@le_banana Dopóki nie zacząłem tutaj pracować kilka lat temu, też tak sądziłem - wieściłem upadek tv satelitarnej 😁 Przekrój klientów jest ogromny. Oczywiście, lwią część stanowią osoby powyżej 30 rż, ale zdziwiłbyś się, ilu młodych <25 rż przychodzi podpisywać 😃 Ja, doświadczony pracą tutaj, zawsze wszystko załatwiam samemu - ale wiele osób potrzebuje podpowiedzi, bądź po prostu opieki profesjonalisty, bo sami nie mają głowy do tego żeby wszystko w swojej umowie zrozumieć. Od tego są takie chłopki jak ja - objaśniam, instruuję, podpisuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
EDIT: dodatkowo firma promuje swoją platformę streamingową CANAL+ Online. Firma istotnie próbuje dopasować się do wymagań rynkowych, ale robi to na swoją modłę. Wygląda to póki co bardzo cacy, biorąc pod uwagę że pamiętam, jak to wyglądało na początku.
@MocarnyKabaczek My akurat mamy kablówki ze 100 kanałów, w tym Ale Kino, Planete i jeszcze tam jakieś z Waszej oferty streamingowej (tej "testowej"). Tak, doceniam Canal+ bodajże Film i Premium których w kablu nie mam - ALE równocześnie mam pozostałe 3 aplikacje o których wspomniałem.
I na tym tle nie zamierzam płacić za czwartą, która tak na pierwszy ogień - w ogóle nie pamięta, oglądanie czego przerwałem - a często w trakcie pracy potrafi zawiesić film i wywalić jakieś komunikaty o błędzie sieciowym - czego nie robi żadna z pozostałych.
Jasne - jak komuś odpowiada ogólna oferta - w tym kanałów sportowych (my wolimy ofertę eurosportu akurat) to może być dobra propozycja. Tego nie neguję.
Zastanawia mnie tylko jak taki potentat może startować (u nas) z no nie do końca dopracowaną aplikacją. No ale jak pisałem - to już nie pytanie konkretnie do Ciebie😃