Zdjęcie w tle
Matkojebca_Jones

Matkojebca_Jones

Osobistość
  • 219wpisy
  • 3581komentarzy

Czerwony jak cegła!

Kapitalizm, wolny rynek, przedsiębiorczość to jest "wolność" rzekomo. Taa....
W firmie nie może być innych gwiazd i wodzów niż pracodawca (właściciel, kapitalista). Pracownik ma mieć takie pranie mózgu żeby uznać interes "firmy" za swój. Zwróćcie uwagę na ukrywanie "pracodawca" po pojęciem "firma" albo "interes firmy". Tak jakby to "firma" wydawała jakieś polecenie, jakaś "niewidzialna ręka rynku" itp brednie, a nie stał za tym konkretny człowiek który takie polecenia wydaje.
Przyjmowanie optyki burżuja/pracodawcy/kapiatalisty/bogatego nazywam kucyzmem.
https://yt3.ggpht.com/fGzE7lObbFqbBYbat0tKdEB9Quk34RIreOLCgS60Zp0l_NVJ8Gzp_lRUHaS2Af_--ztrov55Oo7R6A=s1024-nd-v1
#bekazprawakow #bekazkucy #januszex #januszebiznesu #filozofiadlajanuszy #balcerowicz #bekazkonfederacji #bekazpisu #bekazpo#antykapitalizm
jonas

@Matkojebca_Jones Nie ma przecież od dawna nakazu pracy, można się zwolnić i szukać roboty gdzie indziej. Ja bym się z takiego kołchozu zwolnił w diabły, trzeba mieć odrobinę szacunku do samego siebie.

kodyak

To jest myślenie bardzo w skali makro ale patrząc trochę niżej można zauważyć coś jednak innego.


Tldr szefowie średniego szczebla nie wiedzą co robią ale sprzedają się na spotkaniach jako cudotworcy


Szef firmy a bardziej korporacji nie wie przeważnie co dzieje się na niższych szczeblach. Wynika to z tego że ma dyrektorów którzy sprzedają mu bajki (i robi to świadomie bo płaci w cholerę kasy dyrektorom by zajęli się tymi tematami). Pion działań mniej więcej wygląda tak:

Pracownicy robiący robotę

Szefowie średniego szczebla

Prezes i inna świta jako akcjonariusze zarząd itd


Kolejne prośby o zatrudnienie dodatkowego pracownika żeby odciążyć spływają gdzieś w finansach i wychodzi im że zatrudnienie jeszcze jednego pracownika nie daje firmie zysków i temat można ciągnąć na tym co się ma, to natomiast często powoduje zmęczenie pracownika i jego wkurwienie ale także uważanie że firma sobie nie poradzi bez niego co jest preludium sączenia trucizny jaka to firma jest chujowa, bo myśli błędnie że bez niego sobie nie poradza. Jednak dla samego szefa średniego szczebla jest to co najwyżej niedogodność tzn mamy zyski tak to moja zasługa panie prezesie, mamy problem tak mielismu kilka nieprzewidzianych zwolnień się pracownikow ( no niestety czynnik w sumie ode mnie niezależny), nowy pracownik nie wie w jakie gówno się pakuje i stara się żeby jednak wyrobić przynajmniej jakieś pół roku żeby nie było że siedzi w firmie mniej niż miesiąc.


Widzę to jako bezwiedne i często poprzedzające brakiem umiejętności działanie po prostu które przerasta wielu zarządzających wraz z prezesem na czele,


Dyrektorzy natomiast chcą się wykazać że świetnie panują nad sytuacją i każde ich działanie kończy się ogormnym sukcesem bo tego tak naprawdę chce też prezes ( przecież po to ich ma;))


Weźmy dla uproszczenia np taki przekop mierzei wiślanej, projekt przez szefów średniego szczebla wyliczony czy bardziej zaakceptowany na 800 mln,


Projekt oczywiście się przedłuża bo ci co zaakceptowali ten projekt nie mieli pojęcia że to to oczy tamto tak strasznie podrożeje czy inne ryzyka ( jakaś bomba z 2 wojny, cmentarz czy coś innego tam jest, piasek bardziej chujowy itd) po prostu nie mają w tym żadnego doswiadczenia


I ci dyrektorzy chcąc zmniejszyć koszty dają więcej roboty tym pracownikom których mają żeby się wyrobić itd


Koszty rosną a projekt nieskończony dyrektorzy mówią w czym jest problem (nie jest to ich wina tylko wyliczeń)


Jednak jak uda się skończyć choć część szefowie dopięli swego udało im się zamknąć projekt koszt 1,5 razy droższy ale kto przy takim sukcesie patrzy na przekroczone koszty


Pracownicy się zwalniają, kogo to obchodzi przecież firma osiągnęła pełny sukces


Dodatkowo taki dyrektor pisze książkę jak to zawalenie robota ludzi daje wymierne korzyści dla firmy

Jim_Morrison

Kolejny wpis z kółkiem wzajemnej adoracji sfrustrowanych etatowców. Ci źli przedsiębiorcy i krystaliczni pracownicy, rozgoryczeni, że zarabiają dokładnie tyle, ile są warci. A że jest was w chuuuuuj więcej niż nas to sobie możecie folgować do woli. Urocze.

Zaloguj się aby komentować

Dla ludzi którzy myślą że jeszcze w Polsce cokolwiek może się pogorszyć (np. przez wzrost poparcia dla Konfederosji).
Gorzej już nie będzie (już jesteśmy od dawna na dnie) i mam na to wiele argumentów, a to jeden z nich.
Oto Wszyscy kandydaci na przezydenta z roku 2015:
  1. Korwin Mikke - bez komentarza (Konfiarz - skrajna prawica)
  2. Grzegorz Braun - bez komentarza (Konfiarz - skrajna prawica)
  3. Jacek Wilk - bez komentarza (Konfiarz - skrajna prawica)
  4. Marian Kowalski - Ruch Narodowy (skrajna prawica)
  5. Paweł Tanajno - człowiek radykalnie po stronie przedsiębiorców (skrajna prawica)
  6. Paweł Kukiz - założyciel partii której prominentni członkowie wręcz należeli do Konfederacji, a sam "Kukiz 15" współpracował. Kukiz to prawica (ale on akurat nie jest skrajny)
  7. Janusz Palikot - były platfus, libek, przedsiębiorca i multimilioner (prawica)
  8. Bronisłow Komorowski - PO (prawica)
  9. Andrzej Duda - PiS (prawica) Chociaż należy dodać że ta akurat prawica zrobiła reformy mniej prawicowe niż inne opcje. To jest opcja pokazująca właśnie że gorzej już nie będzie. Właśnie dzięki demokracji, która wymusiła na prawakach z chęci dopchania się do koryta politykę trochę mniej wykańczającą społeczeństwo.
  10. Magdalena Ogórek - PiSowska szczekaczaka, karierowiczka zapewne bez poglądów, więc niech będzie że centrum
  11. Adam Jarubas - PSL (centrum, partia bez poglądów, istnieje dzięki dużej ilości członków którzy głosują na samych siebie i są zorganizowani, oraz możliwościami koalicyjnymi. Nikomu się nie narażają)
W tak czarnej prawackiej dupie jesteśmy.
"Wojna jest rzeczą normalną, bez wojen by się ludzkość nie rozwijała" "wojna jest wartością" - cytaty z Janusza Korwina Mikke. I człowiek który mówi takie rzeczy jest posłem i sobie nawet 4 razy na prezydenta kandydował.
Ze wszystkich ekstremalnie złych wypowiedzi Korwina tę uważam za najgorszą. Świat powinien tak wyglądać że powinno się rozważać czy człowieka mówiącego takie rzeczy nie należy czasem leczyć, a już na pewno mieć na uwadze możliwe problemy psychiczne. Od człowieka mówiącego takie rzeczy to się znajomi powinni odsuwać.
Naprawdę tak uważam, to nie żadne szukanie na chama czegoś złego o Korwinie bo go z jakiegoś ukrytyego powodu nie lubię i chcę się dojebać. Ja naprawdę tak uważam. Te zdanie powinno absolutnie dyskwalifikować człowieka jako polityka nawet jeśliby to powiedział po pijaku, na to nie ma usprawiedliwienia.
Mimo to on jest posłem. Już kiedyś był też - w latach 90-siątych.
PO też już rządziła, Balcerowicza już mieliśmy i nadal jest autorytetem. Gorzej w Polsce już nie będzie. Jestem optymistą bardzo umiarkowanym.
#antykapitalizm #polityka #prawica #lewica
jonas

@Matkojebca_Jones Od narodzenia Chrystusa, czyli roku 0 n.e., ludzkość nie toczyła mniejszej lub większej wojny gdzieś na planecie przez łącznie 14 lat. 0,7% procenta z całych dwóch tysiącleci nie wyrzynaliśmy się o coś tam - kwestie niewidzialnego przyjaciela, surowce, ziemie, strefy wpływów czy mierzenie sobie wacków w wykonaniu przywódców, za co krwią i życiem płacili zwykli ludzie, których to mierzenie nawet nie obchodziło, ale nie mieli wyjścia.

Zatem dla naszego gatunku, agresywnej nagiej małpy (wszak innych hominidów nasi przodkowie pozbyli się skutecznie, zostały po nich kupki kości zagrzebane w jaskiniach albo i tego nie), wojowanie jest raczej regułą czy normą niż wyjątkiem. I wcale nie uważam, że jest tu z czego być dumnym.


Zaś postęp technologiczny towarzyszy wojnom nierozerwalnie. Najpierw chodziło o lepsze zaostrzenie patyka tak, by skuteczniej dźgać nim przeciwnika, a skończyło się na tranzystorach, radarach, energii jądrowej, GPS, dronach i wielu innych wynalazkach. Szkoda zaiste, że nie można było tego wszystkiego opracować mniej krwawo.

tellet

@Matkojebca_Jones heh, a to nie jest tak dlatego, że przed tym nawet chujowym balcerowiczem, mieliśmy 60 lat "idealnego socjalizmu", czyli każdy miał pracę, każdemu równo (po gówno oczywiście, jak na socjalizm przystało- równanie w dół), nie było biedy i państwo dawało zatrudnienie?


A teraz jak ci się pojawi jakaś lewicowa opcja, to zaraz okazuje się jeszcze gorszym komuszym zamordyzmem niż najgorsze szury z prawicy- ikonowicze i inne takie, które ładują się do cudzych mieszkań xD

Zaloguj się aby komentować

Inspiracja do wpisu: @dsol17
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja#bekazkucy
Czterech Konfederatów otoczyło kuca. Grzegorz Braun powiedział tylko "Szczęść Boże" i wymierzył silny powalający prawy sierpowy. Kopią go, biją, Korwin coś sepleni jąka się śmieje, naparza z pełną frajdą. Berkowicz stoi spokojnie z boku, pali skręta i się uśmiecha rozglądając na boki. Korwin i Braun naparzają, Mentzen krzyczy: "XD frajerze". Po czym skończyli. Braun tylko poprawił krawat i zniknęli zadowoleni jak gdyby nic.
Kuc resztkami sił podnosi głowę i mówi:

Kuc mówi:

23 Głosów
dsol17

Mało śmieszne a odpowiedź dostaniesz o ile spojrzysz wystarczająco szybko.

PS-EDIT: Jednak nie, za dużo osób klikało, jednak może dojdziesz co ja klikałem bez rozglądania się na boki.

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
Gdy czytam komentarze pod filmem:
https://www.youtube.com/watch?v=gKb2Fw5tt-A
To nie da się nie myśleć że kuce to zwyczajne debile. Jest też ich w pizdu dużo.
Minęło 15 lat - nic się nie zmieniło. Jakiekolwiek film/wywiad z guru korwinistów kończy się najazdem kuców.
Tyle że nie wszyscy oni mają po 18 lat, jak zbyt długo diagnozował Lepszy Komentator. Wielu z nich nie jest już taka najmłodsza. Ci najgłupsi pozostali przy kucyzmie. Są niezwykle fanatyczni.
#konfederacja #mentzen
keborgan

Konpederaci i kucoidy mówią zwykle, że trzeba mówić prosto i jasno "tak tak, nie nie" a co inne to "od złego pochodzi".

Ale jakoś nie chca powiedzieć, prosto czy będzie koalicja z pisem...

Wojtas78

Taguj dzbanie #polityka.

theicecold

@Matkojebca_Jones korwinoidy najgorsza rasa

Zaloguj się aby komentować

https://www.youtube.com/watch?v=A_39czFvLiI
"Filantrop oddaje publicznie bliźniemu część tego co mu ukradł prywatnie" - Julian Tuwim, cytat często przywoływany przez intelektualistę o wybitnej moralności i empatii Piotr Ikonowicza.
Człowiek ten z jego wykształceniem i znajomością wielu języków mógłby teoretycznie zarabiać spore pieniądze już dawno i je przeznaczać na pomoc ubogim. Wydawałoby się to efektywniejsze niż to co robi, przecież ta kasa byłaby skuteczniejsza.
Błąd. Ten film jest głębiej o tym.
Jeden z idiotów kucowskich tutaj na hejto przekonywał (słynne "załóż firmę") że lewak powinien sam założyć firmę i pokazać jak się więcej płaci pracownikowi i że to jest jedyna droga dla polepszenia bytu pracownika.
Otóż nie.
Bycie antysystemowcem to coś więcej i jest trudne intelektualnie. Bo to coś innego, wyrwanie się z utartych oklepanych schematów i powielanie ich, a już na pewno konserwatyzm jest synonimem braku antysystemowości. Świetnie wiadomo że znaczna część nawet Polskiego społeczeństwa łaknie "czegoś innego". Ale samo nie wie czego i błądzi regularnie. Przykład: Kukiz. Kukiz się nie zmienił - to wyborcy się pomylili, sami nie wiedzieli czego chcą. Więc dokonują następnego wyboru i następnego... Mówił o tym Janusz Palikot (kanalia, ale inteligentna bardzo) u Stanowskiego, że w Polskim społeczeństwie jest ileś tam procent ludzi którzy jak widzą coś nowego to zagłosują. Ludzie "antysystemowi".
Polecam też świetny film "Nie patrz w górę" - który jest doskonałą satyrą świata w jakim żyjemy.
Poniższy film "Myśleć Głębiej" polecam. Jest o "efektywnym altruizmie". Dylematy moralne, dobro i zło, skuteczność i modne słowo "antysystemowość" (chociaż oni używali innych słów), o tym jak bogacze kreują przekaz (Gates). Kawał dobrego lewactwa.
#antykapitalizm #polityka #lewica #filozofia
loginnahejto.pl

Bo marksistowska lewica odrzuca utylitarne myślenie w kontekście rachunku zysków. Już pomijam fakt, że bodaj Engels krytykował działalność charytatywną, bo im nie chodziło tyle o wyrwanie ludzi z biedy co o zniesienie kapitalizmu, gdyż był on zły nie tyle dlatego, że wpędzał robotników w nędzę co dlatego, że dehumanizował człowieka. No i oczywiście to w dalszym ciągu postrzeganie człowieka w sposób utowarowiony, przeliczając jego potrzeby na pieniądze.


Od siebie tylko dodam, że od jakiegoś czasu niemiłosiernie drażni mnie działalność "charytatywna" różnych atencjuszy, która jest po prostu wycieraniem sobie gęby potrzebami innych.

Zaloguj się aby komentować

Dla oszołomów którzy mówią że w Polsce jest socjalizm, PiS to partia lewicowa gospodarczo, albo że zmiana systemu polega na cięciu socjalu itp korwinistyczne brednie.
Oto jak wyglądają liczby:
Zbycho:
https://youtu.be/E3FlSSRWIr0?t=846
(polecam cały powyższy film, jak i kanał)
Inny link:
https://obserwatorgospodarczy.pl/wp-content/uploads/2023/03/General\_government\_total\_expenditure\_2021\_\_of\_GDP.png
"Średnia socjalu UE 51,5%., Polska: 44,2%. "
Zwróćcie też uwagę na pozycję Irlandii. Kraju który chciał nam zrobić Tusk - oczywisty liberał. Tak jakby jacyś idioci myśleli że nie był libkiem, albo zmienił poglądy. Był i jest libkiem, po prostu gra w politykę. Tak samo jak PiS.
A żebyśmy wiedzieli o jakich różnicach mówimy. Otóż w roku 2023 wydajemy 4,2% na całe wojsko (po podwyżce spowodowanej wojną).
Idźmy dalej i cofnijmy się w czasie. Socjal w roku 2010 dla porównania:
https://forsal.pl/artykuly/665075,jak-socjalna-jest-polska-oto-najnowsze-dane-o-wydatkach-socjalnych-w-ue.html
Średnia UE wydatków na cele socjalne 29,4%, natomiast dla Polski to było 18,9%.
Żyliśmy w czasie ciężkiego turbo-kapitalizmu. Nadal mamy dziki kapitalizm, ale nie aż tak.
Rok 2015:
https://www.tiger.edu.pl/onas/malinowski/socjologia_69_Malinowski.pdf
Polska poniżej średniej UE.
Więc wzięliśmy 2010,2015,2021 rok.
Polska nie jest krajem socjalnym. Chyba że w porównaniu do USA, albo jakiś innych krajów spoza Europy.
Idźmy dalej. Wydatki na służbę zdrowia rok 2018
https://ciekaweliczby.pl/wydatki_panstw_na_zdrowie/
Polska 4,8%, średnia UE 7,1%
Trzeba kłamać, albo samemu nosa z Polski nie wystawić, żeby bredzić takie rzeczy że Polska to jakiś rozdawniczy, socjalny, lewicowo zarządzany kraj.
#antykapitalizm #prawica #pis #po #konfederacja #lewica
jiim

@Matkojebca_Jones rzucasz tym linkiem, więc wkleję dla potomności, żeby kilka razy tego samego nie powtarzać:


Gówno piszesz, skupiłeś się na jednym wskaźniku i wielki analityk danych. xD


Pokaż korelację z PKB, wzrostem gospodarczym, wzrostem średnich dochodów społeczeństwa i innych, wtedy się okaże czy nas w ogóle stać, nawet na tak - porównując do innych krajów - stosunkowo niewielki wydatek na socjal. Bo o to głównie chodzi w krytyce takich wydatków.

Zaloguj się aby komentować

W czym zgadzam się z Konfederacją? (spojler: z niczym)
  1. Sprzeciw wobec feminizmu. I nawet w tej kwestii jak już Konfederacja się sprzeciwia feminizmowi (niby tak jak ja) to ja mam taki sam sprzeciw wobec patriarchatowi jaki promuje Konfederacja, oraz debilizmowi argumentów przeciw feminizmowu jaki stawiają konfiarze ("feministka nie jest kobietą, femi-nazizm itd.). Wyjątek stanowi Dobromir Sośnierz (no ale były Konfederata) który robi to w dużej mierze dobrze. Fajnie obala te feminizmy w wielu kwestiach, w innych połowicznie, w innych nie ma racji. Natomiast gro głupoty feminizmu świetnie obala i robi to tak jakby nawet od strony lewicowej (tzn zarzuca feminizmowi nierówne traktowanie). Jest przeciwnikiem aborcji (ja skłaniam się do legalnej do około 8 tygodnia) ale on niedawno nazwał feministki które bardzo domagają się aborcji "zwyrodniałymi babami" i w tym ma połowiczną rację, gdyż kobiety które bardzo o tę aborcję walczą... eh. Normalne kobiety tego nie robią. Trzeba bardzo nie chcieć mieć dzieci i to jednocześnie mając życie seksualne, a ta cecha nie jest cechą pożądaną przez nas mężczyzn u kobiet (duża niechęć do dzieci). Rozumiem że kogoś o wrażliwości konserwatywnej mogą odrzucać kobiety które baaaardzo domagają się legalnej aborcji. To nie świadczy dobrze o kobiecie - abstrahując od tego że sam postulat jest raczej słuszny.
  2. Kwota wolna od podatku. Oczywiście oni przy tym gwałcą logikę bo jednocześnie głoszą sprzeciw wobec podatków progresywnych (a kwota wolna jest tożsama z progresją) to jeszcze chcą zaprzestania dodruku (chociaż tu rozumiem że chcą ciąć wydatki). Jednocześnie podnoszą ten postulat kwoty wolnej właśnie dlatego że te podatki są przerzucalne i tę obniżkę podatku skonsumują w znacznej mierze pracodawcy. No ale pracownik jakoś też. Osobiście miałbym dylemat czy się wstrzymać od głosu w tej kwestii czy poprzeć, ale raczej bym poparł.
  3. Czasami libertarianizm. - Oczywiście ta ideologia jest promowana przez burżujów i nie jest żadną bezstronną ideą która daje wszystkim taką samą wolność. To jest ideologia prawicowa czyli elit. Ale jest stworzona tak żeby robiła pozory bezstronnej, i wielu prawdziwych libertarian (niedojrzałych durni) naprawdę w to wierzy. Efekt jest taki że w niektórych przypadkach libertarianie mogą się przeciwstawiać interesowi dużego kapitału, oraz jednocześnie zrobić coś dobrego dla maluczkich. (np. sam Korwin wywalczył pozostawienie sklepów z odzieżą używaną).
  4. "Uproszczenie podatków" - oczywiście to tylko populistyczne hasło jeśli spojrzeć na Konfiarzy co oni tam naprawdę mają do zaoferowania, ale pod samym hasłem mogę się podpisać i to bardzo mocno. Czyli w sumie jak każdy. Dlatego te ogólnikowe dobrze brzmiące hasło głoszą. A pod nim... jedno wielkie gówno.
  5. "Zmniejszenie biurokracji" - również mógłbym się podpisać pod hasłem. Podkreślam samym hasłem, nie mając nic wspólnego z k0nfiarskim wykonaniem ani tym jak oni instrumentalnie i populistycznie wykorzystują tę słuszną ideę do gnojenia biednych i poprawiania losu bogatych, jak również wprowadzania chaosu gospodarczego, przestępczości białych kołnierzyków, wzrostu nierówności społecznych.
  6. Odejście od podatku dochodowego lub znacznie ograniczenie jego roli. Pomijając ultra debilną argumentację k0nfiarzy ("kara za pracę") oraz to że chcą to zastąpić jeszcze gorszą sytuacją (podatek pogłówny czyli regresywny, brak socjalu....) to samo odchodzenie od podatku dochodowego ma moje umiarkowane poparcie. Jest to podatek (tak samo jak VAT) trudny do skontrolowania, biurokratyczny, przerzucalny. Podreślam - wyłącznie neutralność wobec jego likwidacji bądź umiarkowane poparcie do jego w dużej mierze likwidacji. Tylko że oczywiście szedł bym w zupełnie inną stronę niż k0nfiarze.
Na te moment nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Oczywiście jestem największym przeciwnikiem k0nfy na hejto i o tym jak złe jest to ugrupowanie, jest wręcz kwintesencją zła, mógłbym napisać naprawdę grubą książkę. A dla przewrotności napisałem to. Tak żeby było zabawniej. No i jest dużo dużo krócej. Jeśli coś mi istotnego jeszcze przyjdzie do głowy to dodam.
#konfederacja #gownowpis
Matkojebca_Jones
  1. Mentzen tak samo jak Korwin są zwolennikami podatków od nieruchomości w wersji liniowej. Menzten mówi o podniesieniu podatku od nieruchomości. Poparł bym to gdybym miał wyłącznie opcję "tak/nie" do wyboru. To znaczy mi by się marzyła progresja, ale w ostateczności ta liniowa wersja. Wtedy następny rząd może zmieniłby to na progresję. Podatek ten rzeczywiście wpisuje się w poprzednio postulowane uproszczenie podatków.

Zaloguj się aby komentować

Kto będzie następnym startującym z list Konfederacji?

21 Głosów
rakokuc

Marcin Rola już raz był, więc pewnie powróci na (nie może być inaczej) białym, heteroseksualnym koniu, jako pierwszy niefajnopolak IV RP (bo III jest lewacka).

Zaloguj się aby komentować

Dziki jest oczywiście matołem i pomijając kucyzmy jakie głosi, dziś go pochwalę.
Kiedyś nikt publicznie nie mówił o "prawdach mężczyzn", nikt tego nie wyliczał. Owszem, pojawiały się takie głosy, ale zawsze anonimowo i zostawały uważane one za skrajne... Czekałem aż w końcu zacznie się to przebijać, aż to ktoś powie publicznie na głos, a sądziłem że to kwestia czasu(lat). Mamy wiele do zrobienia w tej kwestii, bo wiek emerytalny jest naprawdę bardzo rażący.
I oto dzieje się - są już tacy jak Dziki, wielu innych. W końcu i jakiś polityk zacznie mówić o prawach mężczyzn na poważnie.
Kiedyś było tak że kobiety mogły mówić jakie to są pokrzywdzone bo taka kobieta mówiąca o tym była uznawana za silną. Natomiast mówiący mężczyzna jaki jest pokrzywdzony uznawany był za słabego. Więc feministki nienawidzące mężczyzn wykorzystywały te mechanizmy. Wobec kobiet też wszyscy jesteśmy bardziej empatyczni - to biologia. Jeśli jest pokrzywdzona to trzeba mu pomóc, a jeśli facet jest pokrzywdzony to wyśmiać. Działał też liberalny mechanizm "jesteś sam sobie winien", czyli pseudo-indywidualizm wybiórczo zwalający na jednostkę. W przypadku kobiet winny był zawsze "patriarchat".
Nierówności płciowe nie należą do największych problemów, ale można je łatwo rozwiązać. Z resztą ta tępa Lewica też sama odepchnęła od siebie elektorat mężczyzn i wjebała do konfiarzy a potem "czemu skrajna faszyzująca prawica ma takie poparcie jak cała Lewica razem wzięta". A no między innymi temu. Ważna jest też pewna wiarygodność. Feminizm nie jest już dawno lewicowy - nie jest równościowy. To jest współcześnie kompromitacja dla Lewicy. I jeszcze rozumiem taką Wiosnę bo te stricte genderowskie lgbtowskie feministyczne libkowe spierdoliny i tak mające guzik wspólnego z lewicowością, czy SLD, ale żeby takie Razem? Hmm...Kiepsko. Chętnie bym sobie porozmawiał z Zandbergiem i Biejat co oni to odjebują i czemu.
Polecam też koroluka który świetnie to opisuje:
https://www.donald.pl/artykuly/HgNMJhss/krzysztof-bosak-i-koroluk-komentuja-kleske-lewicy-i-powodzenie-konfederacji-wsrod-mlodych-mezczyzn
Oczwyście lewica w Polsce jest na skazanej pozycji i jeszcze długo będzie i odejście od stawiania kobiet na piedestale i opluwania mężczyzn niewiele tutaj zmieni, ale jednak trzeba to od czasu do czasu im wytknąć.
https://www.youtube.com/watch?v=AnhBLH-uvuw
#dzikitrener
Kiedys_mialem_fejm

@Matkojebca_Jones Dlaczego za wszystkie krzywdy mężczyzn obwiniasz kobiety?


Z tego co pamiętam a wychowywałem się w latach 90-00 to jak miałem jakiś problem to zawsze śmiali się ze mnie koledzy, a nie koleżanki. Toksyczną męskość stworzyliśmy my faceci, a nie feministki.

tak_bylo

Komentarz usunięty przez moderatora

peposlav

Jeśli tak ma wyglądać lewica jak teraz, to może niech jej nie będzie. Z prawicą mam podobnie XD

Zaloguj się aby komentować

Pan_Pomidor

@Matkojebca_Jones I co dzięki temu pis ma być bardziej znośny? xD

Tomoe

Gdyby połowa właścicieli pustostanów wyremontowało/ sprzedało te miejsca, to pewnie z mieszkaniami byłoby ciut inaczej

vrkr

Podobno wprowadzenie eksmisji na bruk poprawi sytuację powiadają w Polsce.


@Matkojebca_Jones To jest chochoł. W zupełności wystarczy, że strony umowy będą się wzajemnie traktować jak ludzie honoru i dotrzymywać danego słowa - na przykład w formie spisanej umowy. Ja rozumiem, że słowo "honor" brzmi pewnie śmiesznie, jeśli nie dziwacznie, ale to tylko pokazuje jak bardzo upadliśmy cywilizacyjnie i moralnie jako społeczeństwo.

Zaloguj się aby komentować

Jakoś tak się nic nie dzieje na #bekazprawakow a jak brakuje kontentu to się wchodzi na blog Korwina i przegląda ostatnie tweety. No więc ten idiota (guru polityczny Mentzena jakby najmłodsze kuce nie wiedziały) napisał to:
"Wszystko, co wydedukowałem o przyczynach i przebiegu wydarzeń związanych z wojną na Ukrainie, z histerią z CoViDem itp. okazało się prawdą."
Rozumiecie to, największy pomyleniec, który był nim jeszcze zanim wybuchła wojna na Ukrainie, twierdzi że zajebiście dedukował w sprawie wojny i covida i w ogóle w niczym się nie mylił. We wszystkim miał rację.
#bekazkonfederacji #konfederacja
https://twitter.com/JkmMikke/status/1645702474391592960

Jaka jest różnica pomiędzy Korwinem a pajacem w muszce?

14 Głosów
Zwolennik podatku pogłównego czyli regresywnego (osoby gorzej zarabiające płacą większy procent sowich zarobków, czyli np. pracownicy płaciliby większe podatki niż pracodawcy) Sławomir "nic nie pamiętam" Mentzen jakiś czas temu dał ogłoszenie o pracę:
""Jeżeli najważniejszy jest dla Ciebie work-life balance, to raczej się nie dogadamy. Chcemy być jak najlepsi, chcemy, żeby nasi pracownicy zarabiali jak najwięcej oraz chcemy, żeby czuli się u nas dobrze. Ale żeby to było możliwe, trzeba dużo pracować""
I to brzmi ok, do momentu gdy poczytamy sobie o tych "jak najwyższych zarobkach":
  1. "Praktykant/tka w dziale doradztwa podatkowego — 1500-2500 zł brutto (umowa o staż, praktyki),
  2. Asystent/tka ds. wsparcia IT — 1800-2700 zł brutto (umowa zlecenie, część etatu),
  3. Asystent/tka ds. obsługi klienta — 1800-3600 zł brutto w zależności od umowy (umowa o pracę/umowa zlecenie, pełny etat, część etatu),
  4. Specjalista/tka ds. księgowości — 5700-7500 zł brutto w zależności od umowy (umowa o pracę, umowa zlecenie, pełny etat)
To tak jakby kto myślał że Sławek nie może być korwinistą. Może być, starczy tylko nie pluć, nie jąkać się nie chwalić Putina. I tak sławek tak samo jak k0rwin jest zwolennikiem wyzysku na wolnym rynku jak i również przez państwowe podatki (wprowadzenie pogłównego, bezwzględnej i jawnej regresji podatkowej).
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/mentzen-szuka-pracownikow-do-kancelarii-najnizsza-pensja-to-1500-zl/7k90r24
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #mentzen #konfederacja
ea02fb13-97e6-4f99-9bbd-5e47124424b0

Czy Mentzen wiedział o stu ustawach Mentzena?

434 Głosów
GrindFaterAnona

podatku pogłównego czyli regresywnego


@Matkojebca_Jones ciekawe podejście w sumie jeśli przeliczyć to na procenty to się zgadza

az5tcxo4-niekibicujepilkarzom

@Matkojebca_Jones Co jest złego w podatku pogłównym? Każdy korzysta w takim samym stopniu z państwa, więc każdy powinien płacić na nie tyle samo. To, że za chleb każdy płaci tyle samo to też wyzysk, bo bogaty płaci za jedzenie mniejszy procent niż biedny?

lavinka

@Matkojebca_Jones Lewica się zesrała, bo dostała mniej głosów niż Kofederacja w sondażach, odcinek 353221.

Zaloguj się aby komentować

"Lepszy Komentator" porusza ważny problem strzelania do pracowników.
Niektórzy zajmuj stanowisko centrowe, o tym że przedsiębiorcy i pracownicy powinni podjąć cywilizowaną debatę o tym czy strzelanie do pracowników jest właściwie czy nie. Czyli przedsiębiorcy pytają pracowników "czemu mielibyśmy do was nie strzelać?" no i oni by mówili że są przecież na tak i pełna zgoda, a jeśli na nie to musieliby uzasadnić czemu właściwie są przeciwko i komu by to miało przeszkadzać itd.
Ja zajmuję stanowisko lewicowe, i wcale nie winie strzelającego że nie trafił, bo to w końcu stary człowiek był. Myślę że można go potraktować tak jakby trafił, czyli dać mu 25 lat więzienia, jednocześnie konfiskując cały majątek.
O stanowisku prawicowców nawet nie mówię
https://www.youtube.com/watch?v=i0ncW4VH2dE
#antykapitalizm #kapitalizm #bekazprawakow #januszex #januszebiznesu
vrkr

@Matkojebca_Jones Ale chochoł. To nic innego jak rozdmuchiwanie sytuacji w celu wytworzenia jakiegoś sztucznego konfliktu klasowego. Nic takiego nie zaszło. Dwaj panowie (zapewne) zawarli umowę, jeden się nie wywiązuje, dochodzi do konfliktu i w ruch idzie broń palna. Nikt nie zginął, jedna strona ranna.


Wyrok: natychmiastowy nakaz zapłaty zaległej kwoty z odsetkami, wysoka kara grzywny za uszczerbek na zdrowiu oraz zadośćuczynienie dla poszkodowanego.


Bełkot o odbieraniu broni albo insynuowanie, że napastnik pewnie chciał strzelać w głowę, to tylko teza bez dowodów.

vrkr

@Matkojebca_Jones Nie jestem kucem, nie po drodze mi z ich "partiami" i ich tezami.


Jeden człowiek strzelił do drugiego i zranił. Jakie to ma znaczenie w tej sytuacji, że jeden jest przedsiębiorcą i a drugi jego pracownikiem? A jakby to poseł strzelał do wyborcy, to wyrok miałby być jakiś inny? Albo ksiądz do wiernego? Temida ma być ślepa i ważyć wyłącznie czyny.

Zaloguj się aby komentować

Legitymacja-Szkolna

@Matkojebca_Jones grozi im pół miliona zł kary grzywny. No no taki Wojewódzki nie podniesie się po tym xD

Lolekdrugi

Wiesz zawsze to 500 000 mniej. Nawet jak masz 10 000 000 na koncie. Ale jakby nikt sprawy nie wygrał. Oskarżać to mogę nawet i własna matkę, ale żeby wygrać…

R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk

Jeszcze niech się Hołownia do nich podłączy z winem mszalnym z CBD

5tgbnhy6

zakaz reklamowania alkoholu ma taki sam sens jak zakaz szkalowania papieża

Matkojebca_Jones

@5tgbnhy6 Nie. Reklamowanie alkoholu jest szkodliwe społecznie. Szkalowanie papieża nie.

Zaloguj się aby komentować

Konfederaci śmierdzą.
Gdy osoba z którą pracowałem mówiła mi że specjalnie kaszlała na stare baby w autobusie (pewnie myślał że taki motherfucker jak ja go za to pochwali) to wiem że był to konfederata. Ten sam koleś mi jęczał że w pandemii nie leczono ludzi w szpitalach - tu już nie miałem żadnych wątpliwości co do jego spierdolenia.
Gdy słyszę "jebać Ukraińców" to jest żółta lampka, a jak słyszę "myśmy to zajebali że nie dołączyliśmy się do Rosji i byśmy odzyskali Lwów" to 100% pewności że to k0nfederaci
Gdy widzę "wyłącz TV, włącz myślenie" i "plandemia" opublikowane na fejsie- to to jest zdeklarowanie że jest się kucfiarskim matołem
Gdy słyszę prześmiewcze określenia "bombelek" i obelżywe "madka" i wyliczanie że skąd ona w sklepie mogła mieć na to pieniądze to obstawiam że to znowu k0nfederata. Nie chodzi tylko o bycie przeciwnikiem 500+. Chodzi o tę pogardę.
Czyli nie traktowanie dziecka jako człowieka oraz brak szacunku do najpiękniejszych najszczerszych najbardziej życzliwych uczuć jakie w ogóle występują czy miłości matki do dziecka. Matki która skądinąd jest osobą przecież znacznie słabszą niż taki ja (no ale kuc albo uważa się za słabszego i jest słabszy, albo lubi atakować słabszych bo z silnymi mu za trudno).
To samo jak słyszę jakiegoś wulgarnego pijaczka w pracy fizycznej który ciągle lamentuje że jakiś menel niby pobiera zasiłki i żyje jak król i to jest klęska polskiej gospodarki, bo on podobno "musi pracować" a inni nie muszą. Jeśli robi to z odpowiednim nasilieniem i nie ustępuje, to po szukaniu problemu nie w elitach a w nizinach... śmierdzi mi to k0nfederatą.
Gdy związek zawodowy walczy o podwyżki a z dupy słyszę okrzyk "komuna rządzi" - to wiem że to k0nfiarski oszołom
Jeden z kolei debil przy każdej okazji odpalał się o polityce, to znaczy jak coś technicznie w pracy było nie tak (rdza, zepsute, brak sprzętu...) to to był dla niego komunizm i szybko przechodził w ciągłe gadanie o LGBT i destrukcji wszystkiego przez LGBTów "zajebanych". Ale to z nim było łatwe bo szybko pojawiało się u niego hasło "Konfederacja". Nigdy u niego nie było rozkmin co my tutaj pracownicy robimy źle, co nasz pracodawca robi źle, dlaczego firma działa tak jak inaczej... tylko odlot w krainę Brukselskich pederastów.
A po czym wy poznajecie k0nfederackie zera?
#konfederacja #bekazkonfederacji #bekazprawakow #prawica #szury
https://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/wykres-onuca-szur-pozyteczny-idiota-konfederacja-konfederata.jpg

Najbardziej znamienne dla k0nfederaty jest:

35 Głosów
fitoplankton

Osoby, których nie lubię, śmierdzą, po co się ograniczać?

zer0cal

@Matkojebca_Jones tam w środku można by tak naprawdę wstawić każdą partię

moderacja_sie_nie_myje

@Matkojebca_Jones Głupszy to ty już nie będziesz. Zawsze to jakieś pocieszenie.

Zaloguj się aby komentować

Orania kucfiarzy ciąg dalszy.
Wytłumaczcie mi swoimi fikołkami kuce wczorajszy wpis na profilu Konfederacji:
https://www.youtube.com/post/UgkxJ4hewbamQ74LdMVUvOSJiXu14Z30fxaf
Rząd PiS pozwolił na zalanie polskiego rynku złej jakości zbożem z Ukrainy!
Domagamy się natychmiastowej dymisji ministra rolnictwa, Henryka Kowalczyka!
Rząd pozwolił bez kontroli sprowadzić miliony ton złej jakości zboża z Ukrainy. Polską pszenicę można dziś kupić po 700 zł za tonę, a na wiosnę 2022 r. kosztowała dwa razy tyle. Mamy gigantyczną nadpodaż, jaką wygenerował zabójczy dla nas import ziarna z Ukrainy, którego nikt nie kontrolował i nie ograniczył. Ile ukraińskiego zboża wjechało do Polski i tu zostało, kto je sprawdzał pod kątem jakości, wymogów fitosanitarnych
  1. Problem z tym że rząd "pozwolił", serio "wolnorynkowcy"?
  2. Jakości już nie oceniają konsumenci tylko rząd ma skontrolować?
  3. Nadpodaż produkcji? Naprawdę? Może kryzys nadprodukcji, co?
  4. Zabójczy import? Przecież Korwin mówił że "celem gospodarki jest import a nie eksport". Czyżby te obelgi Korwina dla lewaków nie rozumiejących ekonomii były bzdurne?
No i wreszcie słynna "Petycja do producentów świec" Bastiata, tak często powtarzana przez wolnorynkowców, także tych z "Prostej Ekonomii" czy Korwina którą to zachwycali się masowo kuce przez dziesiątki lat, jako najlepsza część korwinizmu, kluczowa, tę za którą to popierają. Ta która ma wyśmiewać "socjalizm".
https://prostaekonomia.pl/petycja-producentow-swiec/
No i Korwin: https://cytatybaza.pl/cytat/celem-gospodarki-jest-import-jezeli.htm
No więc czy Konfederacja to już "socjaliści nie rozumiejący totalnie zasad ekonomii", czy to Bastiat, Korwin i Prosta Ekonomia się mylą?
#wolnyrynek #kapitalizm #konfederacja #bekazkonfederacji #ekonomia #polityka #libertarianizm
Macer

@Matkojebca_Jones nie czaisz baranie ze od polskiego rolnika wymaga sie spelnienia miliona bardziej lub mniej debilnych przepisow a tutaj dopuszczono bez zadnej kontroli trucizne do dystrybucji? to jest afera na miare soli drogowej.

Matkojebca_Jones

@Macer Ale oni tutaj nie narzekają na przepisy jakie musi spełnić Polski rolnik, tylko na to że

a) Ukraińskie zboże nie jest kontrolowane

b) jest import zboża które zalewa Polski rynek

c) nadpodaż

d) Polskie zboże jest zbyt tanie (wcześniej było droższe i było niby jednak lepiej) O to chodzi w koncentracji na konsumencie, taniości produktów i walce z inflacją?

jedenRabinPowieTakInnyPowieNie

@Matkojebca_Jones Wolny rynek jest wtedy gdy wszyscy mają takie same obowiązki oraz te obowiązki nie tworzą nieprzekraczalnych barier wejścia na rynek, a nie tak że jedni musża spełniać wyśrubowane europejskie normy a inni nie.

Matkojebca_Jones

@jedenRabinPowieTakInnyPowieNie I wtedy wkraczają wolnorynkowcy i walczą o kontrolę państwową, mniejszą produkcję i zwalczanie importu?

To jest to rozwiązanie?

rakokuc

@Matkojebca_Jones pewnie zapomnieli, że "rynek sam się prędzej czy później wyreguluje". Trzeba by im przypomnieć.


No bo na pewno nie jest tak, że to populiści, którzy zmieniają zdanie w zależności od tego co akurat trzeba powiedzieć.

jedenRabinPowieTakInnyPowieNie

@Matkojebca_Jones "nadpodaż produkcji".. A słyszałeś może o czymś takim jak cykle koniunkturalne, albo problem planowania produkcji trzody chlewnej- temat wałkowany jako przykład na 1-2 roku studiów ekonomicznych?

Matkojebca_Jones

@jedenRabinPowieTakInnyPowieNie No i?

jedenRabinPowieTakInnyPowieNie

@Matkojebca_Jones To, że nadpodaż produkcji można rozumieć jako kryzys popytowy. Dokonano inwestycji (przygotowano przyszłą podaż) w oparciu o dane które zostały zafałszowane (dopuszczenie tańszego zboża z dupy) i mamy przepis na kryzys, więc nie ma się co śmiać ze słów w tym wypadku kryzys czy nadpodaż. Kazdy kto chociaż lizną ten temat na studiach się nie śmieje.


https://mises.pl/wp-content/uploads/2007/05/austriacka-teoria-cyklu-koniunkturalnego.pdf

Zaloguj się aby komentować

Często z dumą podkreślam że jestem anty-konfiarzem doskonałym. To znaczy jestem zupełnym przeciwieństwem, gdzie nie można mi zarzucić podobieństwa jakiegokolwiek do nich w czymkolwiek.
I tak... większość ma zazwyczaj rację.
Jeśli jesteś kobietą i myślisz że feminizm ci szkodzi a ruchy pro-męskie są dla ciebie dobre, to najpewniej się mylisz.
Jeśli jesteś mężczyzną i myślisz że ruchy pro-męskie ci szkodzą a feminizm jest dla ciebie dobry - to najpewniej się mylisz.
Jeśli jesteś gejem i myślisz że Konfederacja jest dla ciebie mimo wszystko dobra - to zapewne się mylisz.
Jeśli zastanawiasz się czy lepsze jest PO czy PiS podczas gdy tym dylematem żyje cała Polska od kilkunastu lat i uważa że lepszy jest PiS, a ty uważasz że lepsze jest PO, to zapewne ty się mylisz.
Jeśli większość naukowców uważa że dana teoria jest słuszna a znikoma uważa inaczej - to zwykle większość z nich ma rację.
Jeśli miażdżąca większość dietetyków przedstawia ci reguły dietetyczne jakie są dobre, a niektórzy z nich polecają jakieś dziwne osobliwe diety... to ci pierwsi mają rację.
Jeśli uważasz że wyższy wiek emerytalny byłby lepszy dla Polaków, jak i likwidacja 500+, to ty nie masz racji.
#przemyslenia #polityka

Czy zagłosowałbyć na "tak" za demokracją?

8 Głosów
DirtDiver

@Matkojebca_Jones zmykaj na czarno

AdelbertVonBimberstein

Co za pseudointelektualny bełkot.

Piotr_Chlopas

Pisałem ci, idź do psychologa bo masz poważny problem i jesteś zagrożeniem dla innych ludzi.

Zaloguj się aby komentować

Wszystkie partie udają bardziej lewicowe niż są w rzeczywistości, z wyjątkiem Razemków którzy udają mniej lewicowych niż są w rzeczywistości.
I tak, Tusk udaje że "mieszkanie prawem" albo że "zawsze był socjaldemokratą" i że "podwyższenie wieku emerytalnego było błędem" (w rzeczywistości tylko dlatego uważa to za błąd że przez to przegrał wybory i teraz znowu wiek jest jaki był - czyli że zrobił to za mało skutecznie). Tusk wygładza przekaz bo widzi dlaczego przegrywa z PiS.
Mentzen z kolei mówi że "nie wie czy zlikwiduje 13 i 14 emeryturę" "nie jest liberałem" (kuce które dobrze go znają właśnie dlatego go popierają bo jest za wolnym rynkiem i antysocjalistą takim samym jak jego poprzednik czyli Korwin Mikke).
PiS udaje jaki to jest prospołeczny, podczas gdy jedyne co to wyniuchał w sondażach że jest olbrzymia nisza socjalna i starczy cofnąć wiek emerytalny do poprzedniego wieku+dorzucić jakiś pakiet socjalny, a konkurencyjne do koryta PO będzie pozamiatane i władza jest ich i mogą się obsadzać na stanowiskach. Nie chodziło o dobro ludzi, to było coś w rodzaju transakcji z wyborcami, coś w rodzaju dealu. Nie przeszkadzało to pitolić Morawieckiemu że "myśl socjalistyczna jest głęboko zakorzeniona w polityce PiS". Guzik prawda, jesteśmy jednym z najbardziej kapitalistycznych państwa Europy, czyli wśród krajów kapitalistycznych, a to co zrobił PiS to wyłącznie po to żeby wygrać wybory bo czytali dobrze sondaże i badania opinii.
SLD ma w nazwie jacy to z nich lewicowcy, a tymczasem to ekipa PZPRowska, czyli ludzi którzy doprowadzili do likwidacji socjalizmu i czynnie przyczynili się do tego żeby stery przejął Balcerowicz którego to politykę sami kontynuowali gdy byli przy władzy. Oni nazwali się "Lewicą" tylko dlatego że sobie przekalkulowali że nikt nie potraktuje poważnie "przemiany" byłych "komunistów" na prawicę. Jednocześnie widzieli że mogą przejąć elektorat który miał sentyment do socjalizmu i z tym ich kojarzył. To zwykli karierowicze bez poglądów którzy będą karierę robić niezależnie od ustroju. Nazwa jest tylko środkiem do celu, tutaj była taka. Sami wprowadzili kapitalistyczne reformy.
Wiośniarze uwierzyli w prawacką propagadnę że jak ktoś jest za prawami dla mniejszości seksualnych to to jest od razu lewicowiec i widząc jednocześnie że jakoś mało tej lewicy na Polskiej scenie politycznej to może warto się tak określać żeby się odróżniać.
A Razemki... Część z nich to tacy wiośniarze i libki, ale znaczna część.... to rasowi socjaliści. Nie muszę wspominać chyba o zdjęciach Zandberga w koszulce z Marksem, natomiast jeśli się przyjrzeć tej partii... Wielu z nich jest naprawdę lewakami i pochwalanie ich nazywając socjalistami i komunistami nie jest teorią spiskową wziętą kompletnie z dupy. To określenie nie jest właściwe na tę partię, ale umówmy się - to jest lewica i jeśli oni się odcinają od Marksa czy komunistów... to jest to trochę chwyt erystyczny na Polskie warunki gdzie komunizm źle się kojarzy. Owszem, komunistami nie są, ale to jest ten nurt ideologiczny. Po prostu Razemki uznały że w Polsce komunizm=Jaruzelski i stan wojenny, więc lepiej dla celów wizerunkowych się od tego odciąć. Tym samym są jedynymi którzy są bardziej lewicowymi niż na jakich pozują. Używają określenia "lewica" albo "socjaldemokracja" ale już "socjaliści" nie. A niektórzy z nich śmiało mogliby się tak nazwać, na bank bardziej niż taka Senyszyn która mówi że jest socjalistką.
Wprawdzie Razemki puszczają oczko dla osób będących socjalistami (jak zaciśnięta uniesiona pięść) czyli coś co socjaluchy odczytają, a dla reszty społeczeństwa jest to takie neutralne, ale nie obnoszą się ze swoją sympatią do socjalizmu wprost, która jednak tam jest.
#polityka #prawica #lewica #antykapitalizm

Zaloguj się aby komentować