#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa
@Vilified pojęcia nie mam, ale ładny bydlak
Jak coś, to przełączenie trybu na N zamiast na P rozwiązuje problem.
@Vilified
na asfalcie czy w terenie?
@Half_NEET_Half_Amazing asfalt
Ale tylko jak zmieniasz napęd czy jak wrzucisz 4x4 i wtedy przy skręcie? Z przodu czy z tyłu?
@yoowki Zmieniam napęd na postoju. Jak już jest 4x4, ale jak jest zmieniony z neutrala to wtedy nie ma stuknięcia. Tylko na p
@yoowki Wiec jak juz jedzie na skrecie
@Vilified kurcze, wcześniej bym obstawiał poloskę, ale jak z P to stuka a z N nie to może coś w hamulcach. Gdybanko tak z opisu trzebaby zobaczyć posłuchać.
@Vilified to stuk sprzegla międzyosiowego.
Tymi autami nie jeździ się po suchymi asflacie używając 4x4 ლ(ಠ_ಠ ლ)
Zabijesz napęd bardzo szybciutko
https://www.jeepforum.com/threads/4wd-in-the-rain-on-asphalt-good-bad.53911/
TYLKO NA LUŹNYM PODLOŻU !!!
@Ten_koles_od_bialego_psa Tylko że to było na full-time, jeśli to ma znaczenie. Dzięki, poczytam jeszcze.
@Vilified to nigdy nie była dopracowana konstrukcja. Założenie super ale napęd dostaje w dupę przy zawracaniu, ostrych manewrach nawet jeśli nie jest rozdzielany proporcjonalnie przód/tył jak w part time. Najczęstszym kilerem dla systemu są większe koła ¯\_(ツ)_/¯
Zaloguj się aby komentować