Zdjęcie w tle
Gry

Społeczność

Gry

1k+

Społeczność dla graczy. W niej: -Informacje na temat gier -wspominki klasycznych tytułów -pogawędki

„Prey (2017)”

Jak najbardziej rozumiem, dlaczego ta gra nie odniosła finansowego sukcesu i mogła nie podobać się graczom.

Korzysta z nazwy produkcji z 2006 roku, z którą ma niewiele wspólnego, co może wprawiać w konsternację. Co prawda wygląda jak strzelanka, ale strzelanką stricte nie jest - dodatkowo model strzelania nie należy do najlepszych i może zniechęcać do korzystania z broni palnej. Pozwala się skradać i omijać wrogów, jednakże również nie jest typową skradanką pokroju serii „Thief” - prędzej czy później zmuszeni będziemy do walki. Czym zatem jest „Prey”?

Immersive simem i to zachwycającym.

Wyobraźcie sobie duże pomieszczenie pełne obcych - niektórzy z nich mogą przybierać dowolne kształty i są raczej niegroźni, chyba że macie słabe serce i łatwo was przestraszyć. Inni posturą przypominają ludzi i są już nieco twardsi. Bądź co bądź wrogów jest całkiem sporo. I w tym momencie gra oferuje Wam wiele opcji poradzenia sobie z wyzwaniem. Między innymi:

  1. Możecie wparować z buta i zacząć strzelać do wszystkiego, co się rusza, a także do wszystkich przedmiotów, ponieważ jednym z nich może być mimik (czyli obcy z umiejętnością przybierania różnych kształtów). Jak najbardziej sensowna metoda, pomijając wspomniany przeze mnie co najwyżej przeciętny model strzelania.
  2. Samych przeciwników można unieruchomić: czy to za pomocą granatów EM, czy to za pomocą pistoletu obezwładniającego, czy działka strzelającego pianką.
  3. Albo można w nich rzucić granatem, który zasysa materię wokół siebie i przemienia ją w takie małe bloczki.
  4. Do dyspozycji są także wabiki przyciągające do siebie obcych.
  5. Możecie spróbować poszukać szybów serwisowych, skradać się i prześlizgnąć bokiem albo sprawdzić, czy nie ma przypadkiem gdzieś rur, regałów i innych takich, na które można się wspiąć.
  6. Możecie sami stworzyć sobie instalację, po której się wespniecie poza zasięg przeciwników, przy użyciu działka strzelającego pianką.
  7. Możecie na przykład... zmienić się w kubek za pomocą odblokowywanych mocy obcych i jako ten kubek niezauważeni przetoczyć przez całe pomieszczenie.
  8. Możecie rozstawić wieżyczki strażnicze i zwabić przeciwników do nich - wieżyczki sobie poradzą, a wy oszczędzicie amunicję. A jeśli chcecie im pomóc, to możecie także zmienić się w jedną z nich xD.
  9. Możecie, ponownie za pomocą mocy, przekabacić jednego z obcych na waszą stronę i zmusić go do walki z pobratymcami.

Podobnie jest z praktycznie każdym wyzwaniem w grze. Na przykład do podniesienia niektórych kontenerów, skrzyń i innych takich jest potrzebna większa siła (wszystkie ulepszenia postaci trzeba odblokować przy użyciu odpowiedniej liczby neuromodów, zdobywanych w trakcie gry albo samodzielnie wytwarzanych). Na początku rozgrywki znalazłem pomieszczenie, które było zastawione takimi właśnie skrzyniami i wpadłem na pomysł, żeby rzucić w nie wybuchającą butlą. Eksplozja sprawiła, że skrzynie przesunęły się, a ja mogłem wejść do pomieszczenia. Innym rozwiązaniem problemu mogłoby być rzucenie granatem recyklingowym albo poszukanie szpary, przez którą można by przecisnąć się jako kubek, but czy inny mały obiekt.

Albo nie wiem, chcecie dostać się do pomieszczenia zabezpieczonego hasłem. Możecie rozejrzeć się po okolicy i poszukać tego hasła - może jest zapisane na karteczce samoprzylepnej? Jeśli nie, to terminal można zhakować. Można też spróbować trafić przycisk otwierający drzwi piankowym bełtem wystrzelonym z kuszy. Albo ponownie zamienić się w kubek i przejść przez szparę bądź wykorzystać umiejętność obcych do manipulowania elektroniką.

Co też jest fajne: do wcześniej odwiedzonych lokacji można wrócić, więc warto zapisywać miejsca, do których nie moglibyśmy się wcześniej dostać.

Możliwości jest ogrom i największą przyjemnością było sprawdzanie, czy mogę wymyślić nowe rozwiązanie czekającego na mnie problemu. „Prey” to zdecydowanie tytuł, który baaardzo zyskuje przy ponownym przejściu gry w trypie NowaGra+. Nie jestem fanem powtórnego przechodzenia gier (tym bardziej, że mój backlog to prawie 300 tytułów, a na liście życzeń mam jakieś 700 :')), ale przy „Prey” prawie się skusiłem, by po prostu bawić się z przeciwnikami na różne sposoby.

Zdecydowanie polecam.

#gry #steam #epicgames #prey #sciencefiction
1302eaa5-56e5-4522-81dd-0c205a8442f6
koszotorobur

@cyberpunkowy_neuromantyk - jedna z moich ulubionych gier na PS4 - świetna fabuła (prolog i zakończenie to majstersztyk), porządna mechanika, trzyma w napięciu, rozbudowany rozwój postaci podzielony na dwie główne kategorie wpływające na gameplay i zakończenie (co ma uwarunkowanie w fabule), doskonałe aktorstwo głosowe (brata postaci, co pomaga przez całą grę przez "telefon", gra ten chińczyk z Doktora Strange - i sprawdza się doskonale).

Kto jeszcze nie grał to zdecydowanie powinien!

Zaloguj się aby komentować

Tytuł startowy #ps5 pro już znany!
#heheszki #playstation #gry #gta
c4307834-823c-44e1-a821-2738a7b5f849
Cybulion

Wole updateowac piecyk

Stashqo

@kopytakonia sila exów mordo, siła exów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

ErwinoRommelo

@SuperSzturmowiec popatrz na sam ekosystem, na decku możesz zainstalowac grę ze steama, z poza steama, piracka, emulator. Gabę ma to w dupie to twoje urządzenie. A na swichu jak tylko duskietka ulegnie uszkodzeniu to nie masz jak grać. A valve non stop rozwijaja support dla nowych mobile procesorów, deck 2 to będzie sztos jakich mało ale wcześniej będzie valvowy VR. Hail Gaben Valve przetrwa tysiąc lat !

Zaloguj się aby komentować

Odinstalowałem Forzę bo już chyba zrobiłem wszystko co ciekawego się dało (szkoda, że nie zdobyłem Cadillaca CT4 lub CT5, ale one się chyba pojawiają tylko jako nagrody w wyzwaniach dziennych/tygodniowych, więc szanse były małe) #gry #forzahorizon #forzahorizon5
MrGerwant

Jest RaceRoom za friko na Parze, obadam go sobie

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
„2084”

Opinię można przeczytać także na moim blogasku: https://cyberpunkowyneuromantyk.blogspot.com/2024/11/2084.html

#neuromantykpisze

„2084” to cyberpunkowa strzelanka od studia „Feardemic”. W końcu postanowiłem zająć się tym tytułem, ponieważ leżał na samej górze mojej kupki wstydu i mnie mierził. Dlaczego mierził – o tym napisałem troszkę dalej. Najpierw odpowiem jednak na pytanie „jak się w to grało”? 

Strzelanie jest tutaj… naprawdę kiepskie. Gracz ma do dyspozycji zaledwie jedną broń – karabinek, który strzela jedynie ogniem ciągłym. Poprzez hakowanie odpowiednich terminali oferujących amunicję, karabinek można „przeciążyć”, co skutkuje szybszym strzelaniem. Oprócz tego można wystrzeliwać także granaty, ale, szczerze mówiąc, nie należą do najefektywniejszych i w dodatku zużywają amunicję z tej samej puli (dziwne rozwiązanie), więc korzystałem z nich sporadycznie.

Sama rozgrywka przypominała mi trochę „Painkillera”: na prowadzoną przez nas postać biegną grupy przeciwników, a my musimy się ich pozbyć, najlepiej strzelając prosto w głowy. Wrogowie nie należą do najmądrzejszych i często ustawiają się w jednej linii. W ich przypadku można mówić o całkiem niezłej różnorodności – co prawda, wszyscy wyglądają jak pacjenci psychiatryka, poubierani w szpitalne koszule, jednakże różnią się wysokością (pojawiają się nawet zminiaturyzowani przeciwnicy), a część z nich zamiast głowy ma włączony telewizor (o dziwo nie nastrojony na martwy kanał). Telewizory można zhakować, ogłuszając noszącego, jak i towarzyszy zgromadzonych wokół niego.

Jak o hakowaniu wspomniałem: w cyberpunkowej grze nie mogło tego zabraknąć. W „2084” zrealizowane zostało to poprzez bardzo prostą minigierkę. Prawym przyciskiem myszy wystrzeliwujemy „strzałkę”, która po trafieniu w odpowiedni terminal/kamerę/telewizor rozpoczyna krótką minigierkę, polegającą na wciskaniu odpowiednich przycisków WSAD. Towarzyszy temu także spowolnienie czasu, więc nie trzeba się obawiać, że wrogowie nas otoczą i zabiją, jednakże sama minigierka jest też ograniczona czasowo. Czy coś się dzieje, jeśli zawalimy? Nie – trzeba podejść do niej jeszcze raz.

Nie mogło zabraknąć bossów i jak to bywa z moim szczęściem, także tutaj są oni nudni. Nie wiem, czy zaprojektowanie ciekawego pojedynku jest aż tak wymagające, czy ja po prostu jestem zbyt wybredny.

Pierwszy boss to obracający się sześcian, który emituje wiązki laserowe. Wystarczyło schować się za jedną z osłon, wychylać i strzelać – przy odpowiednim ustawieniu laser bossa nawet we mnie nie trafiał i mogłem go bezkarnie ostrzeliwać. Od czasu do czasu wymagane było zhakowanie terminali, później zaś pozbycie się osłon sześcianu również za pomocą hakowania, by móc trafiać w jego centrum. Nic trudnego.

Drugi boss z kolei to znany z „Observer” Janus – tam odźwierny, tu ogarnięty żądzą mordu przeciwnik, który atakuje nas razem ze zgrają pomniejszych wrogów. W jego przypadku starcie również nie należy do wymagających – na niektórych ścianach wiszą kamerkodziałka, więc wystarczy zhakować tarczę Janusa, a potem wspomniane kamerko-działka, by te zadały mu ogrom obrażeń.

Trzeci boss również jest banalny, więc nie będę się o nim rozpisywał. Najbardziej problematyczne w walkach z bossami jest to, że gra jest bardzo klaustrofobiczna. Walki toczy się albo na ciasnych arenach, albo w jeszcze ciaśniejszych korytarzach – brakuje tutaj miejsca i udostępniona mechanika uników (typowy dash we wskazanym kierunku) rzadko jest użyteczna. Chciałbym to porównać do aren znanych z „Dooma”, jednakże w takim porównaniu „2084” wypada baaardzo niekorzystnie.

Poziom z ciasnymi korytarzami jest upierdliwie labiryntowy i niby fajnie, że twórcy strzałkami umiejscowionymi na ścianach wskazują kierunek, w którym gracz powinien się udać. Z drugiej strony dobitnie świadczy to o braku umiejętności do zaprojektowaniu dobrej lokacji. Takie rzeczy powinny wynikać same z siebie, a gracz nie powinien być prowadzony za rączkę, bo inaczej się zgubi.

Warto też dodać, że gra bardzo mocno korzysta z assetów ze wspomnianej już gry „Observer”. To nie tylko recykling jednej z napotykanych postaci, ale praktycznie też pierwszego poziomu przygodówki od studia „Bloober Team”. Sporo wyjaśnia to, że przy „2084” pracowali ludzie wcześniej pracujący przy „Observer” właśnie, jednakże moim zdaniem to pójście na łatwiznę. Dlatego nie będę się wypowiadał o grafice, ponieważ nie jestem w stanie ocenić, ile w tym pracy własnej, a ile kopiuj-wklej z innego tytułu.

Po ukończeniu każdego etapu, którego zwieńczeniem jest walka z bossem, włącza się cutscenka z główną bohaterką, która najwyraźniej odstresowuje się, grając w gierkę w VR. Odniosłem wrażenie, że twórcy starali się wykorzystać każdą możliwą okazję do pokazania piersi (na szczęście w staniku) oraz pupy (na szczęście w spodniach) kobiety. Naprawdę dziwne ujęcia. Cutscenki służą do przekazania strzępków nieinteresującej fabuły.

Dodajmy do tego jeszcze bardzo krótki czas przejścia – „kampania” zajęła mi jakieś trzydzieści sześć minut. Co prawda, odblokowany zostaje tryb bez końca, w którym walczymy z wrogami, dopóki nie padniemy. Zagrałem w to tylko raz, żeby zobaczyć, czy może tutaj znajdę jakieś pozytywy, o których mógłbym napisać. Niestety nie, ale wykorzystałem tę okazję do nagrania, jak wygląda rozgrywka. Link tutaj: https://youtu.be/q6XOKwOyJVY

Chociaż nie, jedna rzecz mi się spodobała – muzyka, która włączała się podczas walk z przeciwnikami. No ale to łyżka miodu w beczce dziegciu.

Dlaczego aż tak pastwię się nad tytułem, który nie przypadł mi do gustu? Równie dobrze mogłem spuścić zasłonę i udawać, że „2084” po prostu nie powstało. Może to masochizm, a może chęć napisania negatywnej opinii, która jednocześnie będzie przestrogą.

No bo wiecie, „2084” wyszło jako Early Access na Steamie. Program ten w założeniach miał dawać mniejszym twórcom szansę na zdobycie środków finansowych (oraz fanów i rozgłosu), które pozwoliłyby im na dokończenie gry, co w normalnych warunkach byłoby pewnie niemożliwe albo chociaż bardzo czasochłonne. A wiadomo, że przy pełnoetatowej pracy wolny czas, jak i chęci do dodatkowego wysiłku, stanowią ograniczony zasób.

Według twórców gra „2084” powstała podczas trwającego 72 godziny game jamu organizowanego przez Feardemic. Wzięli w nim udział niektórzy twórcy „Layers of Fear” oraz wspomnianego „Observer” – stąd recykling rzeczy z cyberpunkowego horroru. Można by potraktować to też jako wytłumaczenie, dlaczego gra wygląda tak, a nie inaczej.

„Rezultat tak nas zachwycił, że postanowiliśmy czym prędzej pokazać prototyp społeczności graczy, a następnie wykorzystać informację zwrotną do tego, by stworzyć niezrównaną, cyberpunkową grę FPS” – tja, raczej wykorzystać naiwność graczy i sprzedać coś, co nigdy nie zostanie dokończone. No ale zawsze można zarobić trochę pieniędzy, prawda? Całe szczęście, że niewielu graczy dało się naciągnąć. Na Steamie opinię zostawiło zaledwie 87 osób, z czego tylko 58% recenzji jest pozytywnych.

Zgodnie z informacją udzieloną na Steamie, wczesny dostęp miał potrwać od 16 do 24 miesięcy. Tytuł pojawił się pod koniec 2018 roku. Mamy połowę 2024 roku. „Trochę” się przeciągnęło. No ale spokojnie, taki „Duke Nukem Forever” ukazał się po piętnastu latach produkcji – to może i są szanse, że „2084” zostanie dokończony? Może w 2084 roku…

No ale dość tych kiepskich złośliwości z mojej strony. Wątpliwości zostały rozwiane 30 sierpnia 2020 roku. W poście zapowiadającym nową grę o nazwie „The Raid” (która na trailerze wygląda zupełnie jak „2084”, tylko że miałaby dodatkowo oferować tryb multiplayer) wyjaśniono, co stało się z „2084” i kiedy tytuł opuści wczesny dostęp. Otóż… nigdy – produkcja gry nie zostanie wznowiona. Rzekomo gracze, którzy kupili grę, mieliby otrzymać okazję do kupienia nowej gry po „symbolicznej cenie”. No i „2084” jest dalej dostępne do kupienia na Steamie, ponieważ twórcy uważają, że to świetny sposób na sfinansowanie produkcji „The Raid”. Szkoda tylko, że twórcy nie zdecydowali się na zmianę opisu na steamowej karcie, w której poinformowaliby potencjalnych kupców, że „2084” nigdy nie zostanie dokończone. Zostanie usunięte sprzedaży dopiero po premierze nowego tytułu, ale wiecie co? Premiera „The Raid” została zaplanowana na wczesny 2022 rok. Do dziś nie pojawiły się żadne nowe informacje o tej gierce.

Szkoda mi tylko, że wsparłem ten projekt, ale byłem wtedy młody i głupi. Dzisiaj wiem, że Early Access, zgodnie z sugestią zawartą na Steamie, to kupowanie kota w worku. Zawsze można poczekać na premierę pełnej wersji. Niestety, nie polecam „2084”, tak samo jak nie polecam studia „Feardemic”.

Za pomoc przy tekście bardzo dziękuję Althorionowi

Krótkie info: 

Producent: Feardemic
Wydawca: Feardemic
Data premiery: „Witam chyba nigdy”
Platformy: Steam

#steam #gry #cyberpunk
Dziwen

@cyberpunkowy_neuromantyk no słabo to wygląda. Patrząc na rozgrywkę, to myślę, że możnaby się ostrzej wypowiedzieć i bardziej pastwić. xd

Zaloguj się aby komentować

Po ponad pół roku postanowiłem pograć na konsoli. Ciekawe po ilu minutach wyłączę stwierdzając, że mi się nie chce.
#gry #ps4 #ghostoftsushima
3603e236-0f8c-475c-b078-da3b18f9d362
LondoMollari

@ipoqi Nie wiem czy tak się da na PS, ale swojego xklocka przełączam w tryb offline na dłuższy czas, i tylko raz na parę tygodni puszczam nocą update'y.

SuperSzturmowiec

Nawet nie gadaj. Tv też sapie o aktualizację al jak go odpalam to nie mam czasu na aktualizowanie a po filmie to zapominam

RzecznikHejto

@ipoqi konsole = wkładasz płytkę i grasz


...ale 25 lat temu

Zaloguj się aby komentować

Tak mi idzie ta nesowa/ pegazusowa Zelda, czyli nienajlepiej. Utknąłem na 6 levelu czyli smoku 😒
A o maksowanku na razie nawet nie myślę, bo slabiak jestem. 😭
#gry #nes #zelda #pegasus #steamdeck
6bbccdc9-ec4b-4ebb-9d7f-0f465b96fa11
4ff104c0-85d8-461c-a694-6147bf6eb903
maly_ludek_lego

W międzyczasie robię bombermana xD

95fea9fb-41fb-4225-a1bc-d0b34e552ee1
Helio09.

Czy tylko ja zauważyłem tam pewien starohinduski symbol?

Zaloguj się aby komentować

Nie wiem jak to tagować...

US. Japanizowane. Przez Chińczyków.

#gry #grykomputerowe #heheszki

https://youtu.be/Y2gT7_e-Kc4?si=Ih5bpKa51g0eFWX4
wielkaberta

https://www.ppe.pl/news/356054/showa-american-story-nie-dla-wszystkich-postapokaliptyczne-szalenstwo-na-ekskluzywnym-gameplayu.html

>Showa American Story to niekonwencjonalne RPG osadzone w alternatywnej rzeczywistości, gdzie Japonia stała się globalną potęgą ekonomiczną, a Stany Zjednoczone przekształciły się w jej nieformalną kolonię.


>Główną bohaterką jest Chouko Chigusa - dziewczyna, która została cudownie przywrócona do życia i przemierza zupełnie zmienione Stany Zjednoczone. Jej podróż na zmodyfikowanym motocyklu to nie tylko poszukiwanie zaginionej siostry, ale także seria niezwykłych przygód i starć.


>Twórcy określają grę jako "postapokaliptyczny romans RPG", co doskonale oddaje jej hybrydowy, trudny do skategoryzowania charakter. Produkcja łączy elementy akcji, walki oraz klasycznej przygodówki, wszystko w niezwykle klimatycznym, niemal filmowym stylu.


Cholera wie co to będzie. Trailerom nie ufam od wielu lat.

Zaloguj się aby komentować

Pytanie do VR2.
Use case:

  • głównie do simracingu Gran Turismo 7 na PS5
  • jest parę ciekawych tytułów, głównie Resident Evil
  • też ma działać na PCcie w tym simy jak Asseto Corsa także tego

Gdyby nie PS5 to bym rozważał alternatywy.

Główne pytanie: Jaka cena jest obecnie "dobra"? Bo nie mogę znaleźć wykresu historii cen, więc nawet nie mam pojęcia czy jest na zwyżce...

A teraz pytania praktyczne, bo naczytałem się na hejto (i wykop), że jest pewna litania tutaj:

  • ergonomia noszenia na głowie, jest ponoć gorzej
  • soczewki same z siebie degradują się i są "zamglone"
  • przyciski na kontrolerach mogą nie działać za dobrze
  • łatwość porysowania szkieł?
  • Sony leci w ciula z obsługą klienta i po gwarancji bezpardonowo kasują ponad 800 zł za byle co ...

BTW, co polecacie na okulary? Jest tyle pomysłów z wydrukami 3d, że nie ogarniam.

#gry #ps5 #playstation #psvr2
kuba-brylka

@wielkaberta ergonomia jest na czwórkę, byleby mieć nisko tylny trzymacz, dopiero w naprawdę dłuższych sesjach może przeszkadzać. Jedną soczewkę mam w jednym punkcie jakby delikatnie zamgloną, może jakby był maleńki spot jakiejś wazeliny od środka na początku nie zwracałem uwagi oczarowany całością, ale teraz czasem mnie delikatnie wkurza jak jest coś bardzo jasnego w zupełnej ciemności, w innych sytuacjach nie widać.

Kontrolery sztos nic się nie dzieje z żadnymi przyciskami. Szkło łatwo porysować tą najbardziej zewnętrzna powłokę, ja lekko starłem za mocno dociskając mikrofibrę. Ale nie widać by jakkolwiek to wpłynęło negatywnie w tym miejscu soczewki więc to nie problem, gorzej mozna pewnie porysowac nosząc pod tym okulary, ale możesz sobie zamówić szkła na vr-rock normalnie na taką wadę jaką masz zakładane nakładki. Za te pieniądze chyba najlepszy vr jaki możesz kupić. Choć quest ma też swoje zalety, ale jak masz zamiar grać w resident evil to nie będziesz żałować, niedawno skonczyl3m, masakrycznie zajebiste doświadczenie

Zaloguj się aby komentować

Ale słodziak

Postanowiłem sobie odświeżyć serie. Grałem w to w okolicach 2009 i póki co nic z tej gry nie pamiętam, ale dopiero wyszedłem z prologu. Gameplay jak we wszystkich starych grach bioware, nie jest to gra akcji, mi się podoba taki system.

#dragonageorigins#dragonage
0e71ca89-5df2-40f9-9e7d-47cf60b9ed3e
maximilianan

@wewerwe-sdfsdfsdf o kurde origins była przecudna gra. Gdzie można kupić?

Zaloguj się aby komentować

Polecicie jakies fajne platformowki, w ktorych sie leci w prawo i napieprza? Pogralbym w cos takiego na #steamdeck
moze byc cos pixelartowego, bo ostatnio podoba mi sie ten styl
#gry
Chunx

@kopytakonia starbound

Spider

@kopytakonia Jazz Jack Rabbit- oldschoolowa gierka.

Zaloguj się aby komentować

Jako, ze jest dlugi weekend i mam w koncu troche wiecej czasu, to powrocilem do gierek na Steam Decku. I oczywiscie nie zadne AAA, tylko najstarsze starocie z dziecinstwa xDDD Moze tym razem w koncu przejde te Zelde do konca
Swoja droga polecam RetroAchievements, jest duzo wiecej funu robiac te achievementy Kocham te slodkie ikonki, ktore caly czas wyskakuja

#gry #retro #retrogaming #steamdeck #pegasus #nes #zelda
6128d409-c397-4bf8-9b8f-f7244f5102c1
MrHardy_

@Opornik Johny Somali to jest śmieć. W Japonii (i nie tylko w Japonii) odpierdalał aż w końcu trafił do więzienia a potem wywali go z kraju chyba z zakazem wstępu to teraz poleciał, gdzie indziej.

Opornik

@MrHardy_ No właśnie widzę. I żydków też podkurwiał. Robactwo.

Fly_agaric

Suuper im poszło - 0.5mln odsłon już ma filmik. Mistrzowie PRu i marketingu.

Będę bardzo uważał, żeby nic od nich w życiu nie kupić.

wewerwe-sdfsdfsdf

@MrHardy_ smutne widząc taki upadek bioware, kiedyś robili świetne gry

Zaloguj się aby komentować

Wyszedł nowy Dragon Age. Pół branżowego internetu zajebane negatywnymi opiniami graczy. Tymczasem na Steamie, gdzie można ocenić jedynie posiadaną grę (choć można ją później oddać), Veilguard ma niecałe 80% pozytywnych opinii. Wygląda na to, że znów najbardziej zesrali się ci, którzy i tak grać nie chcieli. W statystykach na Steamie też nie ma źle - 25 miejsce wśród najczęściej ogrywanych w ciągu ostatniej doby, wczoraj wieczorem +70 tysięcy graczy na tej platformie.

Sam raczej czekam na większą obniżkę, bo obecna cena jest trochę z pizdy. Według steamdb.info, tylko w Szwajcarii jest drożej niż w Polsce xD

#gry
DEAFCON_ONE

Przeglądałem se wczoraj, nie widziałem za dużo narzekania na LGBT, ale rozwaliły mnie pozytywne recenzje – połowa była… negatywna. Większość narzekania to typowe AAA – Awful writing, Awful gameplay i Awful performance (a, no i brak przenoszenia decyzji z poprzednich gier).


Fani dragon age to ciekawi ludzie.

274acb7d-2cab-4754-9620-31e414b763b1
f1c9be49-4440-41f0-a943-714c6cc09778
a2682eaa-fde2-4b2e-af8c-b6212343d304
DEAFCON_ONE

za to śmiechłem z tego porównania (z negatywnej recenzji)

f6d0af51-0fa3-46b9-9863-6eca85ea519b
Stashqo

@BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta ja tam się zastanawiam kto wystawia ocenę grze rpg w dniu premiery kiedy na 99% ni cholery jej nie przeszedł.


O jakości gry dyskutował nie będę bo nie grałem, żalił się też nie będę bo zupełnie też na nią nie czekałem. Nie mój typ gry po prostu a tematyka lgpt zupełnie mnie jako gracza nie interesuje, prędzej odstręcza. Głosuję więc portfelem.

wewerwe-sdfsdfsdf

oglądałem kawałek gameplayu i lokacje są strasznie korytarzowe, zero eksploracji, walka to taki slasher a i tak jest tylko przerywnikiem, bo większość czasu tej gry to nudne dialogi i cutscenki


ja bym tego rpg nie nazwał, action adventure co najwyżej


na plus grafika wygląda ładnie, fajnie, że w końcu ktoś zrobił grę na czymś innym niż UE

Zaloguj się aby komentować

Zdobycie em czwórki w Forzy nie było łatwe, bo nie da się jej po prostu kupić, trzeba zebrać 1000 pkt forzathon, żeby wymienić na przepustkę za kulisy, którą można wymienić dopiero na auto a samo zdobywanie tych punktów jest dość upierdliwe. No ale w końcu się udało. Oczywiście od razu musiałem przysmażyć kapora #gry #forzahorizon #forzahorizon5 #bmw
d24d28d9-22c3-4813-8abe-94a3694eeed5

Zaloguj się aby komentować

Wygląda na to że nowy Dragon Age jest dokładnie taki jak wszyscy się spodziewali xD

#gry #dragonage
hellgihad userbar
a15b3453-8a71-4091-a766-af8442e646d7
TytusBomba

@hellgihad gra to gówno i żadne woke nie ma tu nic do rzeczy, nowy Baldurs też jest woke a to wybitna gra.

hellgihad

@TytusBomba Niby nie ma ale jakoś ostatnio widać dziwną korelację że im więcej woke, tym chujowsza gra. Nie wiem czemu tak się dzieje, może BG3 najpierw skupił się na gameplayu a potem dosypał woke a inne studia robią to na odwrót?

wiatraczeg

@hellgihad ja czekam na GTA 6 i na to, że na bank będzie tam jebanie po transach, na stówę to zrobią. Myślę, że znajdą się tam religie i inne takie jak np.: Trumpianie na Kapitolu. Szkoda, że będę wtedy mieć 90 lat, ehh...

kejdzu

@hellgihad warto zagrać ?

hellgihad

@kejdzu Ciężko stwierdzić. Skoro krytyczne opinie są uciszane, ciężko wierzyć tym pozytywnym... Ja tam sobie odpuszczę ale jeśli chcesz sprawdzić to polecam poczekać z miesiąc po premierze żeby zobaczyć prawdziwe recenzje, a nie te opłacone

TytusBomba

@kejdzu @hellgihad długo nie grałem, ale poprzednia część jest lepsza w dosłownie każdym aspekcie

kejdzu

Ocena aż zachęca do olania tytułu z wysokiej górki

0e2e4fc0-3d57-46b7-9608-e4fdb1bbfc4e

Zaloguj się aby komentować