Dlaczego nie chcę, by Hejto poszło drogą Wykopu.

Dlaczego nie chcę, by Hejto poszło drogą Wykopu.

hejto.pl
To jest zrzut ekranu ze strony głównej portalu Wykop.pl - link dla potwierdzenia
Znalezisko z proporcją głosów 429 do 332 spokojnie wisi sobie na stronie głównej. Przemilczę, że system jest tak rozjebany, że takie coś sobie spokojnie istnieje, zamiast gnić w wykopalisku/zostać zakopanym.
Opis i tytuł nacechowane emocjonalnie, nawoływanie do bojkotu, ogólny szuryzm w treści jak i tagach. Co jest w linkowanej treści?
Artykuł sprzed ponad dwóch lat:

Czy w treści jest coś strasznego? No, kurwa, bez przesady:

Dlaczego mam ból dupy? Bo nie chcę, by portal Hejto przeszedł taką samą drogę jak wykop. Nie chcę czytać szurów bredzących o globalnych spiskach, o Gatesie/Sorosie/Schwarzu/kolejnym_arcywrogu_na_ten_miesiąc, o depopulacji szczepionkowej czy o (((elitach))).
Nie wiem jaki jest pomysł @hejto na tę kwestię. Trzymam za Was kciuki, bo chcę wierzyć, że znalazłem fajny, polski agregat treści
#wykop #szury #szuryzm #bekazwykopu #hejto

Komentarze (168)

Fen

Tobie jak i sobie życzę aby twój post był proroczy, jednakże jesteśmy w internetach gdzie takie teorie spiskowe szybko znajdują wyznawców. Nie da się tego uniknąć na portalu, na którym (miejmy nadzieję) codziennie nabijana ilość odwiedzin idzie wt tysiące.


To jest jeden z minusów wolności słowa i wolności myśli. Przeważnie ludzie bredzą ale jest ta szansa jedna na milion, że słońce jednak nie krąży wokół ludzi, a ziemia nie jest płaska - to przecież też były kontrowersje wagi światowej!


Gdzie leży prawda? Tego nikt nie wie, chyba że matrix dostanie laga i przez przypadek coś wycieknie u NEO na ekranie.

Miedzyzdroje2005

Zauważyłem, że w ostatnich dniach pojawili się tutaj użytkownicy, których jedynym celem w życiu jest przeklejanie gdzie popadnie znalezisk z serwisów informacyjnych. Będę chciał poczytać RMF, wejdę sobie na RMF!


Oni wrzucają hurtowo wiele treści licząc nie wiem na co

mikeku

@Fen Chcesz powiedzieć, że coraz gorszej jakości jedzenie to teoria spiskowa? Odważna teza. Chcesz powiedzieć, że dodawanie cukru do sporej części produktów to też teoria spiskowa? Że zatruwanie przez korporacje świata to też teoria spiskowa? Że redukcja kosztów przy zwiększaniu zysków to też teoria spiskowa? Śmiałe tezy. Sądzisz, że forsowanie tematów robaków w tv to też teoria spiskowa?

ajakamr

Nie mam problemu z wrzucaniem takich linkow. Mam problem zas z nieneutralnym tytulem/opisem narzucajacym punkt widzenia/myslenia.


Moze powinnismy przyjac zasade, ze tytul ma zawierac wylacznie fakty bez zadnych subiektywnych komentarzy?


To potencjalnie adresuje negatywne zjawiska, i jednoczenie jest prosta, jednoznaczna regula.

remi13

A ja uważam, że to użytkownicy sami regulują jakość informacji jakie przedsotaną się do pierwszych stron "gorących" w tym przypadku ilość zakopó jest porażająca i rzeczywiście algorytmy Wykopu nie zadziałały jak powinny (albo może zadziałały - kto wie jaki kierunek obiera właściciel;)

Ja uważam, że wtrącanie się moderacji i cenzurowanie jakichkolwiek treści to błąd - po to są czarne listy i tagowanie aby kazdy dostosował sobie portal do własnych upodobań. Jedynie nie przestrzeganie regulaminu (czyli brak tagowania) powinien być odpowiednio traktowany.

MalyBiolog

@mikeku kto Ci forsuje jedzenie robaków w TV w Polsce?

W jebanym 2014 roku, w Łodzi, chcieli otworzyć restaurację, gdzie byłyby serwowane potrawy z owadami:

https://dzienniklodzki.pl/w-lodzi-powstaje-restauracja-z-insektami-kanapki-ze-swierszczami-i-drinki-z-mrowkami-zdjecia/ar/3511341 , ale sanepid się na to nie zgodził.

W 2014 roku jeszcze nie wiedzieliście, że coś takiego jak WEF lub Schwab istnieje.


Coraz gorsza jakość jedzenia? W porównaniu do kiedy? W porównaniu do mikotoksyn w średniowieczu czy niespełnianiu norm w XIX i XX wieku? Trzymaj artykuł, bo ludzie ZAWSZE fałszowali żywność

http://www.h-ph.pl/pdf/hyg-2018/hyg-2018-1-052.pdf


Zatruwanie świata? Przecież cały czas wszyscy trąbią o zmianach klimatu, o zrzucie ścieków do rzek, o wycinaniu lasów, o kopalniach odkrywkowych itd.


"redukcja kosztów przy zwiększaniu zysków" jest wpisane w kapitalizm

NORIVOTSET

Czyli chcesz zeby kontrowersyjne tresci tutaj sie nie pojawialy rozumiem?

memifazi

Skoro WEF to tylko jakaś szurska teoria to czemu morawiecki jest chwalony przez przedstawicieli tej speluny?

octave25

@MalyBiolog Cenzurować muszę, bo się uduszę xD

mikeku

@MalyBiolog ""redukcja kosztów przy zwiększaniu zysków" jest wpisane w kapitalizm"

Morderstwa teżsą wpisane w geny człowieka, lecz generalnie nie są mile widziane i zwykle są bardzo surowo karane.

Zatruwanie świata! A jakże! Korporacje paliwowe już w latach siedemdziesiątych wiedziały o globalnym ociepleniu klimatu. Nikogo o tym jednak nie informowały i nie ponosiły z tego tytułu żadnych dotkliwych kosztów

"Trzymaj artykuł, bo ludzie ZAWSZE fałszowali żywność" Pełna zgoda, tylko na jaką skalę? Dziś korporacje robią to na skalę masową

Fen

@mikeku a gdzie ja napisałem to co mi zarzucasz? Napij się kompotu i zrelaksuj bo wymyślasz lepiej niż moja Kaśka.

mikeku

@Fen Gdy napisałeś "W 2014 roku jeszcze nie wiedzieliście", to podejrzewałem z kim mam do czynienia.

Gdy jednak napisałeś "zrelaksuj bo wymyślasz lepiej niż moja Kaśka." to już wiem z czym mam do czynienia.

Won na czarną, wioskowy ćwoku, zaburzony psychopato

nemesis238

O widzę jakiś neuropek z wychodka. Na końcu i tak prawda zwycięży.

2b0330c8-17f0-416a-a9d8-9bafd771091c
MalyBiolog

@mikeku mylisz ze sobą dwie osoby, a chcesz rozmawiać o globalnych spiskach dx

Pozdro @fen, nagramy coś, wierzę #pdk

Basement-Chad

Oni tam na wypoku mają kompletny odjazd na punkcie ludzi bardziej wpływowych od nich. Fatalne połączenie szurskiego myślenia spiskowego z typowym dla populizmu antyelitaryzmem. Niektórzy z nich naprawdę wierzą w to, że wszyscy wpływowi ludzie na świecie są częścią spisku mającego na celu odebranie panu Areczkowi kiełbasy i Passata, a później zastąpienie wszystkiego karmą z robaków i czipem kontrolującym mózg i powodującym impotencje.

Przestałem tam zaglądać, bo autentycznie ciśnienie mi skacze jak widzę te histeryczne apele życiowych frustratów. W kółko tylko wałkują temat Żydów, Billa Gatesa, chipów, Klausa Schwaba i "you will own nothing and will be happy". Do porzygu. Do tego ciągłe rasistowskie wrzutki rodem z amerykańskiego alt-rightu i wpychanie wszędzie jakichś "lewaków". Czytanie tych wysrywów autentycznie szkodzi na psychikę. Nie dziwie się, że moderatorom wyrastaja tam dotatkowe chromosomy.

maximilianan

@Basement-Chad chyba, że chodzi o Trumpa czy Muska, wtedy to są ostoje wszelkich cnót i dbania o społeczeństwo xD

mikeku

@Basement-Chad "Oni tam na wypoku". A ty siedzisz w swoim dołeczku, nie wychylasz głowy, gówno wiesz o życiu, ale wydaje ci się, że pozjadałeś wszystkie rozumy

JustAnotherDude

Hejto ledwo weszło na fale wznoszącą a już pojawiły się neuropejskie miłośniki odgórnej cenzury. Dziś blokujemy "szurów" od szwaba a jutro tych atakujących Obajtka. Przepis na Wykop 2.0 gotowy. Ja zamiast troski o jakość nowego portalu, widzę raczej krecią robotę, mająca na celu rozsadzenie go od środka już na starcie.

matips

@Basement-Chad No, jeśli ludzie z Wykopu migrują do Hejto, to zmigrują również tego typu poglądy. Tym bardziej, że teorie te są łatwe w przedstawieniu i przemawiają do ludzi. UE na prawdę chce sprawić, by Europejczyków nie było stać na transport indywidualny, a zakupy szczepionek na Covid wyglądają jak wałki z perspektywy czasu. Choć nie wyglądały tak w czasie paniki.

Mając bazę możesz dodać do tego Żydów czy tam Gatesa.

NdFeB

@malybiolog narazie idzie w stronę Facebooka, więc możesz być spokojny

0f49ce0b-f199-4578-adbe-cb61f506a2be
A330

@Miedzyzdroje2005 np szewczenko ..

Szef

Nie trzeba nawet cherry pickować znalezisk. Chyba wszyscy pamiętają ile antyszczepionkowych wysrywów lądowało na głównej z płomieniem. W ciągu kilku lat nop szuria ewoluowała z pośmiewiska porównywalnego z płaskoziemcami do roli wykopowych idoli i wieszczów prawdy.


Niektórzy uważają, że patostreamy i tag przegryw jest najlepszą oznaką upadku wykopu, ale prawdziwy dramat dział się na głównej.

Kondziu5

@Miedzyzdroje2005 Powiedz mi jaki jest sens bycia takim botem, wielokrotnie pytałem o to na wykopie panów bordo ale nigdy bez odzewu

Fen

@mikeku Ty weź się ode mnie odpierdol i się odpierdol ode mnie. Nic takiego typie nie napisałem.


Ale z kolei ja wiem z jaką formę życia mam do czynienia szuru jeden xD

Szef

Wykopki do tego UWIELBIAJĄ posługiwać się tym cytatem, mimo że nikt z nich nie wysilił się, żeby przeczytać ten esej (bo nie znają angielskiego). W skrócie opowiada on o wizji świata, gdzie energia jest darmowa.


Gdy tylko widziałem ten cytat w kontekście wprowadzania jakiejś regulacji to z automatu wrzucałem człowieka na czarną, bo wiedziałem że dyskusja z nim nie ma sensu.

388d1e57-137e-45c0-9313-e2de771dc736
mikeku

@matips Czasem proste rzeczy bywają prawdziwe, a czasem nie. Nie zawsze musisz się doszukiwać głębszego sensu w poczynaniach ludzi. Wystarczy, że zrozumiesz czym się kierują. Ja wiem, że zawsze znajdzie się ktoś, kto w obliczu przyłożonego pistoletu do skroni zbagatelizuje to i będzie myślał, że sobie żartuje. Czasem ten pistolet niestety wypala. W mojej opinii nie trudno zrozumieć co przyświeca ludziom, którzy siedzą na samym szczycie. To nie żadne spiski, jak co poniektórzy tutaj wmawiają, lecz cyniczne i psychopatyczne działania. Niektórym się pali pod nogami, a z drugiej strony zdają sobie sprawę z powagi sytuacji, by wiedzieć, że najtańszą metodą na redukcję jest ograniczenia konsumpcji, abo drastyczne obniżenie kosztów energetycznych. Oni mają gdzieś twoje i moje życie, tak jak politycy. Nie zrobią tego, co jest niezbędne (praca nad pozyskaniem brakującej dla prosperity energii), tylko zredukują koszty energetyczne. Bo tak jest taniej i prościej. To nie mądre głowy, tylko cwane sukinsyny. Wiedzą jak zrobić to taniej. Ba wiedzą nawet jak zamknąc buzie buntownikom. Byłem świadkiem wielu dobrych rzeczy. Zdecentralizowanego internetu. Plurazlizmu w dyskusjach. Upadkiem kultury, wierzeń, autorytetów. Wiem, że mnóstwo ludzi wyprze tę informację, bo tak jest prościej. Natychmiastowe zyski, gdzie koszty odłożone w czasie.

hellgihad

@MalyBiolog Imo nie uciekniesz od tego typu rzeczy. Wszystko będzie zależało od podejścia modów i myślę że to może być największa siła Hejto - normalna, komunikatywna administracja. Czy tak się stanie, zobaczymy - póki co trzymam kciuki żeby im się udało uszczelnić platformę.

Szef

@Basement-Chad

Niektórzy z nich naprawdę wierzą w to, że wszyscy wpływowi ludzie na świecie są częścią spisku mającego na celu odebranie panu Areczkowi kiełbasy i Passata, a później zastąpienie wszystkiego karmą z robaków i czipem kontrolującym mózg i powodującym impotencje.


9x19PARA

Coś mi się wydaje, że OPowi marzy się cenzura na hejto i usuwanie kontrowersyjnych treści. Nie tędy droga. Albo mamy wolność słowa i każdy może się wypowiedzieć, albo będziemy mieć towarzystwo wzajemnej adoracji liżące się nawzajem po dupach i gadające w kółko o tym samym. Ja również wolałbym pewnych treści nie oglądać, np. patostreamów, fame mma, tagu przegryw, anime, lgbt i wielu innych, ale mimo wszystko daleki jestem od nawoływania do zamykania siłą ust tym ludziom. Widzieliście już jakie efekty cenzury były na Wykopie.


BTW, akurat jadalne robale to jest syf jakich mało, pisałem już to gdzieś na Hejto, ale napiszę jeszcze raz - kilka lat temu były przeprowadzone badania nad obecnością pasożytów w jadalnych robalach pochodzących z hodowli. W 244 z 300 przebadanych ferm wykryto pasożyty, w tym w 91 (30%) przypadkach były one patogenne dla ludzi. To też nazwiesz, OPie, teorią spiskową i szuryzmem?

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6613697/

mikeku

@9x19PARA Widzisz - ty to wiesz, odnośnie pasożytów. Ci koledzy powyżej, którzy z taką pewnością wyzywają innych od szurów, spiskowców. To te osobniki są najbardziej szkodliwe. Brak dyskusji - epitety. Do nich nie docierają żadne rozsądne argumenty. Robaki i pasożyty? Zapytaj. Zastanawiam się jakiego fikołka zrobią

3lfka

@9x19PARA kompletnie nie zrozumiałeś o co chodziłooopowi...

CyberPope

@Basement-Chad Czesciowo sie zgodze, ale i sie nie zgodze.

EU jest w procesie zarzynania wlasnej gospodarki w imie czego? Podatki rosna bo trzeba fundowac zielona energie, a jednak kraje maja problem z atomem.

Te odnogi gospodarki ktore nie moga wiecej produkowac w EU produkuja poza nia, a malo gdzie sa takie zasady BHP i kontrole jak w Europie co powoduje ze koncowy produkt jest slabszy, jego produkcja byla tansza, a jednak roznica w cenie zostaje u producenta/korporacji. Moze i nie jest to czesc planu przejecia wladzy nad swiatem, ale jest to istniejacy problem o ktorym sie nie mowi (malo kto poza szurami/alt-rightem).


Potem masz ten caly ruch identity politics, ktory wyrosl znikad i zmienil moja ukochana lewica w kurwa co? Czym sie aktualnie rozni lewica od prawicy poza stosunkiem do gejow? Masz przyklad UK gdzie liderem Partii Pracy jest banan co nigdy ciezko w zyciu nie pracowal i nie zna problemow normalnych ludzi. Masz przyklad Polski gdzie lewica nawet blisko lewicy nie stala.


Podsumowujac tego ranta coraz wiecej widac szurow/innych dziwakow, a oni sa skutkiem polityki wladzy, kazdej wladzy, sa skutkiem a nie przyczyna gdyby elity tego swiat nie traktowaly ludzi jak idiotow i baranow to moze i by ich tyle nie bylo.


Co do glownego tematu nie wiem co z tym fantem moznaby zrobic, z jednej strony cenzura, z drugiej szuracja na calego. Imho nie ma dobrego wyboru, kazdy ma plusy i minusy.

NORIVOTSET

@3lfka OPowi chodziło o to że nie lubi czytać pewnych rzeczy i ma ból dupy bo ktoś lubi

xxvv

@memifazi piszesz takie durnoty że aż mam bekę

Questa22

@Fen gdzie takie teorie spiskowe szybko znajdują wyznawców


Co wg Ciebie jest tutaj teorią spiskową?

DMDG

@malybiolog nie jestem szurem, też nimi gardzę, nie mniej jednak, to o czym jest tam napisane jest prawdą. I jedyne co Cię boli pisząc ten wpis, to że tuszujesz to co nieuniknione

sireplama

Nie pora żeby hejto wyrósł z kompleksów wypoka?

3lfka

@NORIVOTSET no tak, nie lubi czytać nacechowanych emocjonalnie manipulacji rodem z TVP

992009rq

Tak swoją drogą to polecam smażone świerszcze w czeklodzie. Zajebista przekąska zamiast jakiś orzeszków czy czipsów.

SpasticInk

@nemesis238 to samo pomyślałem, ten typ to zjeb z neuropy promujący krzepionki, Agendę 2030, żarcie robaków, lgbt i inne neuropisowskie gówna z wykopu. Panika w jego szeregach na discorcie neuropy bo się cały model propagandy posypał przez odpływ ludzi z wypoka xD

sireplama

"A ja uważam, że to użytkownicy sami regulują jakość informacji jakie przedsotaną się do pierwszych stron "gorących" w tym przypadku ilość zakopó jest poraż"


@remi13 sęk w tym, że hejto nie ma opcji zakop i szurskie gownotresci mogobwyplywac nawet na glownej

NORIVOTSET

@3lfka to nie Reuters tylko strona ze smiesznymi obrazkami

numerki

nie jestem szurem, też nimi gardzę, nie mniej jednak, to o czym jest tam napisane jest prawdą.


@DMDG nie wiem czy jesteś szurem ale chyba nie potrafisz czytać skoro piszesz coś o prawdzie jak OP nie negował prawdziwości informacji tylko krytykował formę jej podania.

gedzior84

@MalyBiolog Ale co jest obraźliwego / niepokojącego / nieprawdziwego / clickbaitowego / nieprawdziwego / szurowego / bógwiejakiego w tym tytule? Tytuł brzmi 'Kaufland sprzedaje żywność z owadów', a w artykule jest opisane, że Kaufland sprzedaje żywność z owadów. Jak Twoim zdaniem powienien brzmieć ten nagłówek?

sleep-devir

@MalyBiolog daje 2 gromy

mikeku

@gedzior84 Intencja jego jest bardzo ukryta pod płaszczykiem dbania o jakość. On nie chce widzieć takich znalezisk na głównej. Fakt ja też nie lubię mainstreamu, ale tutaj jest wszystko w jak najlepszym porządku. Mikrobiolog chciałby, aby robaki zalały świat i aby informacja o postępach nie oglądała świata zewnętrznego. Taka ukryta cenzura. Od razu eskaluje do innych zjawisk typu Bill Gates, przez co buduje narrację. Jedyną osobą, która tak bardzo manipuluje,jest on sam

mikeku

@numerki A co jest nie tak z formą?

zoinks

Z szurkami jest ten sam przypadek, co z przegrywami. Mają już swoje miejsca w sieci, ale koniecznie muszą napisać w kolejnym, że pan Szwab przyjdzie i zje wasze dzieci. Kolejni sekciarze kierujący się emocjami, a nie rozumem. Wypalać zanim złożą jaja.

nemesis238

@SpasticInk Już sobie szykują gniazdo te wrzody na zdrowej tkance społeczeństwa.

blablator

@MalyBiolog

ojezu nastepny specjalista od tego co jest szuryzmem a co nie xddd nie chcesz czytac o tym to moze po prostu wylacz sobie internet bo juz mainstreamowi dziennikarze z mainstreamowych portali o tym mowią. jakis dramatyczny płaczliwy post bo ty albo nie lubisz albo nie zgadzasz sie z tym tematem.


chcesz sie bawic w cenzora i okreslanie jedynego slusznego sposobu myslenia to moze zostan modem na reddicie, im mniej takich userow tutaj czy ogolnie w polskim necie tym lepiej

blablator

@Szef


"Wykopki do tego UWIELBIAJĄ posługiwać się tym cytatem, mimo że nikt z nich nie wysilił się, żeby przeczytać ten esej (bo nie znają angielskiego). W skrócie opowiada on o wizji świata, gdzie energia jest darmowa."


xddddddd

GumaBalonowa

Jak sam zauwazyles - gdyby zakopywanie dzialalo to by nigdy to nie trafilo na glowna, co zreszta pokazuje wydzwiek w komentarzach. Na hejto jest wiekszy problem z tym poniewaz nie ma w ogole opcji zakopania - w konsekwencji obecnie mnostwo postow jest shitcontentem typu żebranie o pioruny albo mielenie tych samych tematow dzien w dzien. Brak mozliwosci zakopania daje narzedzia mniejszosci do forsowania glupot na glowna

cukru

@MalyBiolog czarna lista, rygorystyczne wymogi wobec tagowania i zero atencji dla takich ludzi. Niech sami się taplają w swoim bagnie.

mikeku

@CyberPope A może po prostu promujmy kulturę wypowiedzi. Szufladkowanie nie służy prawdzie. Piętnujmy pierwsze naruszenia netykiety. Nie pozwalajmy wyzywać innych. Wydajesz się być rozsądny. Dlaczego więc wyzywasz innych?

mikeku

@blablator Ten świat, w którym teraz energia jest coraz droższa, to za chwilę będzie darmowa? A jakim to piękny, cudem? Co jeszcze będzie darmowe i czyim kosztem? A może moim, twoim?

mikeku

@zoinks Wiesz czym się różni człowiek mądry od ciebie? Ty jesteś kłębkiem emocji bez możliwości i umiejętności prowadzenia rzeczowej dyskusji z wartością dodaną. Oby takich mniej tutaj. Jeśli jest inaczej, zachowuj się inaczej

Meczennikartografii

A ja nie chce żadnej cenzury. Ktoś chce myśleć, że ziemia jest płaska to niech sobie tak myśli i pisze artykuły. Co do szur szurow już lepiej być szurem niż owcą z klapkami na oczach idącą na rzeź. Co do elit to masz elitę kaczora który sobie wjechał na cmentarz jak gdyby nigdy nic gdy inni mieli zakaz. Kazik nawet o tym piosenkę napisał twój "ból jest lepszy niż moj". Gdyby było więcej takich jak ty @MalyBiolog to temat Epstaina by nie wypłynął a afera z solą drogowa w Polsce też by nie miała miejsca. Bo nikt by nawet o tym nie wiedział, szur szur -. -

zoinks

@mikeku Głębokie, zapiszę.

cukru

@mikeku "Won na czarną, wioskowy ćwoku, zaburzony psychopato" to jest przykład języka jakim należy się posługiwać na tym portalu?

mikeku

@cukru Absolutnie nie. Masz rację. Kajam się.

EleganckiMyszojelen

Niestety tak będzie i tu bo takie jest nasze społeczeństwo. Zamiast ingerować lepiej rozwijać narzędzia do segregacji treści. Np. jakąś formę oceny otagowania wpisu, gdyby jakiś zafoliowany śmieszek próbował ominąć zablokowane tagi.

ChorazyGlus

@gedzior84 a opis też przeczytałeś?

Kazix

Morderstwa teżsą wpisane w geny człowieka


@mikeku chyba w twoje, wracaj na wykop

Winiok

@MalyBiolog Wiedzielismy

Winiok

@Basement-Chad Po prostu boli prawda ze szury maja racje?

baranek_bozy

@mikeku Jest różnica między "Kaufland sprzedaje produkty z owadów" a "Kaufland sprzedaje robale Schwaba! Bojkotujemy Kaufland!! DAWAĆ!"

Rebel101

Już widzę że odpalili się ludzie wrzeszczący o cenzurze na stwierdzenie że byle śmieciowy artykuł typu clickbait powinien być akceptowany bez dyskusji. Jest różnica między "Market X oferuje owady" lub "restauracja X proponuje danie z owadami" a takim terminem jak "Owady Szwaba" z opisem "Na półki sklepów trafiły m.in. batony, przekąski, mieszanki z mączką z insektów. BOJKOTUJEMY KAUFLAND!! DAWAĆ!" mającym wyłącznie budzić emocje wśród określonej części użytkowników z dodatkową manipulacją w formie wygrzebania branżowej notki prasowej sprzed dwóch lat.


I to byłoby na tyle z uwag OP @MalyBiolog który po prostu zwraca uwagę że taki śmieciowy content po prostu zabije serwis bo spora część zwyczajnych użytkowników się wykruszy czytając emocjonalne wypociny ludzi którzy nawet nie chcą podyskutować na dany temat tylko zaspamować serwis swoją "niepodważalną prawdą" i brakiem dyskusji oprócz wzajemnego klepania po pleckach i iście sekciarskiego "pełnej akceptacji" treści i uciekania od dyskusji bo jedyne co masz robić to "zaakceptować prawdę" teoretyka spiskowego.

Winiok

@Szef Czytales ten eseji Pani wspopracujacej ze szwabiskiem? Szczegolnie koncowke?

shiverr

@malybiolog znalezisko zakopałem za tytuł, który manipuluje - Kaufland nie sprzedaje robaków na polecenie Schwaba czy innego globalisty, tylko oferuje nowy produkt na rodzimym rynku. Nie wycofuje np. wołowiny i na jej miejsce nie wprowadza robaków, więc nie widzę powodu żeby ktokolwiek miał bojkotować tę sieć, bo nie działają w interesie jakiejś agendy, tylko robią normalne poszerzenie oferty. Sam nie jestem zainteresowany zakupem robaków, ale jestem jak najbardziej za dywersyfikacją podaży, nasz rodzimy rynek spożywczy jest skupiony na najtańszej, najbardziej mdłej żywności jaką można sobie wyobrazić, kupienie czegoś bardziej egzotycznego sprowadza się do szukania w specjalistycznych sklepach, bo każdy jeden market oferuje to samo, "zlokalizowane na mdły gust biednego Polaka" jedzenie.


Natomiast pytanie do Ciebie - czy uważasz, że dyskusje o planach ludzi, którzy próbują urządzać świat jest nie na miejscu? Czy uważasz, że obawa przed zmianami albo dostrzeganie niecnych celów u tych ludzi to domena szurstwa? Pytam się, bo nie tak dawno mieliśmy pandemię - "nie-szury" tłumnie rzuciły się na szczepionkę, były pomysły (w niektórych aspektach życia nawet wcielone) żeby ograniczać prawa obywatelskie tym, którzy się nie zaszczepili. Po kilkunastu miesiącach wyszło, że nie dość że szczepionka nie była badana pod kątem blokowania transmisji wirusa i po przebadaniu okazało się, że nie ma na to wpływu, czy "szury", które domagały się tego typu dowodów naukowych przed wprowadzaniem zamordyzmu, były faktycznie szurami? A może fanatycy przymusowych szczepień na covida się nimi okazali, bo uwierzyli w narrację bez cienia dowodu?


I jasne, możemy sprowadzać dyskusję na wrażliwe tematy poprzez etykietowanie przeciwnika "per szur" za sam fakt zadawania pytań, albo stosować sofizmat rozszerzenia i każdego, kto miał wątpliwości w sprawie szczepień zrównywać z Sochą bredzącą o aluminium powodujący autyzm, ale chyba takiego hejto też nie chcemy.

wojtek-x

Spokojnie. Niedługo Hejto nie będzie i będzie spokój

pozdrawiam_was_ciule

@JustAnotherDude To teraz przeanalizujmy sobie ile jest błędów logicznych w tym co właśnie spłodziłeś


Hejto ledwo weszło na fale wznoszącą a już pojawiły się neuropejskie miłośniki odgórnej cenzury.


https://yourlogicalfallacyis.com/pl/ad-hominem - zaczniemy od imputowania komuś zamiłowania cenzury mimo że jest to argument z dupy i w zasadzie służy żeby zaatakować oponenta.


Dziś blokujemy "szurów" od szwaba a jutro tych atakujących Obajtka.


https://yourlogicalfallacyis.com/pl/rownia-pochyla - wiadomo, skoro będziemy blokować nacechowane emocjonalnie paszkwile to naturalnie następnym krokiem będzie bronienie pisowskiego przestępcy.


Przepis na Wykop 2.0 gotowy. Ja zamiast troski o jakość nowego portalu, widzę raczej krecią robotę, mająca na celu rozsadzenie go od środka już na starcie.


https://yourlogicalfallacyis.com/pl/odwolanie-do-emocji - bo jak wiadomo że domaganie się braku emocjonalnych wysrywów jakie przykładowo OP podał w wątku to dosłownie sabotowanie portalu.


Po co w ogóle tu zatem przesiadujesz skoro wykop ma dokładnie to co chcesz?

Denzel

Co to za wysryw niemalze jakbym czytal lewacki reddit banda niedojebanych npcow umyslowych nie majacych pojecia co sie dzieje na swiecie nie da nam rady jest nas zbyt wielu:)

Plackowykasztaniak

Komentowałem nawet ten wpis bo fala szuryzmu na wykopie przechodzi ludzkie pojęcie, jest ogromny pęd by napisać cokolwiek w stylu" szury miały rację " a spirala absurdu i zaszczucia zaczyna przypominać max tv. Wykopków prześladuje wszystko od samochodów elektrycznych, rowerzystów, wegańskich parówek, lekarzy, taniego białka i wiele innych. Tylko autorzy szurskich stronek krystaliczni xd

cukru

"Po kilkunastu miesiącach wyszło, że nie dość że szczepionka nie była badana pod kątem blokowania transmisji wirusa i po przebadaniu okazało się, że nie ma na to wpływu"

@shiverr Nic nie wyszło, każdy kto przeczytał oryginalne badanie kliniczne o tym wiedział. Nie ma wymogu badania takiego wpływu przy dopuszczaniu szczepionek do użytku.

malix

"Każdy kto ma inne zdanie niż ja jest szurem idiotą i konfabulantem a w dodatku zapewne jego ojciec był komunistą" - OP i jego zwolennicy

Yoghass

@mikeku robaki są spoko, nie wiem skąd ta panika. Nie chcesz mączki z robaków - nie kupuj. A jeśli taki artykuł budzi w Tobie niepokój to może idź do lekarza.

ArmaturaGramatura

Ja pierdole, jaki to jest szuryzm. W świecie nauki od wielu lat testuje się jedzenie z owadów (m.in. mączników), gdyż może to być dobra dobra alternatywa dla bardziej wyniszczających środowisko rozwiązań żywieniowych. Owady można tez np. hodować w długich misjach kosmicznych.

CzajkaRuchajka

@MalyBiolog ja też nie chcę wykopu na hejto, czyli wp, gazety, faktu i tvn24

Rebel101

@Wolnymularz Ja też wychodzę że szury i przegrywy jadą ostro na paradoksie tolerancji czyli jak być tolerancyjnym wobec osób które nie chcą być tolerancyjne wobec innych. Ci ludzie nie chcą dyskusji nt. czegokolwiek, wymieniania się informacjami czy , to są swoiste "ćpuny" uzależnione od klepania się po pleckach oraz siania swojej "prawdy" którą inni powinni nie kwestionować tylko zaakceptować, są uzależnieni od kolejnej "działki" informacji która potwierdzi ich opinię na temat czegoś oraz głosów wyłącznie zgodnych z ich światopoglądem itp (tag #przegryw z wykopu i Hejto czy działalność szurów to potwierdza, wszystko na jedno kopyto w samonakręcającej się spirali i samoizolacji od ludzi z innymi poglądami).


Ale też jak typowe "ćpuny" nie potrafią zaakceptować tego że są granice dla ich działań, nie potrafią przyjąć krytyki czy głosów przeciwnych wystarczy spojrzeć na sekcję, co zrobili jak im się nie spodobała krytyka OP? Wyjechali tym że to "cenzura" bo jak to tak stwierdzić że takie posty mogą się komuś nie podobać i, daj boże, skrytykować ich tok myślenia?.

CzajkaRuchajka

@malix jaki masz problem z robakami? Ja nie lubię żółtego sera

e5aar

@MalyBiolog jak zgadzam sie, ze clickbaitowosc, wojenki itp. Jednak wiara, ze nie ma elit, ktore planuja dlugoplanowo, nie ma zlych firm, ktore knuja jak zarobic kosztem innych jest tak samo szurska, jak wiara, ze wszystko jest intryga.

Denzel

@Wolnymularz Zapewne masz straszny bol dupy ze twitter juz nie cenzuruje prawdy i chcialbys zeby hejto ci ocenzurowalo wszystko co ci pod swoja narracje nie pasuje komuchy pierdolone

Plackowykasztaniak

@MalyBiolog A jak napiszesz o nakładaniu ograniczeń na firmy żeby nie zatruwały świata to kontr argument będzie o kontroli i złej unii( ͡° ͜ʖ ͡°) spirala zaszczucia, zła jakość jedzenia patrząc na jadłospis za komuny czy nawet 20 lat temu to żart xd

miko74j

@malybiolog napisał


Znalezisko z proporcją głosów 429 do 332 spokojnie wisi sobie na stronie głównej. Przemilczę, że system jest tak rozjebany, że takie coś sobie spokojnie istnieje, zamiast gnić w wykopalisku/zostać zakopanym


Jak dla mnie to jesteś cenzorem i tacy jak ty powinni być na równi traktowani z komunistami. Jeżeli treść nie łamie regulaminu to dlaczego niby miała by być zakopana? Bo tobie się nie podaba? HaTfu


Mam nadzieje że ten portal nie bedzie zakopywał takich postów a zrobi oddzielną róbrykę. Zamiast gorące to najbardziej minusowane. "hejtowane" Jak ludzie z tąd mają łeb to nie będą walczyć z userami a wykorzystają możliwości do rozwoju.

JateHews

Słuszna idea, niech ten zjebany portal gdzie modki wyzywają użytkowników odessie lewackie szambo z wypoku

Rebel101

@Plackowykasztaniak Osobiście, szury lubią mieć poczucie prześladowania i bycia wieczną ofiarą, lubią mieć poczucie że są jak Alicja po drugiej stronie lustra i żyć w swojej około alternatywnej rzeczywistości gdzie są sprytniejsi, bardziej postrzegawczy i inteligentniejsi od reszty oraz są uzależnieni od samopotwierdzenia swoich teorii i samoizolacji od "świata zewnętrznego". Żyją w stanie wiecznej samomobilizacji i strachu, wiecznego doszukiwania się spisku wraz z dwójmyśleniem i wyparciu starej teorii jak się nie sprawdzi (chociaż i tak najczęściej bierze stary "rdzeń" i po prostu nakłada na niego nową skórkę pasującej do nowego "ducha epoki").

mejwen

@MalyBiolog fajnie jakby wprowadzono mechanizm weryfikacji masowego piorunowania treści przez userów, by ustrzec się przed grupami wpływu co ma się pojawiać na portalu

malix

@CzajkaRuchajka "jaki masz problem z robakami? Ja nie lubię żółtego sera" Nie wiem jaki ma to związek z komentarzem, ale nikt ci nie wieszczy nakazu jedzenia żółtego sera jako alternatywy dla twojej ulubionej potrawy.

marcepan

Po części komentarzy można zakładać, że niedługo tutaj będzie podobnie

SiostraNieZdradziDziewczynaTak

Bardzo dobrze że to znalezisko zostało wykopane!

Grewest

@MalyBiolog Z tą teorią spiskową jest taki problem, że do istniejących zjawisk, osób, cytatu dorabiają własną interpretację tej osoby, zjawiska i cytatu. Więc jak sklep zaczyna sprzedawać robaki, to widzą potwierdzenie tego co przeczytali w internecie. Co z tego że to nie jest diaboliczny masterplan mający wprowadzić NWO

nielizlyzki

To jest nie do uniknięcia. Trollownie PiSu, PO, Konfederacji (nie mówiąc już o rosyjskiej dezinformacji) będą tu działać. A one nie wrzucają tu tylko politycznych treści, tylko prowadzą narrację. To widać jak na dłoni jak ktoś miał z takimi farmami do czynienia, działają na bardzo prostych schematach. Miałeś Sorosa, teraz masz Schwabba. Robaki świetnie się sprawdzają, bo działają na wyobraźnię prostych ludzi.


Zresztą, że jest za późno, widać już po komentarzach. Co więcej, sam założyciel nie jest bardzo odległy od takich teorii:).

cukru

"Wszystko fajnie do tej pory ale nie wrzucajcie ludzi którzy nie chcieli szczepić się wątpliwej jakości, nie do końca przebadanym preparatem przy którym pominięto niemal wszystkie standardy badania szczepionek żeby "nie zabić babci i dziadka""

@Voltage Możesz przedstawić swoje zastrzeżenia dotyczące "wątpliwej jakości" szczepionek oraz "pomijania standardów"? Najlepiej z odnośnikami do konkretnych badań.

ZBOWiD

Ja lubię sobie poczytać szurów. Szybko się nudzi co prawda, bo wszyscy kopiują siebie nawzajem (pewnie to ta zasada "włącz myślenie") ale na początku rozrywka jest. Gdybym miał więcej talentu to bym założył swój tag gdzie opisywał bym po kolei wszystkie sezonowe szuryzmy.

Grewest

@Rebel101


"Żyją w stanie wiecznej samomobilizacji i strachu, wiecznego doszukiwania się spisku wraz z dwójmyśleniem i wyparciu starej teorii jak się nie sprawdzi (chociaż i tak najczęściej bierze stary "rdzeń" i po prostu nakłada na niego nową skórkę pasującej do nowego "ducha epoki")."


To nic nowego.


Jak Leper gadał o Talibach kupujących wąglika w miejscowości X, to miał na myśli wiezienia CIA w miejscowości Y xD

Combini

Przeszedłem na hejto z wypoku niedawno, dlatego że nie wiedziałem, że w polskim internecie istnieje alternatywa. Najlepszy dzień od dawna. Jakby człowiek z pierdla wyszedł po wielu latach.

Denzel

@nielizlyzki Ale czego wy chcecie? swojego wlasnego portalu z jedyna sluszna narracja czy jak?

ciagleloginzajety

@MalyBiolog

Ej, jak tutaj skomentować jakiś wpis jeśli jest tak wiele komentarzy? Ponad 2 lata temu dodałam to znalezisko w formie ciekawostki i komentarze były zupełnie inne. Widocznie szurostwo na wykop mocno się rozrosło. Link do mojego znaleziska

https://wykop.pl/link/5551031/kaufland-wprowadza-do-sklepow-produkty-zywnosciowe-zrobione-z-insektow

Rabusek2

o depopulacji szczepionkowej czy o (((elitach))).


Byłeś na tagu #koronawirus? Przecież dokładnie tak tu jest. Chcesz cenzury takich treści czy jak?

Grewest

@Denzel Mniej nacechowanych emocjonalnie tytułów i opisów. "Robale Schwaba" w tytule nie powinny się znaleźć.

shiverr

@cukru nie pisałem o dopuszczeniu szczepionki do użytku, tylko o tworzenie przymusu posiadania paszportu szczepionkowego do korzystania z pełni praw obywatelskich. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

cukru

@shiverr Przecież dokładnie zacytowałem fragment twojego komentarza, w którym się mylisz. W żaden sposób nie odnosiłem się do tego co pisałeś o paszportach szczepionkowych, tylko o samych szczepionkach. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

maximilianan

@shiverr

tworzenie przymusu posiadania paszportu szczepionkowego do korzystania z pełni praw obywatelskich


Ktoś ci każe coś takiego posiadać?


@malix

nikt ci nie wieszczy nakazu jedzenia żółtego sera jako alternatywy dla twojej ulubionej potrawy


A ktoś ci nakazuje jeść przetwory z owadów? Jak wchodziły wegańskie wersje burgerów to wycofano te z wołowiny?

loginnahejto.pl

@shiverr

Natomiast pytanie do Ciebie - czy uważasz, że dyskusje o planach ludzi, którzy próbują urządzać świat jest nie na miejscu? Czy uważasz, że obawa przed zmianami albo dostrzeganie niecnych celów u tych ludzi to domena szurstwa?


A ja mam pytanie do Ciebie: czy nie uważasz, że dyskusja na poziomie a'la link przedstawiony przez OPa nie odejmuje powagi tym niewątpliwie ciekawym i ważnym tematom? Sam mam choćby w temacie pandemii zdanie odrębne w stosunku do tzw. mainstreamu, ale wolę się nie wychylać z uwagi na to jakich mam "sojuszników".

qebeq

Trochę śmiesznie że społeczność tutaj na taką otwartą, oświeconą, do wszystkiego racjonalnie podchodzącą, źródła znalezisk czytającą (ze zrozumieniem!) się kreuje. Zobaczymy co będzie za tydzień/miesiąc. Im więcej ludzi, tym większe... ekhm, indywidua się pojawią. Każdym sam musi ziarna od plew oddzielić bo żaden mod tego nie zrobi za nas a ja za cenzurą nie jestem. Coś mi nie pasi - nie czytam. Dla mnie o wiele gorsza jest bańka informacyjna w której z taką błogością każdy serwis stara się nas teraz zamknąć.

shiverr

@cukru xD. To jest fragment mojego pierwszego komentarza :

" Pytam się, bo nie tak dawno mieliśmy pandemię - "nie-szury" tłumnie rzuciły się na szczepionkę, były pomysły (w niektórych aspektach życia nawet wcielone) żeby ograniczać prawa obywatelskie tym, którzy się nie zaszczepili. "


Pisałem jasno o ograniczaniu praw obywatelskich przez wprowadzanie przymusu szczepienia pod pretekstem ochrony osób postronnych. Później nadmieniłem, że cała narracja była nieprawdziwa, bo ani szczepionka nie chroni przed transmisją ani nie daje odporności stadnej, która mogłaby przyczynić się do eliminacji wirusa - wirus za szybko mutuje oraz szczepionka za krótko działa. Cały czas o tym pisałem, a ty imputujesz mi twierdzenie że miałem coś przeciwko dopuszczeniu szczepionki do obrotu. To nie ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem, to ty masz problem z dyskusją, bo albo nie rozumiesz o czym się pisze, albo wyrywasz pojedyncze zdania z kontekstu i dopisujesz swoje interpretacje. W twoim cytowaniu mojej wypowiedzi nie ma nic co wskazywałoby logiczny związek między tym co mi imputujesz a co napisałem.


Dla mnie EOT, szkoda mojego czasu na użeranie się z kimś takim jak ty.

cukru

@shiverr Pisałeś również o tym, jakoby to dopiero niedawno "wyszedł" na światło dzienne fakt, że szczepionka nie była badana pod kątem ograniczenia transmisji wirusa. Przyczepiłem się i poprawiłem bo to po prostu nieprawda. Jeśli swoje tezy będziesz opierał na podstawie nieprawdziwych założeń (i nie będziesz potrafił przyznać się do błędu) to nikt zorientowany w temacie nie weźmie ich na poważnie.

"a ty imputujesz mi twierdzenie że miałem coś przeciwko dopuszczeniu szczepionki do obrotu"

Nic takiego nie napisałem.

Fighter_forGlory

Szury do wora, wór do jeziora

shiverr

@loginnahejto.pl Tak zgadzam się, dałem szerszy kontekst mojego sposobu myślenia w pierwszym akapicie tego komentarza. Uważam też, że nie należy milczeć tylko dlatego że temat został pochwycony przez ekstremistów. Jasne, jeśli posiada się poglądy nie współgrające z mainstreamem, to wygodniej jest nie angażować się w dyskusję, nie mnie oceniać taką postawę, nie każdy musi mieć ochotę bronić się przed obraźliwą etykietą "szura", "libka", "prawaka", "lewaka", "cuckolda". Z drugiej strony, jeśli ludzie dążący do poprawy jakości dyskusji i zwiększenia inkluzywności opinii będą zawsze milczeli dla własnej wygody, to przestrzeń dyskusji przejmą właśnie najbardziej skrajne poglądy, osadzą się w swoich bańkach, a tacy jak Ty prędzej czy później zostaną przypisani do jednej lub drugiej grupy przy pierwszym lepszym zabraniu głosu. Taka trybalizacja jest (imo) sporym zagrożeniem dla integralności społeczeństwa w przyszłości.


Wracając jeszcze do kwestii jakości dyskusji - mi nie raz zdarzało się zakopać/zminusować albo skrytykować kogoś z kim co do meritum się w większości zgadzam, ale nie odpowiada mi narracja czy sztuczne kreowanie konfliktu z oponentem dyskusji.

jinnoman

@cukru


"Po kilkunastu miesiącach wyszło, że nie dość że szczepionka nie była badana pod kątem blokowania transmisji wirusa i po przebadaniu okazało się, że nie ma na to wpływu"

@shiverr Nic nie wyszło, każdy kto przeczytał oryginalne badanie kliniczne o tym wiedział. Nie ma wymogu badania takiego wpływu przy dopuszczaniu szczepionek do użytku.


Tylko zapominasz dodać, że przez długi okres panowała narracja, że zaszczepieni nie transmitują wirusa. I że transmitują tylko niezaszczepieni i to stało się podstawą do rasizmu medycznego i ograniczaniu praw obywatelskich.


Czyli ci eksperci pokazywani w mediach, którzy twierdzili, że zaszczepieni nie transmitują wirusa to też nie czytali badań klinicznych?


Jeżeli ty tu nie widzisz manipulacji, oszustwa i próby wprowadzenia totalitarnych systemów to chyba nie znasz historii.


Jeszcze odnośnie badań klinicznych to przecież one jeszcze nie są zakończone, bo w planie były 3 fazy i nie ma wyników tej fazy jeszcze.

shiverr

@maximilianan były takie pomysły, na szczęście upadły.

malix

@maximilianan "A ktoś ci nakazuje jeść przetwory z owadów? Jak wchodziły wegańskie wersje burgerów to wycofano te z wołowiny"

No no unia Europejska wraz z przodowniczka spurek na czele maja w planach i optują za odgórnym zakazem spożywania miesa

maximilianan

@malix potrzebne źródło


@shiverr to czego się teraz boisz?

cukru

"Czyli ci eksperci pokazywani w mediach, którzy twierdzili, że zaszczepieni nie transmitują wirusa to też nie czytali badań klinicznych?"

@jinnoman Możliwe.

"Jeszcze odnośnie badań klinicznych to przecież one jeszcze nie są zakończone, bo w planie były 3 fazy i nie ma wyników tej fazy jeszcze."

Jeśli mamy się trzymać szczegółów, to badania kliniczne nie kończą się aż do momentu, gdy preparat zostaje wycofany z rynku. Więc oczywiście, że nie mogły się już zakończyć.

Bez wyników 3. fazy badań nie wprowadzonoby szczepionek do użytku. Dzięki wprowadzeniu przez EMA rolling-reviews udało się przeprowadzić te badania wyjątkowo szybko.

loginnahejto.pl

@shiverr to nie jest kwestia chcenia czy nie chcenia zabierania głosu tylko po pierwsze handicapa na wejściu, bo trzeba się tłumaczyć, że się nie jest Grzesiem Braunem, a po drugie tego, że medium wyznacza przynajmniej w ogromnej większości treść - jak myślisz, kogo przyciagnie dyskusje typu HURR DURR KAUFLAND REALIZUJE AGENDĘ SCHWABA? Czy to będzie inne towarzystwo niż "10 powodów dla których popularyzacja diety robakowej jest złym pomysłem"? No chyba będzie. Dlatego zgadzam się z OPem, że tego typu content powinien wylecieć z hejto.

Rabusek2

@maximilianan Jeszcze bardzo niedawno bez tego nie wjechałbyś do kraju bez kwarantanny (no, chyba że korzystałeś ze #100dnibezkwarantanny - i pociągne ten tag i tutaj jak wrócą te zjebane kwarantanny)

jinnoman

@cukru To gdzie masz te wyniki 3 fazy badań?

maximilianan

@Rabusek2

Jeszcze bardzo niedawno bez tego nie wjechałbyś do kraju bez kwarantanny


Jest multum krajów, do których nie wjedziesz bez obowiązkowych szczepień nawet teraz, a szczepienia na covid nie są już nigdzie wymagane.

Mikuuuus

"Nie chcę czytać..."


@MalyBiolog To wrzucasz gościa na czarną listę i więcej wpisów od niego nie zobaczysz. W czym problem?

Basement-Chad

@qebeq Problem polega na tym, że zazwyczaj wszelkie masowe fora internetowe, jeśli nie są w jakikolwiek sposób moderowane, bardzo szybko zostają opanowane przez trolli i innych przygłupów. Tacy ludzie, z uwagi choćby na nadmiar wolnego czasu, są w stanie zakrzyczeć każdego i sprowadzić merytoryczną dyskusję do poziomu absurdu. Kończy się na tym, że rozsądni ludzie nie chcąc taplać się w gównie po prostu przestają się udzielać. To mniej więcej stało się w ciągu ostatnich lat na Wykopie. Nawet w tym wątku widać, że wykopowe troliska już tu przylazły robić gnój. Niektóre nicki nawet rozpoznaje.


Jakaś forma cenzury (jakkolwiek zwał) niestety jest konieczna. Lepiej natomiast, kiedy odbywa się to na poziomie konkretnych społeczności (jak na Reddit), a nie na poziomie anonimowych moderatorów operatora portalu działających wedle własnego widzimisię (Wykop, Facebook, Twitter). Ludzie tworząc jakąś społeczność mają prawo do decydowania o tym kto będzie do niej zaproszony i na jakich zasadach odbywać się będzie dyskusja. Jeśli ktoś nie chce się dopasować, to może poszukać sobie takiego miejsca w którym zostanie zaakceptowany. Jak nigdzie go nie chcą - to już jego problem.

Rabusek2

@maximilianan A to spoko, to należy zapomnieć, że kiedyś po powrocie z wakacji trzeba było tydzień odsiedzieć w domu


W sensie no nie trzeba było, wystarczyło powiedzieć, że sie było w pracy na majorce a potem powołać sie na kilka zapisów w ustawie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

maximilianan

@Rabusek2 ale rozumiesz sytuację, jaka wówczas była? Jak wybuchnie wulkan i ci anulują loty to też mówisz o spisku? Albo jak w jakimś kraju wybucha wojna i zaleca się tam nie jeździć na wycieczki? Poza tym, jak wspomniałem, dalej nie wszędzie polecisz bez obowiązkowych szczepień na pewne choroby i certyfikatów.

Prysm

@MalyBiolog Czyli chcesz żeby były usuwane te rzeczy które Ci się nie podobają? Jak zdefiniujesz teorię spiskową? Na przykład paszporty covidowe były teorią spiskową ale potem się okazała że jednak nie i każdy kto się im sprzeciwia jest szurem

cherronimo

@Miedzyzdroje2005 Taa... wszedłem dzisiaj w najnowsze artykuły i jakby widział poczekalnię wypoka.

NobodyCares

Niestety jest spora szansa że szury i inni tego typu użytkownicy tru prędzej czy później przybędą zrobią to samo co na wykopie

o ile już tu nie przyszli

deziom

@MalyBiolog

Masz oczywiście sto procent racji, od razu jeszcze bym zbanował wszystkich odklejeńców brędzących, że to spisek xDDD tutaj w komentarzach


Do szurów: nawet się nie trudźcie pisaniem do mnie, bo i tak wam nie odpiszę - jesteście ułomnymi jednostkami, które nie potrafią samodzielnie myśleć i analizować informacji, nie macie żadnej tajemnej wiedzy, jesteście debilami xD

Rabusek2

@maximilianan Oj wlecisz. Do USA bez szczepienia niby nie wlecisz - a ja wleciałem, i to nawet bez 7 dniowej kwarantanny i bez fałszowania dokumentów. Wszędzie sie da, a jak ktoś potrzebuje instrukcji jak to zawsze chętnie sie podziele, nie trzeba żadnego paszportu covidowego

maximilianan

@Rabusek2 ale ja nie mowie o szczepieniu na covid nawet...

muchatse

@MalyBiolog ale że co? hejto ma wyglądać jak r/poland? xD. Płaku płaku, ktoś ma inną opinię niż ja xD

Rabusek2

@maximilianan A ja wyłącznie o tej na covid i o paszporcie covidowym.


Jedyne obowiązkowe szczepienie obecnie na świecie to szczepienie na żółtą febrę i to do afryki i ameryki południowej, do każdego cywilizowanego kraju wjedziesz na zwykłym paszporcie

maximilianan

@Rabusek2 no to jak już ustaliliśmy - nikt nie wymaga paszportu covidowego...

budhib

@Szef "W skrócie opowiada on o wizji świata, gdzie energia jest darmowa." Tak jak Marks opowiał o wizji świata, gdzie robotnik był największym skarbem. Jesteś poprostu naiwny.

karol-zieba

@MalyBiolog


Nie chcę czytać szurów bredzących o globalnych spiskach(...)


A kim ty synek jesteś żeby komukolwiek narzucać swoją narrację i mówić co jest prawdą, a co nie jest?


Jak nie chcesz czytać pewnych rzeczy to czarnoliatuj, a nie objawiasz się jako ten który zna prawdę absolutną.


Chcesz być niczym administracja z vikop.ru ktora rzuca cenzurą i banami na prawo i lewo gdy coś się nie zgadza z ich światopoglądem, a to droga w złym kierunku, równia pochyła w dół.


To co proponujesz to właśnie pójście w stronę wykopu.

lktr1

zaczyna się.


w jednym chlewie jest pożar, to szczury uciekają i przypełzły na hejto.


a na dodatek będą wmawiać pozostałym użytkownikom co można a co nie można wrzucać - jak chcecie cenzury i waszego zakopywania to wracajcie na wypok i nigdy nie wracajcie zamiast rozsiewać swoje popierdolone poglądy.


żeby nie było - nie reprezentuję żadnej opcji politycznej ale wkurwia mnie maksymalnie wylew frustrata który ma gulę na punkcie takim że ktoś ma inną opinię od niego. jak masz problemy z akceptacją czyjegoś zdania to idź sobie pobiegaj albo na terapię do psychologa bo świat nie działa tak że spotykasz tylko ludzi którzy mają taką samą opinię jak ty.

9a402410-87ac-4a1a-9f90-da6140b79c06
Omgzpwnd

NATOMIAST JA Z KOLEI NIE CHCĘ ŻEBY JAKIŚ LEWAK CO MYŚLI ŻE CHŁOP MOŻE RODZIĆ DZIECI NARZUCAŁ MI SWÓJ PUNKT WIDZENIA NA STRONIE, NA KTÓREJ TO LUDZIE DECYDUJĄ CO JEST WARTOŚCIOWE, A CO NIE.

I NIE CHCĘ TEŻ ŻEBY KTOŚ MI SYPAŁ MĄKĘ ZE ŚWIERSZCZY Z CHITYNĄ, KTÓRA JEST SILNYM ALERGENEM DO CHLEBA, MIĘSA, CZEKOLADY ITP.

A JAK CHCESZ MIEĆ FEED Z LEWACKIMI WYSRYWAMI TO ZAPRASZAM NA REDDIT r/POLAND I KIŚCIE SIĘ TAM WE WŁASNYM SOSIE.

6e1e4912-714c-4782-98b0-569407b57903
Sakta

Teorie spiskowe na wykopie to rak, jak nie płaskoziemcy to wojny między zwolennikami i przeciwnikami szczepień, każdy na każdego bluzga i wyzywa od idiotów, nie możesz być pomiędzy, musisz być po któreś stronie, dla nich jest tylko czarne i białe. Mam wrażenie, że tam inicjatywę przejęły dzieci, które lubią robić gównoburzę o nic i o wszystko zarazem.

To było kiedy wspaniałe miejsce w którym mogłeś się wiele dowiedzieć, uwielbiałem jak specjaliści z danej dziedziny potrafili wszystko wytłumaczyć, opowiedzieć jakieś ciekawostki.

Przecież wszyscy tu na hejto byliśmy kiedyś częścią wykopu.

Trzymam kciuki, żeby hejto zostało takie jakie jest, choć wiem, że będzie ciężko bo jeśli wykop spadnie z rowerka to z pewnością cała ta "śmietanka" przyjdzie tutaj

lktr1

@Sakta śmietanka przyjdzie tutaj? przecież już przypełzło towarzystwo i zaczyna swoje dyrdymały mówiąc co kto może publikować a co nie - skoro nie narusza coś regulaminu, to czemu miałoby być zakazywane?

lktr1

@Basement-Chad no chyba jednak nie. skoro ma być cenzura to w niczym hejto nie będzie się różniło od chlewu. do tego dochodzi fakt że ktokolwiek inny ma decydować czy coś może być publikowane - Tobie się chyba coś ostro pomyliło.

3lfka

@Meczennikartografii


Ktoś chce myśleć, że ziemia jest płaska to niech sobie tak myśli i pisze artykuły.


To niech pisze, ale dlaczego mamy promować treści które odstraszają normalnych ludzi i sieją dezinformację?

memifazi

@xxvv a ja szczam na to xd

whats_up

Pewne rzeczy na pewno będą się tutaj powtarzać. Siłą rzeczy to kwestia tego jacy są userzy, a nie strony same w sobie.

mejwen

@MalyBiolog jak pozbywamy się szurów to pozbądźmy się jeszcze cenzorów z neuropy od niewygodnych treści

malix

@maximilianan oh widze już z kim mam do czynienia, z tym jaśnie oświeconym co sam źródeł poszukać nie może a jak mu już się poda na tacy to powie ze łebebe nieprawda wyrzuci tace do góry nogami i odejdzie zadowolony sądząc że wygrał dysokusje proszę oto źródło ze strony Europejskiej https://ec.europa.eu/research-and-innovation/en/horizon-magazine/insects-could-help-increase-europes-food-self-sufficiency-will-they-catch

maximilianan

@malix zawołaj mnie misiu jak już zakażą jedzenia mięsa i założą Ci kaganiec, żebyś jadł owady. Do tego czasu bez odbioru

Denzel

@lktr1 A to bydlaki juz sie zgaduja pewnie discord dawno ustawiony w kupie sila lewakow w niczym innym

Denzel

@deziom I xD na koncu zdania jak mozna kogos takiego powaznie traktowac?

malix

@maximilianan oh no tak już mam krzyczeć jak się wydarzy, nie mówiąc o tym że przewidziałem przyszłość - się okazało że źródło z Brukseli psuje ci narrację to trzeba zmienić narrację i w co innego uderzać, typowe dla szura neuropka


Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem komunistą.

Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem związkowcem.

Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem Żydem.

Kiedy przyszli po katolików, nie protestowałem. Nie byłem katolikiem.

Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.


Pastor Martin Niemöller, 1942, Dachau.

Denzel

@maximilianan Na swiecie bombelku sa ludzie ktorzy 30 lat temu mowili o tym co sie teraz dzieje na swiecie jak zawsze bedziesz czekal to w sumie nigdy nic nie bedziesz wiedzial kocham takich npcow pewnie normik 4-8 w korpo za 3k cebulionow

maximilianan

@Denzel

pewnie normik 4-8 w korpo za 3k cebulionow

ok oski

Denzel

@malix to bydlaki sa kolego prostaki jakich malo tak zwane bydlo niech gina

lavinka

@Basement-Chad Ale jakie teorie, skoro owi ludzie o tym otwarcie mówią? Oni serio chcą zlikwidować fermy zwierząt, żeby ograniczyć emisję co2. Mówią o tym WPROST i niczego nie ukrywają.

Janusz_Rekina

Masz ból dupy bo nie chcesz mieć niczego i być szczęśliwy. To oddaj mi.

mikeku

@ZBOWiD A z chęcią bym tag poczytał

mikeku

@Denzel Przykładowo ja. Swoje na karku mam. Obserwuję wciąż trwającą narrację. Przemianę ustrojów. Widzę jak wiele rzeczy zmienia się na gorsze. Widzę co za to jest odpowiedzialne. Widzę popełnione błędy

Besteer

@MalyBiolog a ja CHCĘ o tym czytać. CHCĘ wiedzieć, co oni dla nas szykują. Tak, jestem szurem, ale jak pokazują ostatnie trzy lata, to właśnie stronnictwo szurów miało rację. I co do niepotrzebnie rozdmuchanych lockdownów, szczepień, a teraz klimatyzmu. Jeszcze pełzający kryzys będzie, będziesz miał pracę, ale nic za to nie kupisz i niczego nie będziesz posiadał: domu, samochodu, firmy, wszystko będzie w rękach korpo, a ty jak niewolnik feudalny będziesz na to całe życie pracował i nic z tego nie miał.

ZBOWiD

@mikeku Zanim go zrobię (czyli ad Kalendas Graecas) polecam do przeczytania http://mitologiawspolczesna.pl/ i https://czarne.com.pl/katalog/ksiazki/swiaty-rownolegle.

mikeku

@ZBOWiD To są bardzo ekstremalne teorie. Tutaj , w tej książce rzeczywiście nazwałbym je spiskowymi.

dsol17

@MalyBiolog : tak z ciekawości ile czasu taki lewicowy "naukowiec" jak ty wylizuje tyłek Puchatkowi i Klausowi ? I ile ci płacą za kłamanie ?


Jak pisała Alisa Rosenbaum - szerzej znana jako Ayn Rand:


"Cała historia nauki to postęp eksplodujących błędnych przekonań"


I tyle w temacie twoich "antyszurskich" CENZORSKICH pomysłów. Ty nie jesteś naukowy,choćbyś miał jakiś stopień czy tytuł naukowy.Ty jesteś irracjonalnym totalniakiem. Miejsce takich jak ty jest na razie (bo docelowo obok Niedziele) na r/Polska tak jak miejsce PiSowców jest na portalu kupionym przez Obajtka.

Jaszczomp

Czyli cenzura musi wrócić 🤷


Poziom znalezisk na głównej odzwierciedla poziom społeczeństwa na tym portalu. Jest dużo syfu i fake newsów ergo użytkownicy to debile.

4pietrowydrapaczchmur

Oho. Widzę że Neuropa dostała rozkazy i tez powoli przenosi się na Hejto.

Niestety na Hejto póki co nie ma opcji zakop więc będzie wam łatwiej wywlekać swoje prowokacyjne treści na główną. Nie ma również weryfikacji użytkownika więc można tworzyć całą armię fake kont do ich wykopywania. Także tylko patrzeć jak hejto będzie zarzygane waszymi wpisami. Wystarczy pewnie tylko rozkaz z góry i podanie stawki za wpis.

ParisPlatynov

@MalyBiolog szury miały trochę racji, parodia z tymi maskami i wyrokami za brak maski w sklepie.

Rozumiem w szpitalu czy przychodni, ale kurwa większość ludzi i tak nosa nawet nie zasłaniali, nawet pracownicy.

Niestety wtedy bez kitu zrobiono z ludzi bydło, albo kolejki do sklepu w nocy i kolejki jak za komuny

Ale dobrze, ze się tak stało ludzie drugi raz tego nie łykną

Anj

No cóż. Szury jak zwykle będą mieli rację, z waszym poparciem czy nie.

Miedzyzdroje2005

@4pietrowydrapaczchmur coś w tym jest

b44e8ca6-0263-4333-98f0-4b6ed1432982
Antiself

@Denzel Na Twitterze nie ma teraz cenzury xD

Omgzpwnd

@maximilianan a potem klauny takie jak ty będą mówić ,,przecież każdy o tym wiedział''.

Zaloguj się aby komentować