Zdjęcie w tle
Matkojebca_Jones

Matkojebca_Jones

Osobistość
  • 219wpisy
  • 3581komentarzy

Czerwony jak cegła!

Myślałem że to będzie nudne, ale Rutkowski (ten dobry) czyli Robert Rutkowski, mega charyzmatyczny w mocnym wystąpieniu o ćpaniu etanolu.
https://youtu.be/n-LSx4tN1_M?t=313
Powinno być to też obejrzane przez kuców od Mentzena żeby się przekonali dlaczego Mentzen jest złym człowiekiem i za takiego jest uważany przez lewicę (między innymi dlaczego).
Jeszcze napiszę coś od siebie, bo mało o tym temacie, a jest o czym. Znam pijaków, żałosny widok.
Przykładowo miałem okazję pracować w takiej grupce, gdzie wszyscy pili przed pracą (oprócz mnie bo jestem trzeźwym lewakiem). Alko jest uważane za coś oczywistego, że należy pić, nie należy odmawiać bo to nieładnie i nie na miejscu. Chociaż ja odmawiam i zupełni nic się nie dzieje, nie tracę zupełnie w niczyich oczach, śmiem nawet twierdzić że zyskuję.
Nikt mnie też nie próbuje namawiać, bo wiadomo że nie jestem osobą podatną na sugestie, ludzie na charakterze człowieka szybko się poznają. Nigdy nie muszę dwa razy powtarzać.
Młody chłopak (około 22 lata) pracował ze starym fachowcem (po 40-scte), fachowcem i alkoholikiem. Fachowiec pił zawsze, jednocześnie lubił się popisywać swoimi umiejętnościami w pracy. Mi nie mógł imponować bo już za dobry jestem, jeszcze mogłem go śmiało poprawiać, w dodatku byłem od niego o głowę wyższy i 20 kg cięższy. Po prostu taki ja z nim to dla niego lipa. Ale z młodym to już tak bo może się dowartościowywać. Młody jest średnio pożyteczny, nic nie umie, ale patrzy z podziwem na wielkiego F. Tak się tworzył duet. I on oczywiście w młodego wlewał alko, bo młody robił wszystko tak jak stary i jak całe otoczenie. I tak w większej grupce, widziałem jak te stare alkusy podawały młodym chłopakom po lat 20 alko i oni to pili. Podkreślam - mówimy o piciu w pracy. Ewidentnie chłonęli to kulturowo. Gdyby im tego starzy nie pokazywali, to by i pewnie do głowy nie przyszło żeby wlewać w siebie etanol. I tak to spierdolenie się toczy.
Za alko płaci się podwójnie - raz w sklepie pieniędzmi, raz zdrowiem. Korzyści? Brak. Nie ma żadnych.
#antykapitalizm #mentzen #alkoholizm #alkohol
AdelbertVonBimberstein

Niestety, każda budowa w Polsce tak wygląda. Mnie tam bydło nigdy nie dręczyło bo wiedzieli że w pracy to nawet grama, ale za to jebałem ich jak dzieci, że jak już walą to butelki po sobie sprzątać- bo gnoje dają świadectwo o całej ekipie.

KKLKK

@Matkojebca_Jones dla mnie to jest nie do pojecia. Alko jak juz to sobie chlapne jak mam wszystko ogarniete i wiem, ze moge to odespac. Serio jak ludzie moga pic kilka dni z rzedu?

Jarem

@Matkojebca_Jones


Oczywiście, że są korzyści z picia alkoholu xD

Zaloguj się aby komentować

500+ wg radykalnych libków:
  1. Nie da się wprowadzić bo "nie ma pieniędzy i nie będzie"
  2. Spowoduje inflację
  3. Spowoduje że ludzie nie będą się podejmować pracy
Pomiając już dwa pierwsze kłamstwa libków, skompromitowane nie tylko na poziomie teoretycznym, ale w praktyce.
To skupię się w tym wpisie na punkcie trzecim, otóż:
https://obserwatorgospodarczy.pl/2023/06/01/historyczna-chwila-bezrobocie-w-polsce-najnizsze-w-ue/
Od 2016 roku (data wprowadzenia 500+) bezrobocie wręcz spadało.
Komentarz w sumie niepotrzebny. Prawda prawdą, a karawana linkowych bredni jedzie dalej.
#polityka #ekonomia #500plus #liberalizm #ekonomia #kapitalizm
Brian-Peppers

Stać może jest ale kosztem czegoś, kogoś innego. W tym kraju nawet PLOMBY sobie nie wstawisz z NFZ. W Polsce w skrócie nie możesz sobie pozwolić żeby być bezrobotnym. To jest ta różnica, że za granicą jak stracisz pracę to masz socjal dzięki, któremu przetrwasz i masz czas by znaleźć pracę. Że jak ci pracodawca dokręca śrubę to zamiast zagryzać zęby i być dziennie krok od zawału serca to gadasz mu nara i się nie boisz, że jesteś jeden kredyt od bycia na ulicy. Dlatego znam wiele utalentowanych osób w gówno pracach, bo nie mają czasu znaleźć innej, a też nie mogą rzucić ten co mają.


I dla przypomnienia to 500+ może ubiegać się KAŻDA RODZINA. Więc jak ktoś zarabia 20k i ma czwórkę dzieci to też hajs zbiera. Więc tutaj zatrudnienie ma kompletnie zero do twojego argumentu.

Zaloguj się aby komentować

Powinienem zrobić serię "absurdy kapitalizmu" ale nie wiem czy znajdę czas na zrobienie kilkudziesięciu odcinków. Mogłoby się zdarzyć że skończę tylko na pięciu i jakiś przykuc pomyśli że ten kapitalizm nie taki najgorszy, albo powtórzy idiotyczne "nikt nie wymyślił lepszego ustroju".
Ale do rzeczy - nawet w moim mieście widziałem baner "badanie żywej kropli krwi" - pomyślałem że nawet do mojej mieściny dotarła ta zaraza i naciąga ludzi.
Założycielką jest Elizabeth Holmes, którą wolny rynek zweryfikował bardzo pozytywnie, ale państwo (a konkretnie prokuratura) bardzo negatywnie. Odsiedzi 11 lat.
Chciałoby się powiedzieć że to dobry znak, że nawet w kapitalizmie jednak za swoją przedsiębiorczość można zostać skazanym. Sęk w tym że nie została skazana za skrzywdzenie klientów i ściąganie z nich pieniędzy oszukując ich, tylko za skrzywdzenie kapitalistów, którym wciskała kit i to oni stracili pieniądze inwestując w coś w co nie ma sensu.
Czyli - klasę niższą można dymać. Ale jak jakiś burżuj dyma innych burżujów to musi uważać?
Hmm.... Co o tym sądzicie?
#antykapitalizm #przedsiebiorczosc #szury #pseudonauka #pytaniedoeksperta #inwestycje #wolnyrynek #kapitalizm
https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/swiat/artykuly/8718689,elizabeth-holmes-oszustka-z-doliny-krzemowej-skazana-na-wiezienie-30-maja-termin-wyrok.html
anonekzforczana

@Matkojebca_Jones Już pomijając to, że OP kłamie z tą babą, to przyjrzyjmy się, jak to wyglądało w Socjalizmie.

Łysenko, jeden z naczelnych idiotów postępowych nauk wymyślił, że jak się posadzi perz, to on magicznie zamieni się w zboże. Rezultatem takiego działania był wielki głód, na ukrainie, gdzie umarło 50 milionów ludzi.

Łysenko należał do partii i nie poniósł żadnych konsekwencji za swoje działania.

Wniosek: w socjalizmie można kraść i oszukiwać, jak jesteś silniejszy, w kapitalizmie ponosisz konsekwencje, jak kradniesz.

Ziemniakomat

Ano sporo by się tych absurdów znalazło. Ogólnie też od siebie dodam, że w większości działa to mniej więcej tak:

  1. kapitalizm/wolny rynek tworzy coś (np. Tinder)

  2. to sprawia komuś kłopoty (skrajni pigularze)

  3. ludzie myślą, że to wina lewaków i tego, że lewica psuje młodzież

  4. rozwiązanie? więcej wolnego rynku i kapitalizmu

  5. wróć do punktu pierwszego

Ziemniakomat

Jeszcze to, że dawniej, kiedy instrumenty kontroli państwa i sanepidy nie były takie jak dzisiaj w Europie, to w USA sprzedawano dżem truskawkowy... który nie miał ani grama truskawek: tylko cukier, jakieś składniki by zagęścić i upodobnić. Oczywiście jest to tańsze => bardziej zyskowne. To można przenieść nie tylko na jedzenie ale też na inne rzeczy: ostatecznie wolny rynek weryfikuje tylko to, co przynosi najwięcej zysku dla osoby mającej kapitał.

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
Brawo Janek Śpiewak!
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-05-23/janusz-palikot-i-kuba-wojewodzki-skazani-sad-ukaral-ich-grzywna/
Burżuje dwaj skazani
Szkoda że tylko na jakieś groszowe dla nich sprawy. Np. Palikot jeździ Rollsem z własnym szoferem, a Wojewódzki lubi pokazywać się w ferrari i lamborghini żeby znajdywać sobie dużo młodsze od niego blachary.
Prokuratura chce tutaj zmienić karę na wyższą - po pół miliona. To tak adekwatnie mi się wydaje.
Ah - pomyślcie jak piękny byłby świat gdyby tacy jak Janek Śpiewak byli politykami.
Dorzucam tag #libertarianizm żeby pseudo i kinder-wolnościowy mogli się zesrać.
#antykapitalizm #polityka #palikot #alkoholizm #kapitalizm
wielkaberta

Intrygują mnie dwie rzeczy:

  • jak to się stało, żę sądy ogarnęły to szybko?

  • od czego ma zależeć wielkość kary? Przecież ta arbitralność nie trzyma się kurwa niczego? Może na przykład 10% dochodu jak uokik?


Nie umniejszając, alkoholizm to straszna rzecz, a ona ciągle kojarzy się z lokalnymi żulami, kiedy to wysoko funkcjonujący alkoholizm jest ledwo na świetliku opinii publicznej.

Zaloguj się aby komentować

Wiem że spamuję ostatnio "Ekonomia i cała reszta" ale podjęli oni akurat temat numerek jeden (a raczej wskaźnik numer jeden) który kuleje w Polsce. To jest udział płac pracowników w PKB. Jesteśmy czwarci od końca w Europie.
Ten wskaźnik jest też najlepiej oddającym różnicę między prawicą a lewicą wskaźnikiem ekonomicznym. Lewica chce żeby udział płac wynosił jak najwięcej, prawica jak najmniej (to decyduje o rozwarstwieniu, klasowości).
Jesteśmy jednym z najbardziej prawicowych (kapitalistycznych) krajów w Europie (z zyskami kapitału w stosunku do płac pracowników). Gorzej wypada np. Irlandia, na której propagandowo swoje postulaty chciał przeforsować radykalny prawicowiec Tusk (bardziej prawicowy niż PiS), gdzie zamiast być czwartym od końca to za PO bylibyśmy np. drudzy od końca, z jeszcze większym wyzyskiem.
Udział płac pracowników w PKB zwiększają związki zawodowe, socjal oraz ogólnie prawodastwo (np. płaca minimalna...).
Ciekawe jest że od wprowadzenia 500+ nie tylko udział w PKB wyraźnie wzrastał, bezrobocie było niskie, a inflacja nie wzrosła. Dopiero po masowym rozdawnictwie dla przedsiębiorców przy pandemii inflacja wystrzeliła (spowodowane też niższą produkcją nawet w skali świata), udział płac zmalał (najwięcej skorzystali na tym rozdawnictwie ci którzy bezpośrednio otrzymywali hajs oraz ci którzy bezpośrednio podnoszą nam ceny) natomiast bezrobocie nie wzrosło.
PiS jak na prawicę przystało, nie zdobył się na podatkowanie burżujów nawet w czasie kryzysu. Zamiast tego zaserwował nam raczej prawackie rozwiązania jak np. podnoszenie stóp procentowych (wyższe raty kredytów i zyski bankierów), obniżanie realnej wartości 500+ przez inflację (zmniejszenie siły negocjacyjnej pracowników) itd. Chociaż wzorem prawicowości PiS nie był. Może być jeszcze gorzej niż to co robi PiS. Najgorsze że opozycją dla PiS są właśnie ci jeszcze gorsi. Taką mamy "alternatywę". To jest Polska.
https://youtu.be/OV75ad4L3eI?t=132
#antykapitalizm #lewica #prawica #ekonomia #polityka #pis #platformaobywatelska #koalicjaobywatelska #polityka
Konto_serwisowe

@Matkojebca_Jones

Ciekawe jest że od wprowadzenia 500+ nie tylko udział w PKB wyraźnie wzrastał, bezrobocie było niskie, a inflacja nie wzrosła


Nie można powiedzieć, że nie wzrosła. Wzrosła, ale mieściła się jeszcze w granicach normy.

Rok Inflacja

2016 -0,6%

2017 2,0%

2018 1,6%

2019 2,3%

pokeminatour

Zgadzam się, zwłaszcza w kontekście covidowego rozdawnictwa, tak naprawdę prawie każdy przedsiębiorca mógł zyskac zyskać 11 tys, wystarczyło np zmienić terminy fakturowania by wykazać stratę w danym miesiącu rok do roku. To prawie 2 lata pobierania 500+ a to tylko najprostsze z czego można było skorzystać, u niektórych ta pomoc szła w setkach tysięcy.


Najgłupsza rzeczą w którą wierzą libki/kuce to jest teoria skapywania według której jeżeli przedsiębiorca będzie miał więcej w kieszeni (np mniejsze podatki) to podzieli się tym z pracownikiem, jest to tak samo utopijne jak działajacy komunizm w skali państwa. Przedsiębiorca zawsze zapłaci najmniej jak to jest możliwe i nie mam nic przeciwko temu bo jest to zgodne z ludzką naturą.


Tak naprawdę żadna partia, nawet lewica nie planuje opodatkować najbogatszych. Lewica opublikowała kiedyś kalkulator wynagrodzeń który rownał wszystkich pracowników w dół. Tymczasem to nie wynagrodzenia - opodatkowanie pracowników jest problemem tylko różnicą pomiędzy opodatkowaniem pracowników a najbogatszych. Pracownik płaci 60 procent podatków, Przedsiębiorca większy niż warzywniak prowadzi działalność w formie spółki i płaci max 20 parę procent o ile nie jest kreatywny, Rentier płaci 8,5 procent , ktoś kto żyje z dywidend 19 procent. I to na tej grupie powinna skupić się lewica by ponosili oni wkład wspołmierny do korzystania/możliwości korzystania z funkcjonowania państwa.

O osobach korzystających z opieki społecznej mówi się że są pasożytami ale czy pasożytem nie jest:

Rentier który płaci 8,5 proc podatku który w przypadku raka zarejestruje się do dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego zapłaci kilka stów i skorzysta z bardzo drogich świadczeń.

Przedsiębiorca w formie społki który jest zatrudniony na 1/168 etatu (resztę wyciąga jako dywidenda) i dzięki temu może ubiegać się o rentę/emeryturę minimalna

Nigdy nie słyszałem by ktoś o takich osobach chociaż wspomniał.

Feniks_rf

Fikołki jak ostatnie zestawienie glapinskiego na temat kosztów uwzględniające żart Tuska że od czerwca da 800+ (nie będąc u władzy, ale w paskach TVP to Tusk dalej od 8 lat rządzi z trzeciego krzesła).

5d1b1eee-1cb2-4bfa-b8e4-61fac65098a4

Zaloguj się aby komentować

Porównanie TEMATÓW wpisów na tagach #bekazprawakow i #bekazlewactwa . Biorę 5 ostatnich najnowszych wpisów:
Wpisy na tagach "bekazlewactwa"
  1. Wpis jakiegoś totalnego randoma o nicku "OsiemGwiazd" narzekającego na 800+.
  2. Filmik z manifestacji LGBT, gdzie jakiś nieznany nikomu random drze japę, a potem chyba kogoś uderzył.
  3. Narysowany mem i zmyślony dialog dotyczący LGBT.
  4. Bajka Disneya (podobno tam jest lewactwo w tej bajce)
  5. Sztuczna inteligencja (podobno jest lewakiem)
Tematy wpisów na tagach "bekazprawakow"
  1. Konfederacja wraz z linkiem do twittu Sławomira Mentzena.
  2. Janusz Filipiak - jeden z najbogatszych Polaków oraz podejście do niego
  3. Youtuber "Zmywak" mający 160 tys subskrybentow
  4. Wpis Korwina-Mikke
  5. Kanał "Nam Zależy" i osoba "Trader21" (Nam Zależy ma 326 subskrybentów, a "Independed Trader" ma 144 tys).
Jakie macie wnioski?
ciszej

@Matkojebca_Jones taguj #polityka

rakokuc

Wszystkich skrajniaków, zarówno tych z prawej i z lewej strony, należy wysłać na jakąś wyspę i niech sobie tam robią swoje rewolucje.


Chociaż mogę się w sumie zgodzić na dwie wyspy, po jednej dla każdej z grup.

Ziemniakomat

Czasem chciałbym zweryfikowac swoje poglady, spotkac sie z jakas krytyką, ale zawsze krytyka poglądów lewicowych to: śmianie się z jakiejś dużej korporacji, gdzie dali czarnego do filmu, śmianie z LGBT, porównanie Zandberga do jakiegoś komunisty albo jakiś oklepany wierszyk typu "ludzka natura, 100 milionow ofiar, wszystkim rowno, wszystkim gowno".


Honorable mention: filmik Wojny Idei albo Petersona. Koniec końców najlepiej krytukują lewacy inni lewicowcy, stąd tyle rożnych partii, stronnictw itp.

Zaloguj się aby komentować

Regularnie mówię że narrację mainstrimową prowadzą osoby ponadprzeciętnie dobrze sytuowane, w efekcie czego nie tylko mają tendencję do braku sprzeciwu wobec nierówności, ale chcąc czy nie chcąc mają tendencję nawet nieświadomie tworzyć taki podprogowy przekaz promujący koncentrację na osobach zamożniejszych. Biedni oglądając ich patrzą na świat oczami zamożnych, czyli nie swoimi oczami, odrzucają nieświadomie swoją własną perspektywę, swój własny interes, nie dbają o własne potrzeby tak jak powinni.
Oto Adam Kornacki, który uznał że ludzi których stać na Audi RS jest na tyle mało w stosunku do ludzi którzy kupują bieda wersje, że należałoby tym bogatym pozwolić bardziej zanieczyszczać środowisko, gdyż przecież ich jest mało, a biednych jest dużo. Co za przypadek że sam ma samochód za pół miliona.
Martwi się że dziś może sobie kupić AUDI RS 5 a np. po 2035 roku już nie będzie mógł kupić takiego nowego samochodu. Pytanie czy mu współczujemy, na ile utożsamiany się z tym problemem.
"To są samochody dla wybrańców, dla osób które chcą z nimi robić takie trochę niegrzeczne rzeczy"
https://youtu.be/1X6zU7L9m1U?t=1038
Samochody spalinowe o dużych pojemnością odchodzą bo za dużo spalin generują. W związku tym.....
#polityka #antykapitalizm #lewica

Czy wiedząc że już niebawem nie będzie można sobie kupić nowego salonowego samochodu za pół miliona złotych, to czy polecisz jeszcze w tym roku do salonu żeby załapać się na ostatnią szansę?

69 Głosów
Kronos

"Jest bardzo zatroskany że dziś może sobie kupić AUDI RS 5 a np. po 2035 roku już nie będzie mógł kupić takiego nowego samochodu. Pytanie czy mu współczujemy".

Coś mi tu kolego lecisz demagogią, bo nowego Fiata Panda od 2035 nowego też nie będziesz mógł kupić, ani w ogóle żadnego z silnikiem spalinowym. Zostaną tylko koszmarnie drogie elektryki których i tak nie ma gdzie ładować więc samochód (jakikolwiek) stanie się dobrem luksusowym dostępnym tylko dla bogatej elity. Rozumiem że biednemu emerytowi który będzie skazany na taksówki też nie współczujesz?

Man_of_Gx

@Matkojebca_Jones Kornacki to takie motoryzacyjne disco-polo, szkoda prądu.


Gx

Zaloguj się aby komentować

https://superbiz.se.pl/wiadomosci/dramat-polskiego-milionera-obnizyli-pensje-janusza-filipiaka-prezesa-comarchu-aa-UmYf-qG1t-9WgQ.html '
Prezes z setkami tysięcy złotych miesięcznie pensji narzeka na "presję płacową" ze strony pracowników.
Kolejna ankieta nadal badająca czy komuś się sierp i młot w kieszeni otwierają czy nadal uwielbienie wobec panów burżujów jest powszechne.
#bekazprawakow #bekazkucy #antykapitalizm

Czy należy na Filipiaku wywierać presję płacową?

64 Głosów
rith

@Matkojebca_Jones Janusz Top

jan_maria_rokita

Ależ mnie niezmiernie bawi to przeświadczenie domorosłych rekinów biznesu że jak ktoś jest właścicielem dużej firmy tudzież siedzi w radzie nadzorczej to znaczy że jest jakoś niesamowicie zapracowany, kiedy w rzeczywistości "praca" takiego kogoś sprowadza się do jeżdżenia na spotkania i przeglądania powerpointów z raportami lmao Filipiak to stary cwaniak który dorobił się na państwowych kontraktach załatwionych przy wódce z ministrem tego czy innego rządu ale oczywiście ja mam go szanować jako wybitnego biznesmena xD

dsol17

@Matkojebca_Jones :

Bez tego per "jestem komuchem" nawet bym ci kliknął tą ankietę. Tak jak pisze @jan_maria_rokita :


lmao Filipiak to stary cwaniak który dorobił się na państwowych kontraktach załatwionych przy wódce z ministrem tego czy innego rządu ale oczywiście ja mam go szanować jako wybitnego biznesmena xD


Dodam jeszcze,że dziwię się,że jako komuszek prześladujesz "biednego" Filipiaka (który notabene miał paszport w PRLu i pracował w latach 80-tych dla France Telecom) - niby Śpiewak na niego pomstuje,ale przecież typ jest tak "ekologiczny" i tak pasuje do fit55 i reszty skurwysyństwa tego typu:

https://innpoland.pl/180904,biedni-powinni-zrec-mniej-miesa-radzi-milioner-janusz-filipiak


Żadna "lewica" nie będzie grillować Filipiaka bo to niestety jest wasz człowiek.Ale grillowanko się mu należy jak psu kość.

Zaloguj się aby komentować

"Lepszy Komentator" o swoim doświadczeniu pracy w januszexie. Mocny materiał uzmysławiający (mam nadzieję) jakie są rzeczywiste cały czas trwające codzienne problemy milionów ludzi. To tak zamiast bajać ciągle który polityk z którym się ostatnio pokłócił, gdzie wylądowała rakieta albo czy na Netfixie jest propaganda LGBTowsa.
Kuce mogą sobie zobaczyć na czym polega niewolnictwo współcześnie i dlaczego wolnościowcami są lewicowcy (socjaliści i komuniści) a nie żadna tam prawica marudząca na jazdę w pasach, maseczkę przy pandemii, czy zbyt wiele formalnościach jakie pracodawca musi wypełnić gdy rozlicza się ze Skarbówką i czuję się wtedy przepracowany, głupi i okradany.
https://youtu.be/ioO0vFlZyx8?t=121
#januszex #januszebiznesu #pis #po #konfederacja #polityka #ekonomia #antykapitalizm

Zaloguj się aby komentować

Patrzcie na debila, darmozjada, nieroba, burżuja jakie ma pojęcie o pracy i wypłacaniu pensji.
Oczywiście nigdy nie przepracował nawet jednego miesiąca u prywaciarza, jedyne co robi to ciągnie hajs z państwa lub dzięki państwu.
Korwin żyje w socjalizmie z pełnym rozdawnictwem, reszta żyje w kapitalizmie i musi na niego robić.
"wyzysk jest rzeczą dobrą" - mówi Korwin.
Zapraszam #kuce do fikołków i wstydzenia się za waszego idola od dekad, albo obecnie za mentora waszego guru Mentzena. "Ojciec Ruchu Wolnościowego" jak pisze na stronie "Nowej Nadziei" (stary kurwinizm).
https://yt3.ggpht.com/g6vJ0_d45YMgysxn8urWmdf9QsoZUfDo6B0UJChKGZTlTe97JWTyNm-jWR8p7q3OORUBoiiDg-Ia=s1024-nd-v1
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja #korwin #mentzen #liberalizm #socjalizm

Zaloguj się aby komentować

"3 mln przedsiębiorców ma 75% głosu w tej debacie, a większość która miała zyskać dostała 3% głosu"
Siwy i Pan Tik-Tak o propagandzie burżuazyjnej, o tym że media są w rękach albo rządu, albo burżujów. U nas w kapitalizmie są rękach głównie burżujów.
Przekaz medialny kreują klasy wyższe, co później przejmują klasy niższe (są robione w kuca).
Przykłady: milioner Korwin-Mikke, oskarek i przedsiębiorca Mentzen, celebryta Paweł Kukiz, przedsiębiorca Tanajno, Stanowski, Wojewódzki, przedsiębiorca Trader21 i wielu wielu innych burżujków, przedsiębiorców, celebrytów, ewentualnie ich oddanych dobrze sytuowanych lizodupów, albo media przez nich sponsorowane takie jak np. "Prosta Ekonomia", czy Tomasz Wróblewski który pociska ludziom konserwatywno-libertariańskie "wartości"
bo są korzystne dla Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
Organizacje burżujów mają zawsze większy budżet niż organizacje pracownicze (związki zawodowe przykładowo), które są w Polsce z resztą tępione, również przez PiS.
Z resztą zawsze w historii propaganda była jednym z narzędzi elit do podtrzymywania statusu quo.
#antykapitalizm #polityka #ekonomia
https://youtu.be/jb8uHdOWH0Y?t=507
tellet

@Matkojebca_Jones


większy budżet niż organizacje pracownicze


O holipka, być może pracownicy powinni rozliczyć swoje komusze związki zawodowe, czy aby na pewno bankiety i spotkania związkowych władz są konieczne xD a teras sory jadę do dekomu nad bałtyk do hotelu 5* xD

Zaloguj się aby komentować

Sylwetki polskich skrajnie prawicowych kanalii odc. 5
Szymon "centrysta" Pękala
O tym jak skrajnie prawicowe poglądy posiada konserwatywny łeb Pękali.
Szymon wyraził zadowolenie że "duch Korwina" zaczyna się rozpowszechniać w polityce [1]. Zwracam uwagę że w głoszeniu pro-przedsiębiorczych (liberalnych, prawicowych) postulatów nie wystarcza mu już Tusk czy Trzaskowski z PO i inne im podobne osoby. Nie, on chce kogoś dopiero tak radykalnego jak Korwin. Wyraził zadowolenie że czterech kandydatów mówi jak Korwin: no więc wymienię tych czterech jakich miał na myśli Pękala:
  1. Stanisław Żółtek (wieloletni członek UPR i wiceprezes w partii Korwina)
  2. Marek Jakubiak - poglądy tak skrajnie prawicowe że wylądował później nawet w Konfederacji.
  3. Mirosław Piotrowski - znany również z występów u Marcina Roli, obecnie w Konfederacji
  4. Paweł Tanajno - lider "strajku przedsiębiorców" (na którym był też Braun jakby kogo to interesowało)
Świat wg Szymona Pękali:
Komunizm: 100 milionów zabitych [2]
Kapitalizm: 0 zabitych [3]
Ulubiona postać Szymona:
Jordan Peterson
Historia wg Szymona Pękali:
[4] Wg tego kucowatego łba Kubańczycy powinni wybrać Fulgencio Batistę [5] a nie Fidela Castro.
(kim był Batista jest podlinkowane, dla niedoinformowanych)
Mógłbym tak jeszcze dłuuuuugo. Ale nie o to chodzi.
Chodzi mi o to jaka jest różnica między Marcinem Rolą a Szymonem Pękalą. Otóż Marcin Rola zaczynał swoje filmy od "masakrujemy ten lewacki bełkot", natomiast Szymon robi co może żeby ukryć że on i jego kanał przedstawiają i promują wizję świata wg radykalnej prawicy, stara się przeciągnąć okno owertona możliwie najbardziej na prawo. Chce przekonać ludzi że te poglądy nie są radykalne, że to zupełna normalka takie rzeczy głosić, a w ogóle to nie są nawet poglądy prawicowe.
Cała twórczość Szymona to przedstawianie lewicy w możliwie najgorszym świetle a prawicę w możliwie najlepszym, ale na tyle żeby pozostawić sobie możliwość wrażenia że jest się bezstronnym. A co jeśli jednak lewica ma rację i nie da się zaprzeczyć? Wtedy wchodzi symetryzm najgorszego sortu. Szymon nie był w stanie przyznać że to lewica miała rację w kwestii globalnego ocieplenia, a nie prawica (np. Trump, Duda czy Konfederaci) i stara się zarysować jakąś symetrię że "w sumie obie strony są takie same" [6] .
Szymon wmawia widzowi że jego kanał "przedstawia wiele wersji prawdy"[7] z perspektywy "najlepszych argumentów obu stron"[7] podczas gdy do wybrania argumentów prawej strony wybiera sobie profesora Jordana Petersona a do lewej... albo nikogo, po prostu Szymon mówi co myślą "niektórzy" (unika określania "lewica"), albo jakiegoś randomowego memicznego typa z protestu, a jak już łaskawie pokaże jakiegoś profesora lewicowego to akurat wtedy kiedy nie krytykuje kapitalizmu tylko socjalizm czy komunizm [8]
Oczywiście stosowanie cherry picking i wszystkich możliwych ale to to naprawdę wszystkich możliwych trików manipulacyjnych żeby forsować swój światopogląd.
Szymon nie przyznaje się wprost co popiera politycznie, tylko nagania poparcie dla skrajnej prawicy. Dodatkowo zamiata pod dywan pojęcia "lewica" i "prawica" bo by musiał przyznać że PO i PiS to jest prawica, a to co on sobą reprezentuje to jest skrajność. Pojęcie "lewicy" ukrywa pod śmiesznym pojęciem "pewne środowiska" które to regularnie go debunkują.
Polecam w szczególności:
"Nazwex" https://www.youtube.com/watch?v=G07uyxUHQf0
"Warchoł" https://www.youtube.com/watch?v=4HCSuH6V-8k
"Myśleć Głębiej" https://www.youtube.com/watch?v=oj2yd7ZAr4s
Po co jest kanał "Wojna Idei"? Chodzi o to że ludzie mogliby chcieć posłuchać co ma druga strona do powiedzenia czyli lewica. I tutaj wkracza "Wojna Idei" oraz "Szymon Mówi" który pokazuje te swoje kanały i mówi: "tutaj sobie posłuchaj, ja ci przedstawię co mówi lewica". Czyli głos lewicy... przejmuje prawica która już zadba o to żeby odpowiednio przedstawić odmienne poglądy, tak żeby każdy wiedział co ma poprzeć i że to wszystko w ogóle zbiór obiektywnych faktów. Jak już mówiłem Szymon w ogóle stara się zamieść pod dywan w ogóle pojęcia lewicy i prawicy, uważając że jego poglądy (konserwatywno-liberalne) są jakby "ponad podziałami".
W szczególności podatne na głupoty które leją się gęstym strumieniem z jego kanałów są osoby o małej wiedzy, osoby młode i do nich właśnie kierowany jest kontent, celowo więc filmiki są krótkie i animowane. Osoby starsze nie znajdą tam zupełnie nic ciekawego, chyba że ktoś ma radykalnie prawicowe poglądy i coś mu świta w głowie że ci korwiniści czy inni prawicowi skrajni pajace to są jacyś jebnięci i to w sumie coś śmierdzi. Szymon takiej osobie będzie "tłumaczył" że wcale nie, że to jest najlepsza możliwa opcja :). Utkwił mi komentarz pewnej osoby pod filmem Szymona, brzmiał dokładnie tak: "Gdy oglądam twoje filmy to czuję się mądrzejsza niż jestem".
PS. Dodam że to człowiek od maleńkości wychowany na katolika i głosi katolickie poglądy, oraz urodzony w kraju kapitalistycznym i głosi poglądy kapitalistyczne i taki on napisał książkę "Myśl po swojemu". Krytykuje np. PiS za to że nieudolnie promuje kościół. Szymon uważa że można by to zrobić lepiej.
Jedenym z mega debilnych (oraz iście korwinistycznych) poglądów Szymona to twierdzenie że jeśli biednym daje się pieniądze od państwa z redystrybucji od bogatych to oni od tego biednieją (chodzi o samo dawanie im za darmo), gdyż bez tej kasy by się w końcu nauczyli zarabiać, a tak się rozleniwiają. Ciekaw jestem czy sam odmówił wzięcia 500zł na dziecko żeby ta darmocha nie zniechęciła go do poszerzania kompetencji, w efekcie czego do zubożenia.
[1] https://youtu.be/qtJix04s84c?t=828
[2] https://youtu.be/h1rAOuKB0ZA?t=125
[3] https://www.youtube.com/watch?v=J_nFXjENXLE
[4] https://youtu.be/RpeiU-s6Fo0?t=701
[5] https://pl.wikipedia.org/wiki/Fulgencio_Batista
[6] https://www.youtube.com/watch?v=JXv0bFTvMRo
[7] https://www.youtube.com/watch?v=XR9rW-YqcsY&t=5s
[8] https://www.youtube.com/watch?v=Qx1YyYP87d8
#antykapitalizm #kapitalizm #wojnaidei #prawica #socjalizm
679733d6-3352-4041-adea-ee308261967e
zwykly-bitmejker

Znowu twój wysryw socjalistyczny. Jakbyś poświęcił tyle czasu na pracę co na działalność tutaj, to byś nie chciał cudzych pieniędzy.

Ziemniakomat

Giga baza, dałem pioruna przed samym czytaniem i się nie zawiodłem.

Ziemniakomat

Dodam od siebie, że Szymonek w filmie "Dlaczego intelektualiści nienawidzą kapitalizmu?" (https://www.youtube.com/watch?v=NLv34DM5Ov4) w źródłach podał dosłownie 3 źródła, które wszystkie prowadzą do Rainer Zitelmann. Historyka i przedsiębiorcy XD Gdzie cały materiał można streścić: "naukowcy mają manię, bo mało zarabiają, i ich rynek nie weryfikuje"


Cały jego koncept o bezstronności, próby dialogu, obiektywności, jeżeli kiedykolwiek tak mówił to czcze gadanie i sam spytnie ukrywa robienie propagandy czytając tekst powolnym głosem i robiąc wrażenie "wow, ale mądry gość".

Zaloguj się aby komentować

Sylwetki polskich skrajnie prawicowych kanalii - odcinek 3
Sławomir "nie nie pamiętam" Mentzen
Fanatyczny korwinista, już w wieku 21 lat, kiedy to wstąpił do partii najbardziej skompromitowanego polskiego polityka (przynajmniej z tych co nie byli u władzy jako partia rządząca).
Mentzen był oskarkiem, synem profesora, więc nigdy nie dostał od "niewidzialnej ręki rynku" wpierdolu a że ma w dupie innych ludzi i cierpi na deficyt empatii, to nigdy nie wyrósł z kucyzmu. Został "przedsiębiorcą"
Działając w imię własnej kariery i zysku (to są wartości na prawicy, gdzie wg prawicy mężem stanu zostaje ten kto kocha egoizm czyli samego siebie) cinkciarz ten sprzedawał też ludziom broń i alkohol, a za pieniądze pomagał zamożnym ludziom wyprowadzać pieniądze z Polski na Cypr ect. Ostatnio para się też kołczingiem biznesowym, czyli zabawa z serii "odkrył jeden prosty trick na zostanie milionerem" wydane na tysiąc jeden sposobów. Sławek ma swój sposób na nawijanie makaronu na uszy i wyciąga hajs od co bardziej naiwnych ludzi, głównie młodych. Podobnie robi w polityce, nie kryjąc się nawet że będzie populistą, będzie "faulował", wygłasza nie swoje poglądy, kpiąc z wyborców mówiąc że ma ich za głupich.
Sławek Mentzen bije rekordy w obietnicach politycznych - obiecał każdemu dom, dwa samochody i wakacje.
Odwołuje się do pogardy wobec mniejszości seksualnych, antysemityzmu, antynaukowości, czy homofobii - w tym rejonach szuka poparcia. Nie cofnie się przed niczym, włącznie z szukaniem poparcia wśród debili których nawet pozostała bardzo i tak zepsuta klasa polityczna, poparcia nie chce - czyli między innymi wśród antyszczepów czy zwolenników Rosji w wojnie z Ukrainą, czy opuszczenia UE. Mentzen ten elektorat który nagonił mu Braun i Korwin zagarnia, samemu umywając ręce od tych poglądów, gdyż z odpowiedzialnością i szczerością mu nie po drodze w karierze.
Przez to że w Polsce nadal zakorzeniona jest religia i spora część Polaków do dziś ma wrażenie że religijni ludzi są bardziej uczciwi, to Mentzen również zgrywa osobę przewiązaną do patriotyzmu i religii i to w sposób taki że nawet PiS by się tego wstydził, tzn Mentzen podpisał Konfederacje Gwietrzwałdzką, a że jest osobą opiniotwórczą i poważaną na swój błazenowaty sposób u wielu młodych osób, to w ten sposób normalizuje i umacnia takie osoby jak Grzegorz Brauna który chce żeby Polska konstytucyjnie podlegała Watykanowi i inne tego typu katotalibańskie wymysły państwa wyznaniowego. Myśleliście że wyrośliśmy już z tego że państwo powinno powinno być wyznaniowe i wyróżniać i promować jedną szczególną religię? Otóż nie. Tacy jak Braun są posłami, a tacy jak Mentzen są nadal bardzo popularni jak chociażby tutaj na hejto, bo kurwa "program gospodarczy".
Mentzen pojawiał się na "Weekendzie Kapitalizmu" razem z Balcerowiczem gdzie konkuruje z takimi jak Petru, Tusk , Tanajno, o bycie następcą Balcerowicza i kontynuowaniu polityki rozwarstwienia, strachu ekonomicznego, wyzysku klas niższych, czyli około 90% ludzi, takich którzy nie urodzili się milionerami jak Korwin, czy synalkami profesorów. Menzten funduje feudalizm 2.0 pod nazwą "konserwatywny-liberalizm", chociaż sam chętniej używa określenia "konserwatyzm" i "wolnościowość", przy czym konserwatyzm jak najbardziej opisuje jego poglądy, natomiast "wolnościowość" jest tylko hasełkiem, nagminnie powtarzanym. W rzeczywistości chodzi o wolność wybranych grup ludzi - tutaj głównie pracodawców i przedsiębiorców, oraz np. katolików. Geje, ateiści czy pracownicy - error, chociaż Mentzen będzie chciał przekonywać że jest inaczej - w końcu walczy o jak największą ilość głosów.
Jeśli chodzi o odpowiedzialność tego aspirującego do najwyższych stanowisk państwowych człowieka to najlepiej to oddaje imba "sto ustaw Mentzena" które było dużą obietnicą polityczną Menztena, po czym Menzten jej nie spełnił, i stwierdził że mamy się odczepić bo "to było dawno, nic nie pamięta, to nie on pisał i w ogóle nie ważne i mało związane z czymkolwiek, a to nie jego wina że tego nigdzie nie ma".
Dobrze. No to o "moralności" Mentzena już sobie do was porozmawiałem. Ale jakie są jego najbardziej rzeczywiste poglądy i przekonania, oraz czego można się po nim spodziewać, poza tym że nie cofnie się przed niczym żeby robić karierę (Dobromir Sośnierz to potwierdzi).
Mentzen jest zwolennikiem REGRESJI PODATKOWEJ. Jest to skrajnie prawicowa polityka, w której osoby mniej zarabiające muszą płacić większy procent swoich dochodów niż osoby lepiej zarabiające, bez litości nawet dla niepełnosprawnych którzy będą musieli płacić mając zerowy dochód, a jak nie to komornik państwowy, włącznie z zabraniem im domów i wyrzuceniem na bruk - tak państwo Mentzena ich potraktuje. Menzten działając w demokracji żeby zdobyć głosy większości uzasadnia to że to jest jedynie metoda na "redukcję urzędników" (chodzi o podatek pogłówny).
To tylko jeden z ogromu przykładów ułatwień dla bogatych i utrudnień dla biednych - nie sposób wymienić wszystkie, gdyż o to jest oparta cała polityka Mentzena, jak i prawicy ogółem z definicji.
Mentzen kpił z pracy dzieci na wschodzie. Uśmiechał się szyderczo do lewicy że koszulka którą im podaruje jest "zrobiona przez małe pracowite rączki" (sprowadzona zza granicy, gdzie nie obowiązują takie prawa jak w Polsce).
Mentzen jest przeciwnikiem demokracji. Na przykładzie Chile mówił że zbrodnicza dyktatura dokonująca mordów politycznych (np. za samo głoszenie poglądow) to taka dyktatura jest lepsza niż demokracja, gdyż bez niej teraz w Chile "chodzą po ulicy i się domagają darmowej edukacji i innych takich głupot". Mentzen zabije po to żeby nie było darmowej edukacji, finansowanej z podatków, a już w szczególności z podatków od bogatych. Mentzen woli podatkować pracowników a nie przedsiębiorców.
Mentzen jest zwolennikiem likwidacji emerytur, służby zdrowia, darmowego powszechnego szkolnictwa, kodeksu pracu, płacy minimalnej oraz redukowaniu głosu pracowników w firmie przez całkowitą likwidację możliwości zakładania związków zawodowych i ich uprawnień, prawa do strajku itd.
Powiecie że chce redukować państwo w ogóle...no niekoniecznie, bo ważniejsze od leczenia przez państwo najsłabszych jest tworzenie jego militarystycznego charakteru, zwiększania nakładów na wojsko bo na to już nas stać wg niego, oraz przymusowego poboru do wojska młodzieży w wieku około 18 lat na trzy miesiące.
Oczywiście jeszcze legalizacja broni, gdyż liberałowie jeszcze nie wszystko w Polsce spierdolili - nie mamy jeszcze problemu strzelanin jak w USA - o to Sławek również zadba, jak o spierdolenie wszystkiego innego co się da do cna, tworząc największe możliwe nierówności społeczne, gdzie miliarderzy pomnażają majątki w zawrotnym tempie, a za to z widokiem bezdomnych na ulicach i analfabetów z biednych lub/i patologicznych rodzin oraz uzbrojonych w broń palną narkomanów na głodzie (Menzten jest za legalizacją narkotyków), oraz krzykiem dzieci zza ściany dostających "klapsy" musielibyście się przyzwyczaić. Więzienia zaczęlyby się zapełniać jak w USA, ale Sławek i ten problem będzie z dumą "rozwiązywał" w dalszej perspektywie wprowadzając karę śmierci, jednocześnie uważając że te wszystkie zjawiska to nie efekt jego polityki ale indywidualnych wyborów ludzi.
Mentzen jest takim połączeniem bandziora Rutkowskiego, biznesowo-politycznego wilka z wall street, oskarka, fanatyka religijnego, populisty i karierowicza pozbawionego empatii oraz odpowiedzialności za cokolwiek w jednym. Jest to Sławomir Janusz II. Zero absolutne, dzięki swojemu niemal psychopatycznemu wypraniu z jakichkolwiek zasad etycznych nie cofnie się przed niczym, przez co pnie się do góry na szczeblach władzy i wpływów.
W zasadzie nie jestem wymienić jakichkolwiek jego zalet poza w porządku wykształceniem, uznaniem że podatek katastralny jest lepszy od pogłównego, oraz poczuciem humoru, które jednak nadaje się do kabaretu a nie do polityki i nawet swoje zalety Mentzen wykorzystuje w niecnych celach, np. podobnie jak Korwin łagodząc odbiór swoich zamordystycznych postulatów swoimi żartami ("czarny humor" u polityków jest groźny) oraz jak i na swój sposób trolował poważną debatę polityczną o tym kraju.
Konfederacja tak skorzystała na "sto ustawach Mentzena" że przez cały okres w sejmie zgłosiła tylko jedną ustawę "anty 447" napisaną przez Stanisława Michalkiewicza z UPR, która miała pokazać że Konfederacja bardziej niż inni nie zapłaci Żydom. Ustawa została odrzucona jako bubel prawny, a Polska nie uznała roszczeń Żydowskich, na co chyba nawet nikt na scenie politycznej nie ma żadnej ochoty.
*wiem że rozpieściłem was całą masą linków do źródeł, ale jak muszę poświęcić więcej czasu żeby znaleźć te linki to mi się nie chce. Spierdalajcie.
https://polskaracja.pl/slawomir-mentzen-kontra-niepelnosprawny/
https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl/
https://www.hejto.pl/wpis/mam-teorie-ze-mentzen-ma-wyjebane-w-polityke-i-uzywa-jej-tylko-zeby-zbic-jak-naj
==========================================================================
"Miarą cywilizacji jest to jak traktuje się najsłabszych" - Piotr Ikonowicz
#konfederacja #antykapitalizm #bekazkonfederacji #mentzen #polityka #prawica
cec

Oczywiście jeszcze legalizacja broni, gdyż liberałowie jeszcze nie wszystko w Polsce spierdolili - nie mamy jeszcze problemu strzelanin jak w USA


Co za pierdolenie i demagogia. Broń czarnoprochowa jest dostępna w Polsce bez pozwolenia - rozumiem, że po polskich ulicach biegają kowboje i do siebie napierdalają z rewolwerów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

LGirl

No ale skoro ekspert od podatków mówi, że od obniżenia podatków przybędzie w Warszawie działek budowlanych dzięki czemu każdy Warszawiak zbuduje sobie dom to trzeba się cieszyć i słuchać eksperta a nie dociekać skąd te działki budowlane się wziąć niby mają.

Takie dociekanie i liczenie jest lewackie, prawdziwy mężczyzna jak mu ktoś obieca dom to mówi „ślicznie poproszę dom od pana mentzena” a nie docieka skąd, jak, gdzie i za ile.

shogoMAD

I tak lepszy niż ktokolwiek inny

Zaloguj się aby komentować

Daily reminder że
Socjalizm - system oparty o równość, jest to system o uspołecznionych środkach produkcji
O chociażby umiarkowanej polityce socjalistycznej można mówić dopiero gdy jest ona jest tak prowadzona że wskaźniki nierówności maleją.
Prawdopodobnie najlepszy jest ten od wybitnego ekonomisty profesora Thomasa Pikiettego, który zaorał raz na zawsze ideologie niewolnicze i gwazi-niewolnicze (współcześnie liberalizm) brednie w książce: "Kapitał XXI wieku". Otóż wzrost nierówności to:
Stosunek stopy zwrotu z kapitału do wzrostu gospodarczego.
Jeśli zyski z kapitału rosną szybciej niż wzrost gospodarczy to mamy wzrost nierówności.
Niezawodny profesor ekonomii z USA Richard Wolff:
https://www.youtube.com/watch?v=4qjkKMEy4y0&t=2134s
#antykapitalizm #kapitalizm
Kuce mówią że my lewacy nie rozumiemy ekonomii, nie mamy o niej żadnej wiedzy, stąd sobie bajamy o jakiś podwyżkach minimalnej albo progresywnym opodatkowaniu.
Polecam też bekowy vlog Tomasza Wróblewskiego gdzie bóldupi że to lewica ma rację, ciężko mu wymyśleć jakiekolwiek kontrargumenty, a wróg ma jeszcze groźniejszą dla nich narrację (Wróblewski jest zamożnym przedsiębiorcą i prezesem związku zawodowego przedsiębiorców)
"groźniejsza narracja" to taka którą trudniej zakłamać i zrobić ludzi w kuca że to tak może być że jedni są miliarderami a inni jedzą chleb posmarowany nożem.
https://www.youtube.com/watch?v=v3nLm2D-mfA&t=317s
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #bekazpo #bekazlibka #bekazkucy #kuce #konfederacja #mentzen #ekonomia #korwin

Czy ekonomista profesor Thomas Piketty mówi takie rzeczy bo:

18 Głosów
Anty_Anty

Więcej beka system wytrzyma.

Generalnie przedrostek beka występował gdy cos było śmiesznego dziś symbolizuje to że autor sie zesrał.

"stąd sobie bajamy o jakiś podwyżkach minimalnej albo progresywnym opodatkowaniu."

Zdarta płyta od lat 90, widzimy jak chiny, Indie i duża cześć krajów na świecie bezpardonowo wyruchała tą narrację.

MiernyMirek

@Matkojebca_Jones w słupkach sondażowych musi się dziać jakaś tęga sraczka, że aktywują się takie agresywne trolle. Stary taguj #polityka albo spadaj na "czarną"


Ktoś mi tu niedawno pisał, że lewaki chociaż dobrze tagują.

tellet

@Matkojebca_Jones tylko progresywny z pierwszym progiem zero, a drugim DLA BOGOLI OD 20K/MC CO SRAJO BILONEM I PAPIERAMI DUPE WYCIERAJO od razu 90%, żeby ci bjemndniejsi mieli za darmo więcej pienionszkuf, masz racje mordo :DDDDDD

Zaloguj się aby komentować

Sylwetki polskich prawackich kanalii
https://www.o2.pl/plotki/majowka-milionera-rutkowskiego-spojrzcie-co-ma-na-glowie-6892651845421664a
Zakapior "detektyw" Rutkowski (o kurwa....)
Myśleliście że posiadanie dużych pieniędzy jest uważane za sukces i powodem do dumy? Że ludzie emanują bogactwem żeby się pokazać na portalach społecznościowych, przed znajomymi albo zaimponować kobietom? Otóż Rutkowski wyprowadzi was z błędu. Bogatym być to wstyd w Polsce, ale Rutkowski przekornie robi coming-aut i zakłada czapkę za 2,6 tys złotych i obwiesza się złotą biżuterią i oto co mówi:.
"Ludzie w Polsce wstydzą się przyznać do tego że są bogaci. To coś bardzo niedobrego. Ja nie mam się czego wstydzić, mam miliony złotych na koncie, bo nim jestem, ale CIĘŻKO PRACUJĘ, KIEDY INNI SIEDZĄ PRZED TELEWIZORAMI i zmieniają kanały, oglądają to co ich interesuje w tym momencie, a ja w wielu przypadkach jestem w robocie."
To już się dowiedzieliśmy czemu nie jesteśmy milionerami.
Ostatnia głośna "praca" Rutkowskiego to udział w strajku kierowców którzy nie dostali wypłat. A właściwie przeciwko nim. Opłacony przez pracodawcę "patrol" czyli Rutkowski wraz jego osiemnastoma zamaskowanymi bandytami takimi jak on, próbował siłą walczyć z pracownikami. Na szczęście bandytów zgarnęła niemiecka policja. Po stronie strajkujących stanęła oczywiście partia "Razem", oraz związek "Inicjatywa Pracownicza" (ta sama która doniosła na Mentzena za prawdopodobne łamanie prawa pracy).
Rutkowski skomentował:
"Moi pracownicy bronili właściciela firmy"
https://youtu.be/sUcUF06P8dc?t=1977
#antykapitalizm #kapitalizm #prawica #lewica #polityka #januszex #januszebiznesu
c82c2a61-b787-44aa-9d62-6a1f2cd9a534

Jestem po stronie

43 Głosów
ewa-szy

@Matkojebca_Jones naprawdę nie ma ciekawszych ludzi na świecie? Stop making stupid ppl famous

FulTun

@Matkojebca_Jones Jego linia części kodu pewnie się przyda, w swoim czasie.

012b6dd3-e9a0-4dd4-8e95-c59a3f60e38d
tellet

@Matkojebca_Jones a jak nie jestem za wyzyskiem pracowników, ale uważam że każda płaca jest wynikiem tego, jak dużo jest dostępnych pracowników na rynku, oraz jak długo trzeba przygotowywać się do pracy, to za kim jestem?

Zaloguj się aby komentować

Czy wyobrażacie sobie że Konfederata w jednym zdaniu:
  1. domaga się państwowej interwencji
  2. narzeka że kapitalizm oferuje zbyt dużą różnorodność
  3. przekonuje że mężczyźni są głupsi
https://yt3.ggpht.com/IhUQC7arUJjXc9_BasjISR4bnkRa2XChwnX0bfzNaFBnTce-D3Bbqi4HD1Xvm6BO_hnUHkp9-Cgx=s640-nd-v1
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja
vredo

To jest WOLNOŹCIOWIEDZ z Kuńpederacji! Chuja się znasz! Spłoniesz na stosie dla jakiegoś żyda sprzed 2000 lat! To jest patriotys! To Jest pylzka!

smierdakow

jestem poważnym politykiem ta partia jest poważna

maximilianan

Biedny Robert, może gdyby skończył szkołę to łatwiej odnajdywałby się w tak trudnym środowisku jak sklep spożywczy.

Zaloguj się aby komentować

https://www.youtube.com/watch?v=ylNuZWJ8QPk
O czym się nie dowiesz ze skrajnie prawicowych mediów takich jak kanał "Wojna Idei", robiącego z Che Gevary zbrodniarza, jednocześnie cytując propagandowe teksty Roberta F. Kennedego który chciał się przedstawić jako przeciwnik przemocy.
Oto operacja Mangusta za którą odpowiadają bracia Kennedy
  1. Operacja Mangusta. Administracja Kennedy’ego zintensyfikowała działania przeciwko Kubie. (...) CIA otrzymała pozwolenie na 13 dużych operacji na Kubie, w tym ataki na elektrownie, rafinerie oraz cukrownie[13]. Według Rabe’a administracja Kennedy’ego nie wykazała zainteresowania wezwaniami Castro do zaprzestania kampanii sabotażu i terroryzmu przeciwko Kubie. Rabe przytacza dokumenty proponujące rajdy typu „uderz i uciekaj” oraz ataki bojówek z Bahamów, wyposażonych w broń przez USA[13]. Historyk Harvardu Jorge Domínguez, opisując zakres operacji Mongoose, przytacza akcje sabotażowe na mosty kolejowe, zbiorniki ropy naftowej, rafinerie, elektrownie, tartaki, a także pływające żurawie. Domínguez stwierdza, że tylko raz w tysiącach stron dokumentacji natknął się na coś, co wyglądało na jeden słaby moralny sprzeciw wobec sponsorowania przez rząd Stanów Zjednoczonych aktów terroryzmu (...)Powstało wiele indywidualnych planów zamachu na Castro opracowanych przez CIA. https://pl.wikipedia.org/wiki/Projekt_Kuba
  2. Inwazja w Zatoce Świń - zbrojny atak zorganizowany przez USA na Kubę. Tutaj Kubańczycy odparli atak natomiast USA się skompromitowało na arenie międzynarodowej. https://pl.wikipedia.org/wiki/Inwazja_w_Zatoce_%C5%9Awi%C5%84
  3. Rządy Fulgencio Batisty. Obalonego później właśnie przez Castro i Che Gevarę, co tak rozwścieczyło USA aż do dziś. Batisa: "Próbował zorganizować państwo korporacyjne w stylu faszystowskim(....)Sam zgromadził podczas swoich rządów ogromną fortunę, szacowaną na 300 mln dolarów(....)Podczas rządów Batisty zawieszone zostały swobody obywatelskie. Rządził w sojuszu z najbogatszymi plantatorami[6]. W okresie jego rządów gwałtownie wzrosły nierówności ekonomiczne w kraju[6]. Współpracował z amerykańską mafią, która kontrolowała handel narkotykami, hazard i prostytucję w Hawanie[6]. Stany Zjednoczone popierały Batistę ze względu na jego antykomunizm[6]. Amerykańskie firmy mocno inwestowały na Kubie, posiadały około 40% przemysłu cukrowego, 10% kopalń, 80% firm użyteczności publicznej[6]. Batista mordował, więził i prześladował swoich rywali politycznych[6]. Wyprowadzał też środki publiczne na własne konto, podczas rządów wzbogacił się o 40 mln dolarów[6]. Wszystko to sprawiło, że stał się niezwykle niepopularny na Kubie zwłaszcza wśród biednych i w klasie średniej https://pl.wikipedia.org/wiki/Fulgencio_Batista Batista odpowiada za sfałszowanie wyborów, a następnie za tortury takie jak obcinanie genitaliów i wydłubywanie oczy od losowych osób żeby wyciągnąć od nich informacje o rewolucjonistach którzy chcą go obalić
  4. Operacja Kondor. Według tzw. „archiwów terroru”, w wyniku operacji Kondor zamordowano co najmniej 50 tys. osób, 30 tys. „zaginęło”, a 400 tys. osób zostało uwięzionych. (....)W czasach zimnej wojny operacja Kondor uzyskała cichą aprobatę Stanów Zjednoczonych, co było spowodowane strachem przed marksistowską rewolucją w regionie.(....)Pozostałe notatki dotyczące „wymiany informacji” (poprzez teleks), ujawnione w 2000, opisywały techniki tortur (m.in. podtapianie lub puszczanie nagrań torturowanych osób ich rodzinom). Często używane „loty śmierci” (wyrzucanie osób z lecącego samolotu do morza lub oceanu) w celu pozbycia się zwłok a w efekcie dowodu. Było opisanych również wiele przypadków porwań dzieci. https://pl.wikipedia.org/wiki/Operacja_Kondor
  5. Masakra komuny Paryskiej - ludzi chcący pokojowo żyć bez hierarchicznej władzy w Paryżu. Burżujom to się nie spodobało i wysłali wojsko. Zabito 30 tys ludzi. https://pl.wikipedia.org/wiki/Krwawy_tydzie%C5%84
  6. Pucz w Chile. Z pomocą USA chilijski generał obalił demokratyczny lewicowy rząd oraz wprowadził niedemokratyczny i zbrodniczy ustrój. Ekonomiści którzy za tym stali to byli ci od "chicago boys" czyli uczniowie Miltona Fridmana. Morderstwa polityczne, represje, terror. Sławek Mentzen powiedział że "ta władza była lepsza, bo jak Pinochet odszedł to chodzą po ulicy i się domagają darmowej edukacji i innych takich głupot". Wikipedia pisze: "Zbrodnie reżimu bada Narodowa Komisja Prawdy i Pojednania. Według raportu tej komisji, w okresie rządów Pinocheta śmierć poniosło 2095 osób, zaś 1102 osoby zostały uznane za „zaginione bez wieści”. W 2004 Narodowa Komisja ds. Więźniów Politycznych i Stosowania Tortur przesłuchała 35 tys." https://pl.wikipedia.org/wiki/Junta_w_Chile Polecam też film "Colonia" z Emmą Watson.
Oto dlaczego "Wojna Idei" wylicza "ofiary które ma na koncie socjalizm i komunizm" ale już ofiary kapitalizmu redukuje do zera. O tym i o wieeeeelu wieeeeelu takich rzeczach się od prawicy nie dowiesz.
Jak i o tym dlaczego "komunizm się nie udaje". Prawda jest taka że gdyby nie terror USA to komunizm byłby na 100% w całej Ameryce Południowej, a ja sądzę że mielibyśmy socjalizm na całym świecie.
Prawda jest też taka.. uwaga teraz będzie szok: że to socjalizm i komunizm są bardziej pokojowymi ideologiami od kapitalizmu.
#antykapitalizm #socjalizm #komunizm #lewica #wojnaidei #prawica #kapitalizm #prawica
hao

@Matkojebca_Jones

Prawda jest też taka.. uwaga teraz będzie szok: że to socjalizm i komunizm są bardziej pokojowymi ideologiami od kapitalizmu.


Ja pierdole, kolego. Myślałem, że to będzie ciekawy historyczny wpis, ale widzę, że jest tendencyjny i pisany pod tezę.

Komunizm - bardziej pokojowy od kapitalizmu. Nie wiem, może słuchasz Zandberga a nie czytasz książek. Powiedz to mieszkańcom Rosji, Polski, Kambodży, Rumuni, Laosu, Korei, Ukrainy, no kurła nie będę wymieniał dalej, wystarczy w googla wpisać. Każdy system komunistyczny zakładał użycie przymusu bezpośredniego. Czy to Rosja czy daleka Azja. Rzeczywiście wolny handel, wolność słowa i kształcenia się były systemami strasznymi. Ludzie są indywidualistami i nie będę nawet dalej tej myśli rozwijał.


Oczywiście ja piszę o ludziach, a Ty piszesz o tym, co robiły rządy. Rządy komunistyczne na łamach historii widocznie mniej mordowały oponentów, skoro są bardziej pokojowe? Tylko, że oponentami były setki milionów zwykłych ludzi. Każdy rząd będzie zabijał, nie oszukujmy się, kwestia skali i zasięgu.

Git!

anonekzforczana

@Matkojebca_Jones

socjalizm i komunizm są bardziej pokojowymi ideologiami od kapitalizmu.


XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

1639ee36-3234-45f2-95fd-3933f4f22b04

Zaloguj się aby komentować

Które z kłamstwa burżuazyjnej propagandy łyknąłeś, żeby nie podatkować takich jak ten koleś:
https://www.youtube.com/watch?v=6qGxSqZIjuI&t=2127s
Sorry że tylko 5 opcji w ankiecie, więcej się dodać nie da, a tych brednie kapitalistycznych jest dużo więcej.
#antykapitalizm #antykapitalizm #konfederacja #pis #po

Jestem kucem bo uważam że opodatkować go nie wolno bo:

12 Głosów
Fulleks

Po prostu nie należy opodatkowywać bardziej nikogo tylko ciąć socjal.

jonas

Towarzyszu, tę zawiść naprawdę u was widać.

Matkojebca_Jones

@jonas Nie mam się czego wstydzić. Wy kuce swojej zawiści wobec biednych powinniście.

jonas

@Matkojebca_Jones Znów zwracasz się do mnie w liczbie mnogiej, to co prawda miłe, ale semantycznie bezsensowne. Jestem prostym chłopem ze wsi, a nie królewskim majestatem. Ale rozumiem, towarzysze po prostu tak przywykli, per "wy" do każdego.


Z cyklu "Wikipedia na dziś":

"Zawiść – uczucie znacznie silniejsze niż zazdrość, polegające na odczuwaniu silnej niechęci lub wrogości w stosunku do osoby, której czegoś się zazdrości[1].

Zawiść może występować w sytuacjach, gdy osobiste cechy, posiadane przedmioty lub osiągnięcia nie dorównują ich poziomowi/jakości u innych osób[potrzebny przypis]. Wiąże się z pragnieniem, aby druga osoba straciła obiekt będący powodem zawiści[2]."

Czyli jeśli chciałbym, żeby biednym się polepszyło (stracili status biednych), to powinienem się wstydzić?

Tichy

Kapitalizm to bardzo dobry ustrój gospodarczy. Utrzymuje się on nieprzerwanie od końcówki XVIII w. a jego przejawy widoczne były nawet w XIII (choćby we Flandrii). Kapitalizm ma dość proste przełożenie na ustroje polityczne a te wytwarzają prawa podstawowe takie jak dzisiaj znamy. Jakie to przełożenie: kapitalizm tworzy bogactwo i uprzemysłowienie - to wytwarza klasę średnią czyli większa część społeczeństwa ma co jeść i gdzie mieszkać. To z kolei tworzy potrzebę uczestnictwa społeczeństwa w procesie decyzyjnym potrzebę wolności gospodarczej i decydowania o swoim losie.

Wada kapitalizmu (jak i każdego ustroju polityczno - gospodarczego) jest jego odmiana 'turbo'. Wiek XIX i początek XX jest tego przykładem. Ludzie cywilizowani doszli jednak do wniosku że trzeba te wszystkie 'turbo' odrzucić. Więc w przypadku kapitalizmu 'niewidzialna ręka rynku' niczego nie załatwi i nie istnieje. Ludzie pracujący po 16 godzin na dobę to beznadziejni i wkurwieni konsumenci. Wolność człowieka jest ważna każda wolność ta do bycia trochę mniej rozgarniętym również. Dlatego kapitalizm dzisiejszy nie jest 'turbo' a jest bardziej socjalny i nastawiony na szerokie masy. Niestety obserwujemy przyspieszony trend do kształtowania się korporacjonizmu czyli władzy oligarchicznej wielkich pieniędzy. Na szczęście mamy wolność człowieka (jeszcze) i możemy tę tendencję odwracać. Wolność jest zasługą kapitalizmu.

Co do Polandi to raczej obserwuje się tu ustrój na poły feudalny na poły oligarchiczny z elementami 'turbo' kapitalizmu ograniczonego przez feudalny system który jest wspierany przez reżim państwowy (jakikolwiek). Mamy odmianę bardziej dupowatego putinizmu przy czym nie rządzi u nas 'car' jednostka tylko grupa magnaterii wystruganej z banana. W powiatach rządzą drobni szlachetkowie a na szczeblu centralnym grupa magnaterii. Czyli taki wiek XVI/XVIII na pełnej kurtyzanie. Dlaczego tak jest? Dlatego że nie mieliśmy (na własne życzenie) wieku XIX i związanych z nim trendów politycznych społecznych i gospodarczych. Dlatego że większość ludzi żyje w ciemnocie nie czyta książek i niczym poza sobą się nie interesuje. Dlatego że ostatnią pańszczyznę zniesiono w latach 20. XX w (jakiś górski powiat w Beskidach o ile dobrze pamiętam). Dlatego że przed wojna w niektórych rejonach tylko 23% ludności umiało czytać i pisać (był to ksiądz i kilku Żydów) reszta chlala wódę i tyrała sochą w polu nie myśląc o czymś takim jak wspólnota czy państwo.


Dlatego dzisiaj ekstrema mają się bardzo dobrze. Dlatego antykapitalistą w Polsce wydaje się że kapitalizm jest przyczyną biedy i niepowodzeń. Dlatego 'turbiarzom' wydaje się że socjalizm jest zgubny. Dlatego rządzi PiS partia prawie bolszewicka opierająca się na czarnej masie ludzi pogubionych życiowo przez przemiany oligarchiczne w Polsce. Dlatego nie mamy siły przyciągania dlatego nikt nas nie za bardzo lubi w Europie itd itd.


Mam nadzieję że przynajmniej po krotce wyjaśniłem kluczowe przyczyny chujni w Polsce i dlaczego kapitalizm jest ok.

Zaloguj się aby komentować