#programowanie #gamedev #indiegamedev
Siemanko, HnyDEVik z tej strony.
Zrobiłem poradnik dla początkujących zainteresowanych Silnikiem Godot Engine.
Omawiam interfejs, podstawę działania silnika i pokazuje na bieżąco jak działać gdy chcemy osiągnąć określony efekt.
Jest to mój pierwszy poradnik - już nawet jedna trafna uwaga była, ale dołoże wszelkich starań by być lepszym dla kochanych widzów, dodatkowo nie jestem jeszcze wprawiony w tych rzeczach ale byłby bardzo wdzięczny za uwagi lub subskrypcje
Nawet miniaturke kupiłem taki ze mnie szuszwol
https://youtu.be/ts5XJIxdoCE
gabe4linux

@Eichen_Y

Kupiłem tyle dobrych gier na Switcha poniżej 10zł.

Po których widzę jak dużo pracy w nie włożono.

Dlatego uważam, że nauka tworzenia gier nie ma sensu.

Może, że hobbistycznie.

Ale to wtedy warto wybrać jakiś prostszy silnik dla gier niż godot.

dildo_swaggins

@gabe4linux nauka czegokolwiek pozahobby to dziwny temat poza szkoła.


Czy ktoś uczy się saksofonu aby być lepszym od Colemana? Malowania od Picassa?

Gier uczysz sie dla siebie to Twoja ekspresja :).

dotevo

ogólnie bawiłem się w gamedev hobbistycznie i wg mnie godot jest najlepszy z silników, które testowałem - bawiłem się np. Unity i całkowicie do mnie nie przemawia.

gabe4linux

@dotevo @dildo_swaggins

Jeśli chodzi o hobbistyczne projektowanie gier, to zacząłbym od łatwiejszych narzędzi.

Na switcha jest Game Builder Garage.

Na PS4 jest Dreams.

Nie wiem co jest tak prostego jak wyżej wymienione na PC, może Stencyl jest najbliżej.

Fausto

@Eichen_Y lubię ten silnik, unity to dla mnie zbyt duży kolos.

Zaloguj się aby komentować