Co do wyglądu, to jej kształt wynika tylko i wyłacznie z próby osiągnięcia jak największej aerodynamiki. Ta wielka ciężarówka uzyskała lepszy współczynnik aerodynamiczny niż Bugatti Chiron. W ten sposób uzyskano kilkdziesiat km zasięgu więcej z tej samej baterii.
W zasadzie nieistotne czy ciężarówka jest na benzynę, czy na energię elektryczną. Idiotyczne kształty klasycznych kabin stawiają wręcz maxymalny opór. Popatrz np. na jakiegoś MANa, Sześciokąt. Przód całkowicie prosta powierzchnia prostopadła do kieru ku jazdy. W zasadzie chyba nie dałoby się gorszej aerodynamiki uzyskać niż ta...
Przecież taki opór kabiny tak samo wpływa na większe spalanie i w zasadzie generuje straty dla jego właściciela. No glupota po prostu.
Dla Muska najważniejsze jest stworzyć najlepszy, najtansz i najwydajniejszy produkt. Konkurencja zaprojektowała design ciężarówki a o aerodynamice najwyraźniej nawet nie pomyśleli. Jak myślicie co jest ważniejsze dla właściciela firmy transportowej. Wygląd ciężarówek, czy dużo niższe koszta exploatacji. Pomyśl ile ile tracą na paliwie w skali roku.
Takie podejście Tesla stosuje na każdym kroku produkcji. Optymalizacja, wydajność, minimalizacja kosztów. Dlatego cokolwiek by konkurencja nie zrobiła i jak się starała, to Tesla i tak zawsze będzie o kilka kroków przed nimi.
Śmiejcie się janusze z glupiej Tesli, nie rozumiejąc na co patrzycie. Za kilka lat będzie wielkie zdziwienie dlaczego Tesla wygryza rynek. Identycznie jak dziś płacze prezes Renault, że Tesla psuje rynek elektryków, tak dużymi obniżkami (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Musk wcale nie jest geniuszem. To resztą jest po prostu niesamowicie głupia (-‸ლ)
#tesla #motoryzacja #ciezarowki #technologia
Śmiejcie się janusze z glupiej Tesli, nie rozumiejąc na co patrzycie.
@Dudlontko o panie, jaki blamaż. Jak na razie to ty tu jestes jedynym, ktory nie rozumie na co patrzy, widząc eurotrucka
ale mnie bawi jak bardzo zaorali OPa fana Muska xD
@Dudlontko tak długi ciągnik nie nadaje się na europejskie drogi.
Zaloguj się aby komentować