Wesprzyj nas i przeglądaj Hejto bez reklam

Zostań Patronem
Klient do mnie napisał że program się przestał kompilować. Okazało się że to przez ostatnią aktualizacje Blynka do wersji 1.3. Dodali czeka kompilacji który sprawdza czy zahardkodowano BLYNK_TEMPLATE_ID , BLYNK_TEMPLATE_NAME i od teraz nie mozna ustalać tych wartości podczas runtime ( nie żeby wcześniej było można ale przynajmniej tego nie sprawdzali i wszystko działało). Jak macie ten sam problem na zakomentujcie linijki ze zdjęcia w BlunkApi.h.
Btw nienawidzę tej liby. Jest koszmarnie zaprojektowana. Przypomina mi projekt grupowy robiony na odwal się.

#esp32 #arduino #programowanie #elektronika #embeded
94c8aa21-addc-4dc3-8be9-5e7280080f2b
5

Komentarze (5)

Dużo rzeczy w embedded jest na odpierdol, byle szybciej, bez myślenia o przyszłości i najlepiej z użyciem przestarzałych technologii. Strasznie mnie to irytuje i jeśli kolejna moja praca to będzie rzeźba to się zacznę przebranżawiać

@ZohanTSW a przy czym robiłeś ? Ja myślałem o automotiv

Np IoT, ale nie tylko

A dlaczego tych stałych po prostu nie zdefiniować na poziomie toolchaina (globalnie w cmake/makefile)?

To nie poprawi sprawy. Bo nie będziesz mógł ich zmienić w trakcie działania programu

Zaloguj się aby komentować