fizyka i babol w grze wynikający z braku wiedzy programistów
temat prosty czyli: otwierane drzwi są lewe czy prawe?
wg programistów nie są ani lewe ani prawe
screen 1 to drzwi zamknięte
screen 2 to drzwi prawe
screen 3 z prawych drzwi robią się lewe
inne kwiatki:
kolizja ze skrzynką amunicyjną/skrzynką z MedKit - skrzyneczki są leciutkie, leeecą daleko przy dotknięciu
zwłoki/truchła - osoba odpowiedzialna za rag doll powinna zapierlalać wiosłem na galerze - dobry rag doll zrobiono wieki temu np. w soldier of fortune
wpis edytowany bo drobne literówki się wkradły
odpuściłem. gra ma sprawiać przyjemność a nie przy prostych rzeczach wkurwiać. I te mutanty pakowanie nie wiadomo ile naboi. Teraz w Indiana Jones pykam znacznie przyjemniejsza gra
soldier of fortune- ale bym se zagrał
@SuperSzturmowiec niestety przyjemność grania w Stalker 2 zależy od kasy wsadzonej w sprzęt: rozdzielczość ekranu i odległość rysowania na moim kartoflu jest bardzo niska, wygląda to tragicznie, nie ma porównania do Zew Prypeci z modem Complete -miałem dużo lepszą grafikę w 4k.
Się kura pytam, gdzie są dynamiczne cienie z latarek? Lumen w UE5 tego nie obsługuje czy wiedzy u devsów zabrakło?
krajobrazy są ok, niebo i chmurki jest ok, poprawiono modele pojazdów.
budynki i ich tekstury-dalej zmodowany SoC na wypasie wygląda lepiej
statuetkę "Debil roku 2024" wygrywa programista odpowiedzialny za generowanie shaderów przy każdym uruchomieniu gry- opóźnia to uruchomienie gry nawet o 10 minut.
Niski poziom trudności i do tego mody z Nexusa bo klatki mi spadają do około 10fps
Randomy z neta modami poprawiają tumiwisi-zm programistów:
mody z nexusa
no shader warm up - wyłącza generowanie shaderów
UE Tools - uruchamia konsolę pod tyldą, można sobie troszkę fantów dopisaać
inne słabsze konfiguracje sprzętowe - wypróbuj bo to tylko jeden plik do skopiowania- engine.ini
https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/133?tab=files
adjustable carry weight to modyfikacja udźwigu
@JPII2137 no, mi ktoś napisał że jak unreal engine jest taki prosty jak piszesz to masz się pakować w game dev bo jest nisza na rynku xD
solidny argument w obronie gry którą robią od kurwa 14 lat na gotowym silniku
edit: na gotowym silniku i w sumie to jeszcze recyklingują na potęgę rzeczy z najpóźniej 2009 roku ale to jest guano nie argument bo przecież trzecia część stalkera tak samo jak druga, używają assetów z pierwszej którą zaczęli produkować co najmniej w 2001 a wydali w 2007 x DD
Zaloguj się aby komentować