Zastanawia was, co tam u naszych północnych sąsiadów? Lider Muzułmańskiej Partii Konserwatywnej Szwecji - Omar Mukhtar wraz z innymi członkami podpisali akt, według którego cytat:
Zgodnie wyrażamy szczerą wolę poddania naszego życia prywatnego i publicznego panowaniu Najwyższego Proroka Allaha oraz opiece świętym słowom Koranu. Przy czym Ich władzę nad sobą pojmujemy całkowicie realnie, bynajmniej nie tylko symbolicznie. 
<br />
Upominamy się zatem o respektowanie Ich Najwyższego Majestatu, ostatecznego autorytetu i pełni praw do władania nami.
Czyli osoba aspirująca do ważnych funkcji publicznych wprost mówi, że będzie kierowała się nie wolą narodu, tylko tym, co w jego ocenie oczekuje od niego Allah xD I niech mi ktoś powie, że Szwecja nie upada.
Otóż Szwecja ma się dobrze, a ten akt podpisał ten wolnościowy i Liberalny Sławomir Mentzen xD Oczywiście w oryginale nie jest mowa o Allahu, tylko Jezusie.
Jest to akt Konfederacji Gietrzwałdzkiej https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl/ , którą w 2018 podpisali między innymi Grzegorz Braun, Krzysztof Bosak, Robert Winnicki, Jacek Wilk oraz Sławomir Mentzen.
Oto jeszcze kilka kwiatków z tego dokumentu:
Niniejszym zatem zobowiązujemy się przede wszystkim do obrony nieuszczuplonego depozytu Świętej Wiary Katolickiej zachowanego przez wielowiekową Tradycję Kościoła. Zobowiązujemy się bronić naszych kapłanów przed wszelkimi zamachami i zakusami zmierzającymi do zakwestionowania ich władzy duchownej i uszczuplenia środków
koniecznych do działania.
Upominamy się o wolność i bezpieczeństwo dzieci i młodzieży od przymusu urzędowej demoralizacji i dezinformacji – szczególnie groźnych, gdy przychodzą ze strony instytucji państwowych (np. poprzez propagandę tzw. multikulturalizmu, quasi- -religijnego ekologizmu czy pseudonaukowego genderyzmu). 
Zapomnijcie więc o rozdziale państwa od kościoła, a nawet zmniejszeniu dotacji budżetowych na Kościół. Sławek prędzej zabierze pieniądze na ochronę środowiska i poprawę jakości powietrza, niż Kościołowi xD
Upominamy się o realizację cywilizacyjnej misji dziejowej – wbrew ofensywie globalizmu i marksizmu kulturowego, wbrew totalitarnym tendencjom szerzonym dziś szczególnie podstępnie i obłudnie pod hasłami laickiego republikanizmu i tzw. zrówno ważonego rozwoju.
Kolejne potwierdzenie, że nie zgadzają się z koncepcją świeckiego państwa.
Upominamy się o jawność i praworządność w życiu publicznym – przeciwko tajnej władzy politycznych mafii, służb i lóż. 
Piękne słowa, nie? Jednocześnie nie przeszkadza im to w uchylaniu się od obowiązku udostępnienia informacji publicznej.
Jesteśmy polskimi państwowcami. Niepodległe państwo narodowe, polski interes narodowy i polska racja stanu – to są dla nas pojęcia bynajmniej nie abstrakcyjne, ale najlepiej opisujące nasze polityczne aspiracje. Wielka Polska Katolicka – gościnna i otwarta na współpracę, owszem, ale przecież służąca przede wszystkim zabezpieczaniu Polaków w ich doczesnym bycie i w dążeniu do życia wiecznego. 
A więc ten wolnościowy Sławek popiera państwo wyznaniowe, zupełnie jak Iran i inne państwa muzułmańskie.
Opowiadamy się przeciwko fałszywej i tylekroć już w naszych dziejach zgubnej doktrynie sojuszy bezalternatywnych, która czyni Polaków zakładnikami cudzej racji stanu. Gwarancji bezpieczeństwa państwa (poza Opatrznością Bożą i szczególną opieką NMP, której się powierzamy) upatrujemy w odnowionym Wojsku Polskim, w odbudowanych służbach i oczyszczonych sądach – nie zaś w obcych armiach, agenturach i trybunałach. 
Należy natychmiast wyrzucić amerykańskich żołnierzy i wyjść z NATO. Maryja nas ochroni.
Błagam, nie mówcie więc, że Konfa się zmieniła i Sławek to ten normalny xD Mentzen wyznaje tak samo szkodliwe poglądy jak reszta tej zbieraniny.
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #polityka #konfederacja
5226d67e-257f-4375-b2ac-da78a13c828f
sierzant_armii_12_malp

@tusk Przydałoby się takie miejsce na świecie, gdzie stuknięci islamscy fundamentaliści, stuknięci chrześcijańscy fundamentaliści, i inni równie stuknięci mogliby sobie razem w pokoju żyć, nie wadząć normalnym ludziom.


[edit] Jeden z podpisanych przez stronę internetową:


Jan Dzieciojeb Drugi, Wadowice


DexterFromLab

@tusk najgorsze jest to że ludzie którzy aktualnie popierają konfederację, nawet nie zdają sobie sprawy z kierunku w którym to zmierza. Ludzie serio myślą że to będzie 3-cia siła której celem jest poprawa ekonomii. Tymczasem ekonomia to w tym wypadku tylko pusty slogan, tak na prawdę chodzi o wprowadzanie państwa religijnego.

Nosacz

Dokładnie. Będziemy mieć państwo zamordystyczne i religijne za to nie będzie takiego poziomu usług socjalnych jak w Szwecji

maximilianan

@DexterFromLab ba, oni celowo ignorują wszelkie dowody na to, że konfa ma w dupie gospodarkę i własnych wyborców, za to skupia się na światopoglądzie xD

Motomyszzmarsa

@tusk Obyczajowo już dawno upadła, z czasem zacznie upadać też na innych płaszczyznach w tym gospodarczej (na to potrzeba dużo więcej czasu). Myślę że to kwestia jednego pokolenia.

tusk

@Motomyszzmarsa Mówisz o konfederacji?

Matkojebca_Jones

@Motomyszzmarsa Kilkanaście lat temu już słyszałem jak to Szwecja upadnie od Korwina (i tym samym wszystkich kuców).

Motomyszzmarsa

@Matkojebca_Jones No tak, bo na świecie nie ma innych ludzi niż Korwin i Konfederacja. I prócz nich wszyscy biją brawo niekontrolowanej imigracji, mieszania kultur i fundamentalizmowi islamskiemu.

Matkojebca_Jones

@Motomyszzmarsa Ale nie twierdzę że nie ma innych ludzi niż Korwin i Konfederacja. Natomiast to ci ludzie bredzili że upadnie Szwecja... i nie upadła.

Innymi słowy wieszczyło to skrajne szurskie prawactwo, dla której taka Szwecja była synonimem zła i trzebabyło jakoś przekonać swoich potencjalnych przeciwników że to że tam się świetnie żyje to nie jest dowód na to że lewica jest bewzględnie zła. No i korwiniści myśleli, myśleli i wymyśleli: "No może w Szwecji jest dobrze, ale za jakiś czas będzie armagedon".

I tak to słyszę od radykalnych prawicowców (dla przykładu Korwina - on jest najdonioślejszy) od kilkunastu lat. A podejrzewam że i wcześniej to mówili. I tak młodzi w to wierzą i popierają te Korwinowe twory, mijają lata, Szwecja jakoś nie upada, i kuce odchodzą od Korwina. Przychodzą kolejni młodzi którzy dają się nabrać na to (nie wiedzą co wygadywano 20 lat temu) i tak to się ciągnie.


PS. Tak wiem, tym razem już lada moment upadnie, i jak mówi ator "Zaczęło się".

maximilianan

@Motomyszzmarsa cholerka, muszę zmienić kraj na jakiś mniej upadający

Motomyszzmarsa

@Matkojebca_Jones Ale Szwecja obyczajowo już upadła. Na upadek ekonomiczny trzeba poczekać co najmniej 1-2 pokolenia: więc nie 10 czy 20 lat ale znacznie dłużej, no chyba że imigranci z Afryki którzy stopniowo (z pokolenia na pokolenie) będą zastępować Szwedów, udźwigną gospodarkę w co szczerze wątpię. Już nawet premier Szwecji powiedział, że integracja się nie powiodła - musisz jej przekazać że jest prawackim szurem.


Normalnym jest, że mieszając "kultury" będzie dochodziło do sytuacji, że te silne, wyprą i zdominują te słabe. Ludzie nie są równi (chociażby genetycznie), kultury nie są równe, poglądy nie są równe itd.

maximilianan

@Motomyszzmarsa

Szwecja obyczajowo już upadła


Co to znaczy? xD


Ludzie nie są równi (chociażby genetycznie)


O chuj xD nie wiesz nic o genetyce, nie?

maximilianan

@Motomyszzmarsa 1) ty chyba mało wiesz o Szwecji xDD

  1. Chętnie się dowiem czym różnią się geny poszczególnych "ras" ludzi. Od razu wspomnę, że nie chodzi mi o kwestie koloru skóry, czy włosów. Pytam dokładnie jak różnią się np szlaki metaboliczne, albo sekwencje kodowania budowy kości.
Motomyszzmarsa

@maximilianan Ja nie mówię o różnicach między rasami a między ludźmi ogólnie. Jesteśmy różni genetycznie, co ma charakter jakościowy stąd mównie o "równości" co ma w zwyczaju postępowy zachód to pustosłowie bo rodzimy się różni "jakościowo" genetycznie - kwestia przyjętego kryterium.


O Szwecji wiem tyle ile mówią o niej statystyki - chociażby zauważalny wzrost przestępczości zbieżny z polityką otwartych drzwi dla imigrantów z Afryki (bez odpowiedniej selekcji, bo sama imigracja wcale nie musi być zła, ważne kogo się wpuszcza).

maximilianan

@Motomyszzmarsa 1) chętnie przeczytam jakie są różnice między "rasami" ludzi pod względem genotypu i jaki procent zróżnicowania mógłby mieć wpływ na inne traktowanie.

Motomyszzmarsa

@maximilianan A gdzie ja pisałem o różnicach między rasami?

maximilianan

@Motomyszzmarsa mówiłeś o emigrantach z Afryki, a następnie o genach

Ale Szwecja obyczajowo już upadła. Na upadek ekonomiczny trzeba poczekać co najmniej 1-2 pokolenia: więc nie 10 czy 20 lat ale znacznie dłużej, no chyba że imigranci z Afryki którzy stopniowo (z pokolenia na pokolenie) będą zastępować Szwedów, udźwigną gospodarkę w co szczerze wątpię. Już nawet premier Szwecji powiedział, że integracja się nie powiodła - musisz jej przekazać że jest prawackim szurem.

Normalnym jest, że mieszając "kultury" będzie dochodziło do sytuacji, że te silne, wyprą i zdominują te słabe. Ludzie nie są równi (chociażby genetycznie), kultury nie są równe, poglądy nie są równe itd.


Stąd moje pytanie: jakie są różnice między ludźmi z Afryki, Europy, Azji czy Oceanii

Motomyszzmarsa

@maximilianan Jeżeli chodzi o imigrantów z Afryki to mamy różnice w poziomie edukacji, zdolności do adaptacji (wkleiłem link z reutersa gdzie PW Szwecji przyznała, że integracja imigrantów "zawiodła) czy różnice kulturowe (silna kultura zdominuje słabą).


Pisząc że ludzie nie są równo genetycznie miałem na myśli pojedyncze osobniki a nie rasy i to względem określonego kryterium (np. inteligencja, odporność na choroby, atrakcyjność fizyczna - jesteśmy od siebie jakościowo różni - w tym ja i ty, możesz być na przykład "lepszy" bo jesteś inteligentniejszy; teraz co, ja chcą równości mam domagać się aby cię walono pałą po łbie aż będziesz na moim poziomie? czy zaacekptujemy fakt że równość to mit i ludzie z natury są lepsi i gorsi względem określonych kryteriów co znacznie rzutuje na życie i jego jakość).


Przyjmowano wszystkich imigrantów jak leci czego dzisiaj widać konsekwencje. Ludzie z podobnych kręgów kulturowych trzymają się ze sobą co buduje dalsze podziały.


Tu masz książkę która jest zbiorczą analizą różnych badań (to nie praca autora, ale analiza badań innych) o rzekomych różnicach między inteligencją a rasą.

https://www.amazon.com/Race-Differences-Intelligence-Richard-Lynn/dp/1593680198


Według ciebie setki tysięcy lat ewolucji w różnych środowiskach, ograniczyły się wyłącznie do różnic w kolorze skóry, włosów i kształcie oczu?

Matkojebca_Jones

@maximilianan Mieszkasz w Szwecji?

Ilirian

@tusk Każde świeckie państwo powinno mieć mechanizmy obronne przeciwko religii. Dziwi mnie że większość religijnych ludzi twierdzi że żyjemy w wolnym państwie gdzie wolność wyzwania gwarantuje konstytucja, jednocześnie nie widzą nic złego w łamaniu świeckości państwa. Osoby pełniące urzędnicze/polityczne funkcje powinny mieć zakaz okazywania zachowań religijnych. Prywatnie niech robią co chcą, ale jak dostają hajs od świeckiego państwa to na czas pracy mają stosować się do jego zasad.

sowiq

@tusk czekaj, czekaj. Piszesz, że:

Oczywiście w oryginale nie jest mowa o Allahu, tylko Jezusie.


Możesz wskazać fragment, w którym jest napisane coś takiego?


Zgodnie wyrażamy szczerą wolę poddania naszego życia prywatnego i publicznego panowaniu Jezusa Chrystusa oraz opiece świętym słowom Biblii.


Bo jeśli Ty piszesz, że coś takiego podpisali, a oni czegoś takiego nie podpisali, to chyba lekka manipulacja, nie?

tusk

@sowiq Podpisali coś takiego:


My, niżej podpisani, deklarujący przynależność do Narodu Polskiego Cywilizacji Łacińskiej – przywiązani do wolności i poczuwający się do obowiązków wynikających z przyjęcia katolickich zasad leżących u podstaw tej cywilizacji – niniejszym zgodnie wyrażamy szczerą wolę poddania naszego życia prywatnego i publicznego panowaniu Chrystusa Króla Polski oraz opiece Jego Najświętszej Matki, Królowej Korony Polskiej. Przy czym Ich władzę nad sobą pojmujemy całkowicie realnie, bynajmniej nie tylko symbolicznie.


Tutaj możesz przeczytać całą treść tego dokumentu:


https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl/wp-content/uploads/2018/07/akt_konfederacji_gietrzwaldzkiej_2018.pdf

GordonLameman

@sowiq

"niniejszym zgodnie wyrażamy szczerą wolę poddania naszego życia prywatnego i publicznego panowaniu Chrystusa Króla Polski oraz Jego Najświętszej Marki, Królowej Korony Polskiej. Przy czym Ich władze nad sobą pojmujemy całkowicie realnie, bynajmniej nie tylko symbolicznie."


Z uwagi na tow co wierzą islaimiści w tym co autor napisał wyżej nie było maryi, tylko biblia. Sens słów ten sam, a ty powinieneś w końcu zmądrzeć, zamiast być kretynem-konfederatą. To są katoliccy zamordyści. Nikt kto nie jest debilem, nie powinien chcieć takich wstrętnych szumowin u władzy. Niech sobie wrzą w co chcą. Ale to jest ich sfera wewnętrzna. Państwo powinno być świeckie i wolne od religijnych wpływów - szczególnie fundamentalistycznych.


Nie jesteś wolnościowcem, tak jak i konfederacja z wolnością nie ma nic wspólnego.

sowiq

@tusk dzięki!


a ty powinieneś w końcu zmądrzeć, zamiast być kretynem-konfederatą.


@GordonLameman idź być debilem na Wykop. Co to za durne czasy, że nie można zadać pytania albo poprosić o źródło, bo jakiś gamoń cię za chwilę zwyzywa od kretynów.

maximilianan

@sowiq tu nie chodzi o pytanie tylko o fakt, że mogłeś sam to zweryfikować w dosłownie 10 sekund. Jak to jest, że żaden obrońca konfy tego nie potrafi?

ThisIsFine

@sowiq Wyborca konfederacji nie potrafi otworzyć linku i przeczytać pierwszej strony? Nowe, nie znałem.


No ale co się dziwie, Ci co umieją czytać nie są wyborcami konfederacji.

5cd1731c-741e-4856-923c-e6bead87b50b
GordonLameman

@sowiq Nie masz nawet tak podstawowej umiejętności, aby wpisać w google nazwy tego dokumentu? Nie dziwne, że jesteś fane konfederosji - brak wiedzy, brak umiejętności, brak edukacji - to charakterystyczne dla jej wyborców.

sowiq

@GordonLameman nie jestem wyborcą Konfederacji. Poza tym nie masz jakichkolwiek dancyh, żeby oceniać moją wiedzę, umiejętności czy edukację.


Natomiast zastanawia mnie na kogo głosują tak oświecone, mądre i inteligentne osoby jak Ty. Pochwalisz się?

GordonLameman

@sowiq No mam, pamietam cię z wykopu.

I pamiętam, że bronisz kofederosji wszędzie - co widać też wyżej.

maximilianan

@sowiq

nie jestem wyborcą Konfederacji


Po prostu zawsze ich bronisz i symetryzujesz.

sowiq

I pamiętam, że bronisz kofederosji wszędzie - co widać też wyżej.


@GordonLameman potrafisz wskazać wyżej miejsce, w którym ich bronię? Zadanie pytania to według Ciebie obrona?


Poza tym ponownie proszę o odpowiedź na pytanie - która partia polityczna jest Twoim wyborem na jesień?


@maximilianan Ciebie również w innym wątku prosiłem o podzielenie się tą informacją. Ponawiam prośbę.

maximilianan

@sowiq ale to mam ci podać twoją historię postów? Serio?

GordonLameman

@sowiq "potrafisz wskazać wyżej miejsce, w którym ich bronię? Zadanie pytania to według Ciebie obrona?"

Tam, gdzie kłamiesz, że "5 Mentzena" to teoria, przykład wyrwany z kontekstu. Nie jest - to postulaty, które Mentzen opracował dla Konfederosji na podstawie badań fokusowych. I on o tym mówi, a ty to wypierasz. ja wiem, ze łatwiej człowieka oszukać niż przekonać go, że został oszukany, ale człowieku xDDD


Każda poza PiS i Konfederosją. PiS pokazał jakimi złodziejami są, konfederacja składa sie z ludzi bez umiejętności i wykształcenia (Bosak, Winnicki, berkowicz xDDD), który nigdy nie robili niczego sensownego na wolnym rynku. Takich ludzi trzeba trzymać od polityki z dala, bo to po prostu kolejne wcielenia Fogiela, Adrusiewicza czy tego jełopa od ślubu i traktora.


Ja zagłosuję na kogoś kto jest uczciwy z pozostałych partii z mojego okręgu. A, że znam trochę tych ludzi to w miarę jest z czego wybrać.

Wykuwrizator

Gość wyglada jak dziecko memcena i czaskoskiego XD

Enzo

@tusk Zgadzam się co do mentzena i tym że państwo powinno być laickie ale przestańcie powtarzać że w Szwecji wszystko jest dobrze bo nie jest. Jako państwo oczywiście nie upada i nie upadnie ale wzrost przestępczości jest bardzo wyraźny co pokazują wszelkie statystyki.

maximilianan

@Enzo w Polsce wzrasta przestępczość i spada wykrywalność. Czy to znaczy, że Polska upada?

Enzo

@maximilianan Nie, nie znaczy to że Polska upada.

maximilianan

@Enzo no to umówmy się, że gadanie, że w Szwecji nie jest dobrze jest nieco na wyrost. Mieszkam tu już jakiś czas i jakoś tego nie zauważam.

Enzo

@maximilianan Twoje wrażenie to subiektywna ocena no bo jak zwykły obywatel jest w stanie zauważyć czy np. na 100 osób ofiarą kradzieży będzie 1 czy 2 osoby gdzie to jest różnica 100% ale dla normalnego człowieka różnica niezbyt widoczna. Od tego są prowadzone różne statystyki a te są bardzo negatywne dla Szwecji.

989a09e7-ff14-4de3-a834-ae1d3a84e7cd
maximilianan

@Enzo

  1. dane sprzed 3 lat

  2. dane mówią o wykrytych/zgłoszonych przestępstwach

  3. dane mówią jedynie o napadach z kradzieżą co kłóci się z Twoim twierdzeniem:


wzrost przestępczości jest bardzo wyraźny


Wybacz, ale Twoje źródło nie mówi o wzroście przestępczości tylko wzroście ilości napadów z kradzieżą na 100 000 mieszkańców w roku 2019

Enzo

@maximilianan

  1. Nie tak łatwo o jakąś bardzo aktualną mapę ale raczej od 2019 niewiele się zmieniło.

  2. No wiadomo że dane mówią o wykrytych/zgłoszonych przestępstwach a o jakich miałyby mówić?

  3. Napady z kradzieżą chyba są dobrym wyznacznikiem poczucia bezpieczeństwa w danym kraju. W samych kradzieżach też są bardzo wysoko. W gwałtach są na pierwszym miejscu w UE ale nie będę tego wstawiał bo ktoś gdzieś kiedyś pisał że tam jest inna definicja gwałtu więc nie wnikam.

  • Łap jeszcze mapę o subiektywnej ocenie poczucią bezpieczeństwa mieszkańców. Ta jest z 2022.

Nie wiem co chcesz udowodnić jak prawie w każdej negatywnej statystyce przestępczej Szwecja jest na szczycie.

20247591-9b6b-4a86-9ccd-0592b07ede9b
maximilianan

@Enzo 1. zgoda

  1. i tu przechodzimy do sedna problemu

  2. subiektywne poczucie bezpieczeństwa nie mówi nic o ogólnym poziomie bezpieczeństwa

Matkojebca_Jones

@Enzo Eh ci Szwedzi. Mogą nam Polakom tylko zazdrościć w jakim kraju żyjemy. Bezpiecznym, rozwijającym się, wszyscy chcą do nas przyjechać a nikt wyjechać, czyste powietrze i rzeki, demokracja, wolność, zaawansowane technologie, warunki pracy, edukacja na wysokim poziomie, kraj się buduje, tolerancja ludzie mili, współpracują dla dalszego rozwoju....

No nie wiem, może jak mówił Rola powinniśmy do Szwecji wysłać jakieś wojska żeby odbić te dawne państwo i wyzwolić Szwedów? Jak myślisz?

Enzo

@Matkojebca_Jones No bezpieczeństwa pod względem popełnianych przestępstw to akurat serio mogą nam zazdrościć. Z resztą za daleko poleciałeś bo nigdzie nie twierdze że Polska to lepszy kraj do życia biorąc pod uwagę całokształt. Mowa jest o pogorszeniu bezpieczeństwa do czego doprowadziło między innymi lewicowe podejście do imigrantów. Mogli być jak Szwajcaria a idą w stronę Francji. Tylko tyle i aż tyle.

Matkojebca_Jones

"przestańcie powtarzać że w Szwecji wszystko jest dobrze bo nie jest"

Skoro to jest powtarzane, to daj ze dwa cytaty w których ktoś pisze że w Szwecji WSZYSTKO jest dobrze. Czy jak rasowy kuc znowu wykrzywiasz i stawiasz sobie chochoła żeby móc się jakoś przyczepić do lewaków i centrystów a nie do prawaków którzy pitolą astronomiczne kocopoły?


@Enzo I naprawdę uważasz że Bułgaria i Rumunia są bezpieczniejsze niż Szwajcaria, a Albania jest bezpieczniejsza niż Finlandia i Austria (serio tak uważasz?)

Poza tym nawet gdyby było tak że w Szwecji jest mniej bezpieczniej, to mój zarzut jest dość oczywisty - Polska jest znacznie ale to znacznie gorszym krajem do życia, i Polacy którzy litują się nad Szwcją/mówią jak w niej źle/jak w Polsce jest lepiej... są żałośni. Robi to po prostu prawica żeby nie przyznać że wiele lat rządów lewicy w Szwecji wcale nie spowodowały upadku Szwecji i nie spowoduje, i że jest to ogółem jeden z najlepszych krajów do życia. I prawica może robić jedynie jakieś anegdotyczne przypadki albo cherry picking żeby udać jaka ta lewica jest katastrofalna. Również robią to po to żeby forsować najobrzydliwesze, dawno zaorane teorie takie jak rasizm ("nie wpuszczajmy tych i tych bo gorsi bo tacy sracy").


Naprawdę sądzisz że Turcja jest bezpieczniejsza niż Islandia, a Serbia i Czarnogóra bardziej bezpieczne niż Dania?

Enzo

@Matkojebca_Jones Myślę że za wszelką cenę starasz się wykazać na tej mapie jakieś nieścisłości zamiast spojrzeć na ogólny trend czyli państwa na czerwono i ciemno pomarańczowo. Wiadomo że mapa nie jest idealna ale coś jest na rzeczy skoro są pokazane zawsze te same państwa na różnych mapach, możesz ty dodać inną jak ci moje nie pasują.

Za wszelką cenę starasz się przekonać że lewica jest spoko, może w niektórych sprawach tak ale lewicowe podejście do migracji pogorszyło bezpieczeństwo w europie zachodniej. Nawet taka Bruksela w Dani ma też już spore problemy z kradzieżami i włamaniami.

Zależność jest prosta. Tam gdzie sprowadzono wielu imigrantów z afryki i bliskiego wschodu wzrosła przestępczość oraz bezrobocie. Nawet duża migracja z europy wschodniej daje negatywny efekt dla miejscowego społeczeństwa np. półn-wsch Anglia.

A cytatów tego szura Roli mi nie wrzucaj bo ja nie mówie tego z perspektywy kuca z piwnicy tylko kogoś kto mieszkał w kilku krajach i zwiedził prawie wszystkie z zachodniej Ue ale też te najbardziej odległe na północ i południe.

Matkojebca_Jones

@Enzo Czyli nie umiesz odpowiedzieć na zajebiście proste pytanie które wprost dotyczy mapy na jaką się powołujesz i twojej oceny na jej podstawie.

Z niej wynika (przy twojej logice) że Turcy powinni się bać wpuszczać do siebie Niemców, a Niemcy powinni się cieszyć z Turków.


Cytatu który ponoś jest "powtarzany" również nie podałeś.

Enzo

@Matkojebca_Jones Już ci mówiłem że możesz zapodać inną mapę jak ci tamta nie pasuje, chętnie spojrzę. Wynajdujesz jakieś porównania bułgarii czy rumunii do szwajcarii i islandii gdzie jest podobny wynik, różnica to kilka pkt, jest więc jakiś margines błędu i nie musi być wszystko super obiektywnie dokładne, jesteś ślepy na czerwone pola które biją wyżej wymienione kraje kilkakrotnie.

Z ciekawości poszukałem innej mapy z kradzieżami czy napadami. Wyskoczyła mi mapa z kradzieżami aut. Tu akurat tłumaczenie że ktoś nie zgłasza przestępstwa odpada bo każdy zgłasza kradzież samochodu i co? Oczywiście Szwecja na pierwszym miejscu. Idź już chłopie i daj mi spokój bo nie chce mi się więcej z tobą dyskutować. Podaje ci mapy, wykresy a ty dalej swoje. Pewnie jakby cie okradli na wakacjach w Szwecji to byś udał że zgubiłeś żeby nie psuć opinii lewicowym rządom

17af6a3f-dc75-47e1-8647-e96b4b97cbc6
Matkojebca_Jones

@Enzo "Już ci mówiłem że możesz zapodać inną mapę jak ci tamta nie pasuje,"

Ale moje pytanie nie brzmiało "czy mogę zapodać inną mapę". Przeczytaj jeszcze raz moje pytania.

". Podaje ci mapy, wykresy a ty dalej swoje. "

Ale jakie niby swoje? Ja cię pytam czy ty w mapę jaką podałeś wierzysz to się migasz od odpowiedzi.

Mówisz że "że są to za małe różnice i te różnice się liczbą dopiero od momentu kiedy mówimy o Szwecji".

No ok, więc zadam ci to pytanie tylko tam gdzie są takie duże różnice.

Otóż Szwecja ma tam 88 a Polska 17. Współczynnik Szwecji do Polski to 88/17 = 5,17. Zapytam tylko o to co ma co najmniej taką różnicę:

a) Albania jest bezpieczniejsza od Austrii?

b) Turcja, Rumunia i Bułgaria są bezpieczniejsze od Szwecji?

ponadto

c) czy Turcy, Rumuni i Bułgarzy w takim razie powinni zamykać się na imigrantów z niebezpiecznej Szwecji a Szwedzi otworzyć na Turków, Rumunów i Bułgarów? Przecież z mapki wynika że to przestępstw nie dokonują Rumuny, Bułgarze i Turkowie. Przeciętny Rumun jest na poziomie Polaka jeśli chodzi o przestępczość.

d) nadal nie podałeś cytatów które opisałeś "ale przestańcie powtarzać że w Szwecji wszystko jest dobrze bo nie jest" i nadal nie wiemy kto i gdzie mówi że w Szwecji WSZYSTKO jest dobrze i co ty właściwie obalasz. Czy to ten moment że należy uznać że obalasz chochoła czy jeszcze chcesz zrobić jakiegoś fikołka, albo udać że tego pytania nie było?

e) chwaliłeś Szwajcarską politykę wobec imigrantów. Możesz rozwinąć na czym ona polega?

https://geopolityka.net/wp-content/uploads/2013/11/imigranci_UE.png

Enzo

@Matkojebca_Jones

"Ale moje pytanie nie brzmiało "czy mogę zapodać inną mapę".


Ale moja prośba tak brzmiała skoro kwestiunujesz dane eurostatu.


"Ale jakie niby swoje? Ja cię pytam czy ty w mapę jaką podałeś wierzysz to się migasz od odpowiedzi."


Tak, wierzę w mapę stworzoną na podstawie danych europejskiego urzędu statystycznego z siedzibą w luxemburgu.


"a) Albania jest bezpieczniejsza od Austrii?"


Nie wiem, napewno jest tam zgłaszanych mniej kradzieży i napadów.


"b) Turcja, Rumunia i Bułgaria są bezpieczniejsze od Szwecji?"


"Nie wiem, napewno jest tam zgłaszanych mniej kradzieży i napadów."


"c) czy Turcy, Rumuni i Bułgarzy w takim razie powinni zamykać się na imigrantów z niebezpiecznej Szwecji a Szwedzi otworzyć na Turków, Rumunów i Bułgarów? Przecież z mapki wynika że to przestępstw nie dokonują Rumuny, Bułgarze i Turkowie. Przeciętny Rumun jest na poziomie Polaka jeśli chodzi o przestępczość."


Przecież szwedzi są otwarci na rumunów i bułgarów oraz odwrotnie bo są w UE i jest wolny przepływ ludzi. Nie wiem kto się powinien na kogo zamykać. Ja tam niechciałbym aby do Polski przyjechali ci "szwedzi" którzy są odpowiedzialni za liczne napady i kradzieże. Zgaduje że to nie są rodowici szwedzi.


Co do turcji i albani statystyki mogą wyglądać dobrze bo to kraje muzułmańskie a kradzież na swoich to dla nich bardzo piętnowana zbrodnia. Możliwe też że załatwiają sprawy według jakiegoś kodeksu islamu nie zgłaszając sprawy na policje. Widziałem to w dokumencie o albani.

Za bardzo się na nich sfokusowałeś bo są to specyficzne kraje.

Co do rumunii i bułgarii to w ostatnich latach chyba się tam sporo poprawiło, podobnie jak w polsce. Może też być jakaś różnica ze zgłaszaniem przestępstw na policję.

Jednak wszystkie możliwe wątpliwości ze zgłaszaniem przestępstw na policję i podejścia ludzi do dzielenia się informacją o kradzieży rozwiewa kolejna mapa którą dodałem o kradzieży aut w której Szwecja jest na czele.


"d) nadal nie podałeś cytatów które opisałeś "ale przestańcie powtarzać że w Szwecji wszystko jest dobrze bo nie jest" i nadal nie wiemy kto i gdzie mówi że w Szwecji WSZYSTKO jest dobrze i co ty właściwie obalasz. Czy to ten moment że należy uznać że obalasz chochoła czy jeszcze chcesz zrobić jakiegoś fikołka, albo udać że tego pytania nie było?"


Ty jesteś jakiś nawiedzony? Sam autor we wpisie napisał "otóż Szwecja ma się dobrze" więc do tego się odniosłem.


"e) chwaliłeś Szwajcarską politykę wobec imigrantów. Możesz rozwinąć na czym ona polega?"


Nigdzie nie chwaliłem szwajcarskiej polityki wobec imigrantów tylko powiedziałem że szwecja mogła być jak szwajcaria czyli być bogatem krajem z w miare niską przestępczością. Ale jak już chwalić szwajcarię w kwestii migracji to wydaję mi się nie brali w ciemno kogo popadnie bo nie są w UE i mogą decydować czy dać komuś stały pobyt i obywatelstwo czy nie.


A najlepsza to jest mapa którą wrzuciłeś która w dalszym ciągu nie określa ani bezpieczeństwa ani przestępstw tylko migracje do poszczególnych krajów. Czyżbyś nie był w stanie znaleźć czegoś na potwierdzenie swojej tezy? Ja dodałem już 3 a kolejne czekają. Pozwolę sobie tę mapę skomentować.

  1. Co ona wnosi do tematu bezpieczeństwa?

  2. Jest z 2011 roku kiedy nie było jeszcze masowych relokacji uchodźców w ue 2015-2018.

  3. Szwajcaria w 2009 weszła do strefy szengen i bardzo duża część imigrantów tam przybyłych to między innymi niemcy, francuzi, włosi, też albańczycy bo jest ich tam sporo oraz mieszkańcy strefy szengen. Jest to jakościowa różnica w porównaniu z uchodzcami z krajów 3 świata branymi w ciemno bez dokumentów.

Matkojebca_Jones

@Enzo "Ty jesteś jakiś nawiedzony? Sam autor we wpisie napisał "otóż Szwecja ma się dobrze" więc do tego się odniosłem."

No właśnie nie odniosłeś się do tego, tylko do stwierdzenia że " w Szwecji WSZYSTKO jest dobrze" (specjalnie to dawałem dużymi literami żebyś nie pominął tej różnicy).

Natomiast bardzo ważny kontekst był w jakim padło "Szwecja ma się dobrze". Otóż w kontekście wprowadzania państwa wyznaniowego. Otóż się nie wprowadza - i w tym kontekście Szwecja ma się dobrze i o to chodziło autorowi, a ty sobie przeczytałeś "Szwecja ma się dobrze" wyrwałeś z kontekstu, shiperbolizowałeś i odpaliłeś niczym rasowy nacjo kuc, reagujący alergicznie na jakiekolwiek wzmianki że w Szwecji jest dobrze.


Teraz patrz jak oceniasz Szwecję a jak inne kraje na dokładnie tej samej podstawie (mapki na jaką się powołujesz. W przypadku Szwecji uznałeś że dowodzi ona że:

"Napady z kradzieżą chyba są dobrym wyznacznikiem poczucia bezpieczeństwa w danym kraju."

Natomiast zapytany czy ten sam wyznacznik stosujesz dla innych krajów odpowiadasz:

"NIE WIEM, napewno jest tam zgłaszanych mniej kradzieży i napadów"

Czyli jesteś znacznie bardziej umiarkowany w takich dalece idących wniosków. W przypadku Szwecji nie miałeś wątpliwości że bezpieczeństwo jest tam małe gdyż "napady z kradzieżą są dobrym wyznacznikiem" natomiast w przypadku Turcji itd. już masz.


"Za bardzo się na nich sfokusowałeś bo są to specyficzne kraje"

To ty się sfokusowałeś na Szwecji, a jak masz oceniać innej kraje tak jak oceniasz Szwecję, wg tych samych kryteriów - to już nie potrafisz.

Otóż o upadku Szwecji mówiły największe oszołomy typu Korwin czy Marcin Rola. I ty stajesz tutaj w ich obronie i ich teorii, w tym rasistowskich i kompletnie bzdurnych teorii, którą ora z resztą sama rzeczywistość (Szwecja nie upadła).

Nawet źródło na jakie się powołujesz nie umiesz się rzetelnie powołać, bo tylko wycinek ci pasuje. Jesteś nieobiektywny.


"No bezpieczeństwa pod względem popełnianych przestępstw to akurat serio mogą nam zazdrościć"

A Turkom już nie mogą? Co jest, już napady z bronią w ręku nie są wyznacznikiem gdzie jest bezpiecznie i kto komu ma zazdrościć bezpieczeństwa? Już "nie wiesz" jak to ocenić i "mówisz TYLKO że jest mniej napadów"? A w przypadku Szwecji już nie tylko, ale i to że wynika z tego że tam nie jest bezpiecznie.


" Nie wiem kto się powinien na kogo zamykać"

Jakto nie, skoro wcześniej pisałeś tak:

"Zależność jest prosta. Tam gdzie sprowadzono wielu imigrantów z afryki i bliskiego wschodu wzrosła przestępczość "


Szybko stuliłeś pysk.


"Czyżbyś nie był w stanie znaleźć czegoś na potwierdzenie swojej tezy?"

Ale jakiej tezy?


"Co do rumunii i bułgarii to w ostatnich latach chyba się tam sporo poprawiło,"

Mafia trzęsie Bułgarią, włącznie z powiązaniami z politykami. Tam jest gorzej niż nasze lata 90-siąte. Chociaż jest to przestępczość stricte gospodarcza.

Enzo

@Matkojebca_Jones Nie chce mi się dalej prowadzić tej dyskusji ponieważ przedstawiłem ci trochę danych które wskazują na to że ja jestem bliżej prawdy niż ty a ty chcesz przesadnie analizować sytuację każdego kraju oddzielnie i porównania ich z innymi a na to nie mam czasu.

Rola i Mikke powiedział że Szwecja upada więc ja na podstawie danych eurostatu i własnych doświadczeń nie mam prawa mówić że w Szwecji spada bezpieczeństwo? Niezła logika a jak rola powie że nie lubi pizzy z ananasem a ja też tak powiem to znaczy że bronie jego stanowiska? Już ci pisałem że gówno mnie obchodzi jakiś rola i mikke.

Swoją opinie opieram na OFICJALNYCH danych oraz własnych doświadczeniach. I to nie jest tak że obrałem sobie tylko Szwecję bo na mojej czarnej liście spadku bezpieczeństwa jest jeszcze Francja, Hiszpania, Włochy i Wielka Brytania. Moje osobiste wrażenia pokrywają się z mapami więc wszystko się zgadza. Wiem że skrajni lewacy mają jakiś syndrom sztokholmski (no i znowu Szwecja ) i pewnych oczywistych sprawach będą robić fikoły nawet gdy są dane czarno na białym pokazujące że się mylą no ale ten typ tak ma że w imię jakiś chorych ideologii ciężko im się wyciąga wnioski z błędów. I nie pisz mi więcej o skrajnie prawicowych idolach bo ja jestem z centrum i nie jestem ani uprzedzony jak prawica ani naiwny jak lewica.

Matkojebca_Jones

@Enzo "Nie chce mi się dalej prowadzić tej dyskusji ponieważ przedstawiłem ci trochę danych które wskazują na to że ja jestem bliżej prawdy niż ty a ty chcesz przesadnie analizować sytuację każdego kraju oddzielnie i porównania ich z innymi a na to nie mam czasu."

xD

Masz czas uznać tylko że "Szwecja zła" a jak się przyjrzeć twojej logice to "nie ma czasu przesadnie analizować" xD


"ola i Mikke powiedział że Szwecja upada więc ja na podstawie danych eurostatu i własnych doświadczeń nie mam prawa mówić że w Szwecji spada bezpieczeństwo? "

Nigdzie nie napisałem że nie masz prawa mowić że w Szwecji spada bezpieczeństwo.

Napisałem to co napisałem, a ty sobie znowu wykrzywiasz, stawiasz chochoła, manipulujesz.


"pewnych oczywistych sprawach będą robić fikoły nawet gdy są dane czarno na białym pokazujące że się mylą"

Ale w czym się mylę? Konkretny cytat. Bo tak tylko sobie przyznajesz rację i przyznajesz... a chwilę wcześniej zostałeś zaorany i udajesz że tego nie było. Wykazałem ci nielogiczności, manipulacje, wyrywanie z kontekstu.

Powtórzę przykład, dosłownie pierwszy z brzegu gdzie napisałeś " ale przestańcie powtarzać że w Szwecji wszystko jest dobrze"

  1. Nikt nie napisał "wszystko"

  2. Wyrwałeś z kontekstu to że chodziło o wprowadzanie w Szwecji państwa wyznaniowego na wzór wprowadzenia Konfedercji Gwietrzwałdzkiej.


Oto pełen cytat jaki i tak nieudolnie orałeś "Otóż Szwecja ma się dobrze, a ten akt podpisał ten wolnościowy i Liberalny Sławomir Mentzen xD Oczywiście w oryginale nie jest mowa o Allahu, tylko Jezusie."


Natomiast stosujesz inną logikę w ocenie Szwecji i innych krajów.


Miałeś okazję mnie przekonać że się mylę, ale tego nie zrobiłeś.

Enzo

@Matkojebca_Jones Nie jest moim celem przekonywanie cie. Dostałeś 3 statystyki i jeśli pomimo tego uważasz że Szwecja to bezpieczny kraj to twoja sprawa. Każdy ma prawo do własnej oceny. Miłego wieczoru

Macer

@tusk mentzen jak zwykle z rigczem.

tegie

@Macer Mentzen i rigcz

Gada pięknie o ekonomii, ale nie bez powodu jest w szeregach partii Brauna, Korwina i Bosaka. Z jednej strony niby wolnościowiec, a z drugiej zamordysta i katolibańczyk

Macer

@tegie nie za bardzo rozumiem twoja definicje slowa zamordyzm xD a wolnosciowe ideologie wywodzą sie wprost z chrzescijanstwa.

tegie

@Macer dla mnie każda partia czy formacja polityczna, w Polsce czy na świecie, która ma w programie promowanie jakichkolwiek religii, jest partią gównianą. Polityka i religia nie powinny iść w parze. Według konstytucji Polska jest krajem świeckim i ktokolwiek dojdzie do władzy, mam nadzieję że tą świeckość przywróci.

Nie mam nic do religii jako takiej czy nawet do chrześcijaństwa. Ale kościół katolicki uważam za instytucję pazerną, podłą, zgniłą i poniekąd przestępczą (tuszowanie przestępstw takich jak pedofilia jest współudziałem). I jeśli taka instytucja jest ponad prawem i posiada specjalne przywileje, to coś jest nie tak.


A konfederacja to zamordystyczna i najbardziej radykalna partia w Polsce. Jej stosunek do mniejszości, praw kobiet, aborcji czy kogoś o innej wierze niż katolicka jest faszystowki i bardzo niebezpieczny.

Zresztą Bosak wywodzi się z Młodzieży Wszechpolskiej, to też wiele mówi…

Macer

@tegie

Polityka i religia nie powinny iść w parze.


XDDD gosciu ty masz w ogole pojecie co ty mowisz? religia to podstawowe narzedzie polityki i one zawsze idą w parze. od prehistorii do dzisiaj. polecam poczytac, hmmm, Faraona albo Diunę.


Nie mam nic do religii jako takiej czy nawet do chrześcijaństwa. Ale kościół katolicki uważam za instytucję pazerną, podłą, zgniłą i poniekąd przestępczą (tuszowanie przestępstw takich jak pedofilia jest współudziałem). I jeśli taka instytucja jest ponad prawem i posiada specjalne przywileje, to coś jest nie tak.


sam braun sie wypowiadal ze jest przeciwko finansowaniu kosciola z budzetu panstwa. po konfie raczej bym si espodziewal uzdrowienia stosunkow hierarchii koscielnej (o ktorej sam mam nie najlepsza opinie) z panstwem. chocby dlatego ze to sojusznicy pisu, wiec za konfą nie beda przepadac. polska NDcja miala tradycyjnie na pieńku z klerem.


A konfederacja to zamordystyczna


nie, zamordyzm to masz teraz i co najwyzej mozesz sie bać powrotu do zycia w ktorym jestes za siebie sam odpowiedzialny. bo to nie jest latwe.

najbardziej radykalna partia w Polsce.


no i bardzo dobrze, polska potrzebuje zdecydowanych, radykalnych reform, bo jest w fatalnej sytuacji. potrzebowala ich juz za Tuska, a skoro ich nie przeprowadzil, chociaz spokojnie byl w stanie, to PO sromotnie przegralo w 2015.

Jej stosunek do mniejszości, praw kobiet, aborcji czy kogoś o innej wierze niż katolicka jest faszystowki i bardzo niebezpieczny.


  1. nie rozumiesz slowa faszyzm. faszysci nie glosili szowinizmu, we wloskiej partii faszystowskiej bylo np mnostwo żydów. glownym haslem faszystow bylo „Wszystko w Państwie, nic poza Państwem, nic przeciw Państwu”, a ono pasuje doskonale do dzisiejszych zachodnich „demokracji liberalnych” czy takiej UE, ktore chcą kontrolowac kazdy aspekt zycia obywatela. mozna powiedziec, ze konfederacja, zwlaszcza korwinisci, to jedyna niefaszystowska partia, bo postuluje deregulacje i wycofanie panstwa z wtrącania sie w nasze zycie.

  2. nie, konfa nie postuluje nienawisci czy przesladowan wobec grupy uprzywilejowanej wedlug lewakow, po prostu chce im odebrac przywileje. i bardzo slusznie, wszyscy powinni byc rowni wobec prawa, a nie tego wolno obrażać a tamtego nie. to budzi poczucie niesprawiedliwosci, na ktorym potem grają populisci jak Hitler.


Zresztą Bosak wywodzi się z Młodzieży Wszechpolskiej, to też wiele mówi…


to i mnie sie srednio podobalo kiedys, ale generalnie jak sie go slucha z winnickim to widac ze sie wyrobili. sama MW tez sie podobno zmienila. no i znowu mozna by zapytac: co oni takiego konkretnie zlego zrobili, poza tym ze lewicowe media ich nie lubią?

tegie

@Macer wiesz co, nie umiem cytować na Hejto (nie widzę takiej opcji nawet na telefonie), więc nie odpowiem Ci tak składnie, ja Ty.


Romans polityki z religią jest faktem. Co nie znaczy, że tak powinno być i że mi się to podoba. Polska konstytucyjnie jest państwem świeckim. Faworyzowanie religii katolickiej przez rządzących (lub aspirujących do rządzenia) jest niewłaściwe. Nikt im nie zabrania wiary w co chcą, ale tworzenie prawa pod tą wiarę jest nadużyciem.


Powodów dla którego nie lubię, nie ufam i gardzę konfederacją jest wiele. Wszystkich nie sposób opisać, musielibyśmy się spotkać i pogadać przy piwie.


Piszesz o odpowiedzialności za samego siebie. Tymczasem Konfa jak jeden mąż głosowała za zaostrzeniem prawa aborcyjnego. Trochę to sprzeczne.


Piszesz o równości wobec prawa. Tymczasem Konfa wyraźnie potępia i działa przeciwko osobom homoseksualnym (i nie mam tutaj na myśli dewiantów, których zdjęcia chętnie pokazuje się przy okazji rozmów o LGBT. To nie jest obraz ludzi homoseksualnych. Mój znajomy gej określa takich jako „pedałów, którzy wyrządzają in wiele krzywdy”). Czemu Konfa, dbająca o równe wartości, sprzeciwia się związkom partnerskim? Czemu osoby homoseksualne nie mogą po sobie dziedziczyć jak rodzina, wspólnie się rozliczać, posiadać ulgi podatkowe przy darowiznach, odwiedzać się w szpitalach? To jest ta równość? Bosak jeszcze do niedawna rzucał w gejów kamieniami ze swoimi kolegami z MW (przyszło kiedyś do mnie w liceum na religię dwóch działaczy MW, sami o tym fakcie opowiadali, bardzo z siebie dumni. Prawdziwi miłosierni katolicy).


Radykalne zmiany są potrzebne, masz racje. Ale ja miałem na musli skrajny radykalizm poglądów, który nigdy nie niesie za sobą nic dobrego. Skrajna lewica (milion płci, zmiana płci u dzieci itd.) też odleciała. Nie o tego typu radykalnych zmianach chciałbym słyszeć.


Sam Mentzen jest mądrym gościem. Ma pojęcie o ekonomii, gdy się go słucha, cześć z jego pomysłów jest ciekawa. Odważna, ale ciekawa i warta rozważenia choćby pilotażowo.

Natomiast Konfederację wciąż uważam za radykalnych szurów, bardzo niebezpiecznych jeśli dostaną się do władzy. Z niepokojem patrzę na ich rosnące poparcie i możliwe konsekwencje.


Wiele lat staraliśmy się wejść do UE. Sama organizacja ma wiele za uszami i jest daleka od ideału. Ale cywilizacyjnie wstąpienie w jej szeregi jest największym osiągnięciem od czasu obalenia komuny. Jako kraj eksplodowaliśmy pod względem rozwoju, kolorytu i perspektyw.

Konfederacja i PiS usilnie dążą, by nam to UE obrzydzić i w konsekwencji doprowadzić do wyjścia ze wspólnoty. To będzie katastrofa dla Polski.

wrukwiony

@tusk jak ktos wierzy w ktoregokolwiek boga to powien byc automatycznie wykluczony z kandydowania do publicznego stanowiska. Nie trzeba nam wiecej wariatow xD

anonekzforczana

@tusk Islamofobia aż wylewa się z tego wpisu. Wstyd.

Zgłoszono jako mowa nienawiści. Faszyzm nie przejdzie.

wesolyromek

Prowadze biznes i chyba jedyną szansą aby biznes nie upadł jest konfa. Reszta poboczna dla mnie

tusk

@wesolyromek xD Przypominam, że jeden z liderów Konfederacji optuje za wzrostem socjalu i ograniczeniem wolności zatrudniania (słynny twit bosaka o Hindusie z Uber Eats). Jak to niby ułatwia prowadzenie biznesu?


Wolnościowy Sławek apelował niedawno na tik toku o państwowe regulacje, ograniczające wolność prowadzenia działalności gospodarczej zagranicznej firmy wewnątrz UE (firma produkująca mąkę). - https://www.hejto.pl/wpis/czy-ja-dobrze-widze-ze-prezes-partii-korwin-oburza-sie-ze-prywatna-firma-chce-sp

wesolyromek

@tusk xD tusk xD o jezu a twoj zajebal 700 mln z ofe nie dzieki na po nie zaglosuje

tusk

@wesolyromek Nikt Ci nie każe głosować na PO. Ja tym wpisem tylko pokazuje, że Konfederacja nie jest partią, za którą się podaje. Mentzen otwarcie mówił w wywiadzie, że większość ich gospodarczych pomysłów jest nie do zrealizowania.

maximilianan

@wesolyromek zajebał? xD W ogóle wiesz o co chodziło? xD

Matkojebca_Jones

@wesolyromek Dlaczego konfa miałaby cię uratować?

mickpl

@tusk ależ piecze. Jawny pisowski katoliban z 40% poparcia jest spoko, ale ten z 10% juz nie XD

Generalnie wysryw przestraszonego "proroka" ze ktoś zamiast jego boga zwraca sie ku innemu, poziom klechow straszących piekłem za niewiernośc.

tusk

ależ piecze. Jawny pisowski katoliban z 40% poparcia jest spoko, ale ten z 10% juz nie XD


@mickpl: Gdzie ja niby napisałem, że nie przeszkadza mi PiS? PiS to taka sama zaraza jak Konfederacja.


Generalnie wysryw przestraszonego "proroka" ze ktoś zamiast jego boga zwraca sie ku innemu, poziom klechow straszących piekłem za niewiernośc.


@mickpl: A to skąd wziąłeś? Ja opowiadam się za całkowitym rozdziałem jakiejkolwiek religii od Państwa. Polska powinna być laicka w przestrzeni administracyjnej.

mickpl

PiS to taka sama zaraza jak Konfederacja.


@tusk xDDDDDDDDDDDDDDDDD panie donaldzie nieeeeee xD


Ja opowiadam się za całkowitym rozdziałem jakiejkolwiek religii od Państwa. Polska powinna być laicka w przestrzeni administracyjnej.


@tusk uwierze, jak zaczniesz krtykowac wszystkich wyznazwcow religii covidianizmu oraz religii sprawiedliwosci spolecznej jak PO. Bo na razie to brzmisz jak typowy sekciarz, ktory twierdzi ze inne sekty sa nieprawdziwe, a jego akurat tak

tusk

@mickpl Coooo? XDDDDD Od kiedy Covid, albo sprawiedliwość społeczna to religie? XD

karolStanczyk

@tusk smuteg, na całe szczęście:

bóg =/= religia

tusk

@karolStanczyk Co masz na myśli dokładnie?

Zaloguj się aby komentować