Miał ktoś do czynienia z oponami Imperial? Chodzi konkretnie o Imperial All season driver
@winet miałem dwa komplety w oplu Merivie, oba do wyrzucenia po dwóch latach i teraz dwie sztuki na przedzie w fordzie- po 25 k km całkiem łyse.
Co ciekawe, wszystkie zjechały mi się tak samo, po prawej stronie prawie do łysego. Zbieżność robiłem.
Generalnie najtańsze i słabej jakości. Można brać tylko jak słabo z gotówką i perspektywa wymiany właśnie po tych dwóch latach- jak nie szybciej.
@AdelbertVonBimberstein dzięki! I to się nazywa wartosciowa opinia ;)
Co ciekawe, wszystkie zjechały mi się tak samo, po prawej stronie prawie do łysego
@AdelbertVonBimberstein a jakie byś polecił do auta cywilnego a nie NASCAR? XD
@wonsz @AdelbertVonBimberstein ja na chwilę obecną skłaniam się ku Dębica nawigator 3, w intercarsie są po 400zl/sztuka
Przy czym ja robię tym samochodem małe przebiegi, głównie w koło komina, więc wychodzi do 15kkm rocznie
@winet wziąłem nexeny teraz takie w sklepopon.pl bo cena wydawała mi się ok i opinie moich znajomych łaskawe. W Oponeo kilkanaście złotych drożej było na sztuce.
Na razie dobrze się trzymają, lekko głośne ale po tamtych slikach wszystko będzie głośne. xD
@wonsz ej, moja żona nabiła nimi przez rok prawie 25 k km. To jest kierowca rajdowy.
@wonsz Bridgestone, japończyki produkowane w PL. Z pewnego źródła wiem że rygorystycznie przestrzegane normy jakościowe, te same z tej linii są produkowane na pierwszy montaż do np. BMW.
@AdelbertVonBimberstein krolu złoty, ale 2 lata to tak jak opony sezonowe by 4 sezony wytrzymały. To chyba niezły wynik.
@AdelbertVonBimberstein ja gniję że ścierania się prawej strony jak przy jeździe na owalu ciągle w lewo
@GazelkaFarelka No bez przesady, gdzie Bridgestone a gdzie imperial xD To jakbyś komuś pytającemu o Fabie polecał S-klase xD
@curvidus ja jeżdżę autami wartymi z 10 tys. ale oponki zawsze z tej półki. Cena opon zależy w dużej mierze od rozmiaru, więc jak nie masz felg 17 cali i większych to opona nawet premium będzie kosztować przyzwoicie.
@GazelkaFarelka W pełni się zgadzam, opony to najważniejszy element i powinny być jakościowe. Ale ktoś szukający opon za 200/ szt. nie kupi nagle czegoś za 500/ szt, nie przekonasz go do tego. A lepiej już wziąć nowe słabszej marki niż 10-letnie premium, co niestety u nas jest bardzo popularne.
@curvidus Wszystko zależy od rozmiaru, Bridgestone czy inne premium dostaniesz nowe już za niecałe 300 zł sztuka na felgę 15". Właśnie widzę np. na allegro komplet 4 zimówek za 1083 zł. To wychodzi 270 zł sztuka. Nowe.
No chyba że ktoś ma alufelgi 18 cali z niskim profilem, ale do takiego auta żydzenie na oponach to nawet nie będę komentować.
@winet ja właśnie kupiłem.
Imperial All Season Driver
155/65 R14 75 T
162 złx4 szt.=648 zł
ale wcześniej nie korzystałem. Żonie do aygo zakładam. Ale ona też robi 25kkm rocznie więc chyba 2 lat nie wytrzymają….
@winet bierz falken - są budżetowe a o klasę lepsze niż inne w tej cenie..
Zaloguj się aby komentować