Klient do mnie napisał że program się przestał kompilować. Okazało się że to przez ostatnią aktualizacje Blynka do wersji 1.3. Dodali czeka kompilacji który sprawdza czy zahardkodowano BLYNK_TEMPLATE_ID , BLYNK_TEMPLATE_NAME i od teraz nie mozna ustalać tych wartości podczas runtime ( nie żeby wcześniej było można ale przynajmniej tego nie sprawdzali i wszystko działało). Jak macie ten sam problem na zakomentujcie linijki ze zdjęcia w BlunkApi.h.
Btw nienawidzę tej liby. Jest koszmarnie zaprojektowana. Przypomina mi projekt grupowy robiony na odwal się.
#esp32 #arduino #programowanie #elektronika #embeded
Btw nienawidzę tej liby. Jest koszmarnie zaprojektowana. Przypomina mi projekt grupowy robiony na odwal się.
#esp32 #arduino #programowanie #elektronika #embeded
Dużo rzeczy w embedded jest na odpierdol, byle szybciej, bez myślenia o przyszłości i najlepiej z użyciem przestarzałych technologii. Strasznie mnie to irytuje i jeśli kolejna moja praca to będzie rzeźba to się zacznę przebranżawiać
@ZohanTSW a przy czym robiłeś ? Ja myślałem o automotiv
Np IoT, ale nie tylko
A dlaczego tych stałych po prostu nie zdefiniować na poziomie toolchaina (globalnie w cmake/makefile)?
To nie poprawi sprawy. Bo nie będziesz mógł ich zmienić w trakcie działania programu
Zaloguj się aby komentować