Turystyka na fali wzrostowej, ale nie bez problemów
Magazyn MANAGER+Globalna turystyka wraca do poziomów sprzed pandemii, ale branża mierzy się z nowymi wyzwaniami. Podróżni coraz częściej sami organizują swoje wyjazdy, a zmiany klimatyczne wpływają na popularność poszczególnych wakacyjnych kierunków. Jednocześnie, rosnące ceny i obawy o spowolnienie gospodarcze rzucają cień na przyszłość liderów rynku, takich jak Airbnb czy TUI.
Każdy długi, ciepły weekend oznacza okres wzmożonych wyjazdów Polaków. W naszym kraju turystyka powróciła do poziomów sprzed pandemii już w ubiegłym roku, a na świecie dzieje się to właśnie teraz. Z danych Światowej Organizacji Turystyki wynika, że w 2023 roku ruch turystyczny na świecie był o 11 proc. niższy niż w 2019 roku. Jednak na koniec pierwszego kwartału tego roku, różnica ta wynosiła już tylko 3 proc. [...]
#turystyka #swiat #rynek #ekonomia #analiza
Każdy długi, ciepły weekend oznacza okres wzmożonych wyjazdów Polaków. W naszym kraju turystyka powróciła do poziomów sprzed pandemii już w ubiegłym roku, a na świecie dzieje się to właśnie teraz. Z danych Światowej Organizacji Turystyki wynika, że w 2023 roku ruch turystyczny na świecie był o 11 proc. niższy niż w 2019 roku. Jednak na koniec pierwszego kwartału tego roku, różnica ta wynosiła już tylko 3 proc. [...]
#turystyka #swiat #rynek #ekonomia #analiza