Ostatnio wysłałem nowo zakupiony monitor na gwarancję - przycisk służący do wyłączania/włączania zaczął się buntować i czasem nie mogłem włączyć monitora, a czasem wyłączyć.

Trochę czasu minęło, ale wiadomo, okres poświąteczny i potem Nowy Rok, Trzech Króli. Jestem cierpliwy, mam monitor zastępczy, więc mi to nie przeszkadzało.

W weekend dostałem informację, że w najbliższy dzień roboczy kurier mi go dostarczy.

No i właśnie przyszedł. Tylko że przysłali mi nie mój monitor.

Dzwonię na infolinię sklepu z pytaniem, o co chodzi. Nawet nie dostałem żadnej informacji z serwisu, że zamiast naprawy nastąpi wymiana monitora nawet nie na ten sam, ale na inny model. No ale okej, poprosiłem, żeby sprawdzili. Serwis potwierdził, że tak właśnie miało być.

Pokusiło mnie, żeby sprawdzić, co to w ogóle za model. I okazało się, że nie dość, że jest nawet troszkę lepszy, to w sklepie prawie dwa razy droższy. xD

Wysłałem zwykłego Della, z powrotem otrzymałem Alienware'a. : D

#chwalesie
19

Komentarze (19)

@cyberpunkowy_neuromantyk proszę natychmiast odesłać ten monitor na mój adres, etykieta paczkomatu zaraz się wygeneruje. Inaczej grozi panu sprawa sądowa.

@cyberpunkowy_neuromantyk a odpisali Ci juz, ze tak ma byc? bo jeszcze napisza, zebys zwracal xd

@Zielczan


Tak, skontaktowałem się ze sklepem i otrzymałem zwrotkę, że serwis postanowił wymienić monitor na inny model. x)


Uściśliłem to we wpisie - napisałem go trochę chaotycznie. :')

@cyberpunkowy_neuromantyk bogatemu to zawsze wiatr w plecy

@GSX-R750


Haha, daleko mi od bycia bogatym. : D

@cyberpunkowy_neuromantyk oby nowy dobrze Ci służył bo jak wymienią na jeszcze lepszy to tego już "nie zniese"

@GSX-R750


Upgrade jest nieznaczny (trochę lepsze odświeżanie i może bardziej intuicyjne menu). Głównie znaczek „Alienware” podbija cenę.


Już z poprzedniego byłem bardzo zadowolony i w pierwszej chwili chciałem, żeby mi wysłali drugi taki sam. :')

@cyberpunkowy_neuromantyk to sie pochwal co to za modele byly

Wszystko fajnie, jeśli tylko to nie jest np. twój 2+ monitor i np. powinien mieć taki sam rozmiar, ramki, podstawkę i być może kolory jak ten wysłany, żeby pasował do reszty setupu

@dahomej no, ja bym się zdenerwował jakbym miał 2 różne, nawet jakby jeden był droższy z gwarancji. Niedawno kupiłem drugi taki sam monitor - kusiło kupić końcu OLEDa z górnej półki, ale irytowały mnie różne rozmiary. Wcześniej miałem jeden swój i jeden z pracy (oba 24"), ale nie dosyć że różne kolory, proporcje ekranu to jeszcze 24" jest nierówne 24".

Wiec wuj, dalej będę się męczyć z IPSem. Ale mam 1440p z HDR i 280Hz na pocieszenie

@dahomej @Atexor


Jestem dopiero na etapie jednego - do niedawna nie miałem zbytnio miejsca na dwa, więc nie kombinowałem. :')


Jednakże podejrzewam, że miałbym podobnie.

O rany, nie wiem kiedy bym wykrył awarię przycisku power w monitorze, chyba po jakiejś awarii sieci energetycznej.

Poza "jakością" komunikacji Dell a, to finalnie wyszło super 🙂

Generalnie, to taki standard, że producent ma obowiązek przy wymianie oddać taki sam, albo lepszy model 🙂

@Arkil


Serwis pewnie kontaktował się tylko ze sklepem, a sklep najprawdopodobniej po prostu nie przekazał mi informacji o wymianie. :')


Ja rzadko kiedy wysyłam coś na gwarancję. Raz oddałem myszkę, minęło może z pięć minut i dostałem telefon, żeby wrócić do sklepu, bo mają dla mnie nową. X)

Zaloguj się aby komentować