#gownowpis #samochody
fajne ale gdzie tym jechać/ pocisnąć ?
@SuperSzturmowiec na światłach z jakimś sebixem co będzie się z Yarisa nabijał i na wakacje też bym nim pojechał, ja dzieci nie mam to zapakowałbym się na luzie
@SuperSzturmowiec KJSy, superoesy, tory. Coś by się znalazło w lokalnym automobilklubie
@SuperSzturmowiec jakieś dzieci z podstawówki będa się podniecać dźwiękiem wydechu, więc punkty respektu można nabić
drogi
Polacke alert. Skoro schoszą na pniu, to znaczy, że tani.
@Topia To również oznacza, że masz zajebiste kompleksy, biedaku.
@Jim_Morrison nie wydaje mi się.
@Topia
Co znaczy drogie- jak na male auto moze byc bardzo drogie, jak na auto np. limitowane- juz niekoniecznie.
@SuperSzturmowiec @evilonep
A torow wyscigowych nie ma? Auto jeat limitowane(?) wiec pewnie 90% ludzi wsadzi auto do garazu i bedzie traktowac jako lokate kapitalu
@jajkosadzone skoro coś schodzi na pniu, to znaczy, że ludzie bardzo chętnie wymieniają na to coś pieniądze, więc nie jest drogie.
Z tą lokatą kapitału w garażu, to potężnie poplynąleś. Żadne auto nie opłaca się na zasadzie "kupuję i za 5 lat sprzedaję drożej".
@jajkosadzone raczej lokata to nie jest bo to nie ten poziom nawet jakby ze złota tam coś było to nadal jest to tylko Yaris.
Tory są ale trzeba mieć czas
A jak zrobi 1000 km rocznie to jak to nazwac? Watpie, zeby takim pierdkiem ktos jezdzil jako auto codziennie, tylko predzej jako jedno z kolejnych.
Sa auta limitowane, ktore... z czasem zyskuja na wartosci- nie musi to byc od razu ferrari, ale juz taka honda nsx w super stanie to kosztuje grube pieniadze, a to tylko honda
@jajkosadzone oczywiście, że ludzie jeżdżą tym na codzień. Tani sportowy samochód do miasta. Ideolo.
To jest samochód dla ludzi co chcą w weekend pojechać na tor a mogą mieć tylko jeden samochód.
Kurwa głupku ludzie kupują GR Yarisa bo to auto kultowe już teraz, a nie dlatego że jest tani (nie jest). Jego wartość się zwiększa zaraz po zakupie dlatego, że jest go mało i że to zajebista fura.
Zakup dobrego auta w rzadkiej wersji złą lokata pieniądza? No to widać nie za wiele wiesz ani o autach, ani o pieniądzach
@evilonep
focusa rs obczaj
oryginalne 350km do wyciagniecia na 450 i napęd na 4 łapy
@Half_NEET_Half_Amazing pozwole sie przypierdolić
@Half_NEET_Half_Amazing ale to jest większy i droższy wózek.
Nie żeby zły czy coś
@Half_NEET_Half_Amazing jak 4x4
@maximilianan future is now old man
@kubex_to_ja zawsze marzyłem o fokusie 4x4, no to odkładam siano xD
@maximilianan no to tylko ten starszy MK3 bo ostatnie MK4 niestety już nie zrobili RS tylko wsadzili z niego silnik w ST stwierdzając że to ucywilizowana wersja. Zamiast 4 butów jest napęd na przód i szpera zdolna do przeniesienia 100% napędu na 1 koło i jak w zakrętach to super działa tak przy ruszaniu sobie nie radzi z mocą. Moim zdaniem tym ucywilizowaniem po prostu ucieli mu jaja
@Niv widzę jakieś rs z 2018, które mają 4 buty. Jeśli chodzi o tego z silnikiem 2.3 to za chuja go nie wezmę xD ten silnik ma za dużo problemów xdd
@maximilianan też się ostatnio zdziwiłem, bo poprzednia generacja miała jeszcze napęd tylko na przód. Teraz to jest sztos w chuj. Powariowałbym takim
@kubex_to_ja ja moim mk1 1.6 się super bawiłem, chciałbym to auto znowu xdd
@maximilianan MK3 to właśnie 2.3 a silnik jest git, zanim go kupiłem w ST to robiłem rekonesans i większych bolączek nie znalazłem.
@maximilianan i ma tryb drift, weeee! RSy są zajebiste i to przykład świetnego auta, którego zabiły dzisiejsze normy. Otóż odkąd zaczęto liczyć "poziom ekologii" wg. średniej długości emisji spalin całej gamy modelowej, to Ford zaczął mieć problem. To nie Toyota czy VW żeby szybko wdrażać układy hybrydowe i ogólnie układy napędowe na wyrost norm, Ford zawsze długo utrzymywał swoje rodziny silników. Do tego po RSy ludzie się ustawiali w kolejce, czekało się dobrych parę miesięcy na furę. W USA mają o tyle komfort, że tam mid-size i full-size trucki łapią się już w inną kategorię, i w ten rynek celują. W UE ni chu chu. I tak z żalem musieli się pozbyć RSa
@Niv 2.3 to zajebisty piec, tyle że z jedną poważną wadą - one masowo wybierały papieża, tzn. dmuchały uszczelki pod głowicą, nawet po paru tysiącach przebiegu. Na tym Ford też popłynął. Tam chyba wyciągały się szpilki, więc myślę że temat do ogarnięcia i dzisiaj większość tych wozów ma to już za sobą, no ale był taki problem. Tyle dobrze że właśnie wychodził już na gwarancji. Poza tym bardzo fajne motory, dół wytrzymuje sporo, napędy też o dziwo mają jakiś zapas.
Świetne auto którego serio mi żal bo to był prawdziwy fun car, jeden z ostatnich prawdziwych hot hatchy. Nawet chyba wprost mówili o przyczynie jego wycofania. Ech.
wygląda jak Golf, ale i tak lepiej niż bazowy Yaris
@evilonep wg mnie to jest chyba najtańszy sportowy nowy samochód. Są jakieś tańsze?
To jest wielkości mx5, no może trochę większy. Ale fajna zabawka i mozna używać na codzień
@CzosnkowySmok fiesta ST
Gr86? Nie chce mi się sprawdzać cen, więc trochę zgaduje
@CzosnkowySmok hyundai i20N chyba ale piszę z głowy
Też ma kute felgi?
@Anty_Anty tak
Kurczę, niby za mały ale też bym chciał. Albo GR Corollę... A skończy się na Camry za rok i tak
@evilonep to nie nowy gr yaris tylko po liftingu, na zdjęciach nie jest limitowana edycja a zwykła (limitowane tu), a moim zdaniem deska jest paskudna w porównanie do przedlifta.
Szkoda, że dalej ruda ma się świetnie i po kilku latach może się okazać, że jest dramata. Jeśli ktoś planuje trzymać dłuższy czas może być niewesolo
Zaloguj się aby komentować