@Robie_fikolki Mówisz klientowi, że w wyniku wnikliwej analizy mechanicznego obszaru funkcjonalności wykryłeś, iż warstwa pierwsza łączności systemów otwartych jest w stanie splątania krytycznego i wymaga natychmiastowej restrukturyzacji, co normalnie oznaczałoby 2-3 dni bez internetu, ale Ty wyjątkowo spróbujesz uwinąć się w jeden dzień, choć niczego nie gwarantujesz.
Wyłączasz wszystko, robisz sobie dostęp do urządzeń bez wypinania czegokolwiek, bierzesz permanentny marker, zaznaczasz na wtykach kabli do jakiego urządzenia/portu idą, wypinasz, rozplątujesz spaghetti, wpinasz i modlisz się by nie było sprzętu, który cały czas jechał na tymczasowej konfiguracji, albo co gorsza nie chce wstać z martwych. Potem ogłaszasz wielkie zwycięstwo, bo dzięki Twoim heroicznym wysiłkom i niezrównanemu sprytowi produkcja stała tylko parę godzin, a nie parę dni.