Wesprzyj nas i przeglądaj Hejto bez reklam

Zostań Patronem

Komentarze (11)

@Vilified pojęcia nie mam, ale ładny bydlak

Jak coś, to przełączenie trybu na N zamiast na P rozwiązuje problem.

Ale tylko jak zmieniasz napęd czy jak wrzucisz 4x4 i wtedy przy skręcie? Z przodu czy z tyłu?

@yoowki Zmieniam napęd na postoju. Jak już jest 4x4, ale jak jest zmieniony z neutrala to wtedy nie ma stuknięcia. Tylko na p

@yoowki Wiec jak juz jedzie na skrecie

@Vilified kurcze, wcześniej bym obstawiał poloskę, ale jak z P to stuka a z N nie to może coś w hamulcach. Gdybanko tak z opisu trzebaby zobaczyć posłuchać.

@Vilified to stuk sprzegla międzyosiowego.

Tymi autami nie jeździ się po suchymi asflacie używając 4x4 ლ(ಠ_ಠ ლ)


Zabijesz napęd bardzo szybciutko

https://www.jeepforum.com/threads/4wd-in-the-rain-on-asphalt-good-bad.53911/


TYLKO NA LUŹNYM PODLOŻU !!!

08183943-b5ac-4877-8548-439868a95322

@Ten_koles_od_bialego_psa Tylko że to było na full-time, jeśli to ma znaczenie. Dzięki, poczytam jeszcze.

@Vilified to nigdy nie była dopracowana konstrukcja. Założenie super ale napęd dostaje w dupę przy zawracaniu, ostrych manewrach nawet jeśli nie jest rozdzielany proporcjonalnie przód/tył jak w part time. Najczęstszym kilerem dla systemu są większe koła ¯\_(ツ)_/¯

Zaloguj się aby komentować