Zdjęcie w tle
5tgbnhy6

5tgbnhy6

Autorytet
  • 45wpisy
  • 6537komentarzy

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
#psy jakas inwazja kleszczy, z tych samych miejsc (osiedlowe miejskie trawniki, niektore nieskoszone), z ktorych przez caly rok moja suczka przynosila pojedyncze kleszcze w tym tygodniu przyniosla juz z dziesiec, uwazajcie na siebie!

Zaloguj się aby komentować

#muzyka #bubblegumdance #eurodance #dance #eurobeat

Ostatnio trafiłem na przyjemny gatunek muzyczny Bubblegum Dance i że wpasowuje sie w wakacyjny klimat, to postanowiłem podzielić się najciekawszymi utworami. Zacznę od tych nawiązujących do tematyki teleinformatycznej.

na pierwszy rzut leci
Jenny Rom - Www.Blonde Girl

https://www.youtube.com/watch?v=8C0h-6Be9PI
Zeszłoroczna burza nagrana telefonem w slowmo. (Zenfone 8 w 120 albo 240 kl/s, zmienialem ustawienia w trakcie krecenia i nie pamietam ktore nagrania byly w jakiej predkosci)

#fotografia #burza #natura
d52fe3db-774a-4be8-a102-41f9ca3ac85c
6f79f9ee-6a5a-4c07-b516-631489e935b9
9cea88f5-a2d8-4e00-ab7b-8854270f665b
0020dbab-9b88-49fc-8222-dcf43b27599c
a16f7914-d7a7-4176-a65f-dff12e964520
koszotorobur

@5tgbnhy6 - wrzuć filmik - a nie jakieś obrazki

5tgbnhy6

@koszotorobur filmik przepadl niestety, zreszta odtwarzany w czasie rzeczywistym blysk bylby trudny do uchwycenia golym okiem, sam musialem przegladac zmudnie kwadranse nagran i przechwytywac klatka po klatce, pomysle nad zrobieniem gifa

5tgbnhy6

@koszotorobur prosze, gif

bd9fd50c-bd05-409f-b25a-3e5ccfe64088

Zaloguj się aby komentować

#ufonapowaznie #seti #astronomia

Autor wideo opowiada o opublikowanym przez siebie badaniu, z którego wynika, że obcych cywilizacji w galaktyce może być albo bardzo dużo, albo bardzo mało, bo czas przejscia z pierwszego stanu do drugiego jest wzglednie krotki i fakt, że w radioteleskopach słyszymy ciszę dowodzi, że prawdopodobnie żyjemy w okresie względnej pustki, a szansa, że niedługo czeka nas eksplozja liczby cywilizacji jest bardzo niska.

https://m.youtube.com/watch?v=b6-9Hq8dV_4
SpasticInk

Ja mam teorię, że w moim poduszkowcu jest pełno węgorzy

Zaloguj się aby komentować

#gamedev

Rozmyslam sobie nad optymalizacja gier i wpadlem na rozwiazanie problemu gier produkujacych wiecej klatek na sekunde niz monitor jest w stanie wyswietlic. Z tego co wiem, to nadmiarowe klatki sa renderowane przez GPU, ale nigdy nie sa wyswietlane, ale dzieki temu, ze dane wejsciowe z myszki/klawiatury/kontrollera sa zbierane setki/tysiace razy na sekunde, to gra wydaje sie dzialac plynniej. Dlaczego wiec tworcy gier nie rozlacza liczby klatek na sekunde logiki gry tak zeby logika przeliczala input tak czesto jak fabryka CPU dala, a GPU by renderowala tylko tyle klatek ile monitor jest w stanie wyswietlic, bez marnowania mocy na renderowanie odrzucanych klatek, przeznaczajac zaoszczedzona moc na polepszenie jakosci (rozdzielczosc/detale) wyswietlanych klatek? Albo moze to gdzies tak dziala, ale ja o tym nie wiem?
con987

Odkryłeś V-sync, opcja dostępna od czasów monitorów CRT

5tgbnhy6

@con987 ale vsync nie pozwala logice na symulacje czesciej niz odswiezanie monitora, a o to glownie mi chodzilo

brain

Jeżeli mamy za dużo klatek to znaczy że już nie ma co zrobić z tą nadmiarową mocą obliczeniową GPU. A poprawianie jakości grafiki to już załatwiają różne rozwiązania jak dynamiczna rozdzielczość czy dynamiczny LoD (Level of Detail). Samo rozdzielenie logiki od liczny wyświetlanych klatek już się dzieje od jakiegoś czasu, chociaż są niechlubne wyjątki - głównie gry japońskich developerów robiących gry na Playstation. Potem są historie jak mody zwiększające liczbę klatek z 30 na 60s powodują że różne buffy działają o połowę krócej albo że z tego samego powodu nie da się zrobić niektórych czasowych zakładek. Wracając jednak do tematu, to żeby było poczucie responsywności to zależy nam żeby klatka grafiki która jest wyrenderowana zawierała jak najświeższe dane dotyczące inputu, więc siłą rzeczy zasadne jest żeby GPU produkowało klatki jak najczęściej się da.

5tgbnhy6

@brain @Erebus a no macie racje, moze swezosc klatki jest wazniejsza niz liczba symulacji logiki na sekunde

Erebus

@5tgbnhy6 picrel+wyłączenie vsync+ograniczenie renderowania ponad częstotliwość odświeżania monitora

8ac252fb-1ef3-4348-958d-a090ad87e613
Erebus

@5tgbnhy6 ale input lag przy kolejkowaniu klatek się zwiększa

Zaloguj się aby komentować

#2137 #anime #manga #hellsing #amv #tworczoscwlasna #ai
https://www.youtube.com/watch?v=94rvGavldik

jedyny darmowy soft do zmiany głosu, jaki znalazłem (voice.ai) daje limit do 15 sekund i niską jakość dźwięku, więc efekt jest jaki jest, może na okrągłą rocznicę wykombinuję coś lepszego
https://vocaroo.com/122Tts11UPlu

Considering the time the show takes place, The Pope was likely Pope John Paul II who was Pope from 1978 to 2005. Pope John Paul II's personal history would also align with the Pope depicted in Hellsing having a great dislike for Nazis. During the years of World War 2, the future Pope lost most of his family as a young man, was forced to do hard labor after his homeland of Poland was invaded, and personally escorted and rescued a Jewish woman fleeing for her life to safety. One of the most popular Popes in recent history, John Paul II made numerous ventures to improve relations with other sects and religions; further aligning him with the Hellsing depiction.
https://breezewiki.com/hellsing/wiki/The_Pope

bonus: zanim rozkminiłem, że trzeba odseparować wokal od instrumentala wyszedł mi beatboxujący papisz:
https://vocaroo.com/16iXy9deYKiB
bb74aabc-4982-4b75-896b-965778dd45e1
korfos

Masz przecież darmowy RVC. Najpierw zbierasz dane papieskie. Potem przepuszczasz je przez adobe podcast enhancer żeby pozbyć się echa bo wszędzie ono niestety jest. Trenujesz następnie przez kilka godzin model. Jak już model będzie gotowy to możesz przepuszczać nieograniczoną ilość nagrań albo zmieniać głos na papieski w czasie rzeczywistym lokalnie. Jakość właściwie już zależy od jakości oryginalnego głosu papaja i długości treningu.

Zaloguj się aby komentować

Następna