Mała prywata. Szukam obecnie zlecen, szczególnie jako Unity Developer, ale nie tylko. Głównie gry mobilne.
Pracowałem przy wszystkich etapach tworzenia gier mobilnych. Łącznie expa mam 7 lat.
Chętnie pomogę w podkręceniu monetyzacji, czy implementacji ficzerow.
Będę wdzięczny za pioruny;) jak masz jakieś pytania, to zapraszam na priv
#praca #gamedev
Ha tfu na ficzery w postaci niepomijalnych reklam w gierkach mobilnych.
Albo rate us wyskakujące na minutę po zainstalowaniu i odpaleniu gniota.
Ha tfu na mikropłatności za gówniane paytoplay. I ha tfu za paywalle.
Ogółem ha tfu na Twój fach. Nie na ciebie personalnie. Ty tylko doisz krowę
@spawaczatomowy totalnie się z Tobą zgadzam. Na szczęście te czasy już mijają.
@Mr_Swistak myślisz że długo to zajmie?
@maximilianan część gier już odeszła od tych praktyk, część prawdopodobnie nigdy nie odejdzie ze względu na możliwości monetyzacyjne.
Małe gierki, czy tzw hyper casuale opierają się na monetyzacji przez reklamy. Głównie interstitiale, czyli te wyskakujące nagle. One się pewnie nigdy nie zmienią.
Większe tytuły już idą raczej w reward ady czy iapy, tam bardzo rzadko pojawiają się tytuły mające interstitiale
@Mr_Swistak mijają? Ja do dziś nie mogę przeboleć tego co Rovio zrobiło z Angry Birds. Najlepsza gra świata ostatecznie nie istnieje. Skurwy... Na telefonie nie gram bo po prostu nie ma w co. Cut the rope - kiedyś genialne. Aż dodali reklamy i życia plus walutę i grę zniszczyli.
Z całym szacunkiem - podkręcanie mikropłatności to najmniej przydatna rzecz w grach.
Wszystko co mi się reklamuje czasami na insta to raz: fejkowe reklamy gameplayu, który tak nie wygląda; a dwa to gra nawet jak spoko to reklam więcej niż samej gry np. dziesięć sekund na przejście levelu - 30 sekund reklam.
Nie, jedyne co czasami włączę to sudoku na czytniku e-booków i może Townsman kupione wieki temu.
Gry mobilne to niestety zaraza.
Życzę znalezienia roboty, ale rób coś innego niż to, czego nikt nie potrzebuje. Dobra gra się sprzeda, można robić kolejną. A podkręcanie mikropłatności? O nie.
@conradowl jak będę mieć chwilę, to chętnie Wam opiszę jak się zmieniły czasy jeżeli chodzi o monetyzacje. Ogólnie dość ciekawa sprawa.
Jeżeli chodzi o tytuły które podałeś, to ja osobiście też nie mogę przeboleć tego jak wiele tytułów się zjebało monetyzacja ;/
Rozwinę jedynie, że niestety sporo z tych tytułów koniec końców musi się zgadzać w tabelkach, a najprostsze rozwiązanie to nasrac reklam XD
@Mr_Swistak Pewnie, wołaj jak będziesz miał czas opisać ostatnie trendy w grach mobilnych. Nie jestem fanem z dokładnie tych samych powodów co @cornradowl, ale ciekawie byłoby poczytać o tym jak się zmieniają trendy.
Znajdź czas proszę, rozwiń myśl i wołaj. To dość ciekawy temat. Ale proszę językiem Kowaskiego.
@Mr_Swistak Leci piorun dla zasięgu!
@Mr_Swistak aż tak kiepsko na rynku, że na hejto trzeba szukać?
@cweliat niee, pracę stałą mam. Ale zlecenia zawsze chętnie człowiek przyjmie
@Mr_Swistak nie ma pioruna bo robisz raka w grach
@Helpdesk :( skąd w Tobie tyle jadu
@Helpdesk to gry mobilne, jak ktoś w to gra to mu się należy xD
Powiedz coś po gejmdewowemu
@Morfi_pl nie mogę, crunchuje xD
Ilość zwolnień jest porażająca. U mnie połowa ludzi poleciała.
Z dobrej strony mamy czas na swoje projekty
No tak xd swoje projekty jednak nie dadzą hajsu na już ;/
@Mr_Swistak swoją drogą nie planujesz wejścia w coś nowego po bałaganie z licencją Unity? Oni kompletnie stracili zaufanie z tego co widzę i masa twórców gier teraz ucieka z tego silnika.
@PanPaweuDrugi działam już w tej kwestii. Długo myślałem, że unity samo w sobie wystarczy, ale tak jak mówisz. Po ich ostatniej akcji, działam już w innych silnikach
@Mr_Swistak jakich?
Godot, ale tak bardziej rekreacyjnie. Z tego co widzę to i tak chyba moja przyszłość zawodowa odchodzi od programowania, więc bardziej w formie dupochronki
Oprócz tego uczę się języków funkcyjnych, żeby mieć trochę więcej możliwości w przyszłości
Zaloguj się aby komentować