#stalker2
fizyka i babol w grze wynikający z braku wiedzy programistów
temat prosty czyli: otwierane drzwi są lewe czy prawe?
wg programistów nie są ani lewe ani prawe
screen 1 to drzwi zamknięte
screen 2 to drzwi prawe
screen 3 z prawych drzwi robią się lewe
inne kwiatki:
kolizja ze skrzynką amunicyjną/skrzynką z MedKit - skrzyneczki są leciutkie, leeecą daleko przy dotknięciu
zwłoki/truchła - osoba odpowiedzialna za rag doll powinna zapierlalać wiosłem na galerze - dobry rag doll zrobiono wieki temu np. w soldier of fortune
wpis edytowany bo drobne literówki się wkradły
f225dadf-6608-4306-a9e1-edb3a25f1ea6
05ab95ee-d940-4c63-97aa-1fdeedf9e92d
f14b952e-918e-42a4-859a-05607514e746
SuperSzturmowiec

odpuściłem. gra ma sprawiać przyjemność a nie przy prostych rzeczach wkurwiać. I te mutanty pakowanie nie wiadomo ile naboi. Teraz w Indiana Jones pykam znacznie przyjemniejsza gra

 soldier of fortune- ale bym se zagrał

JPII2137

@SuperSzturmowiec niestety przyjemność grania w Stalker 2 zależy od kasy wsadzonej w sprzęt: rozdzielczość ekranu i odległość rysowania na moim kartoflu jest bardzo niska, wygląda to tragicznie, nie ma porównania do Zew Prypeci z modem Complete -miałem dużo lepszą grafikę w 4k.

Się kura pytam, gdzie są dynamiczne cienie z latarek? Lumen w UE5 tego nie obsługuje czy wiedzy u devsów zabrakło?

krajobrazy są ok, niebo i chmurki jest ok, poprawiono modele pojazdów.

budynki i ich tekstury-dalej zmodowany SoC na wypasie wygląda lepiej

statuetkę "Debil roku 2024" wygrywa programista odpowiedzialny za generowanie shaderów przy każdym uruchomieniu gry- opóźnia to uruchomienie gry nawet o 10 minut.

Niski poziom trudności i do tego mody z Nexusa bo klatki mi spadają do około 10fps

Randomy z neta modami poprawiają tumiwisi-zm programistów:

mody z nexusa

no shader warm up - wyłącza generowanie shaderów

UE Tools - uruchamia konsolę pod tyldą, można sobie troszkę fantów dopisaać

inne słabsze konfiguracje sprzętowe - wypróbuj bo to tylko jeden plik do skopiowania- engine.ini

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/133?tab=files

adjustable carry weight to modyfikacja udźwigu

Rudolf

@JPII2137 no, mi ktoś napisał że jak unreal engine jest taki prosty jak piszesz to masz się pakować w game dev bo jest nisza na rynku xD

solidny argument w obronie gry którą robią od kurwa 14 lat na gotowym silniku

edit: na gotowym silniku i w sumie to jeszcze recyklingują na potęgę rzeczy z najpóźniej 2009 roku ale to jest guano nie argument bo przecież trzecia część stalkera tak samo jak druga, używają assetów z pierwszej którą zaczęli produkować co najmniej w 2001 a wydali w 2007 x DD

SuperSzturmowiec

@JPII2137 akurat na konsoli grałem także jakoś źle nie było

JPII2137

@SuperSzturmowiec celuj w głowę, na mutanty używaj amunicji z grzybkiem

zamówiłem części, będzie składana nowa buda do grania, na start 32GB RAM, procek ze zintegrowaną grafiką, dwa dyski nmve 1TB na PCI-E x4.

chwilowo na zintegrowanej może uda mi się uruchomić Factorio i Fallouta 4

Brak dedykowanej karty graficznej, poczekam aż pojawi się więcej modeli Intel ARC B580 z 12GB VRAM bo rtx 4060 jest dla mnie za drogi


ziemniak na którym teraz gram to HP Omen 16GB RAM, Ge-Force 1050Ti z 4GB VRAM Intel 4 rdzenie z HT, SSD nmve 250GB i SSD SATA 1TB - zostanie do mało wymagających gier i multimediów - szkoda go sprzedawać za grosze

Zaloguj się aby komentować