Tworzę z kolegą programistą grę po godzinach. Na ten moment jest to klon moving out w stylu bardziej średniowiecznym. Mechanika to wynoszenie przedmiotów i trupów z licznikiem czasu w co-opie.
I właśnie tutaj mamy problem, bo czujemy że gra nie wyróżnia się wystarczająco od konkurencji. Mamy dużo innych pomysłów na gry i zastanawiamy się czy nie porzucić pracy nad tą, gdyż nie mamy pomysłu na Hook. Zastanawiamy się nad tym żeby przypiąć graczy razem do siebie łańcuchem lub w inny sposób ale wydaje się że to tylko pół środki.
Jaka jest wasza opinia? Iść w to dalej czy nie marnować czasu?
https://www.youtube.com/watch?v=CnM1cXQ4Oc0
#gry #tworczoscwlasna
@koszotorobur w unity, na ten moment plan wydawniczy to zrobić inną grę i dać sobie spokój z tą bo wydaje nam się że nie chwyci. A jakby miało chwycić to wrzucamy na steama, goga