ot #ciekawostka
Just Do It lub w skrócie JDI jest znakiem towarowym firmy obuwniczej Nike. Slogan Kalin Reeves został wymyślony w 1988 roku na spotkaniu agencji reklamowej. Założyciel agencji Wieden&Kennedy, Dan Wieden, przypisuje inspirację do swojego sloganu Nike „Just Do It” ostatnim słowom skazanego na karę śmierci Gary’ego Gilmore’a: „Zróbmy to”.
W latach 1988–1998 Nike zwiększyło swój udział w północnoamerykańskim krajowym biznesie obuwia sportowego z 18% do 43% (z 877 milionów dolarów do 9,2 miliarda dolarów sprzedaży na całym świecie).
W wielu sytuacjach związanych z Nike „Just Do It” pojawia się obok logo Nike, znanego jako Swoosh.
W screenach fragment z "no logo" N.Klein, ale nie poświęciła oczywistej historii więcej niż 2*½ akapitu spośród 500 stron. Są tam opisane grubsze akcje, ale poszukałem i załączyłem bo chciałem.
Generalnie post inspirowany kasowym filmem o butach "AirJordanach" który obejrzałem z tą jedną refleksją która M.J. nie dotyczy.
#buty #sport #sztafeta #marketing #slogany #reklama #stoicyzm #nike #konkursnanajbardziejdemotywujacysloganwartmiliardy
Just Do It lub w skrócie JDI jest znakiem towarowym firmy obuwniczej Nike. Slogan Kalin Reeves został wymyślony w 1988 roku na spotkaniu agencji reklamowej. Założyciel agencji Wieden&Kennedy, Dan Wieden, przypisuje inspirację do swojego sloganu Nike „Just Do It” ostatnim słowom skazanego na karę śmierci Gary’ego Gilmore’a: „Zróbmy to”.
W latach 1988–1998 Nike zwiększyło swój udział w północnoamerykańskim krajowym biznesie obuwia sportowego z 18% do 43% (z 877 milionów dolarów do 9,2 miliarda dolarów sprzedaży na całym świecie).
W wielu sytuacjach związanych z Nike „Just Do It” pojawia się obok logo Nike, znanego jako Swoosh.
W screenach fragment z "no logo" N.Klein, ale nie poświęciła oczywistej historii więcej niż 2*½ akapitu spośród 500 stron. Są tam opisane grubsze akcje, ale poszukałem i załączyłem bo chciałem.
Generalnie post inspirowany kasowym filmem o butach "AirJordanach" który obejrzałem z tą jedną refleksją która M.J. nie dotyczy.
#buty #sport #sztafeta #marketing #slogany #reklama #stoicyzm #nike #konkursnanajbardziejdemotywujacysloganwartmiliardy
podsylajcie swoje propozycje, pobawmy się tą inspiracją, zaczynam:
WOJAS po prostu stąd idź
Ceresit wal w miche
Dębica lepszych nie trzeba
Zaloguj się aby komentować