Wołam zainteresowanych!
@Vrake @Half_NEET_Half_Amazing @Faziorz @DiscoKhan @ErwinoRommelo @Redwood @KochanekJaroslawaKaczynskiego @Erebus @Acrivec @hist4min4 @Rafau @Dildo_Baggins @Felonious_Gru @maly_ludek_lego @binarna_mlockarnia @Quassar @ElegantiaGallia

W nawiązaniu do poprzedniego wpisu,
https://www.hejto.pl/wpis/ktory-z-obrazkow-reprezentuje-gre-wiedzmin-3-z-wlaczonym-ray-tracing-x-czy-y-rt-

138 głosów (mojego nie liczę)
47% stwierdziło że na screenie "X" było włączone RT, tak!
53% pudło : )

To blisko 50/50 pełna losowość : )
Osobiście różnice pomiędzy X a Y widzę, na tym konkretnym przypadku jednak uznałbym że jest po prostu inaczej, niekoniecznie lepiej.

A teraz kolejna zagadka, tym razem noc w mieście.

Mamy trzy zrzuty ekranu:
- bez Ray Tracing (RT),
- RT minimum, RT tylko dla oświetlenia globalnego,
- RT maximum, RT dla oświetlenia globalnego + cienie + odbicia + ośw. ambientowe,

Ray Tracing jest włączony w pełnych ustawieniach na X, Y czy Z?

#gry #wiedzmin3 #wiedzmin
784cb7aa-40e9-4213-b19b-84f943b78e58
c49e9daa-23ee-47dc-91e8-f717173448e0
680670cd-3507-4389-a641-2be95c930129

Ray Tracing jest włączony w pełnych ustawieniach na X, Y czy Z?

133 Głosów
maximilianan

@Marchew Po wyglądzie hełmu stawiam na X

Felonious_Gru

@Marchew ( ͡° ͜ʖ ͡°)

68024a22-b291-4488-a3f8-db1e099ea18c
Marchew

@Felonious_Gru Mhhm, spróbuj drugi raz ; )

Felonious_Gru

@Marchew tym razem zupełnie nie wiem

Marchew

@Felonious_Gru Mhmm, ale chociaż napisz które wygląda na off, min, max : )

Felonious_Gru

@Marchew tym razem musiałbym strzelać, a to nie ma sensu. Widzę różnicę, się że statycznego ss nie dam rady powiedzieć

Marchew

@Felonious_Gru Na scenie dynamicznej jest o tyle różnicy względem statyka że widać braki fps ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽

ElegantiaGallia

@jimmy_gonzale też tak myślę, wystarczy spojrzeć na kałużę z lewej

UzytkownikHejto

@Marchew tylko u mnie jest taka słaba rozdzielczosc screena? Ciężko odróżnić przy takich pikselach (przy lepszych pewnie też)

Marchew

@UzytkownikHejto 1200pix szerokości. Więcej nie trzeba, serio.

GitHub

X - rt

Y- rt off

Z - rt max

Wnioskuję po kałuży i odbiciach koksownika

Quassar

@GitHub też tak uważam ale proszę nie spoilerować innym

GitHub

@Quassar kurde popsułem zabawę xD

@Marchew weź napisz następnym razem żeby nie spojlerować :D

Marchew

@Olmec Na tej scenie jest chyba wszystko : )

DziwnaSowa

@Marchew w tym jednym przypadku zdradza cię trochę kałuża w tle. Widzisz w ogóle spore różnice w gameplayu z RT?

Marchew

@DziwnaSowa RT na globalnym daje widocznego "kopa" w wielu miejscach oraz niewielki spadek FPS. Natomiast te trzy dodatki to chyba trochę fanaberia ze sporym spadkiem FPS. Może w innych grach jest większa różnica, nie wie.

hellgihad

@Marchew Tym razem prostsze bo widac po kaluzy

cec

Środkowy obrazek i tak najbardziej czytelny ¯\_(ツ)_/¯

Rafau

Jak na moje X full rt, Y off zdecydowanie, Z - rt min.

Po kałuży można rozpoznać czy włączony, czy nie. Stawiam X jako Full że względu na cienie rzucane przez koksownik, są zdecydowanie ostrzejsze. Ale mogę być w błędzie.

Zaloguj się aby komentować