#wiedzmin3


ChamskoCytuje
Dołączył/a: 17.01.2023
- 22wpisy
- 84komentarzy
#wiedzmin3
Zaloguj się aby komentować
#motocykle
Zaloguj się aby komentować
#motocykle
Zaloguj się aby komentować
#warszawa
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
#polityka
Zaloguj się aby komentować
#motocykle
Zaloguj się aby komentować
#motocykle
Zaloguj się aby komentować
#motocykle

Zaloguj się aby komentować
Kętrzyński to jest to.
Dla mnie pomorski najlepszy, kielecki jakiś taki nijaki... Ale po co te wojenki, każdy wybiera taki który mu najbardziej smakuje
Jestem z kościoła wyznawców Kieleckiego, ale ostatnio grzeszę ...

Zaloguj się aby komentować
https://www.youtube.com/watch?v=GH94aByOobA
#polityka
Zaloguj się aby komentować
głównie z powodu wytrzymałej skóry i dobrych ochraniaczy. Wcześniej jezdziłem też w 2PC kombinezonie, ale od Alpinestars, jakiś średniopółkowy model i niestety przy glebie wyszło że niezbyt dobrze się sprawdza, zamki puściły, a ochraniacz barków był mega gówniany i przy upadku nie przejął energii. Macie może coś ciekawego i sprawdzonego w boju?
#motocykle
Rev'it Quantum 2 + Vertex GT, i komplet Rev'it Ignition 3.
@ChamskoCytuje miałem 4 lata jakiś stary używany kombi kupiony na olx od Alpinestars, model nie wiem jaki bo nie potrafiłem znaleźć xD (jak coś to mam go na sprzedaż)
w tamtym roku pod koniec wymieniłem na nowy dainese laguna seca 4 dwuczęściowy, jest trochę ciasniejszy przy tej samej rozmiarówce ale skok ogromny, polecam chociaż następny już pewnie kupię tekstylny do turystyki. Przy okazji, kupiłem go w podobnej cenie co ten który wysłałeś, chyba nawet odrobinę taniej na allegro, myślałem że jakiś scam bo wszędzie chodził po 5k ale pisałem do Dainese i potwierdzili że oryginał
Zaloguj się aby komentować
#motocykle
@Rafau Dla wygody wolę autonomiczną, wpinaną w kurtkę. Ta z filmiku na pewno spoko pod zabawę na torze, bo faktycznie słabo jeśli jedziesz na track day i nie możesz ponownie naładować poduszki bez wysyłki jej do serwisu
@ChamskoCytuje bardziej na odwrót bym powiedział - na trackday się przygotowujesz, aby przez kilka godzin z przerwami śmigać po torze. Więc baterie sobie naładujesz dzień wcześniej, przed startem wszystko włączasz. A w trasie kilkudniowej to kiepsko z ładowaniem i pamiętaniem o kamizelce, żeby ją włączać i ładować. Bardziej mi się to wydaje możliwym do przeoczenia i zapomnienia. Niby można być wpiętym cały czas w gniazdo zapalniczki, ale to wciąż kabelek przypiety.
@Rafau chyba nie mogą się nawet ładować gdy są uzbrojone. 99% u mnie to latanie po mieście, więc raczej będą nałądowane cały czas. Na trackday to chodziło mi o to, że np. zaplanowałeś sobie cały dzień, zaliczasz mniejszą glebe na samym początku i poduszka jest już bezużyteczna na resztę latania. W tych na linkę możesz sobie dokupić naboje i samemu do kilku razy wymienic
Zaloguj się aby komentować
#seo #pozycjonowanie
@ChamskoCytuje oni mają teraz na głowie stalkera 2 i wojnę, mogą trochę nie ogarniać
Zaloguj się aby komentować
#wykop #bekazwykopu
@ChamskoCytuje ja gardziłem wykopkami nawet gdy sam nim było. Zgadliście, szacunku do siebie też nie miałem i w domu miałem wszystkie lustra poplute.
@ChamskoCytuje Jak mówiłem, ugotują się we własnym sosie
@ChamskoCytuje kurcze, jedyne co, to żałuję tagu sluzebnoscwolfika, jak teraz dowiemy się jak się (nie)skończy spór z somsiadem ( ͠° ͟ʖ ͡°)
Zaloguj się aby komentować
Klika lat jeździłem na z750, rocznik 2004, 110KM
Trasa - trochę lipa, bo to jednak naked i prędkość 120 była tą optymalną, więcej przy dłuższej jeździe męczyło
Latanie w koło komina - super moto do takich zastosowań, użytkowałem głownie w mieście. dojazdy do pracy i latanie w nocy. Silnik elastyczny, z dołu ciągnął nie najgorzej. Moc oddawał spokojnie, nawet początkujący nie miałby z nim problemu. Co do problemów, to nie miałem żadnych przez kilka lat. Silnik i skrzynia igła, mimo katowania od czasu do czasu. Z czasem jednak trochę brakuje jeśli ktoś lubi agresywniejszą jazdę
#motocykle
według kolejności posiadania
wiem nie moto -za gówniaka Simson s51- jebało się co chwile(nie dziwota bo kupiłem go zaniedbanego) - sprzedałem po sezonie
X-max 125 2015r. - 16 tys zrobione - zero awarii (jedyne co było robione to likwidacja luz na połączeniu wahacza z silnikiem - znany problem), spalanie w okolicach 3l. wygodny i dynamiczny jak na 125cc
MT 07 2017- zero problemów zrobione 10 tys.nie licząc rdzy na końca wahacza przy spawie i pod ślizgiem łańcucha. Silnik dynamiczny i oszczędny - bez spinki poniżej 4 można zejść. Kanapa niewygodna na dłuższe przeloty. Czego brakowało mi - sprzęgła antyhoppingowego. 210 licznikowe leciała maks.
X-max 300 2018r. - 40 tys z groszem - również zero problemów (troch pije oleju ale to raczej cecha niż wada xD - niektórym użytkownikom też pije). Kanapa obrzydliwie wygodna, zawieszenia mały skok także trochę bieda na nierównościach. Bardzo dobra osłona przed robakami, wiatrem, deszczem. Spalanie w trasie poniżej 3
@ChamskoCytuje Przerabiałem sporty, naked, cross, enduro a nawet trail. W tamtym roku poszedłem po kompromis w duże turystyczne adventure. Stare powiedzenie jak coś jest do wszystkiego - to jest do niczego się sprawdza. Ścig jedzie lepiej, naked fajniejszy na miasto, a enduro wjedzie w każde błoto. Ale nie stać mnie na trzymanie każdego rodzaju moto, więc na razie sprawdza się Vstrom 1000.

@ChamskoCytuje SV650 here. 2005 w nakedzie, 78KM. Bardzo lekkie, zwinne i zrywne moto. Super się tym jeździ po mieście, pięknie brzmi i pali w okolicach 4,5/100. Hamulce ma średnie za to POTĘŻNIE hamuje silnikiem. Dobrze też sobie radzi w ciasnych zakrętach, nieco gorzej w szybkich i długich łukach. Nawet po utwardzeniu lag dalej przód mocno nurkuje. W trasę się średnio nadaje z oczywistych względów, ponadto dla mnie ma za wąską kanapę na dłuższe trasy. Przelotowo to takie 120 jest przyjemne, potem już jest walka. Max licznikowe to 210.

Zaloguj się aby komentować
Tak więc zapnijcie pasy, bo dopiero się zacznie smród XD
#afera
@ChamskoCytuje Dlatego już wczoraj pisałem - banować permamentnie spamerów politycznych
Pociesza że są niżej w łańcuchu od przegrywow xD
@ChamskoCytuje no właśnie, póki co jeszcze nie ma żadnych atencjuszek. Wyczuwam niszę dla siebie
Zaloguj się aby komentować
Najprostszym rozwiązaniem będzie obowiązkowe tagowanie, a jak ktoś specjalnie bedzie wrzucał tagi niezwiązane z postem to warn a potem ban. A nie jakieś gówniarskie licytacje w komentarzach kto jest starszy i komu należy się więcej szacunku XD
Jak wszystko będzie otagowane, to ja sobie w pare dni elegancką czarną listę stworzę
#afera
@ChamskoCytuje ja proponuje w ramach prorestu zasypac hejto tresciami otagowanymi #p0lka, moga to byc stare wpisy kahuniaka xD
@Masterof8 Argument z d⁎⁎y, inwestują bo chcą rozwinąć swój produkt, no chyba że chcą zrobić sobie elitarne wąskie grono które bedzie wrzucać posty z tematyki którą interesuje się admin. Wtedy polecam grupke na discordzie, taniej wyjdzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@rafal155 Może akurat te gówno memy podobają się adminowi, więc są quality contentem. Mnie też nie interesuje wszystko co jest na głównej hejto, tak samo jak nie interesowało mnie wszystko na wykopie, dlatego czarnolistowałem tagi i użytkowników i miałem względy porządek. No chyba że akurat jakiś mecz był, to miałem puste gorące, bo to gówno na wykopie nie działało, ale nie płakałem żeby zbanować wszystkich ktorzy spamują o pilce nożnej xd
Zaloguj się aby komentować
#snowrunner
@GucciSlav Dzieki, sprawdze. No własnie balans jest troche z d⁎⁎y czasmi w oryginale. Namęczyłem się zeby zdobyć tatre force, jest to ciezarowka do zdobycia na dalszych mapach, a nie ma nawet dyferencjalu wlaczonego caly czas, gdzie taka tayga ktora mozna miec bez problemu ma wszystko na full
Zaloguj się aby komentować
#motocykle
@ChamskoCytuje poniżej 10k to starczy ci na kask, interkom i ciuchy, to nie jest tanie hobby
@404filenotfound Sprzęt juz mam po porzednim moto
Ponizej 10k i 100HP to moze CBR f4i jak moja, dosc pancerny motocykl. Przy 50k km oddalem na sprawdzenie luzow zaworowych - potrzeby rgulacji nie stwierdzono
Zaloguj się aby komentować