@le_banana Dopóki nie zacząłem tutaj pracować kilka lat temu, też tak sądziłem - wieściłem upadek tv satelitarnej 😁 Przekrój klientów jest ogromny. Oczywiście, lwią część stanowią osoby powyżej 30 rż, ale zdziwiłbyś się, ilu młodych <25 rż przychodzi podpisywać 😃 Ja, doświadczony pracą tutaj, zawsze wszystko załatwiam samemu - ale wiele osób potrzebuje podpowiedzi, bądź po prostu opieki profesjonalisty, bo sami nie mają głowy do tego żeby wszystko w swojej umowie zrozumieć. Od tego są takie chłopki jak ja - objaśniam, instruuję, podpisuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
EDIT: dodatkowo firma promuje swoją platformę streamingową CANAL+ Online. Firma istotnie próbuje dopasować się do wymagań rynkowych, ale robi to na swoją modłę. Wygląda to póki co bardzo cacy, biorąc pod uwagę że pamiętam, jak to wyglądało na początku.
@MocarnyKabaczek W nowej umowie którą mam od zeszłego roku rzuciła mi się w oczy jakaś absurdalna cena abonamentu jaka zaczyna obowiązywać po upłynięciu określonej umową ilości miesięcy w wypadku. Każdy teraz dostaje coś takiego? A może to dla wybranych? Ja po pierwszej rozmowie w sprawie przedłużenia nie odbierałem przez następne 2-3 miesiące.