Ja tez jestem pod wrażeniem ale negatywnym jak mi dojebali koło w moto i gwint przekręcili - ale wyszło to dopiero przy wymienianie opon i 2 tyg w plecy z tego 1 tydzień urlopu
@SuperSzturmowiec A to nie mieli do tego klucza dynamometrycznego?
@Isitiah pewnie mieli ustawiony na jedna wartość - i pytanie czy sprawny - i czy go użyli czy na pale.
Bo inny moment na oske koła a inny na śruby wahacz-blok silnika.
Żeby odkręcić to z rury trZba było a jak mi znajomy skręcił ta wartością jaka trzeba to bez problemu poszło.
Płacąc 400 zł powinno być zrobione perfekcyjnie a nie na odpierdziel ale po roku im tego nie udziwniasz i szkoda się kopać z Nimi
@Isitiah może im się pomieszało i zamiast dynamometrycznego wzięli udarowy xd
@SuperSzturmowiec Jak oni serwisują takie rzeczy bez klucza dynamometrycznego tylko tyle ile moc w rękach da no to powodzenia w dalszym serwisowaniu xD Partacze i tyle
@Isitiah tego nie wiem ale jakby mieli albo by potrafili używać to by nie było dowalone na pałe - takie mamy ASO. ogólnie nie mam z nim problemów poza tym jednym przypadkiem
@Isitiah kasetę albo wolnobieg odkręca się sposobem.
Z wolnobiegiem jest prościej. Wkręca się klucz w imadło na klucz zakłada koło i kręci kołem tak jak by to była kierownica od ciężarówki.
W przypadku kasety trzeba ją jeszcze jakoś zblokować razem z kołem.
Albo inny sposób to owija się kasetę ciasno łańcuchem który jest do czegoś zamocowany na stałe (po największej zębatce) a potem odkręca nakrętkę kluczem udarowym.
Zaloguj się aby komentować