Od jakiegoś czasu czasami szarpnie podczas przyspieszania. Dodatkowo falują obroty i coś przerywa na biegu jałowym. Dzisiaj patrzę takie coś. Czy to 100% uszczelka pod głowicą? Jeszcze może być chłodnica EGR, ale przy nieszczelności chyba nie było by oleju w płynie chłodniczym?
#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa
Nie podpowiem.
Ale jak kiedyś pojechałem pod Radom oglądać corsę, to samo olej w zbiorniczku, mówię do gościa, że coś jest nie bardzo, że pewnie uszczelka, to ten na mnie z ryjem, że go oczerniam xD
A później mowi, że jak chce to żebym jutro przyjechał to zbiorniczek umyje i będzie czysty xD
kup zestaw na zawartość co2 w płynie. To powinno rozwiązać problem
@D21h4d Nie zrobię testu bo silnik i tak częściowo rozebrany. Wymieniam dwumasę i rozrząd. Sprawdzę zaraz czy ta chłodnica EGR jest szczelna. Jeśli jest okej no to trzeba ściągnąć głowicę
@SerasVCT No to masz zagwozdkę. Jednak sądze że masz problem z UPG bo ciśnienie wody w układzie chłodzenia wyższe od ciśnienia oleju, ale ciśnienie w komorze spalania wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia
Pozatym jak już masz tak dużo wydłubane to dołożysz 500zł na uszczelki + 200 na płaszczyznę głowicy i masz spokój. Chyba że budżet mocno okrojony to czekać na wyniki po złożeniu. Co do dwumasy to spójrz na poduszki silnika. Może tu jest problem
Możesz sprawdzić to czymś takim: https://allegro.pl/oferta/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-5-testow-8615870248
Zaloguj się aby komentować