Zdjęcie pierwsze: tarcze ATE po roku.
Zdjęcie drugie: tarcze Bosch po 2 tygodniach xDDD

ja wiedziałem, że Bosch nie jest jakąś specjalnie dobrą marką, ale żeby był aż tak chujowy? Masakra
Tarcze są na tym samym aucie tylko jedne z przodu drugie z tyłu. Te same warunki użytkowania.

#bosch #ate #samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #hamulce
3243c4a0-f8a0-4c69-8134-621df8431a1d
a6dec9f6-9021-40b4-94a4-be315d9c83a3
Aksal89

@ElektrolizatorDwuczlonowy

Tarcze są na tym samym aucie tylko jedne z przodu drugie z tyłu. Te same warunki użytkowania.

No jak jedne z przodu, drugie z tyłu, to tak średnio powiedziałbym, że te same ( ͡° ͜ʖ ͡°)

KierownikW10

@Aksal89 @ElektrolizatorDwuczlonowy 

No jak jedne z przodu, drugie z tyłu, to tak średnio powiedziałbym, że te same ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To po pierwsze. A po drugie co z tarczami Boscha jest nok? Wyglądają jak zupełnie nowe, a ryski są pewnie od tego, że trochę syfu się dostało pomiędzy klocek i tarczę. Nic nadzwyczajnego.

ElektrolizatorDwuczlonowy

@KierownikW10 chodzi o rdzę, przecież te Bosche wyglądają jak 5 letnie

Hejto_nie_dziala

@ElektrolizatorDwuczlonowy odstaw auto na 2 tygodnie i zrób zdjęcie, przecież to żywy metal jest, ruda łapie momentalnie

ElektrolizatorDwuczlonowy

@Hejto_nie_dziala no jakoś ATE nie mają rdzy

Hejto_nie_dziala

@ElektrolizatorDwuczlonowy odstaw na 2 tygodnie najpierwej

ElektrolizatorDwuczlonowy

@Hejto_nie_dziala co mam odstawić? Te tarcze są w tym samym aucie więc na obie tarcze działają te same warunki

Hejto_nie_dziala

@ElektrolizatorDwuczlonowy auto na 2 tygodnie zostaw i pokaż jak zardzewieją. Ate fabrycznie malują takim gównem które potem Piszczy na klocku a Boscha tylko olejem zabezpieczają. Olej się zmył a ta piszcząca szara farba się trzyma na krawędziach

ElektrolizatorDwuczlonowy

@Hejto_nie_dziala nic mi nie piszczy

Hejto_nie_dziala

@ElektrolizatorDwuczlonowy gratuluję, jaki masz tam zacisk?

dolchus

Bosh byl dobry puki nie zaczął zlecać produkcji niektórych komponentów najchujowszym fabrykom, czyli jakieś 10 lat temu

radidadi

@ElektrolizatorDwuczlonowy ciesz się że TRW nie kupiłeś u mnie zrobił się już mały rant po jakimś miesiącu od założenia.. Generalnie w ciągu ostatnich kilku lat jakość części spadła najbardziej widać to po renomowanych markach jak np. Bosch

ElektrolizatorDwuczlonowy

TRW miałem klocki z przodu to po 100 k km nawet połowy nie zużyłem xd Ale to hybryda więc większość hamowania jest odzyskiem

wonsz

Tarcze są na tym samym aucie tylko jedne z przodu drugie z tyłu


@ElektrolizatorDwuczlonowy w moim gruzie z przodu są tarcze a z tyłu bębny - jak myślisz, dlaczego nie zrobili na odwrót?

ElektrolizatorDwuczlonowy

@wonsz chodzi o rdzę na częściach gdzie nie ma tarcia

wonsz

@ElektrolizatorDwuczlonowy ale że nie ma tarcia na których częściach?

ElektrolizatorDwuczlonowy

@wonsz na górnej krawędzi przykładowo.

wonsz

@ElektrolizatorDwuczlonowy ok, w sumie tarcze mają takie warunki pracy że myślałem że rdzewienie to będzie norma

ElektrolizatorDwuczlonowy

@wonsz ja zawsze kupowałem ATE i teraz jestem zdziwiony, ze tygodniowe Bosch wyglądają jak 2-3 letnie ATE.


Oczywiście mówię tylko o aspektach wizualnych, zobaczymy jak się będą zużywać cześć cierna.

Sezonowiec

E tam, daj znać kiedy wymiar będzie poza tolerancją to będzie można obiektywniej spojrzeć na jakość wyrobu. Mnie bardziej irytuje kiedy klocki mega pylą 😑

Jaszczomp

Też mam ATE, po robocie sprawdzę jak wyglądają. Będzie już z 2-3 lata na aucie z przodu

Jaszczomp

@ElektrolizatorDwuczlonowy Po 3 latach wyglądają tak

f00516d8-5799-4a10-a3a5-b9250c6c9a99
Jarem

Porównujesz przód do tyłu, jedne lite, drugie wentylowane.


XDDDDD

ElektrolizatorDwuczlonowy

@Jarem nie porównuję zużycia tylko to jak szybko zardzewiały

Odczuwam_Dysonans

@ElektrolizatorDwuczlonowy ATE są najlepiej zabezpieczone, to fakt, i ogólnie ATE to bardzo dobry kawał żeliwa. Bosch taka średnia półka. Nie zmienia to faktu że jest to jedynie niedogodność wizualna, póki nie spuchnie tak że nie zatka kanałów chłodzących (a raczej nie zdążą bo takie to ja widziałem po nastu latach, w większości stania), to nie rzutuje na ich działanie. Większość tarcz ma ten problem, bo zabezpieczenie po prostu odchodzi po pierwszym złapaniu temperatury. Ale to tylko nalot.

Zaloguj się aby komentować