Pisałem Wam o nawalającej cewce?
No to zaczynam moją opowieść o XP Deus i ich serwisie.
Cewka na gwarancji więc wysłana do sklepu, sklep posłał do serwisu.
Droga powrotna cewki serwis wysłał do sprzedawcy a on do mnie.
Patrzę sobie na VF a tam wymiana cewki. Instaluje, sprawdzam, ale mi coś nie pasuje.
Oglądam ją dokładnie, a cewka porysowana, zadrapana i poprzecierana....
Myślę sobie #WTF przecież wg prawa konsumenta wymiana następuje na towar nowy..
Szybki mail do Francji z pytaniem, o co chodzi.
I odp, która mnie zaskoczyła:
Mamy zieloną politykę i robimy odświeżenie cewki.
Odświeżone cewki trafiają na wymianę do klientów... WFT!
No to 2 mail do nich z pytaniem ile teraz mam gwarancji na nią? Rok, dwa lata może 4 lub 5 w przypadku serwisowania? Brak odpowiedzi,
dodatkowe pytania czy ich polityka zielona jest we wszystkich krajach wprowadzona i osoby z USA i UK i Francji też otrzymują sprzęt używany > brak odpowiedzi...
Napisałem też do serwisu wczoraj, z tymi samymi pytaniami i czekam na odpowiedź.
Pewnie będzie sprawa skierowana do rzeczoznawcy, w celu potwierdzenia moich podejrzeń, że cewka nie jest nowa, i do sądu konsumenckiego.
Spytacie, dlaczego to ważne w końcu mam sprawną cewkę. ( możliwe że wcześniej używaną)
Ok, cewka jest sprawna, ale nie wiem czy i kto, w jakich warunkach jej używał i ile. Może podzespoły są całkowicie zużyte, może nie. Wiem, jaka była moja.
No i nie chce, by hobbiści z Polski byli traktowani jako gorsi, gdzie im się oddaje prowdopodobnie używany sprzęt.
Zdjęcia cewki otrzymanej.
ps a to wszystko nie są tanie rzeczy... sama cewka to prawie 2K.
Zaloguj się aby komentować