Pracuję w CANAL+ od kilku lat, właśnie siedzę w robocie i nie mam klientów - jeżeli macie jakieś pytania techniczne, w których mógłbym Wam pomóc, bądź po prostu chcecie pop@#$lić o głupotach w TV, to ta nitka jest od tego ( ͡o ͜ʖ ͡o)
#canalplus #telewizja #gownowpis
@MocarnyKabaczek W nowej umowie którą mam od zeszłego roku rzuciła mi się w oczy jakaś absurdalna cena abonamentu jaka zaczyna obowiązywać po upłynięciu określonej umową ilości miesięcy w wypadku. Każdy teraz dostaje coś takiego? A może to dla wybranych? Ja po pierwszej rozmowie w sprawie przedłużenia nie odbierałem przez następne 2-3 miesiące.
@MocarnyKabaczek
Siemka.
Czemu canalplus ma ciągle tyle stacjonarnych punktów do podpisywania umów na kablówkę, skoro można taniej (tak mi się wydaje) samemu sobie to ogarnąć przez neta i zrezygnować w każdej chwili? Rozumiem, że jeszcze jakieś inne kanały macie w pakietach, ale chyba rozwój usług streamingowych całkowicie zabije wam stary model biznesowy. Sam się na tym nie znam, jedynie co mogę przypuszczać, że takie umowy obecnie podpisują głównie ludzie starej daty ( choć ja sam wg niektórych do młodych już się nie zaliczam
@MocarnyKabaczek Pewnie to akurat nie do Ciebie... ale prosz: aplikacja streamingowa, wzięty test - nie będzie kontynuacji. Bo w porównaniu z amazonem, netflixem i disneyem - to jest najgorsza aplikacja. Teoria robocza - wiadomo: Francuzi. Potwierdzisz, zaprzeczysz, dopowiesz?
@wstreczyciel nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie, więc jak nie będzie OK, to poprawię - każda umowa zawierana jest na konkretny okres - 12,15 bądź 24 miesiące. Jeżeli podpisujesz umowę na cenę X, to obowiązuje ona tylko w przypadku ww. okresu. Po nim, cena ulega zmianie na wyższą, bo przestaje obowiązywać okres na który się ugadywałeś. Każdy abonent tak ma. PROTIP: Polecam załatwiać sprawy w salonach. Żeby móc tu pracować, musiałem przejść 8 egzaminów wstępnych, i co chwila przechodzę kolejne. Większe prawdopodobieństwo, że będziesz zadowolony. Dodatkowo - jak coś pójdzie nie tak, wiesz gdzie danego konsultanta znaleźć; nie odbijasz się od infolinii.
@le_banana Dopóki nie zacząłem tutaj pracować kilka lat temu, też tak sądziłem - wieściłem upadek tv satelitarnej
EDIT: dodatkowo firma promuje swoją platformę streamingową CANAL+ Online. Firma istotnie próbuje dopasować się do wymagań rynkowych, ale robi to na swoją modłę. Wygląda to póki co bardzo cacy, biorąc pod uwagę że pamiętam, jak to wyglądało na początku.
@kowalski_2022 Używam dość często, mi się podoba. Na pewno na pierwszy ogień leci ogrom kolekcji VOD (sam nie mam telewizji w domu, szewc bez butów chodzi
@MocarnyKabaczek Dlatego pisałem, że się na tym nie znam
Sam do canal+ wrócę za jakiś czas na chwilkę, jak się zaczną play offy w NBA
@MocarnyKabaczek
Po nim, cena ulega zmianie na wyższą, bo przestaje obowiązywać okres na który się ugadywałeś.
Wcześniej wyższa cena po okresie umownym nie rzucała mi się aż tak w oczy. Teraz mam jakieś 110 w okresie umownym i ze 160 (a może 180?) po okresie umownym. Rozumiem, że te 50-70 PLN róznicy to różne zniżki jakie obowiązują do końca 24 miesiąca umowy. Wcześniej różnica to było z 10PLN czyli przez te wszystkie lata kiepskie zniżki dostawałem.
@le_banana Mam vouchery do C+ Online jak będziesz potrzebował, są za 3 dychy i masz dostęp na miesiąc. Ale to tam nawiasem mówiąc, jak coś to uderzaj ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽
@MocarnyKabaczek My akurat mamy kablówki ze 100 kanałów, w tym Ale Kino, Planete i jeszcze tam jakieś z Waszej oferty streamingowej (tej "testowej"). Tak, doceniam Canal+ bodajże Film i Premium których w kablu nie mam - ALE równocześnie mam pozostałe 3 aplikacje o których wspomniałem.
I na tym tle nie zamierzam płacić za czwartą, która tak na pierwszy ogień - w ogóle nie pamięta, oglądanie czego przerwałem - a często w trakcie pracy potrafi zawiesić film i wywalić jakieś komunikaty o błędzie sieciowym - czego nie robi żadna z pozostałych.
Jasne - jak komuś odpowiada ogólna oferta - w tym kanałów sportowych (my wolimy ofertę eurosportu akurat) to może być dobra propozycja. Tego nie neguję.
Zastanawia mnie tylko jak taki potentat może startować (u nas) z no nie do końca dopracowaną aplikacją. No ale jak pisałem - to już nie pytanie konkretnie do Ciebie
@MocarnyKabaczek Jak nie zapomnę i oferta będzie nadal aktualna w kwietniu, to być może skorzystam
Zaloguj się aby komentować