Jeżdżąc tam jako student, który nie był zatrudniony w jakiejś standardowej pracy, a odwalał tylko dorywczą, no z pieniądzem trzeba było cebulić. Wszystko zamykało mi się wtedy jakoś w 1000-1500 zł, wliczając benzynę (po 4,60 lub 4,90 zł/L). Odkładałem cały rok, żeby mieć na wyjazd i zostawić sobie jeszcze jakąś poduszkę
Licząc pi razy oko w jedną stronę 800 km, łącznie wyjdzie w tym roku 16 000 km przejechanych tylko na zloty Węgierskie
Najdłużej jechałem jakieś 17 godzin, najkrócej 12. Najgorsze są powroty, gdy cała podjarka schodzi z człowieka i po zbieraniu niedosnu przez cały tydzień trzeba jechać jeszcze w nocy
#maluch #fiat126p #wakacje #wegry #wspomnienia
To dopiero masochizm.
@myoniwy eee, kilka lat temu wyciszyłem wnętrze, więc na spokojnie przy 90 km/h można rozmawiać nie krzycząc. Może w końcu w tym roku przed wyjazdem skończę robić tempomat, to po eskach 300 km zrobię bez większego męczenia nóg.
@macgajster 16 tys czy 1,6 tys
@Cybulion rocznie 1,6 tys., w tym roku łącznie wszystkich-wszystkich przejazdów na zlot organizowany przez tych ludzi 16 tys.
Poprawiłem żeby było trochę bardziej konkretnie.
@macgajster jak rozwiążesz temat tempomatu? Ma tylko blokować gaz czy jakiś konkretniejszy temat do utrzymywania zadanej prędkości?
@Pieszczoszek na hallotronie sprawdzanie prędkości, serwo będzie ciągać linkę gazu przy pedale. Zostawiłem przy wymianie drutu gazu na linkę odcinek ze 30 cm domontowany tak żeby było to w miarę niezależne. Zależało mi żeby dodanie gazu pedałem nie powodowało ciągania serwa i żeby serwo nie ciągało pedału.
Pedał hamulca ma czujnik, do pedału sprzęgła dodrukowałem trzymak microswitcha. Przyciski sterujące znajdą się w manetce kierunkowskazów od tyłu żeby nie psuło wyglądu.
Chcę zastosować regulator PID, właściwie PI. Tak to nawet w fabrycznych tempomatach robią.
Zaloguj się aby komentować