Komentarze (35)

A ja mam wywalone,bo jade do mechanika i place 20 zl xD

@100mph

Jade z kazda zarowka jak tylko sie przepali,nie czekam az wszystkie zgasna.

Ale tam o ile dobrze pamiętam odkręca się taką plastikową śrubę od środka a później trzeba pociagnać za taki metalowy dzyndzel żeby całą lampę wypchonąć do przodu i elegancko sobie żaróweczkę można wyciągnąć.

@LordWader odkręciłem wszystko co widałem/dosięgnąlem i nie wyszła

@LordWader


Ale wcześniej wykrecasz nadkole?

Bo że aku - out to wiadomka.

@w0jmar akurat od drugiej strony jest o tyle fajnie że nawet nie trzeba wyciągać aku tylko go poluzować

@LordWader no z tej perspektywy też mi to trochę przypomina lampy z focusa mk2 gdzie odkręcasz jedną śrubkę, wypinasz kostkę, śrubokrętem podważasz jeden zatrzask i wychodzi cała lampa. jakie to jest piękne rozwiązanie w odróżnieniu od fiesty gdzie kiedyś musiałem na gorącym silniku wymienić szybko żarówkę i poparzyłem łapę.

Komentarz usunięty

A do instrukcji zaglądałeś? Co tam pisze?

@Bystrygrzes tu jest Polska, instrukcje są dla pedałów

@Bystrygrzes @wonsz zaglądałem. Instrukcja twierdzi że wymienię przez zaślepkę w nadkolu.

Niestety mam za dużą łapę i się nie mieszczę.

Opuszkami palców tylko dotykam wtyczki od żarówki, nie ma szans jej wyciągnąć, musiałem rozkręcać od góry.

@entropy_ weź syna zatrudnij w takim razie albo innego krasnala

@entropy_ gdzie diabeł nie może tam babę pośle

@entropy_ Czyli problemem nie jest konstrukcja samochodu, a starzy, co wykarmili cię żarciem z hormonem wzrostu.

@entropy_

przez zaślepkę w nadkolu.


Wa mać - a myślałem że tylko francuzy są tak "wymużdżone".

@w0jmar ja bym zone poprosil. Ona zreszta lubi mi w wielu pracach pomagac

@wonsz aaa i takie wyjasnienie mi wystarczy

@entropy_ przykro mi, nie obejdzie sie bez wyjecia silnika

@entropy_ i komu to przeszkadzało

21ce99d7-33a1-4b79-9a75-976e003a8358

@bucz ale swiece zarowe moglby miec na wierzchu ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@bucz


i komu to przeszkadzało


Księgowym.

@bucz temu kto chcial klime xD

To wy tam zarowki wymieniacie? Moja Toyota od nowosci juz 9 lat na oryginalnych jezdzi xD

W moim starym Volvo miałem taki metalowy pręt, wyciągałem go, odpinałem lampę i do domu, żarówkę w cieple. Montaż i pręt z powrotem.

W nowszym są dwie śruby i plastikowy patyk, śruby odkręcam, patyk o 90° i wyciągamy, lampa pod pachę i cacy

Co jak co, ale ja już się po Renault Megane nauczyłem, że warto patrzeć nie na to, czy auto ma ryski na zewnątrz, ale na to jak się je eksploatuje, jaki jest dostęp podstawowych elementów. Także wycieraczek.

@entropy_ kiedyś wymieniałem filtry powietrza w scenicu 2… 1,5h z milionem śrubek, atrap, osłon i kabli wszystko zasłaniających. XD

@entropy_ spoko w audi jest to samo, z jednej strony wkladasz zarowke no problem a z drugiej zawsze odkrecam reflektor xD chociaz tyle ze sruby na wierzchu

VAGi dla ludzi skończyły się na czasach Passata B5, czyli wczesnych latach 2000. To co później to jeden wielki mem i jechanie na opinii poprzedników.

@CoryTrevor eh, kiedyś to byli czasy

W octavii II tak to wymodzili. Na yt zawsze jakiś magik wrzuci jak to inżynierowie wymidzili.

e9ac8c1c-0a6e-4cca-81ea-a730fb573d70

Az mi sie mem przypomnial

b45d3f23-10ab-484b-88f6-c0ac79db3d23

Zaloguj się aby komentować