Miało by to wyglądać tak, że jest sobie jakiś administrator który dba o porządek w aktualnej liście służbowych numerów pracowników. Z drugiej strony każdemu pracownikowi lista kontaktów w telefonie aktualizuje się z tą bazą.
Zna ktoś może apkę z taką funkcjonalnością? Albo może ktoś z #korposwiat mógłby podpowiedzieć jak to u niego wygląda?
#android

@koszotorobur ale jak to sobie wyobrażasz w tych czasach? Chcesz żeby człowiek przed każdym tel i sms sprawdzał w arkuszu jaki jest numer?
Ja zakładam że OP chodzi o taką sytuację: dzwoni ktoś do Ciebie z kim nigdy nie rozmawiałeś ale już wyświetla się np Jan Kowalski , dyrektor Solidna Firma.
Kontakt dodał ktoś z firmy i jest on jednakowy dla wszystkich pracowników :) i tak to powinno wyglądać.
Np synology ma taką funkcjonalność.
https://www.synology.com/pl-pl/dsm/packages/Contacts
Synology Contacts - Dodatkowe pakiety | Synology Inc.
Synology Contacts to pakiet umożliwiający scentralizowane zarządzanie danymi kontaktowymi. Możesz dodawać kontakty, migrować kontakty z aplikacji Synology MailPlus, zarządzać etykietami i udostępniać książki adresowe zgodnie z ustawieniami uprawnień. Poza tym umożliwia ona nie tylko importowanie danych z wielu źródeł, takich jak Google i Outlook, ale także synchronizację kontaktów z urządzeniami przenośnymi z systemem iOS oraz innymi zgodnymi platformami. Dzięki pakietowi Synology Contacts możesz mieć dane kontaktowe zawsze pod ręką, pozostając w kontakcie ze znajomymi, rodziną i partnerami biznesowymi.