Jeep Cherokee 1998. Przy zmianie na 4x4 i mocnym skręcie (i każdym kolejnym) jest mocny, pojedynczy stuk w zawieszeniu, ale wchodzi na napęd. Na zwykłym trybie jeździ normalnie. Macie pomysł o co chodzi? 

#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa
8c38c031-d27f-4df9-9314-ca136877e42f
jestemtuodwczoraj

@Vilified pojęcia nie mam, ale ładny bydlak

Vilified

Jak coś, to przełączenie trybu na N zamiast na P rozwiązuje problem.

Half_NEET_Half_Amazing

@Vilified

na asfalcie czy w terenie?

Vilified

@Half_NEET_Half_Amazing asfalt

yoowki

Ale tylko jak zmieniasz napęd czy jak wrzucisz 4x4 i wtedy przy skręcie? Z przodu czy z tyłu?

Vilified

@yoowki Zmieniam napęd na postoju. Jak już jest 4x4, ale jak jest zmieniony z neutrala to wtedy nie ma stuknięcia. Tylko na p

Vilified

@yoowki Wiec jak juz jedzie na skrecie

yoowki

@Vilified kurcze, wcześniej bym obstawiał poloskę, ale jak z P to stuka a z N nie to może coś w hamulcach. Gdybanko tak z opisu trzebaby zobaczyć posłuchać.

Ten_koles_od_bialego_psa

@Vilified to stuk sprzegla międzyosiowego.

Tymi autami nie jeździ się po suchymi asflacie używając 4x4 ლ(ಠ_ಠ ლ)


Zabijesz napęd bardzo szybciutko

https://www.jeepforum.com/threads/4wd-in-the-rain-on-asphalt-good-bad.53911/


TYLKO NA LUŹNYM PODLOŻU !!!

08183943-b5ac-4877-8548-439868a95322
Vilified

@Ten_koles_od_bialego_psa Tylko że to było na full-time, jeśli to ma znaczenie. Dzięki, poczytam jeszcze.

Ten_koles_od_bialego_psa

@Vilified to nigdy nie była dopracowana konstrukcja. Założenie super ale napęd dostaje w dupę przy zawracaniu, ostrych manewrach nawet jeśli nie jest rozdzielany proporcjonalnie przód/tył jak w part time. Najczęstszym kilerem dla systemu są większe koła ¯\_(ツ)_/¯

Zaloguj się aby komentować