdy ktoś krytykuje kapitalizm. Wtedy mówią, że teraz jest "korporacjonizm" i to on jest zły XD

*co do 100 milionów ofiar, to estymacje ofiar z Czarnej Księgi Komunizmu są tak błędne i głupie, że warto zrobić osobny wątek i przyjrzeć się metodologii i dlaczego w ogóle argument o śmierciach jest idiotyczny
#polityka #antykapitalizm #bekazprawakow #bekazwykopu #bekazkonfederacji #konfederacja #revoltagainstmodernworld
58921a05-5adc-472e-8c7d-3c13de9101a7
Al-3_x

Czy naprawdę trzeba bronić ZSRR żeby się utożsamiać jako skrajny antykapitalista? Przypomina mi to skrajnych prawaków, którzy bronią Hitlera, bo chciał dobrze dla Niemiec i zaprzeczający holocaustowi.

Zaloguj się aby komentować

Sylwetki polskich skrajnie prawicowych kanalii - odcinek 3
Sławomir "nie nie pamiętam" Mentzen
Fanatyczny korwinista, już w wieku 21 lat, kiedy to wstąpił do partii najbardziej skompromitowanego polskiego polityka (przynajmniej z tych co nie byli u władzy jako partia rządząca).
Mentzen był oskarkiem, synem profesora, więc nigdy nie dostał od "niewidzialnej ręki rynku" wpierdolu a że ma w dupie innych ludzi i cierpi na deficyt empatii, to nigdy nie wyrósł z kucyzmu. Został "przedsiębiorcą"
Działając w imię własnej kariery i zysku (to są wartości na prawicy, gdzie wg prawicy mężem stanu zostaje ten kto kocha egoizm czyli samego siebie) cinkciarz ten sprzedawał też ludziom broń i alkohol, a za pieniądze pomagał zamożnym ludziom wyprowadzać pieniądze z Polski na Cypr ect. Ostatnio para się też kołczingiem biznesowym, czyli zabawa z serii "odkrył jeden prosty trick na zostanie milionerem" wydane na tysiąc jeden sposobów. Sławek ma swój sposób na nawijanie makaronu na uszy i wyciąga hajs od co bardziej naiwnych ludzi, głównie młodych. Podobnie robi w polityce, nie kryjąc się nawet że będzie populistą, będzie "faulował", wygłasza nie swoje poglądy, kpiąc z wyborców mówiąc że ma ich za głupich.
Sławek Mentzen bije rekordy w obietnicach politycznych - obiecał każdemu dom, dwa samochody i wakacje.
Odwołuje się do pogardy wobec mniejszości seksualnych, antysemityzmu, antynaukowości, czy homofobii - w tym rejonach szuka poparcia. Nie cofnie się przed niczym, włącznie z szukaniem poparcia wśród debili których nawet pozostała bardzo i tak zepsuta klasa polityczna, poparcia nie chce - czyli między innymi wśród antyszczepów czy zwolenników Rosji w wojnie z Ukrainą, czy opuszczenia UE. Mentzen ten elektorat który nagonił mu Braun i Korwin zagarnia, samemu umywając ręce od tych poglądów, gdyż z odpowiedzialnością i szczerością mu nie po drodze w karierze.
Przez to że w Polsce nadal zakorzeniona jest religia i spora część Polaków do dziś ma wrażenie że religijni ludzi są bardziej uczciwi, to Mentzen również zgrywa osobę przewiązaną do patriotyzmu i religii i to w sposób taki że nawet PiS by się tego wstydził, tzn Mentzen podpisał Konfederacje Gwietrzwałdzką, a że jest osobą opiniotwórczą i poważaną na swój błazenowaty sposób u wielu młodych osób, to w ten sposób normalizuje i umacnia takie osoby jak Grzegorz Brauna który chce żeby Polska konstytucyjnie podlegała Watykanowi i inne tego typu katotalibańskie wymysły państwa wyznaniowego. Myśleliście że wyrośliśmy już z tego że państwo powinno powinno być wyznaniowe i wyróżniać i promować jedną szczególną religię? Otóż nie. Tacy jak Braun są posłami, a tacy jak Mentzen są nadal bardzo popularni jak chociażby tutaj na hejto, bo kurwa "program gospodarczy".
Mentzen pojawiał się na "Weekendzie Kapitalizmu" razem z Balcerowiczem gdzie konkuruje z takimi jak Petru, Tusk , Tanajno, o bycie następcą Balcerowicza i kontynuowaniu polityki rozwarstwienia, strachu ekonomicznego, wyzysku klas niższych, czyli około 90% ludzi, takich którzy nie urodzili się milionerami jak Korwin, czy synalkami profesorów. Menzten funduje feudalizm 2.0 pod nazwą "konserwatywny-liberalizm", chociaż sam chętniej używa określenia "konserwatyzm" i "wolnościowość", przy czym konserwatyzm jak najbardziej opisuje jego poglądy, natomiast "wolnościowość" jest tylko hasełkiem, nagminnie powtarzanym. W rzeczywistości chodzi o wolność wybranych grup ludzi - tutaj głównie pracodawców i przedsiębiorców, oraz np. katolików. Geje, ateiści czy pracownicy - error, chociaż Mentzen będzie chciał przekonywać że jest inaczej - w końcu walczy o jak największą ilość głosów.
Jeśli chodzi o odpowiedzialność tego aspirującego do najwyższych stanowisk państwowych człowieka to najlepiej to oddaje imba "sto ustaw Mentzena" które było dużą obietnicą polityczną Menztena, po czym Menzten jej nie spełnił, i stwierdził że mamy się odczepić bo "to było dawno, nic nie pamięta, to nie on pisał i w ogóle nie ważne i mało związane z czymkolwiek, a to nie jego wina że tego nigdzie nie ma".
Dobrze. No to o "moralności" Mentzena już sobie do was porozmawiałem. Ale jakie są jego najbardziej rzeczywiste poglądy i przekonania, oraz czego można się po nim spodziewać, poza tym że nie cofnie się przed niczym żeby robić karierę (Dobromir Sośnierz to potwierdzi).
Mentzen jest zwolennikiem REGRESJI PODATKOWEJ. Jest to skrajnie prawicowa polityka, w której osoby mniej zarabiające muszą płacić większy procent swoich dochodów niż osoby lepiej zarabiające, bez litości nawet dla niepełnosprawnych którzy będą musieli płacić mając zerowy dochód, a jak nie to komornik państwowy, włącznie z zabraniem im domów i wyrzuceniem na bruk - tak państwo Mentzena ich potraktuje. Menzten działając w demokracji żeby zdobyć głosy większości uzasadnia to że to jest jedynie metoda na "redukcję urzędników" (chodzi o podatek pogłówny).
To tylko jeden z ogromu przykładów ułatwień dla bogatych i utrudnień dla biednych - nie sposób wymienić wszystkie, gdyż o to jest oparta cała polityka Mentzena, jak i prawicy ogółem z definicji.
Mentzen kpił z pracy dzieci na wschodzie. Uśmiechał się szyderczo do lewicy że koszulka którą im podaruje jest "zrobiona przez małe pracowite rączki" (sprowadzona zza granicy, gdzie nie obowiązują takie prawa jak w Polsce).
Mentzen jest przeciwnikiem demokracji. Na przykładzie Chile mówił że zbrodnicza dyktatura dokonująca mordów politycznych (np. za samo głoszenie poglądow) to taka dyktatura jest lepsza niż demokracja, gdyż bez niej teraz w Chile "chodzą po ulicy i się domagają darmowej edukacji i innych takich głupot". Mentzen zabije po to żeby nie było darmowej edukacji, finansowanej z podatków, a już w szczególności z podatków od bogatych. Mentzen woli podatkować pracowników a nie przedsiębiorców.
Mentzen jest zwolennikiem likwidacji emerytur, służby zdrowia, darmowego powszechnego szkolnictwa, kodeksu pracu, płacy minimalnej oraz redukowaniu głosu pracowników w firmie przez całkowitą likwidację możliwości zakładania związków zawodowych i ich uprawnień, prawa do strajku itd.
Powiecie że chce redukować państwo w ogóle...no niekoniecznie, bo ważniejsze od leczenia przez państwo najsłabszych jest tworzenie jego militarystycznego charakteru, zwiększania nakładów na wojsko bo na to już nas stać wg niego, oraz przymusowego poboru do wojska młodzieży w wieku około 18 lat na trzy miesiące.
Oczywiście jeszcze legalizacja broni, gdyż liberałowie jeszcze nie wszystko w Polsce spierdolili - nie mamy jeszcze problemu strzelanin jak w USA - o to Sławek również zadba, jak o spierdolenie wszystkiego innego co się da do cna, tworząc największe możliwe nierówności społeczne, gdzie miliarderzy pomnażają majątki w zawrotnym tempie, a za to z widokiem bezdomnych na ulicach i analfabetów z biednych lub/i patologicznych rodzin oraz uzbrojonych w broń palną narkomanów na głodzie (Menzten jest za legalizacją narkotyków), oraz krzykiem dzieci zza ściany dostających "klapsy" musielibyście się przyzwyczaić. Więzienia zaczęlyby się zapełniać jak w USA, ale Sławek i ten problem będzie z dumą "rozwiązywał" w dalszej perspektywie wprowadzając karę śmierci, jednocześnie uważając że te wszystkie zjawiska to nie efekt jego polityki ale indywidualnych wyborów ludzi.
Mentzen jest takim połączeniem bandziora Rutkowskiego, biznesowo-politycznego wilka z wall street, oskarka, fanatyka religijnego, populisty i karierowicza pozbawionego empatii oraz odpowiedzialności za cokolwiek w jednym. Jest to Sławomir Janusz II. Zero absolutne, dzięki swojemu niemal psychopatycznemu wypraniu z jakichkolwiek zasad etycznych nie cofnie się przed niczym, przez co pnie się do góry na szczeblach władzy i wpływów.
W zasadzie nie jestem wymienić jakichkolwiek jego zalet poza w porządku wykształceniem, uznaniem że podatek katastralny jest lepszy od pogłównego, oraz poczuciem humoru, które jednak nadaje się do kabaretu a nie do polityki i nawet swoje zalety Mentzen wykorzystuje w niecnych celach, np. podobnie jak Korwin łagodząc odbiór swoich zamordystycznych postulatów swoimi żartami ("czarny humor" u polityków jest groźny) oraz jak i na swój sposób trolował poważną debatę polityczną o tym kraju.
Konfederacja tak skorzystała na "sto ustawach Mentzena" że przez cały okres w sejmie zgłosiła tylko jedną ustawę "anty 447" napisaną przez Stanisława Michalkiewicza z UPR, która miała pokazać że Konfederacja bardziej niż inni nie zapłaci Żydom. Ustawa została odrzucona jako bubel prawny, a Polska nie uznała roszczeń Żydowskich, na co chyba nawet nikt na scenie politycznej nie ma żadnej ochoty.
*wiem że rozpieściłem was całą masą linków do źródeł, ale jak muszę poświęcić więcej czasu żeby znaleźć te linki to mi się nie chce. Spierdalajcie.
https://polskaracja.pl/slawomir-mentzen-kontra-niepelnosprawny/
https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl/
https://www.hejto.pl/wpis/mam-teorie-ze-mentzen-ma-wyjebane-w-polityke-i-uzywa-jej-tylko-zeby-zbic-jak-naj
==========================================================================
"Miarą cywilizacji jest to jak traktuje się najsłabszych" - Piotr Ikonowicz
#konfederacja #antykapitalizm #bekazkonfederacji #mentzen #polityka #prawica
cec

Oczywiście jeszcze legalizacja broni, gdyż liberałowie jeszcze nie wszystko w Polsce spierdolili - nie mamy jeszcze problemu strzelanin jak w USA


Co za pierdolenie i demagogia. Broń czarnoprochowa jest dostępna w Polsce bez pozwolenia - rozumiem, że po polskich ulicach biegają kowboje i do siebie napierdalają z rewolwerów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

LGirl

No ale skoro ekspert od podatków mówi, że od obniżenia podatków przybędzie w Warszawie działek budowlanych dzięki czemu każdy Warszawiak zbuduje sobie dom to trzeba się cieszyć i słuchać eksperta a nie dociekać skąd te działki budowlane się wziąć niby mają.

Takie dociekanie i liczenie jest lewackie, prawdziwy mężczyzna jak mu ktoś obieca dom to mówi „ślicznie poproszę dom od pana mentzena” a nie docieka skąd, jak, gdzie i za ile.

shogoMAD

I tak lepszy niż ktokolwiek inny

Zaloguj się aby komentować

Daily reminder że
Socjalizm - system oparty o równość, jest to system o uspołecznionych środkach produkcji
O chociażby umiarkowanej polityce socjalistycznej można mówić dopiero gdy jest ona jest tak prowadzona że wskaźniki nierówności maleją.
Prawdopodobnie najlepszy jest ten od wybitnego ekonomisty profesora Thomasa Pikiettego, który zaorał raz na zawsze ideologie niewolnicze i gwazi-niewolnicze (współcześnie liberalizm) brednie w książce: "Kapitał XXI wieku". Otóż wzrost nierówności to:
Stosunek stopy zwrotu z kapitału do wzrostu gospodarczego.
Jeśli zyski z kapitału rosną szybciej niż wzrost gospodarczy to mamy wzrost nierówności.
Niezawodny profesor ekonomii z USA Richard Wolff:
https://www.youtube.com/watch?v=4qjkKMEy4y0&t=2134s
#antykapitalizm #kapitalizm
Matkojebca_Jones

@jonas Jeszcze raz będziesz śmiecił i trollował pod moimi wpisami to dostaniesz czarnolistę i zostanie ci tworzenie własnych wpisów - czyli coś czego nie potrafisz, lub po prostu głaskanie się nawzajem z innymi kucami. Dostać ode mnie czarnolistę to duży wyczyn w trolingu - będziesz pierwszy.

jonas

@Matkojebca_Jones Nie wiem jak się podniosę po tym ciosie.

Zaloguj się aby komentować

Kuce mówią że my lewacy nie rozumiemy ekonomii, nie mamy o niej żadnej wiedzy, stąd sobie bajamy o jakiś podwyżkach minimalnej albo progresywnym opodatkowaniu.
Polecam też bekowy vlog Tomasza Wróblewskiego gdzie bóldupi że to lewica ma rację, ciężko mu wymyśleć jakiekolwiek kontrargumenty, a wróg ma jeszcze groźniejszą dla nich narrację (Wróblewski jest zamożnym przedsiębiorcą i prezesem związku zawodowego przedsiębiorców)
"groźniejsza narracja" to taka którą trudniej zakłamać i zrobić ludzi w kuca że to tak może być że jedni są miliarderami a inni jedzą chleb posmarowany nożem.
https://www.youtube.com/watch?v=v3nLm2D-mfA&t=317s
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #bekazpo #bekazlibka #bekazkucy #kuce #konfederacja #mentzen #ekonomia #korwin

Czy ekonomista profesor Thomas Piketty mówi takie rzeczy bo:

18 Głosów
Anty_Anty

Więcej beka system wytrzyma.

Generalnie przedrostek beka występował gdy cos było śmiesznego dziś symbolizuje to że autor sie zesrał.

"stąd sobie bajamy o jakiś podwyżkach minimalnej albo progresywnym opodatkowaniu."

Zdarta płyta od lat 90, widzimy jak chiny, Indie i duża cześć krajów na świecie bezpardonowo wyruchała tą narrację.

MiernyMirek

@Matkojebca_Jones w słupkach sondażowych musi się dziać jakaś tęga sraczka, że aktywują się takie agresywne trolle. Stary taguj #polityka albo spadaj na "czarną"


Ktoś mi tu niedawno pisał, że lewaki chociaż dobrze tagują.

Matkojebca_Jones

@MiernyMirek Daj mnie na czarną i wykurwiaj.

MiernyMirek

@Matkojebca_Jones zgodnie z życzeniem, żegnam buraka.

tellet

@Matkojebca_Jones tylko progresywny z pierwszym progiem zero, a drugim DLA BOGOLI OD 20K/MC CO SRAJO BILONEM I PAPIERAMI DUPE WYCIERAJO od razu 90%, żeby ci bjemndniejsi mieli za darmo więcej pienionszkuf, masz racje mordo :DDDDDD

Matkojebca_Jones

@tellet Pomijając twoje własne majaczenia i przyznawanie sobie samemu racji.

Nie napisałeś dlaczego twoim zdaniem Pikietty nie ma racji postulując podniesienie minimalnej, tzn jakich informacji mu może brakować, albo co z nim jest nie tak.

Bo to że ja "nie rozumiem że pracodawca wliczy to sobie w koszta" - to już od kuców słyszałem. Pytanie czy tej jakże skomplikowanej kucowskiej teorii ekonomicznej nie jest w stanie ogarnąć również Pikietty i dlaczego.

tellet

@Matkojebca_Jones no dobra, czyli oprócz superprogresji "żeby dojechać tych kulczyków 20k/mc", trzeba jeszcze podnieść minimalną.

To ja się pytam, czemu od razu ustawą nie zlikwidować ubóstwa? Każdy obywatel powinien sobie "móc kupić" dowolne auto z salonu, bez względu na to, czy WARTOŚĆ JEGO PRACY to jest gówno, że go można zastąpić w 3 minuty, czy na jego miejsce poszukiwania zastępcy zajmą rok. "Każdemu po równo - przecież co może pójść nie tak.


No i klasycznie


ja "nie rozumiem że pracodawca wliczy to sobie w koszta"


Bo przecież wiadomo- że jak tylko rząd podnosi prolactwu minimalną, to "ci źli prywaciarze łod razu podnoszom ceny!!!11" xD

Zaloguj się aby komentować