Nie, to po prostu @lubie_placki
Za plusowanie tutaj sa jakies profity ponoc. Ranga czy cos...
...a w ogole to mowi sie grzmocenie nie plusowanie.
Zaloguj się aby komentować
Byka zrobiłem w loginie ale nie chce mi się zmieniać ;)
Nie, to po prostu @lubie_placki
Za plusowanie tutaj sa jakies profity ponoc. Ranga czy cos...
...a w ogole to mowi sie grzmocenie nie plusowanie.
Zaloguj się aby komentować
Tą krótką między nimi bym raczej odłączył xD długa może zostać.
@hubert-2 no, chyba że szczerbata
@Michumi mistrzostwo ergonomii i bezpieczeństwa xD
Zaloguj się aby komentować
@Michumi szary nick przekreślony to usuniete a szary z kłódką to ban
@dywagacja @gacek oki dzięki.
@dywagacja @gacek a jak tu z multikontami? że na łatwiznę pójdę i zapytam
Zaloguj się aby komentować
@Zielczan w sensie kończysz jeździć? luz, nie każdy musi
@Michumi tak, ostatnimi czasy prawie każdą wolną chwilę spędzam na rowerze, nie mam czasu na Moto, stoi i się marnuje tylko, niech idzie w świat
Jedna rzecz owiewka, która faktycznie pomaga, a druga pozycja za kierownicą. Kiedy zamieniłem poczciwego GSa 500 (naked, ujm) na SV 650s w pełnej owiewce, to byłem przekonany, że będzie wygodniej w trasie. I się okazało, że nie, bo pozycja na SV była dużo bardziej sportowa - jestem wysoki i większą częścią ciężar ciała spoczywał na nadgarstkach. Więcej niż 300km nie byłem w stanie zrobić jednego dnia, w pewnym momencie plecy i nadgarstki po prostu wysiadały. Oczywiście ratowałem się przenosząc siłę chwytu maszyny na uda (ściskając bak kolanami), ale po prostu moje gabaryty i nienajlepsza kondycja zrobiły swoje. Fizycznie się nie dało. Warto zaznaczyć, że ten sam motocykl, tj Suzuki SV 650 w wersji naked ma kierownicę, a nie clip ony i oferuje wygodniejszą, bardziej wyprostowaną pozycję. Śmiem twierdzić, że dla mnie mógłby się okazać wygodniejszy w trasie. Ale jako kontrprzykład - dobry ziomek, który odkupił ode mnie rzeczoną SV jest zachwycony pozycją - bo gość ma nieco inny rozkład proporcji ciała, wagę i wzrost, przez co nie odczuwa takiej katorgi, co ja.
Zaloguj się aby komentować
@Michumi Wzajemnie, proszę Pana.
@Michumi Nawzajem
Zaloguj się aby komentować
Cieplo jest, niestety mega dużo piachu u mnie na drodze, uwazac trzeba... Ale sezon jiz tuż tuż
Zaloguj się aby komentować
@Tomekku Dane są za Cirium, więc to nie takie wyciągnięte dane z tyłka. Może mieć na to wpływ, że w wielu krajach było bardzo dużo strajków (chociażby Holandia, Francja, Wielka Brytania). Ale w wynik Lotu, patrząc na nasze wewnętrzne raportowanie, w życiu nie jestem w stanie uwierzyć xD
@Michumi Sas przecież jest na krawędzi bankructwa, tam już od jakiegoś czasu zdecydowanie nie jest dobrze
@bojowonastawionaowca jak pracowałem w Danii, tj jakieś 11 lat temu, to się mówiło o SAS "breakfast in copenhagen, dinner in Gdańsk, luggage in Taiwan"
O SAS już naście lat temu mówili, że na skraju bankructwa - bo za wysoka jakość usług a za tym cen, bo się spóźniają itp farmazony. Ja z SAS mam głównie dobre wspomnienia a latałem po 4-6 lotów tygodniowo (krajowe i międzynarodowe)
Właśnie doczytałem, że są w sanacji do końca 2023 i planują z niej wyjść. czyli idzie ku lepszemu
Zaloguj się aby komentować
@Michumi inflacja spadła o 0,6%, a internetowy ekspert wydał już wyrok xD
Ty tak nieironicznie te bzdury piszesz?
Zaloguj się aby komentować
@Michumi Nie zapomniałem o znaku stop - B-20.
A problem ze drogami wewnętrznymi jest taki, że jak się zbliżasz do skrzyżowania to o pierwszeństwie nie powinien decydować status drogi (czy jest wewnętrzna czy nie, czy ma ileśtam metrów asfaltu czy nie). Albo nie ma znaków i jest skrzyżowanie równorzędne albo są proste znaki i zasady, które jasno określają pierwszeństwo.
Poza tym, jak sam wcześniej pisałeś, wielu kierowców i tak nie za tych przepisów i się do nich nie stosuje.
@antyrogal Faktycznie - jest stop
ja siebie mam za średniego kierowcę choć prawko mam bardzo długo a do tego mieszkam w okolicach takich stref, może stąd przeczulenie i faktycznie zwracam na to uwagę wszędzie
@Michumi U mnie ze trzy lata temu nastawiali tych znaków przy każdym wyjeździe z prywatnych dojazdówek na główną. Dojazdówki wąskie z reguły, a znak wystaje na metr i przeszkadza, kurierzy, śmieciarki mają problem, żeby nie zawadzić. Efekt? Wszystkie znaki poobracane o 90 stopni. Teraz jak się jedzie główną, to co kawałek widać znak "koniec drogi wewnętrznej"
Zaloguj się aby komentować
@Klamra No to termit i spalić wszystko wpizdu
@Michumi nie będzie
@wrazyBaton @pawelczi @Klamra @dywagacja @Dzwiedz dziś tam wszedłem to mnie zabiło co za tępa propaganda na okrągło się tam dzieje xD ja rozumiem pretensje do rządu i do Orlenu ale tam po prostu nie ma NIC absolutnie NIC innego niż to tępe skowyczenie. A tego Hejto to się muszę jeszcze poduczyć
Zaloguj się aby komentować