Zdjęcie w tle
Skurwoala

Skurwoala

Zawodowiec
  • 12wpisy
  • 82komentarzy
#hejto #moderacja #wkurwiamnie #problemyzhejto
Psze Państwa. Wkurwia mnie w hejto tylko jedno, dlaczego jak chodzę po domu i zmienia mi się sieć wifi (mam dwa routery) to zawsze, ale to zawsze mnie wylogowuje? Pojebane to jest. Ktoś też tak ma?
LM317T

@Skurwoala bo programista cannot into zarządzanie sesjami użytkownika

Zaloguj się aby komentować

#dziwnefury #samochody #motoryzacja
Dziwne fury od Skurwoala
Lublin-BiełAZ - kooperacja Polsko-białoruska w latach 90.
Białoruś rok 1993. Szok wywołany rozpadem ZSRR jeszcze nie minął, a więzi gospodarcze nie zostały jeszcze w pełni przywrócone. BiełAZ byl w dupie. Popyt na ciężarówki górnicze gwałtownie spadł, panował handel wymienny, brakowało pieniędzy. BiełAZ dostarczał wywrotki do kopalni, górnicy węgiel do huty, a hutnicy wysyłali walcowaną stal do fabryki samochodów. Gotówki niet.
BiełAZ imał się różnych pomysłów. Traktorki ogrodnicze nie poszły, motocykle też, ale lekkie ciężarówki powinny się dobrze sprzedawać i to za prawdziwe pieniądze. To mogłoby się udać tylko skąd wziąć licencję?
W tym momencie wkracza FS Lublin z ich nowością rynkową - Samochodem dostawczym Lublin 33 (Lublin I) i po pertraktacjach z Dyrektorem BiełAZa, w 1994r FS przekazuje Białorusinom licencję na produkcję tegoż pojazdu. 
Pierwsze złożone samochody były niejako kopią naszego Lublina i sprzedawane były jako Lublin-BiełAZ-3352. Strona Białoruska jednak bardzo szybko uwinęła się z zaprojektowaniem podzespołów ze swojej strony, aby obniżyć koszty produkcji i dalsza część współpracy polegała na dostawie kabin wraz z elementami wnętrza oraz silników Andoria 4C90. 
BiełAZ postawił Lublina na swojej ramie, z mostem UAZA i częściami produkcji krajowej. Nawet kierownicę ze stacyjką zapodali z ciągnika MTZ xD Produkcja trwała do roku 1999, po drodze obejmując jeden lift kabiny, a zakończyła się ponieważ po przejęciu Lublina przez Daewoo, Białorusinom przestało się opłacać ściągać części z Polski. 
Wyprodukowano łacznie 486szt Lublino-BiełAZów. Niektóre wersje były ciekawe, a brakowało ich w Polsce, np autobus, lub przedłużona rama na bliźniaku (ale bym polatał taką lawetą z tym podwoziem xD )
Fotografie załączam poniżej.
03f46b20-7a8f-45f8-a87f-c8f31e1a59e5
da473cb1-9c9f-41b6-9bc6-2d5e8dac1642
ecc7e6d6-0630-445b-9997-193e8958069c
198daa73-4bf8-4e13-804e-894c4d65608e
Skurwoala

@SonyKrokiet Właśnie obiło mi się o oczy podczas zbierania informacji że ruscy zrobili jakąś machloje z Lublinem. Z tego co kojarzę część naszej dokumentacji też zgineło u nich.

Zaloguj się aby komentować

Dzień dobry. Jak wiemy w tym roku odbędą się wybory parlamentarne, w związku z czym musimy wybrać tak, aby dało się ugasić ten pożar i uratować ze zgliszcz najwięcej jak się da. Zapraszam do dodawania opinii ale tylko "za" danym ugrupowaniem (przeciw powstały by elaboraty o których wszyscy wiemy). Możemy w ten sposób dowiedzieć się co myślą inni. Proszę o merytoryczną dyskusję. Dodałbym również ankietę "prawyborczą" ale mogę wpisać tylko 5 odpowiedzi.
#polityka #wybory #sejm #jebacorlen
c20e9ede-3623-45c5-85f1-44d6c8763f7d
Ha_tfu_na_biauka

@Skurwoala To czego brakuje mi w sejmie to jakiegoś ugrupowania które nie liże dupska kościołowi i wynosi ich ze szkół, ucina wszystkie socjale, nie wpierd*la się człowiekowi do łóżka i portfela, rozliczy się konkretnie ze starą władzą.

pacuja

@Skurwoala Czy słyszeliście o Ruchu Dobrobytu i Pokoju Macieja Maciaka?

https://www.youtube.com/@maciejmaciak6735/videos

nyszom

@Skurwoala z nutką sarkazmu stwierdzam, że obowiązkiem patrioty jest oddanie głosu na jedyną prawdziwie polska partie, czyli Prawo i Sprawiedliwość i prezesa Kaczyńskiego.

Po prostu ich kadencja nie powinna zakończyć się na demokratycznych wyborach, tylko raczej na taczkach i widłach, kiedy rozwścieczony tłum przeniesie ich na śmietnik historii, a nie do ciepłej pozycji w opozycji.

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
#dziwnefury #samochody #motoryzacja
Dziwne fury od Skurwoala
Yamaha Ami - key car który myśli że jest Ferrari.
Już dawno odkryłem jak fascynujący i dziwny jest japoński rynek samochodów typu kei. Wynaleźli wszystko, od małych busów po małe pickupy, a nawet samochody sportowe. Jednak nie spodziewałem się że zrobili Ferrari.
Dzisiaj odkryłem kei car podszywający się pod Ferrari F40, jeden z najbardziej kultowych supersamochodów z przeszłości.
Nazywa się Yamaha Ami i jest to oczywiście samochód typu kei, ponieważ ma silnik o pojemności 660cm3. Ami występowało w dwóch wariantach: 12-zaworowy 3-cylindrowy DOHC o mocy 55KM przy 7500 obr./min, albo mniej odważnej wersji z zaledwie 42 KM z 6-zaworowego silnika SOHC. Silnik, jest umieszczony z przodu i przekazuje swoją moc na 12-calowe koła przednie, (13- calowe w najmocniejszej wersji ) w przeciwieństwie do prawdziwego Ferrari F40 xD
Ami brzmi jak nazwa dla samochodu z kreskówki, więc projektanci potraktowali go całkiem poważnie i nadali mu sportowy wygląd z ogromnym spoilerem jak typowa zabawka dla dzieci ze śmiesznymi proporcjami. Występował w kolorze czerwonym lub czarnym z białymi felgami i najmniejszymi poczwórnymi wydechami, jakie kiedykolwiek widziałem (zdjęcie z ferrari)
Z bliżej nieokreślonych przyczyn aby zakupić Yamahę Ami, nie wystarczyło wybrać się do salonu sprzedaży. Trzeba było zadzwonić do firmy "Ticket Pia", która zajmowała się sprzedażą biletów na koncerty, i je tam zamówić. Nic nadzwyczajnego. Normalny zakup.
Samochód sprzedawany był w roku 1997, Yamaha planowała powstanie ok 600sztuk, ile powstało w rzeczywistości - niewiadomo.
05f884f7-a271-4c77-8ec6-dd6271b8e64a
e265cf0f-adb9-4705-ba91-483525e5f142
9854f59d-51f4-4ce3-80ba-3ac34268722f
434ffdfc-8d9e-44a7-97c8-b1e6c70cd387

Zaloguj się aby komentować

Proszę państwa XBOX One S problem.
Po uruchomieniu konsoli standardowo wyświetla się zielony ekran z logo Xbox, po czym ekran robi się czarny i koniec. Jak klikam padem to słyszę dźwięki, ale obrazu brak. Miał ktoś tak? Jakiś pomysł? Resetowanie nie pomaga ani klikanie kombinacji przycisków na padzie.
#xbox #xboxone #konsole
aa1bd12b-46e7-4b76-846b-0e4713e4aead
dearDesix

@Skurwoala I jak? Udało się coś?

Skurwoala

@dearDesix właśnie nie próbowałem nic, bo po przed powrotem z pracy mój syn chciał sobie zagrać w minecrafta, odpalił Xbox i poszło samo

Skurwoala

@Sojtek @dearDesix wczoraj sobota, syn mówi że by w Minecraft pograł więc odpala. I znowu zonk. Jak w linku od Sojtek, reset, uruchomienie w niskiej rozdzielczości i nic, czarno dalej. Ale po jakimś czasie syn woła jest obraz, więc korzystając z okazji że działa powróciłem do ustawień fabrycznych z zachowaniem gier i teraz hula. Dziś też. Prawdopodobne błąd wywołany był ostatnią aktualizacją którą konsola pobrała. Zobaczymy co będzie dalej. Dziękuję za pomoc

Zaloguj się aby komentować

#dziwnefury #samochody #motoryzacja
Dziwne fury od Skurwoala
KdF-Wagen Kastenwagen Typ 81
Garbus kombi xD
W 1940r Niemcy potrzebowali w jakimś celu małego auta dostawczego. A że nie można było go postawić na czymś sensownym już produkowanym, to postawili go na aucie osobowym zwanym u nas Garbusem.
Stylizacja wyszła rodem z Syreny R20, przy czym pod paką znajdował się silnik do którego ciężko się było dostać, a przestrzeń bagażowa była niepraktyczna ze względu na wysokość. Poza tym wyobraźcie sobie zapakować tam np skrzynki z g̶r̶a̶n̶a̶t̶a̶m̶i̶ jabłkami i awaryjnie zahamować.
Pierwszym prototypem był "pickup" którego zbudowano ponoć 45szt i w sumie używano tylko wewnątrz zakładu (w tym jako ciągnik siodłowy xD) później ktoś wpadł na pomysł stworzenia zamkniętej przestrzeni ładunkowej która już w ogóle nie miała sensu. W taki sposób powstał nasz zrobiony jak dla obcego potworek pokazany światu w 1941r.
18f2a4ed-72bd-4da5-b839-8ab526453189
331b5097-ee7d-4b77-9709-edb86cac2705
4da1401d-7f03-448f-9355-999eddaae9b4
9bf89226-5cf3-45d3-9dc7-d78cda2998e6
Skurwoala

@SonyKrokiet jeszcze ze skrzynią ładunkową na tym pick-upie, służący między innymi jako karetka xDD

SonyKrokiet

@Skurwoala wygląda jak Maluch Bombel XDDD współczuję tym co musieli tym być wożeni

c6f883b3-9d68-4344-98cf-47349d88e4ba

Zaloguj się aby komentować

Na wykopie burdel na kółkach
•Z czarnej listy usunęło dodane osoby
•Użytkownicy którzy usunęli konto mają je z powrotem
•Zbanowani dostali amnestię xD
A CO MNIE WKURWIŁO NAJBARDZIEJ TO to że nie mam wiadomości od Mirków z około miesiąca wstecz i wszystkie kodziki na pyszne poszły się pier@0lić.
#jebacwykop #wykop #afera #jebacorlen
kefir

@Skurwoala Z tą amnestią to chyba fake, bo ja dalej za kratami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zaloguj się aby komentować

#dziwnefury #samochody #ciekawostki
Dziwne fury od Skurwoala
ARO 16 (Oltcit 4x4)
Nawiązując do mojego poprzedniego wpisu zostaniemy w ramionach rumuńskiej motoryzacji.
Na przełomie lat 70 i 80 ścieżki współpracy rumuńskiego przemysłu motoryzacyjnego z Francuzami zostały przetarte przeć Dacię. Nie zdziwi zatem fakt że kolejna umowa licencyjna została zawarta z Citroenem.
W roku 1981 zaprezentowany został owoc tej właśnie współpracy pod postacią samochodu nazwanego Oltcit Club.
Jednak zajmujemy się dziwnymi furami, dlatego bardziej ciekawy wydaje się prototyp stworzony przez fabrykę ARO z Campulung na początku lat 80. Żeniąc nadwozie Oltcita i technikę ARO 10, stworzono prototyp ARO 16. Nie znalazłem specyfikacji podwozia i silnika na którym został postawiony. Niestety, pierwszy rumuński Crossover powstał prawdopodobnie jedynie w dwóch egzemplarzach. W czasach powszechnego niedoboru w każdej dziedzinie rumuńskiego życia, nie było szans na jego wdrożenie.
714c796b-d7f0-4c2e-a876-65645768b907
df8c61c0-ef56-4c55-a6a4-810e0ed518e4
a7eeb9c4-a536-4766-96ae-fb221ebae46e

Zaloguj się aby komentować

#dziwnefury #samochody #ciekawostki
Dziwne fury od Skurwoala
DACIA MD87
Nicolae Cosmescu, rumuński inżynier zrealizował swoje marzenie z dzieciństwa w 1986 roku, budując samochód sportowy z silnikiem umieszczonym centralnie. Auto miało zamontowany silnik 1.4, znany ze standardowych modeli rumuńskiej marki. Projekt powstał na bazie Dacii 1410 Sport.
W celu uzyskania idealnego rozłożenia ciężaru zamontowano koło zapasowe w miejscu silnika oryginalnego samochodu, oraz zbiornik paliwa w okolicy skrzyni biegów. Samochód zbudowano w dość szybkim czasie trzech miesięcy w prowizorycznym warsztacie.
Po pierwszej jeździe testowej zamieniono jedynie drążki kierownicze na te z Oltcita. Nazwa samochodu nawiązywała do imion żony i syna projektanta, oraz do roku w którym planowano produkcję.
Po pewnym czasie, w 1991r nadwozie zostało zmodernizowane - zamontowano tylny spojler, a także pojawiły się otwierane do góry światła przednie.
Samochód pozostał na zawsze w fazie prototypu, ponieważ niedługo po "lifcie" twórca odszedł z biura projektowego.
216af218-21b7-4e34-a615-dda1b32a693e
c3c092f2-a47e-49d1-ab2e-83dca09c329b
b1dce353-1c00-458f-9982-33a658b00e07
swistak33

@Skurwoala Ehhh smutne to, że nawet przysłowiowy "rumun" ma swój motoryzacyjny brand... Fakt, że Dacia to obecnie Renault.

Zaloguj się aby komentować