21 minut render. Najs. Chyba spróbuję wrócić do paru rzeczy

Społeczność
Społeczność obejmująca tworzenie, krytykę, pomoc w zakresie grafiki 3D. Blendery, Maye, C4D, co dusza zapragnie!
@Acrivec się zrobila swiateczna atmosfera!
@Acrivec - Blender mnie kiedyś relaksował - można było skupić się na robieniu czegoś nawet przez kilka godzin - ważny był proces a nie rezultat - teraz mam Hejto
@Acrivec dodaj bevel na krawędziach tych ścian i okręgów - w rzeczywistości żaden obiekt nie jest tak ostry i nawet na czymś co wydaje się mieć kąt 90 stopni jest malutkie zaokrąglenie które odbija światło.
@LoneRanger jest bevel.
@Acrivec no to bardzo mały, nie widać go kompletnie.
Zaloguj się aby komentować
Tutaj chyba hejto będzie miał poprawny color space
Jaśniej dałem. A następny będzie miał odbicia włączone
A teraz czym renderujesz?
7900 xtx
Zaloguj się aby komentować
@LoneRanger I jeszcze jedna, drobna uwaga. Te oznaczenia są zbyt idealne. Inne są realistyczne, a te jak od linijki.
@ataxbras te są identyczne z tymi pozostałymi
@LoneRanger Prawdopodobnie masz rację - pozostałe robią wrażenie bardziej zużytych. Może, gdyby użyć trochę noise dla bump lub displace jako składnika materiału, wyglądałoby to lepiej?
Bardzo ładny Vis100 czy tam Ragun
Gratki. Podziwiam dbałość o detale i kompleksowość projektu.
Zaloguj się aby komentować
Brakuje bobrów, ale tak to 10/10
Zaloguj się aby komentować
Wygląda jak wygaszacz ekranu z roku 1999
@roadie a zrób tak, żeby bylo odealnie zapętlone to będzie zajebiście
@roadie zajebiście jest
@SzubiDubiDU oo widać progress xD skąd bierzesz modele?
@SzubiDubiDU chciałbym zrobić napis z literek ale nie mogę znaleźć nigdzie ani nie umiem tworzyć własnych modelo
Zaloguj się aby komentować
Chyba wrócę do grafiki 3d, już to długo odwlekalem ale ten programik wygląda spoko i warto byłoby go poznać
@Drathir Polecam, według mnie niższy próg wejścia niż np. Blender. Jeśli masz nawyki z niego albo innego podobnego programu to mogą cię trochę drażnić na początku, ale idzie się przyzwyczaić. Po prostu workflow jest inny.
Jakby ktoś miał metrialy na temat retopologii tego typu modeli nieorganicznych to chętnie przyjmę xd
@mshl a co byś chciał konkretnie wiedzieć? W przypadku modeli hard surface jest to dość proste, bo na płaskich powierzchniach możesz pozbyć się całej zbędnej geometrii. Ostre krawędzie wyznaczają ci granice.
Bardzo ciekawa odskocznia. Jak skończę modelować tramwaj to zainteresuje się tematem szerzej, bo prawdę mówiąc chce jakiejś odskoczni od Mayi :)
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
@smoluch ucz się ucz
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Tutorial dla Blendera: https://www.youtube.com/watch?v=cKDC5YE-26k
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
@Quokka Mam tak samo xDDD
@InsaneMaiden
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Uwielbiam ten klimat od Kuby
Zaloguj się aby komentować
@LoneRanger
świetna latarka, głębo, tzn. daleki zasięg
@LoneRanger lubisz świecić? Ja też
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować