Taką ciekawostką się podzielę.
Na początku sezonu 2022 kupiłem chiński radar, podróbkę Garmin Varia 515, znanej marki Magene L508. Ceny Garmina w sklepach w tamtym czasie były od 950-1200zł, a magene 550zł. Radary wypuściło kilka innych firm co myślę wpłynęło na obniżkę cen Garmina dziś widzę że ceny zaczynają się od 700zl. W tym czasie ceny rzeczy od majfrendów podskoczyły (vat?)
Magene cały czas coś dodaje i ulepsza w sofcie i apce do radaru, właśnie wyszła kolejna aktualizacja dzięki czemu można dostosować parametry każdego trybu, czasy migania i jasność max i min, co wpływa na czas pracy na akumulatorze.
Co do działania to bardzo podobnie do Varii, testowałem oba urządzenia na trasie 200km i można śmiało napisać że wykrywają tak samo. Ponad 4000km zrobione z magene i wszystko działa poprawnie.
Co mnie bardzo ucieszyło to poprawi się czas pracy na baterii po obniżeniu jasności, szczególnie w nocy światło było za mocne i niepotrzebnie traciło się energię, lekko ściemniając tryb nadal jestem widoczny z bardzo dużej odległości a dzięki temu zyskuję nawet do paru godzin więcej pracy. (można ładować podczas jazdy - usb-c). Światło i tak odpali się na maksimum po wykryciu każdego auta ale jak auto nas mija wraca do zadanej przez nas jasności.
Według magene tak wygląda teraz:
Battery Life
4-11h (solid mode)
10-16h (peloton mode)
15-18h (quickly flash mode)
11-13h (pulse mode, flash mode)
10-12h (rotation mode)
19h (only radar mode)
więcej ficzerów:
https://blog.magene.com/major-updates-for-l508-radar-tail-light/
#rower #szosa