#motocykle
@ChamskoCytuje skąd jesteś?
@Menda jaki KTM? @nvm Warszawa
@ChamskoCytuje Hornet 600 pc41. Zrobiłem nim z 35k km, w miarę wygodny i całkiem zapierdala. Nigdy nie miałem z nim problemu.
Hornet 600 pc41
@C12H16N2 ceny tak wyjebało że poniżej 10k, to chyba tyko jakiś trup. @ChamskoCytuje to samo mogę napisać o CBF 600, pancerna, ale ceny pojebało. Ogólnie używka + wtrysk poniżej 10k to może być wyzwanie. Uwaga będzie niepopularna opinia, jeżeli ma być na przeczekanie, a i tak rozważasz SV650, to rozważ te niepopularne SV650 czyli Gladiusa. Wtrysk, łatwo o szt. z ABS, są dużo mniej dojechane niż wcześniejsza generacja.
@tamtototamto Stąd kieruje sie troche w stronę SV, w rocznikach 2004-2006 do 10k się znajdzie, a z tego co kojarzę mają już wtrysk, no i spory wybór na rynku. Raz na ruski rok trafi się GSR600 z 2004-2005 za 10k, ale to bardzo rzadko. Reszta ceny wyjebane w kosmos, sportowe rupiecie z 2001 potrafią kosztować 15-17k...
SV, w rocznikach 2004-2006 do 10k
@ChamskoCytuje tyle tylko że to już są 20 letnie sprzęty, nieważne jak trwałe, wszystko się w końcu wytrze, spęka, sparcieje. No i K3 najczęściej nie mają lekkiego życia, wybierane na pierwsze moto, tuningowane, katowane, brak ABS.
@tamtototamto Pozbyłem się 3 lata temu Z750 z 2004 roku, wizualnie średnia, ale mechanicznie nie do zdarcia. To ma być moto na jeden sezon. Brak ABS mi nie przeszkadza.
@ChamskoCytuje jakaś wiekowa FZ 600ka. Mój brat wyrwał 20 letni za 6k pln jeździ już 4 sezon. Maszyna diabeł. Nie wiem jeno co do technicznych spraw np wtrysk.
Edit, wtedy to się nazywało chyba FAZER. Picrel, mojego brachola
@ChamskoCytuje poniżej 10k to starczy ci na kask, interkom i ciuchy, to nie jest tanie hobby
@404filenotfound Sprzęt juz mam po porzednim moto
Ponizej 10k i 100HP to moze CBR f4i jak moja, dosc pancerny motocykl. Przy 50k km oddalem na sprawdzenie luzow zaworowych - potrzeby rgulacji nie stwierdzono
Zaloguj się aby komentować