Zawsze można nie podawać. Ewentualnie podać 00-001 i niech się bujają na jedynce.
@emerald_city @R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk Zawsze odmawiam i nie rozumiem dlaczego za darmo miał bym pomagać ich macherom od sprzedaży itd.
Oni o to pytają jak badają z jakiego zadupia przyjeżdżąją ludzie do Castoramy i czy jest ich tak dużo, że warto tam następną wybudować, czy dalej będą jeździć 200km po taśmę malarską.
@viollu za przeproszeniem, pierdolisz głupoty jakbyś był z instytutu chłopskiego rozumu
Dane te są potrzebne do badania konwersji reklamy. Jak masz baner pralki w twojej dzielnicy z kodem 66-666 i przyjedziesz do sklepu, kupisz ją i podasz kod pocztowy, wtedy płacą dalej za reklame bo jest efektywna.
Ot statystyka konwersji kampanii marketingowców.
A to że do sklepu przyjeżdza dużo ludzi np. z pcimia dolnego uja to znaczy, bo po co budować jak przyjeżdzają.
W zakresie budowy marketów są inne metryki a nie nielogiczne metryki co proponujesz
Pomyśl: Po co supermarket ma wydawać miliony na budowę nowego supermarketu w pcimu dolnym, jeśli tak czy siak są już jego klientami
Czyli według twojej logiki - supermarkety nie powinny budować marketów tam gdzie jest najwięcej kodów pocztowych (grupa b)? No super chłopskie myślenie. W praktyce może się okazać że wybudowanie supermarketu tam gdzie najmniej kodów pocztowych zebrano (grupa a) - może być bardziej profitowe niż tam gdzie było ich najwięcej (grupa b). Dlaczego? Bo byc może w tej grupie A jest dużo ludzi, ale mają już inny supermarket konkurencji. Więc podział tego tłustego rynku co ma konkurencja przyniesie większy zysk niż w pcimiu (grupa a, która tak czy siak są twoimi klientami)
Aż mi się ciśnie ten mem xD
@Klopsztanga mierzenie konwersji z baneru? Aha, czyli mają tylko kampanię outdoorową i to w dodatku tylko banerową, żeby mierzyć z niej konwersję. Bo jak szwagier poleci taką castoramę, to już się konwersja nie zgadza. A jak jechał przez pół kraju i zobaczył w innym mieście?
No masz rację. xD
Nikt nie mierzy konwersji z pojedynczych banerów. Ewentualnie z kampanii, ale to takiej na większą skalę.
@viollu kampanie robi się na podstawie kodów pocztowych właśnie. A baner to dla uproszczenia napisałem, jako przykład.
Powoli odchodzi się od kodów pocztowych, bo są lepsze sposoby na mierzenie kampanii i lepsze zarządzanie nią. Karty lojalnościowe gdzie głupi ludzie nawet wpisują nawet swój adres zameldowania by dostać jakieś groszowe promocje.
> Bo jak szwagier poleci taką castoramę, to już się konwersja nie zgadza.
To są tak małe wyjątki, które nie bierze się pod uwagę.
> No masz rację. xD
Tutaj z pewnością powiem że tak, bo 4 lata pracowałem nad projektem informatycznym związanym stricte z reklamami outdorowymi i zjadłem na tym zęby że po 4 latach rzygałem tym tematem. Kombajn dla marketingowców, dla właścicieli banerów, dla usług które naklejają banery (wykonawcy) i drukarni.
Klientami były takie sklepy jak media expert, saturn, obi, castorama i pod nich pisaliśmy rozwiązania
@R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk @emerald_city ja zawsze podaję kod 90210
@Bamse kradnę pro tip
Zaloguj się aby komentować