Zdjęcie drugie: tarcze Bosch po 2 tygodniach xDDD
ja wiedziałem, że Bosch nie jest jakąś specjalnie dobrą marką, ale żeby był aż tak chujowy?
Tarcze są na tym samym aucie tylko jedne z przodu drugie z tyłu. Te same warunki użytkowania.
#bosch #ate #samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #hamulce
@ElektrolizatorDwuczlonowy
Tarcze są na tym samym aucie tylko jedne z przodu drugie z tyłu. Te same warunki użytkowania.
No jak jedne z przodu, drugie z tyłu, to tak średnio powiedziałbym, że te same ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Aksal89 @ElektrolizatorDwuczlonowy
No jak jedne z przodu, drugie z tyłu, to tak średnio powiedziałbym, że te same ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To po pierwsze. A po drugie co z tarczami Boscha jest nok? Wyglądają jak zupełnie nowe, a ryski są pewnie od tego, że trochę syfu się dostało pomiędzy klocek i tarczę. Nic nadzwyczajnego.
@KierownikW10 chodzi o rdzę, przecież te Bosche wyglądają jak 5 letnie
@ElektrolizatorDwuczlonowy odstaw auto na 2 tygodnie i zrób zdjęcie, przecież to żywy metal jest, ruda łapie momentalnie
@Hejto_nie_dziala no jakoś ATE nie mają rdzy
@ElektrolizatorDwuczlonowy odstaw na 2 tygodnie najpierwej
@Hejto_nie_dziala co mam odstawić? Te tarcze są w tym samym aucie więc na obie tarcze działają te same warunki
@ElektrolizatorDwuczlonowy auto na 2 tygodnie zostaw i pokaż jak zardzewieją. Ate fabrycznie malują takim gównem które potem Piszczy na klocku a Boscha tylko olejem zabezpieczają. Olej się zmył a ta piszcząca szara farba się trzyma na krawędziach
@Hejto_nie_dziala nic mi nie piszczy
@ElektrolizatorDwuczlonowy gratuluję, jaki masz tam zacisk?
Bosh byl dobry puki nie zaczął zlecać produkcji niektórych komponentów najchujowszym fabrykom, czyli jakieś 10 lat temu
@ElektrolizatorDwuczlonowy ciesz się że TRW nie kupiłeś
TRW miałem klocki z przodu to po 100 k km nawet połowy nie zużyłem xd Ale to hybryda więc większość hamowania jest odzyskiem
Tarcze są na tym samym aucie tylko jedne z przodu drugie z tyłu
@ElektrolizatorDwuczlonowy w moim gruzie z przodu są tarcze a z tyłu bębny - jak myślisz, dlaczego nie zrobili na odwrót?
@wonsz chodzi o rdzę na częściach gdzie nie ma tarcia
@ElektrolizatorDwuczlonowy ale że nie ma tarcia na których częściach?
@wonsz na górnej krawędzi przykładowo.
@ElektrolizatorDwuczlonowy ok, w sumie tarcze mają takie warunki pracy że myślałem że rdzewienie to będzie norma
@wonsz ja zawsze kupowałem ATE i teraz jestem zdziwiony, ze tygodniowe Bosch wyglądają jak 2-3 letnie ATE.
Oczywiście mówię tylko o aspektach wizualnych, zobaczymy jak się będą zużywać cześć cierna.
E tam, daj znać kiedy wymiar będzie poza tolerancją to będzie można obiektywniej spojrzeć na jakość wyrobu. Mnie bardziej irytuje kiedy klocki mega pylą 😑
Też mam ATE, po robocie sprawdzę jak wyglądają. Będzie już z 2-3 lata na aucie z przodu
@ElektrolizatorDwuczlonowy Po 3 latach wyglądają tak
Porównujesz przód do tyłu, jedne lite, drugie wentylowane.
XDDDDD
@Jarem nie porównuję zużycia tylko to jak szybko zardzewiały
@ElektrolizatorDwuczlonowy ATE są najlepiej zabezpieczone, to fakt, i ogólnie ATE to bardzo dobry kawał żeliwa. Bosch taka średnia półka. Nie zmienia to faktu że jest to jedynie niedogodność wizualna, póki nie spuchnie tak że nie zatka kanałów chłodzących (a raczej nie zdążą bo takie to ja widziałem po nastu latach, w większości stania), to nie rzutuje na ich działanie. Większość tarcz ma ten problem, bo zabezpieczenie po prostu odchodzi po pierwszym złapaniu temperatury. Ale to tylko nalot.
Zaloguj się aby komentować