fov
Zawodowiec
#perfumy
Kilka dni temu odebrałem loewe 7 z perfumymegami.com
i wszystko było w porządku, ale zauważyłem, że przy atomizerze flakon jest mokry i były to perfumy. Miałem kiedyś podobną sytuację z bdc i z czasem po prostu większość wyparowała.
Dzwoniłem do sklepu, to gość mi leje wodę, że on by to na pewno zauważył i że nie ma takiej możliwości i wkręca, że pewnie upadł mi flakon :D. Ważyłem je i chciałem zobaczyć czy na następny dzień będzie ubytek, ale nie mam na tyle dokładnej wagi, więc musiałbym trochę poczekać żeby to sprawdzić..
Mogę coś z tym zrobić w ogóle? Początkowo chciałem żeby mi wymienił flakon, to mnie wyśmiał. Może z dwadzieścia chmur z niego poleciało zanim to zauważyłem.
Jeszcze to siodełko pod flakonem nie jest tak jakby dolane do końca, ale miałem już tak w nie jednym flakonie i nie było problemów.
Kilka dni temu odebrałem loewe 7 z perfumymegami.com
i wszystko było w porządku, ale zauważyłem, że przy atomizerze flakon jest mokry i były to perfumy. Miałem kiedyś podobną sytuację z bdc i z czasem po prostu większość wyparowała.
Dzwoniłem do sklepu, to gość mi leje wodę, że on by to na pewno zauważył i że nie ma takiej możliwości i wkręca, że pewnie upadł mi flakon :D. Ważyłem je i chciałem zobaczyć czy na następny dzień będzie ubytek, ale nie mam na tyle dokładnej wagi, więc musiałbym trochę poczekać żeby to sprawdzić..
Mogę coś z tym zrobić w ogóle? Początkowo chciałem żeby mi wymienił flakon, to mnie wyśmiał. Może z dwadzieścia chmur z niego poleciało zanim to zauważyłem.
Jeszcze to siodełko pod flakonem nie jest tak jakby dolane do końca, ale miałem już tak w nie jednym flakonie i nie było problemów.
@fov jak to cię wyśmiał? xD normalnie reklamuj to i się z nimi nie cackaj
@fov nie patrz na to czy cię jakiś pajac w sklepie wyśmiał. Składaj oficjalną reklamację najlepiej dodatkowo mailowo z kopią do UOKiKu i się nie pierdziel z januszami. Miałem podobną sytuację w notino i bez problemu wymienili flakon na nowy
@olejek_rurzany @Mickey No zakończyłem wtedy rozmowę mówiąc "widzę, że nie można z Panem w żaden sposób się dogadać, więc po prostu pójdzie rękojmia i się rozłączyłem".
Jutro zrobię reklamację i wyślę im to. Tylko pytanie jak to zabezpieczyć, żeby się nie lało z tego?
Zaloguj się aby komentować