

Komentarze (45)
Niezbyt popularny pojazd, jeszcze z przeszczepem. Chyba najłatwiej będzie jak samodzielnie sprawdzisz.
@macgajster na czują jak podłączyłem sygnał z czujnika do obrotomierza i tu i tu dałem zasilanie to nie działa.
@cebulaZrosolu O, o, o. Najlepiej, zawołać kogoś a samemu nic nie podpowiedzieć.
@Dudu Jaki był oryginalny czujnik? Ile impulsów na obrót? Czy to była benzyna i np 2 impulsy na obrót z cewki zapłonowej?
W dieslach najczęściej obroty bierze się z alternatora, ale to wymaga idealnego zgrania sygnału z licznikiem. W nowszych wersjach sygnał może być brany z wtryskiwaczy. Jakie to TDI? Pompa rozdzielczowa, pompowtryskiwacze czy CR?
A ten czujnik to zaraz zobaczę dokumentację i się okaże.
@myoniwy panie ja skończyłem budowlankę a nie elektronikę
@vredo w nivie z przeszczepem to je szamańska magia. W oryginalnym silniku 1,7 jest na kole pasowym na wale z przodu, do tego w redaktorze jest czujnik prędkości, nie wiem po co bo u mnie nie działa i tak jeździ. W skrzyni od łady nie ma żadnych czujników, jeśli w skrzyni masz wejście na 3 pionowy czujnik to znak że skrzynia jest z poloneza.
Stare diesle braly impulsy obrotow z alternatora, wspolczesne z czujnika polozenia walu. Najprosciej wykorzystac zlacze alternatora.i zamontowac dzielnik czestotliwosci
Sam czujnik jest ok, ale bez dorobienia kola fonicznego cirzko bedzie go.wykorzystac
Zależy jakiego sygnału potrzebuje obrotomierz, czujnik masz NPN więc w momencie zadziałania czujnika wyjście jest zwierane do masy.
Zaloguj się aby komentować