src: https://www.dailysportscar.com/2024/08/21/isotta-to-park-hypercar-programme-with-immediate-effect.html
tym samym stawka na sezon 2025 prezentuje się następująco:
-dwie Toyoty (#7, #8)
-dwa Porsche Penske (#5, #6)
-dwa Astony (numery jeszcze nieznane)
-dwa BMW (zakładam że WRT zostawi numery #15 i #20)
-dwa Peugeoty (#93, #94)
-dwie Alpiny (#35, #36)
-dwa Lamborghini (#19, #63)
-dwa Cadillaki (numery nieznane, ale z racji że samochody po Chip Ganassi Racing przejmie Hertz Team Jota to niemal na pewno jeden będzie z numerem #38)
-trzy Ferrari (#50, #51, #83)
-jedno Porsche od Proton Competition (#99)
i tym samym zostaną jeszcze dwa wolne miejsca do zapełnienia limitu zgłoszeń w klasie Hypercar (22 auta)... czyli pewnie będą jakieś dwa prywatne Porsche, bo:
-
nikt inny nie sprzedaje swoich aut prywatnym ekipom (AF Corse #83 to kreatywna księgowość, bo ten zespół obsługuje fabryczne #50 i #51)
-
żaden inny producent który kiedykolwiek rozważał starty (McLaren, czy ostatnio Hyundai) albo posiada gotowe auto (Acura) będzie gotowy najwcześniej na sezon 2026 - nikt rozsądny nie wystartuje bez programu testów (w przypadku Acury chodzi o testy w Europie, a dodatkowo o zgodę zarządu na dodatkowy program w WEC)
Zaloguj się aby komentować