@viollu za przeproszeniem, pierdolisz głupoty jakbyś był z instytutu chłopskiego rozumu
Dane te są potrzebne do badania konwersji reklamy. Jak masz baner pralki w twojej dzielnicy z kodem 66-666 i przyjedziesz do sklepu, kupisz ją i podasz kod pocztowy, wtedy płacą dalej za reklame bo jest efektywna.
Ot statystyka konwersji kampanii marketingowców.
A to że do sklepu przyjeżdza dużo ludzi np. z pcimia dolnego uja to znaczy, bo po co budować jak przyjeżdzają.
W zakresie budowy marketów są inne metryki a nie nielogiczne metryki co proponujesz
Pomyśl: Po co supermarket ma wydawać miliony na budowę nowego supermarketu w pcimu dolnym, jeśli tak czy siak są już jego klientami
Czyli według twojej logiki - supermarkety nie powinny budować marketów tam gdzie jest najwięcej kodów pocztowych (grupa b)? No super chłopskie myślenie. W praktyce może się okazać że wybudowanie supermarketu tam gdzie najmniej kodów pocztowych zebrano (grupa a) - może być bardziej profitowe niż tam gdzie było ich najwięcej (grupa b). Dlaczego? Bo byc może w tej grupie A jest dużo ludzi, ale mają już inny supermarket konkurencji. Więc podział tego tłustego rynku co ma konkurencja przyniesie większy zysk niż w pcimiu (grupa a, która tak czy siak są twoimi klientami)
Aż mi się ciśnie ten mem xD