Jako, że Unreal Marketplace wymaga aby większość fotek była zrobiona in-engine to darowałem sobie Marmoseta, tym bardziej, że w UE5 jakoś już na starcie to wszystko lepiej wygląda. Musiałem się nauczyć Sequencera, ustawień renderowania, kamer itp. Na pewno jest dużo lepiej niż było
Więcej fotek w linku: https://www.artstation.com/artwork/5vGQ3z
#grafika3d #unrealengine #gamedev #blender #substance3d
@LoneRanger - fajne - a dlaczego broń - modele broni sprzedają się najlepiej?
@koszotorobur lubię broń
@LoneRanger Robi dobre wrażenie. Jedynie fluoresecencja znaczników szczerbinki jest nieco zbyt silna. Poza tym, głęboki szacun za napracowanie się. Szczególnie za oznaki zużycia.
@ataxbras dzięki za opinię. Intensywność i kolor użytkownik może sobie regulować.
@LoneRanger I jeszcze jedna, drobna uwaga. Te oznaczenia są zbyt idealne. Inne są realistyczne, a te jak od linijki.
@ataxbras te są identyczne z tymi pozostałymi
@LoneRanger Prawdopodobnie masz rację - pozostałe robią wrażenie bardziej zużytych. Może, gdyby użyć trochę noise dla bump lub displace jako składnika materiału, wyglądałoby to lepiej?
Bardzo ładny Vis100 czy tam Ragun
Gratki. Podziwiam dbałość o detale i kompleksowość projektu.
Zaloguj się aby komentować