Kur#$ jakim gównem jest "portal" t-mobile, za każdym je@%&^# razem.

Wchodzę na t-mobile.pl
Loguję się na konto podając nr. tel. Przychodzi kod. Ok, wejszłem. Czy mogę wejść w rachunki? Nieee, taki c⁎⁎j polska świnio, żeby wejść w rachunki, musisz wejść w "Mój Adolf Hitler T-Mobile". No to klikam i co? Ano to co zawsze, czyli germańskie gówno!

O co chodzi? A no o to, że kliknięcie wielkiej k⁎⁎wy LOGOWANIE na stronie głównej nie przekierowuje cię do twojego "konta", tylko na stronę "przedłóż abonament polaku robaku", bo tak sobie jakiś skończony kretyn wymyślił.
Tak samo jest po kliknięciu ikonki "ludzika" i wybraniu opcji "chcę się zalogować".

Żeby wejść na swoje konto, musisz kliknąć na małą ikonkę ludzika, i wybrać "Zaloguj się do T-mobile", tylko że... to działa jak chce.

Żeby było śmieszniej, logując się pierwszym, złym, a narzucanym przez firmę sposobem, musisz wpisać 48 przed nr. telefonu. W drugiej opcji nie musisz. W dodatku kody mają różną długość.
Pewnie jakaś pozostałość starszej wersji wdrożenia.

I po co komu kawa rano...
Za karę rachunki zapłacę w poniedziałek.

#ux #uxdesign #webdesign #ui #tmobile #bekazpodludzi #usability #uxplakaljakuzywal
ffe17b77-c6dd-4ad5-99b4-722f8edab89e
20

Komentarze (20)

Tam są 3 różne systemy, które minimalnie inaczej wyglądają, działają i ka żaden z nich nie przekazuje loginu do pozostałych. Taki ulep gdzie są tylko doklejane kolejne moduły. Ile ka się na to nawkurwiałem jak u nich byłem to głowa mała.

@NiebieskiSzpadelNihilizmu

ulep

I tak jest od lat.

Rozumiem małe firmy, ale wielkie bydlaki robiące grube miliony, żydujące na interfejsach - to mnie wkurwia. Podobnie jest z interfejsem do kas automatycznych w Auchan, zresztą przykłady można mnożyć.

Zero rozumu i godności człowieka.

@Opornik auchan przynajmniej żydzi na wagach kontrolnych w kasach samoobsługowych

@Opornik w auchan najlepsza jest walidacja danych. Jak jakiś system prosi o podanie daty urodzenia to podaje 01.01.1970, oni uważają to za błąd i usuwają mi konto. Ostatnio 3 raz je zakładałem, bo zauważyłem że nie działa. Tylko usuwają w taki sposób że powiadomienia na email przychodzą nadal.

@Opornik ekhm... Amazon begs to differ w sprawie megakorporacji i żydowania na interfejsach


Ale T-Mobila to serdecznie jebię od czasu jak lata temu się od nich zawinąłem. A byłem u nich od czasów głębokiej Ery. Za ten ich zjebany system, który nieraz doprowadził mnie do białej gorączki, za to że w pewnym momencie przestały mi przychodzić faktury papierowe, a przestawienie na elektroniczne nic nie dało i 3 różne salony się na mnie wypięły mówiac, że oni nic nie mogą "bo wszystko jest okej", za to powiadomienia o nieopłaconych rachunkach już potrafili dostarczyć. I tak do zrobienia karczemnej awantury w jednym punkcie po wysłuchaniu takiej samej "niedasie" formułki- nagle się okazało, że się da. Za to, że notorycznie rwało mi ich zasięg. I przede wszystkim za to, że będąc u nich od początku jak się w Polsce pojawili i przejęli Erę, po tych wszystkich latach przy każdym przedłużeniu dalej wciskali kity, że jedyne co mi mogą dać to pakiet 3GB internetu, jeszcze z taką wielką łachą oznajmiane jakby oczekiwali, że padnę na kolana i będę im za to dziękował.

Wyślij im to do supportu

@bishop Mogę założyć firmę consultingową i im zrobić jak mi zapłacą. Tak to niech się pierdolą. Zresztą myślisz że nie wiedzą?

Kur#$ (...) je@%&^#


W sumie to dobry pomysł. Ja proponuję podstawiać znaki specjalne za samogłoski, bo te występują zawsze i żebyśmy się umówili co podstawiamy za co i robili to konsekwentnie.

Ależ pięknie ten schemat rozrysowałeś! I ta czcionka! Za⁎⁎⁎⁎sta robota, podoba się OPu!


No i... J⁎⁎ać tmobile ;D

@Opornik w niemieckiej wersji jest tak samo. Jak próbowałem kiedyś pomóc w zmianie pewnych ustawień dla strony WWW która była hostowana właśnie na Tmobile, to myślałem, że oszaleję z tym gównem. Tak, jak wspomniał @NiebieskiSzpadelNihilizmu ta strona ma masę modułów, które ze sobą nie współpracują. Najpiękniejszy moment był taki, kiedy logowanie w panelu dla stron www przekierowywało do logowania w panelu dla klientów indywidualnych, a to konto nim nie było i wyskakiwał błąd. Support uznał, że nie ogarnia co z tym zrobić. Jak już się udało i wszystko zaczęło działać, to może tydzień później podczas logowania wywaliło błąd. Zakazane znaki w loginie. Kurtyna. XD

@Dziwen o panie, tego gówna nie testowałem, ale też słyszałem "ze środowiska", że to jest antykonsumencki wynalazek. Najgorsze w tych modułach nawet nie jest to, że mają zjebaną integrację i ze sobą nie gadają- to by nawet było preferowane. No nie gadają i tyle. Nie- jest gorzej, bo one jednak gadają, ale tylko częściowo i teraz nie wiesz która część którego modułu gada, a która nie, a co gorsza- nie wiesz którą drogą to wszystko leci, bo autentykacja nie działa, albo się sypie... ale coś działa, więc jakieś tokeny niby się uwierzytelniają. No chyba że robisz to ty, to wtedy nie. Serio ja bardziej spójny system na inżynierkę napisałem jako CRM do obsługi serwisu, w którym pracowałem.

Szacun że mimo to chciało Ci się grafikę zrobic

@Opornik wszystkie telekomy mają zjebane systemy. Mnie orange i play mocno podkurzył. Tamte to akurat systemy z kraju gotowanych żab i bagietek.


Ponad 20 lat programuje, w większości czasu w webdev, kiedyś ux był prosty i działający. Aktualnie jest przeładowany, zrobiony na odpierdol, bo musi być ładnie. Tylko nikt nie wpadł na to że ma działać a nie wyglądać. Dziwnym trafem tam gdzie nie ma Julek i Oskarków z marketingu to takie systemy backendowe w korporacjach wyglądają i działają jak 20 lat temu. Tam nie musi już być super piękny interfejs, tylko działający bo musi zarabiać na dwoje utrzymanie.


Mam tak, jak coś wymaga ode mnie zbyt, jest nachalne to nie korzystam z takich usług czy stron. Aktualnie znaczna część portali informacyjnych taka jest. Pewne sklepy też, a allegro to nr 1 w zjebanym interfejsie dla użytkownikami, gdzie nawet usunęli pola do filtrowania produktów, ale zostały w samych stronach produktów.

@30ohm żeby to chociaż ładne było....

@Opornik to też swoją drogą

@30ohm plus ma w miarę okej interfejs. Tak czy inaczej ja pasjami nienawidzę JSa w każdej jebanej postaci. Po co ktoś tego raka wymyślił to ja nie wiem, ale teraz trzeba się jebać z tym syfem. Pierdylnion frejmłorków, co jeden to gorszy i żre więcej zasobów, ale hej- może jest ociężale i wolno, ale za to mamy fancy animacje wywracające całą stronę na lewo, byleby tylko nie wywołać akcji odświeżenia, bo to jest z jakiegoś powodu złe.

@NiebieskiSzpadelNihilizmu też tego nienawidzę. Kiedyś dało się na backendzie takie rzeczy robić, czyli na bazie danych. Teraz się nadal da w lepszy sposób tylko trzeba mieć do tego wiedzę, poszedł bum na IT to teraz są efekty

@30ohm taa, po prostu w międzyczasie "rynek" czyli tech kolektywnie zdecydował, że przerzucenie na użytkowników końcowych takich rzeczy jest "bardziej opłacalne" (czytaj tańsze i niech user się pierdoli że mu coś wolno działa), niż optymalizowanie serwisu na backendzie.

Zaloguj się aby komentować