I teraz powiedzcie co radzicie, może ktoś z Was przerabiał temat. Odwoływać się od decyzji i wypunktować ich, licząc że się ogarną, czy do razu jakieś UOKiKi itp.? Napisali że uszkodzenie mechaniczne i że za szeroka stopa na ten but 😶 Przed zakupem dopasowałem rozmiar za pomocą skanu stopy esize.me. Leżały idealnie, nie uciskały. Stawiam na kiepską jakość materiału. Marka obuwia U.S. Polo Assn.
@scorcc na przyszłość naucz się robić rękojmię a nie reklamację.
Do rękojmi masz przepisy. Reklamacja to "dobra wola" sprzedawcy.
Odwołać się do sklepu. Później zrobić zdjęcia i wysłać mailem razem z pismem do miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów. Do 6 miesięcy domyślnie jest wina producenta na tego typu uszkodzenia. Wszystko zależy od rzecznika, ale kiedyś miałem taką babeczkę gdzie chyba 3 reklamacje 'wygrała'.
Możesz też z allegro protect spróbować, mi pomogli odzyskać hajs od dropshippera za chiński podgrzewacz wody
Zaloguj się aby komentować